Beginnen aan kindjes in 2009!!!
vrijdag 12 december 2008 om 13:12
Hey hey,
Ik ben een meid van 25 jaar en mijn buik is al een tijdje aan het kriebelen telkens het over kindjes gaat. Mijn vriend en ik zijn er klaar voor. Alleen zit ons bouwproject ons nog een beetje dwars. Gaan we wachten tot na de bouw (dat is nog 2 jaar) of gaan we er toch al voor binnen enkele maanden, en worden we trotse ouders in ons huur huisje.
Het zou leuker zijn in ons nieuwe huis. Maar 2 jaar is nog zo lang. Vooral dat mijn vriend al 31 is. En vooral omdat ik er zo graag wil en we nadien ook nog kunnen genieten in ons huis!!!
Wanneer willen jullie er aan beginnen??? of welke reden hebben jullie om nog even te wachten?
Ik heb een nieuw topic gestart omdat bij de andere topics iedereen al volop bezig is om zwanger te geraken, al zwanger is of al kinderen heeft...
groetjes
Eva xxx
Eva --------- 25---------------1ste kind ------------stopt met pil eind 2009
Bubbles --------- 25 ----------- 1ste kind --------- vriend twijfelt nog
Queenfan ------- 26 -------- 1ste kind -----------stopt januari '09 met pil
Fiwen---------------21----------1ste kind------------studies afmaken
nietvoordepoes ------ 29-------1ste kind----------vanaf januari '09
sandwalker ----???----------1ste kind--------------stopt in juni '09 met pil
alex81----------27------1ste kind------------gestopt met pil december '08
Londen----------??-------1ste kind-------------- ---stopt april '09 met pil
brabo84---------24--------1ste kind-------------stopt 3 januari '09 met pil
StefanieV------23-------1ste kind------------- stopt aug/sept '09 met pil
Ik ben een meid van 25 jaar en mijn buik is al een tijdje aan het kriebelen telkens het over kindjes gaat. Mijn vriend en ik zijn er klaar voor. Alleen zit ons bouwproject ons nog een beetje dwars. Gaan we wachten tot na de bouw (dat is nog 2 jaar) of gaan we er toch al voor binnen enkele maanden, en worden we trotse ouders in ons huur huisje.
Het zou leuker zijn in ons nieuwe huis. Maar 2 jaar is nog zo lang. Vooral dat mijn vriend al 31 is. En vooral omdat ik er zo graag wil en we nadien ook nog kunnen genieten in ons huis!!!
Wanneer willen jullie er aan beginnen??? of welke reden hebben jullie om nog even te wachten?
Ik heb een nieuw topic gestart omdat bij de andere topics iedereen al volop bezig is om zwanger te geraken, al zwanger is of al kinderen heeft...
groetjes

Eva xxx
Eva --------- 25---------------1ste kind ------------stopt met pil eind 2009
Bubbles --------- 25 ----------- 1ste kind --------- vriend twijfelt nog
Queenfan ------- 26 -------- 1ste kind -----------stopt januari '09 met pil
Fiwen---------------21----------1ste kind------------studies afmaken
nietvoordepoes ------ 29-------1ste kind----------vanaf januari '09
sandwalker ----???----------1ste kind--------------stopt in juni '09 met pil
alex81----------27------1ste kind------------gestopt met pil december '08
Londen----------??-------1ste kind-------------- ---stopt april '09 met pil
brabo84---------24--------1ste kind-------------stopt 3 januari '09 met pil
StefanieV------23-------1ste kind------------- stopt aug/sept '09 met pil
woensdag 7 januari 2009 om 18:48
sjalalaan, dat dacht ik dus ook, er zit nog een jaar tussen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend al 30 is, dus dat is mss een verschil?
Ik ben wel blij dat hij veranderd is van gedacht, want eerst zag ik het echt niet zitten, aangezien hij zeker nog min 1 jaar wou wachten. Nu hoop ik natuurlijk dat hij niet bijdraait en binnenkort zegt dat hij toch wilt wachten maar dat zal wel niet gebeuren. Ik hoop dat jouw vriend ook nog verandert van gedacht, al snap ik het idd wel, hier was het ook zo, met verbouwingen enzo..
Ik ben wel blij dat hij veranderd is van gedacht, want eerst zag ik het echt niet zitten, aangezien hij zeker nog min 1 jaar wou wachten. Nu hoop ik natuurlijk dat hij niet bijdraait en binnenkort zegt dat hij toch wilt wachten maar dat zal wel niet gebeuren. Ik hoop dat jouw vriend ook nog verandert van gedacht, al snap ik het idd wel, hier was het ook zo, met verbouwingen enzo..
donderdag 8 januari 2009 om 10:32
donderdag 15 januari 2009 om 12:40
Kan iemand me een ferm hart onder mijn riem steken? Of hoe het spreekwoord ook gaat.
Ik wil al zolang kinderen en moet blijven wachten, een vriendin van mij is nu ook zwanger, terwijl ze zolang niet moest wachten. Ik ben zo jaloers, kan er echt niet aan doen. Ik wil ook een kind, en liever gisteren dan vandaag
Ik wil al zolang kinderen en moet blijven wachten, een vriendin van mij is nu ook zwanger, terwijl ze zolang niet moest wachten. Ik ben zo jaloers, kan er echt niet aan doen. Ik wil ook een kind, en liever gisteren dan vandaag

vrijdag 16 januari 2009 om 22:31
Hey Stefanie.
Ik begrijp je volledig. Ik wacht ook al lang en mijn vriend heeft nu eindelijk gezegd :tegen het einde van het jaar. Maar wat is dat... november... december...
De dag na het gesprek krijg ik te horen dat de vrouw van mijn broer zwanger is. Ik was eerst gelukkig, ik word namelijk tante. Maar tegelijk zo stikjaloers!. Ik wil niet wachten ik wil het nu!
En elke avond heb ik het moeilijk als ik die verdomde pil moet slikken.
Stiekem hoop ik dat hij nog sneller veranderd van gedacht en er tegen de zomer aan wil beginnen.
Maar probeer je niet te veel te focussen. Daar ga je helemaal van stressen en dat gaat je vriend zeker niet van idee doen veranderen.
We zijn al bijna februari. Nog een een maandje of 2 en de zon is er weer. Dan zijn we weer wat happyer.
Of probeer je lichaam tegen einde van de zomer helemaal gezond te krijgen. Ga gezond eten en stel een doel voor ogen. Bijv. tegen dan 10 km kunnen lopen. En dan ben je in top conditie als je er in september aan begint. En al die tijd heb je een ander doel gehad om naar te streven. Misschien helpt dat je om niet altijd aan die kinderwens te denken.
Maar ik weet het. Hadden we maar een of/on knop om gewoon even uit te zetten. 't zou veel gemakkelijk zijn!
Ik begrijp je volledig. Ik wacht ook al lang en mijn vriend heeft nu eindelijk gezegd :tegen het einde van het jaar. Maar wat is dat... november... december...
De dag na het gesprek krijg ik te horen dat de vrouw van mijn broer zwanger is. Ik was eerst gelukkig, ik word namelijk tante. Maar tegelijk zo stikjaloers!. Ik wil niet wachten ik wil het nu!
En elke avond heb ik het moeilijk als ik die verdomde pil moet slikken.
Stiekem hoop ik dat hij nog sneller veranderd van gedacht en er tegen de zomer aan wil beginnen.
Maar probeer je niet te veel te focussen. Daar ga je helemaal van stressen en dat gaat je vriend zeker niet van idee doen veranderen.
We zijn al bijna februari. Nog een een maandje of 2 en de zon is er weer. Dan zijn we weer wat happyer.
Of probeer je lichaam tegen einde van de zomer helemaal gezond te krijgen. Ga gezond eten en stel een doel voor ogen. Bijv. tegen dan 10 km kunnen lopen. En dan ben je in top conditie als je er in september aan begint. En al die tijd heb je een ander doel gehad om naar te streven. Misschien helpt dat je om niet altijd aan die kinderwens te denken.
Maar ik weet het. Hadden we maar een of/on knop om gewoon even uit te zetten. 't zou veel gemakkelijk zijn!
zaterdag 17 januari 2009 om 16:54
Hey iedereen.
Ik stel voor dat we dit topic afsluiten en allemaal samen meeschrijven in het topic "zwanger worden in 2009" Nu praten we op twee verschillen topics over exact hetzelfde.
Hopelijk zijn jullie hier allemaal voor te vinden.
Ik zal ons lijstje met gegevens daar ook doorgeven.
Laat iets weten als jullie toch deze topic willen behouden.
Groetjes
Eva
Ik stel voor dat we dit topic afsluiten en allemaal samen meeschrijven in het topic "zwanger worden in 2009" Nu praten we op twee verschillen topics over exact hetzelfde.
Hopelijk zijn jullie hier allemaal voor te vinden.
Ik zal ons lijstje met gegevens daar ook doorgeven.
Laat iets weten als jullie toch deze topic willen behouden.
Groetjes
Eva
maandag 19 januari 2009 om 06:15
hoi hoi ik ben van het topic zwanger worden 2009
ik denk ga hier ook mee schrijven!!
mijn vriend en ik dus zomer 2008 gestopt met de pil
vorige week huisarts en ja hoor 6 weken zwanger:D ooh wat was ik in de 7e hemel
gisterochtend licht roze met afvegen gister middag bruin met afvegen en vanacht rood met afvegen
er zit niks in mijn broek, alleen met afvegen en ook geen krampen ofzo
doe geen oog meer dicht ik wil dit kindje zo graag
straks verlos bellen, wat denken jullie dat ze zegt/ doet en denken jullie dat het mis is???
anoniempje21 hoopt voor opbeurende reacties!!!
ik denk ga hier ook mee schrijven!!
mijn vriend en ik dus zomer 2008 gestopt met de pil
vorige week huisarts en ja hoor 6 weken zwanger:D ooh wat was ik in de 7e hemel
gisterochtend licht roze met afvegen gister middag bruin met afvegen en vanacht rood met afvegen

doe geen oog meer dicht ik wil dit kindje zo graag
straks verlos bellen, wat denken jullie dat ze zegt/ doet en denken jullie dat het mis is???
anoniempje21 hoopt voor opbeurende reacties!!!