Babywebwinkel? Tips?
donderdag 30 oktober 2008 om 14:14
Prental heeft ook een webshop
op marktplaats is veel te vinden.
www.babywalz.nl heeft ook veel.
Verder zijn er ook sites waar je alleen kinderwagens (www.babyjungle.nl) of alleen kleertjes kunt kopen.
op marktplaats is veel te vinden.
www.babywalz.nl heeft ook veel.
Verder zijn er ook sites waar je alleen kinderwagens (www.babyjungle.nl) of alleen kleertjes kunt kopen.
donderdag 30 oktober 2008 om 14:21
donderdag 30 oktober 2008 om 14:21

donderdag 30 oktober 2008 om 15:39
Je kunt een aantal dingen nog altijd kopen als je kind er is. Ik ben 2 maanden geleden bevallen en van sommige dingen kom ik er nu pas achter dat ik ze mis/niet nodig heb. Dus koop vooral niet te veel. Ik had een kraamlijst van mijn kraamzorg organisatie, dus de basis had ik wel in huis, maar als je iets te kort komt, is het ook zo weer gekocht.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zondag 2 november 2008 om 11:18
Babyandmore heeft echt heel veel en ze zijn supersnel met leveren. Vanaf 75 euro gratis thuis in Belgie en Nederland. Heel veel nuttige dingen te koop voor 0 t/m 4 jaar ongeveer. Hebben ook een showroom in Den Bosch. iDEAL, PayPal of voorruit betalen. Rembours is ook mogelijk (had ik de eerste keer gedaan) maar dan moet je ze gewoon mailen. Het er al 5x spullen gehaald. Prima tent.
zondag 2 november 2008 om 11:49
quote:Noerie schreef op 30 oktober 2008 @ 14:44:
Dank voor de snelle reacties! Op marktplaats ben ik inderdaad ook al aan het kijken. Maar sommige dingen moeten/wil ik toch echt nieuw. Bedankt allemaal!Gewoon uit nieuwgierigheid,.... Wat moet er nieuw? Ik kan zelf zo gauw niets bedenken wat nieuw moet behalve luiers,..... Nieuw willen is iets anders maar realiseer je wel dat je sommige spullen echt maar kort gebruikt en dan is lenen echt zo gek nog niet,...
Dank voor de snelle reacties! Op marktplaats ben ik inderdaad ook al aan het kijken. Maar sommige dingen moeten/wil ik toch echt nieuw. Bedankt allemaal!Gewoon uit nieuwgierigheid,.... Wat moet er nieuw? Ik kan zelf zo gauw niets bedenken wat nieuw moet behalve luiers,..... Nieuw willen is iets anders maar realiseer je wel dat je sommige spullen echt maar kort gebruikt en dan is lenen echt zo gek nog niet,...