Baby krijst bij vader, tips?

16-11-2019 16:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Onze baby van 10 weken heeft bijna elke dag wel een huiluurtje waarin ze ontroostbaar krijst. Ze laat zich door mij wel redelijk trooste maar door haar vader helemaal niet. Uiteraard checken we haar luier, of ze honger heeft, andere ongemakken. We dachten eerst dat het oververmoeidheid was, maar ook op dagen dat ze ruim voldoende slaapt huilt ze. We denken nu dat ze misschien gewoon bij haar moeder wilt zijn. Probleem is wel dat ik over 2 weken weer aan het werk ga en mijn man er dan alleen voor staat. Hij is op dit moment ook erg onzeket hierover. Is dit voor iemand herkenbaar en hebben jullie tips hoe ik mijn man kan helpen om haar rustig te krijgen? Ik heb zojuist mijn hemdje met mijn geur eraan aan hem gegeven, misschien dat dat nog helpt. Andere tips zijn heel erg welkom!
Die frustratie voelt ze zeker helaas. Ik ken die ook daarom kan mijn vriend t juist beter doen
where ever you go, go with your heart
Meer huid op huid contact met man? Gewoon lekker iedere dag een half uurtje
Blijf in jezelf geloven !
Draagdoek hebben we ook geprobeerd maar eigenlijk is op die huilmomenten niks goed... We gaan nu inderdaad werken aan de band tussen vader en dochter, dus door de dag heen met haar in de draagdoek lopen, samen douchen, meer huid op huidcontact inderdaad... hopelijk voelt ze zich dan snel fijner bij haar vader. Bedankt voor het meedenken iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven