Babywebwinkel? Tips?

30-10-2008 14:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar je goedkoop allerlei babyspulletjes kunt kopen (de hele uitzet zo ongeveer zeg maar) via het internet? Dank alvast!
Prental heeft ook een webshop

op marktplaats is veel te vinden.

www.babywalz.nl heeft ook veel.

Verder zijn er ook sites waar je alleen kinderwagens (www.babyjungle.nl) of alleen kleertjes kunt kopen.
En natuurlijk de Hema. Die verkopen heel veel ook via internet en voor de uitzet vind ik ze absoluut het beste en goedkoopste.
marktplaats!
The time is now
voor goedkoop zou je de tweede hands sites moeten bekijken. zeker voor kinderkamerspul en kinderwagen een goede zet.

of vraag eens na bij mensen in je omgeving die "klaar" zijn en al het spul van de hand doen. Dan kost het vaak helemaal niets!
babywalz (even googelen)

www.baby-s.nl
www.babydump.nl
www.babyandmore.nl !!!
www.marktplaats.nl?
Dank voor de snelle reacties! Op marktplaats ben ik inderdaad ok al ana het kijken. Maar sommige dingne moeten/wil ik toch echt nieuw. Bedankt allemaal!
Je kunt een aantal dingen nog altijd kopen als je kind er is. Ik ben 2 maanden geleden bevallen en van sommige dingen kom ik er nu pas achter dat ik ze mis/niet nodig heb. Dus koop vooral niet te veel. Ik had een kraamlijst van mijn kraamzorg organisatie, dus de basis had ik wel in huis, maar als je iets te kort komt, is het ook zo weer gekocht.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Hema! Bezorgen zelfs gratis als je meer dan 50 euro besteld:)
Babyandmore heeft echt heel veel en ze zijn supersnel met leveren. Vanaf 75 euro gratis thuis in Belgie en Nederland. Heel veel nuttige dingen te koop voor 0 t/m 4 jaar ongeveer. Hebben ook een showroom in Den Bosch. iDEAL, PayPal of voorruit betalen. Rembours is ook mogelijk (had ik de eerste keer gedaan) maar dan moet je ze gewoon mailen. Het er al 5x spullen gehaald. Prima tent.
quote:Noerie schreef op 30 oktober 2008 @ 14:44:

Dank voor de snelle reacties! Op marktplaats ben ik inderdaad ook al aan het kijken. Maar sommige dingen moeten/wil ik toch echt nieuw. Bedankt allemaal!Gewoon uit nieuwgierigheid,.... Wat moet er nieuw? Ik kan zelf zo gauw niets bedenken wat nieuw moet behalve luiers,..... Nieuw willen is iets anders maar realiseer je wel dat je sommige spullen echt maar kort gebruikt en dan is lenen echt zo gek nog niet,...
Matrasje?? Vond ik nieuw wel erg prettig.
quote:molie schreef op 02 november 2008 @ 11:54:

Matrasje?? Vond ik nieuw wel erg prettig.Babyandmore heeft ook 60x40 matrasjes van ABZ.
e

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven