baby drie maanden onrustig

01-10-2009 21:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand wat ik hier aan kan doen? na de fles van ongeveer drie uur wil mijn baby niet echt slapen. ook niet spelen en wordt hij heel onrustig. Rond zes uur geef ik hem dan een fles en die drinkt hij dan maar voor de helft op en dan wordt hij heel boos en gaat huilen. dit duurt een half uur en dan is hij zo moe en valt in slaap. De rest van de dag is er niets aan de hand
nee, wat dan? interessante aanrader, graag daar hou ik van van mensen die me boeken of artikelen aanraden en dit bedoel ik niet sarcastisch
ik heb even gewikit en nee ik had niet van haar gehoord, maar mijn werk op een babygroep op een kdv is wel 1 van de redenen dat ik hbo pedagogiek volgend jaar ga studeren. ik wil babys en kinderen nog beter begrijpen en ouders gaan ondersteuenen

zij geeft idd aan wat ik eigenlijk bedoel
n hermoine, ik denk dat ik je verkeerd begreep,

een kind mag idd huilen, hoeft niet altijd getroost.

Maar mijn dochter laat ik nooit alleen huilen.

het laten huilen terwijl je samen met je kind op bed ligt, of je kind op schoot of in je armen ...

maar je kind ide box zetten, of gewoon in zn bed werpen ... volle buik schone pamper... zo laat maar ff janken ... dát is t geen waar ik t niet mee eens ben..

en in je verdere postings is dat niet wat jij bedoelde .
oh gelukkig, je begrijpt me nu wel.

dat zou een hele slechte pedagogisch medewerkster van me maken joh. ik werk voor 24 uur op een kdv, ben stagebegeleidster van een bol en een bbl stagiaire en zit in de or.

oh nee in al die dingen die je nu noemt nee dat kan gewoon echt niet dat doe ik echt niet :( dat zou echt heel slecht zijn en dat raad je niemand aan.

maar, en het is echt waar, er zijn ouders die dat wel doen hoor. die hun kindje gewoon de hele dag in dezelfde luier laten liggen en hun kind laten huilen oh zo zielig!!!
Is misschien een interessant boek dan voor je Hermoine. Er zijn meer boeken over ouderschap op een andere manier, om het zo maar te zeggen, die uitgaan van het kind ipv de ouder. Hartstikke interessant, vind ik zelf.

(google maar eens op Alfie Kohn - Unconditional Parenting, of How2talk2kids)
ik ben lid van de bieb dus ik zal het even halen morgen. thnx, dit soort tips vind ik altijd zo fijn, zo ontwikkel je jezelf als moeder en prof in je werk ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven