ben ik zwanger ? + symptomen

13-07-2010 09:53 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen ,

ik ben nu al 2 maand met mijn pil gestopt

en de laatste dagen heb ik veel last van vermoeidheid

ik slaap nochtans heel goed maar het duurt lang voor ik in slaap geraak . ik heb ook veel last van krampen in mijn buik .

en elke morgend als ik op de trein stap voor te gaan werken ben ik misselijk .

zou ik zwanger zijn ?

of zijn dit zwangerschap symptomen ?

groetjes tina
Ja, nee, de Hollanders zijn pas dom!

*proest*
Kansloos...... (als dit echt is natuurlijk)
Leg TO even uit wat een drogist is....
De eerste vraag moet nu natuurlijk zijn: heb je geneukt? Is het antwoord hierop nee, dan ben je niet zwanger. Is het antwoord ja, dan geldt de prachtige beschrijving van louisavuitton.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:tina87 schreef op 13 juli 2010 @ 10:02:

dat het hier een onmenselijke site is voor domme hollanders blijkbaarDomme Hollanders zijn gek op domme Belgen, dus welkom.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat is dat toch met vakanties.

Vroegâh verveelden wij ons nooit!

Ga spelen!!
quote:misschicken schreef op 13 juli 2010 @ 10:07:

Louisa, tuf dat Burberry woordenboek eens uit!

Misschicken, werd je niet gezocht in een ander topic voor het publiceren van een foto van een onschuldig lief meisje? Ik betracht enige coulance omdat ik liever geen kipjes verraad, maar indien u mij blijft beledigen tot op mijn bot, ben ik helaas genoodzaakt deze te gebruiken.

quote:tina87 schreef op 13 juli 2010 @ 10:02:

dat het hier een onmenselijke site is voor domme hollanders blijkbaarDeze zin is wel voor meerdere interpretaties vatbaar.
Het meest duidelijke symptoom van een zwangerschap is een positieve test. Heb je dat symptoom ook?
quote:louisavuitton schreef op 13 juli 2010 @ 10:14:

[...]

Misschicken, werd je niet gezocht in een ander topic voor het publiceren van een foto van een onschuldig lief meisje? Ik betracht enige coulance omdat ik liever geen kipjes verraad, maar indien u mij blijft beledigen tot op mijn bot, ben ik helaas genoodzaakt deze te gebruiken.

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haar vraag staat inmiddels waar ie hoort.
Kennen jullie deze nog?

Tinaaaaa.....

[...]

[afbeelding]Entertainmentpijlertsloerie!
quote:Maja82 schreef op 13 juli 2010 @ 10:15:

[...]

Deze zin is wel voor meerdere interpretaties vatbaar.Ja, mijn eerste gedachte was ook 'dan ga je als domme Hollander toch naar een andere site, Tina?'
quote:misschicken schreef op 13 juli 2010 @ 10:18:

[...]

Moi? Ik werd zojuist gebeld door De Beste Keeper van de Wereld, Jean P. te B. Hij heeft zeer veel interesse in mijn mooie Burberry gadget, dit om de belastingsinspecteurs buiten de deur te houden. Je bent dus even off the hook MissC, maar LV is watching you!

En nu weer off topic..
Tina, met dit weer hebben heel veel mensen moeite om in slaap te komen. Buikkrampen horen niet bij een normaal verlopende zwangerschap maar eerder bij een buikvirusje of zo, en daar kan je ook misselijk van worden. Bij mijn volgende zwangerschappen herkende ik al direct de symptomen voordat ik een test had gedaan. Ik had gevoelige borsten als ik alleen maar met mijn hand langs de buitenkant streek. En ik rook ineens de dingen anders, heel intens, net alsof je griep hebt en dingen ruiken vies. Sigarettenrook, koffie, gebraden kip. Ik zei toen ook tegen mijn man, eigenlijk zonde dat ik een test koop, ik weet gewoon al dat ik zwanger ben. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Enige wat je kan doen is even afwachten en een test doen. Ik denk dat je in België woont, als je niet teveel geld wilt spenderen aan een test... bij de kruidvat verkopen ze goedkope van het eigen merk.
Ja de slimme nederlander moet nu het antwoord geven op deze domme vraag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven