Ben ik miss zwanger??

25-10-2009 11:54 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden

Ik heb een vraag die waarschijnlijk al 100 gesteld is maar ik wil heel graag antwoord op mn vraag.... Ik ben onregelmatig ongesteld tot 5 maand geleden en nu zit ik steeds rond de 28/30 dagen.... ik heb onveilige sex met mn vriend ben niet aan de pil en sinds een dikke week hoofdpijn, borrels in mn darmen, 2 daag diaree, mega last van mn borsen (aanhoudende pijn en als je erin knijpt), steekjes/pijn in mn buik links onder in en ook is mn buik gevoelig als je er op drukt. Volgens de berekeningen heb ik in mn eisprong dagen onveilig gevreeen dus de kans dat ik zwanger ben is aanwezig. Komende donderdag/vrijdag/zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar zijn dit nou ongesteldheodsklachten of is de kans dat ik zwanger ben groter?

graag antwoord woant volgens mij hou ikmezelf voor de gek op deze manier.... we willen graag een kindje....

xoxo
Nou egwel, lag zeker op zolder.
quote:floor72 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:04:

[...]

Duurde lang hè dit keer?tja, tis zondag he, dan slaapt ie uit
quote:NG1 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:06:

[...]

tja, tis zondag he, dan slaapt ie uitEn toen hij wakker zou worden ging ook de klok nog eens een uur terug.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Bugger, weer wat gemist...
quote:klavertjetwee schreef op 25 oktober 2009 @ 12:10:

Wat een lieve reacties; niet dus. Niet iedereen weet direct hoe alles werkt!Hou toch op zeg. Wanneer je klaar bent voor sex, moet je ook klaar zijn voor de gevolgen. Of in ieder geval weten wat de gevolgen kunnen zijn en hoe je je daarop kunt testen.
Poelepoelepoelepoes!
Euh, er staat toch dat ze juist een kindje willen? Dan hoop je toch juist op de gevolgen van onveilige seks...

Sja, RosaLee: deze vraag komt idd tig keer langs hier op t forum... dus serieuse antwoorden zul je weinig krijgen.. want feit blijft: wij zijn geen zwangerschapstest! Gewoon ffies wachten en dan hopen dat je zwanger bent!

Sterkte met wachten!
jawel hoor, ze is wél zwanger!

I only get one shot at life - so I shoot to kill

JA!

Het wordt een meisje met groene ogen, bruine staartjes en iets vooruitstekende tanden.

Ze zal weinig geduld hebben en weinig aanleg voor biologie.

Het wordt wel een hele lieve baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven