ben ik zwanger ? + symptomen
dinsdag 13 juli 2010 om 09:53
hallo iedereen ,
ik ben nu al 2 maand met mijn pil gestopt
en de laatste dagen heb ik veel last van vermoeidheid
ik slaap nochtans heel goed maar het duurt lang voor ik in slaap geraak . ik heb ook veel last van krampen in mijn buik .
en elke morgend als ik op de trein stap voor te gaan werken ben ik misselijk .
zou ik zwanger zijn ?
of zijn dit zwangerschap symptomen ?
groetjes tina
ik ben nu al 2 maand met mijn pil gestopt
en de laatste dagen heb ik veel last van vermoeidheid
ik slaap nochtans heel goed maar het duurt lang voor ik in slaap geraak . ik heb ook veel last van krampen in mijn buik .
en elke morgend als ik op de trein stap voor te gaan werken ben ik misselijk .
zou ik zwanger zijn ?
of zijn dit zwangerschap symptomen ?
groetjes tina
dinsdag 13 juli 2010 om 10:13
dinsdag 13 juli 2010 om 10:13
dinsdag 13 juli 2010 om 10:14
quote:misschicken schreef op 13 juli 2010 @ 10:07:
Louisa, tuf dat Burberry woordenboek eens uit!
Misschicken, werd je niet gezocht in een ander topic voor het publiceren van een foto van een onschuldig lief meisje? Ik betracht enige coulance omdat ik liever geen kipjes verraad, maar indien u mij blijft beledigen tot op mijn bot, ben ik helaas genoodzaakt deze te gebruiken.
Louisa, tuf dat Burberry woordenboek eens uit!
Misschicken, werd je niet gezocht in een ander topic voor het publiceren van een foto van een onschuldig lief meisje? Ik betracht enige coulance omdat ik liever geen kipjes verraad, maar indien u mij blijft beledigen tot op mijn bot, ben ik helaas genoodzaakt deze te gebruiken.
dinsdag 13 juli 2010 om 10:16
quote:louisavuitton schreef op 13 juli 2010 @ 10:14:
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
dinsdag 13 juli 2010 om 10:16
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 13 juli 2010 om 10:18
[...]
[afbeelding]Entertainmentpijlertsloerie!
[...]
[afbeelding]Entertainmentpijlertsloerie!
dinsdag 13 juli 2010 om 10:27
quote:misschicken schreef op 13 juli 2010 @ 10:18:
[...]
Moi? Ik werd zojuist gebeld door De Beste Keeper van de Wereld, Jean P. te B. Hij heeft zeer veel interesse in mijn mooie Burberry gadget, dit om de belastingsinspecteurs buiten de deur te houden. Je bent dus even off the hook MissC, maar LV is watching you!
En nu weer off topic..
[...]
Moi? Ik werd zojuist gebeld door De Beste Keeper van de Wereld, Jean P. te B. Hij heeft zeer veel interesse in mijn mooie Burberry gadget, dit om de belastingsinspecteurs buiten de deur te houden. Je bent dus even off the hook MissC, maar LV is watching you!
En nu weer off topic..
dinsdag 13 juli 2010 om 10:31
Tina, met dit weer hebben heel veel mensen moeite om in slaap te komen. Buikkrampen horen niet bij een normaal verlopende zwangerschap maar eerder bij een buikvirusje of zo, en daar kan je ook misselijk van worden. Bij mijn volgende zwangerschappen herkende ik al direct de symptomen voordat ik een test had gedaan. Ik had gevoelige borsten als ik alleen maar met mijn hand langs de buitenkant streek. En ik rook ineens de dingen anders, heel intens, net alsof je griep hebt en dingen ruiken vies. Sigarettenrook, koffie, gebraden kip. Ik zei toen ook tegen mijn man, eigenlijk zonde dat ik een test koop, ik weet gewoon al dat ik zwanger ben. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Enige wat je kan doen is even afwachten en een test doen. Ik denk dat je in België woont, als je niet teveel geld wilt spenderen aan een test... bij de kruidvat verkopen ze goedkope van het eigen merk.