Ben ik miss zwanger??

25-10-2009 11:54 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden

Ik heb een vraag die waarschijnlijk al 100 gesteld is maar ik wil heel graag antwoord op mn vraag.... Ik ben onregelmatig ongesteld tot 5 maand geleden en nu zit ik steeds rond de 28/30 dagen.... ik heb onveilige sex met mn vriend ben niet aan de pil en sinds een dikke week hoofdpijn, borrels in mn darmen, 2 daag diaree, mega last van mn borsen (aanhoudende pijn en als je erin knijpt), steekjes/pijn in mn buik links onder in en ook is mn buik gevoelig als je er op drukt. Volgens de berekeningen heb ik in mn eisprong dagen onveilig gevreeen dus de kans dat ik zwanger ben is aanwezig. Komende donderdag/vrijdag/zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar zijn dit nou ongesteldheodsklachten of is de kans dat ik zwanger ben groter?

graag antwoord woant volgens mij hou ikmezelf voor de gek op deze manier.... we willen graag een kindje....

xoxo
Koop een zwangerschapstest. Die weet veel beter dan wij of je zwanger bent of niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zou opzich gewoon een test doen. Goh.
quote:RosaLee schreef op 25 oktober 2009 @ 11:54:

mega last van mn borsen (aanhoudende pijn en als je erin knijpt), steekjes/pijn in mn buik links onder in en ook is mn buik gevoelig als je er op drukt.

Je zult wel begrijpen dat niemand hier antwoord op kan geven.

Wel moest ik een beetje lachen om je bovenstaande opmerkingen. Tip: niet knijpen en drukken?

Verder: doe zo snel als het kan een test, en je weet het!
O gottogot.... straks komen ze met hun glazen bollen en weddenschappen.

'Wij kunnen deze vraag niét voor je beantwoorden... je zult moeten wachten tot je echt over tijd bent en dan testen.
Waarom vraag je dit op een forum? Koop een zwangerschaptest en je bent van al je onzekerheden af.
Poelepoelepoelepoes!
Testen heeft nog geen zin, ze moet eind volgende week ongesteld worden!!

Volgens mij?? Toch??
Nee hoor, ik ben al Miss Zwanger.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Goh, Miss Zwanger, bestaan die tegenwoordig ook al?

Moet je dan met je zwangere buik in een bikini over de catwalk?
Ja.

En ik ben Miss Universe.

Duh... testen met een zwang-er-schaps test. Niet met een forum.
Hoe kunnen wij nou weten of je zwanger bent of niet.

Je kan proberen over je computer heen te piesen en kijken wat voor een antwoord we geven óf je gaat ff naar de drogist en koop een zwangerschapstest...
Hahahaha, great minds hebben 9 minuten nodig
quote:Supersmollie1 schreef op 25 oktober 2009 @ 12:03:

Nee hoor, ik ben al Miss Zwanger.

Ik zit al te wachten op de glazen bol...
Naast dat je hier inderdaad niets over kunt zeggen vind ik je bericht nogal tegenstrijdig. Willen jullie nou wel of niet zwanger worden?
En wat zegt Mister zwanger hierover?
Lieverd, dit is inderdaad al 100 keer gevraagd en 100 keer is het antwoord: zie bovenstaand .
we willen graag een kindje schrijft ze... dus wat denk je??
quote:haaasje schreef op 25 oktober 2009 @ 12:07:

we willen graag een kindje schrijft ze... dus wat denk je??Dan heb je het toch niet over onveilig vrijen? Lijkt mij in ieder geval.
Misschien zwanger. Net als alle andere vrouwen na hun ei-sprong.

Waar slaat dat xoxo eigenlijk op? Je komt behoorlijk jong over. Ben je wel oud genoeg voor een kind seks ?
quote:sprankelend schreef op 25 oktober 2009 @ 12:04:

Hahahaha, great minds hebben 9 minuten nodig Allemaal tegelijk ook!
Wat een lieve reacties; niet dus. Niet iedereen weet direct hoe alles werkt!
Uhm.. en ik zou ook gelijk overwegen of je niet eens een voorbehoedsmiddel zou gaan gebruiken... of wil je juist zwanger worden ?????
quote:klavertjetwee schreef op 25 oktober 2009 @ 12:10:

Wat een lieve reacties; niet dus. Niet iedereen weet direct hoe alles werkt!Niet iedereen weet direct hoe alles werkt.. eens, maarre als je denkt de zorg voor een kindje aan te kunnen lijkt het me erg handig als je je eens verdiept in hoe eea werkt!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:klavertjetwee schreef op 25 oktober 2009 @ 12:10:

Wat een lieve reacties; niet dus. Niet iedereen weet direct hoe alles werkt!Nee, dat klopt Klavertjetwee, maar dit is het viva forum. Als je alleen lieve en zoetsappige reacties wil dan zijn er babybrabbel, babyinfo, babybytes en nog meer van dat. Hier krijg je op deze vraag die inderdaad al voor 10.000e keer wordt gesteld soms van dit soort reacties. Kun je die handelen, gezellig. Zo niet, toedels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven