Betrapt...
donderdag 15 augustus 2019 om 11:27
Precies.
Dat het wel eens per ongeluk gebeurt, oké, maar lachen en juichen en het erom doen, daar zou ik echt heel kwaad om worden.
Ik ben ook wel eens binnengekomen bij mijn ouders, ik geloof dat ik toen een jaar of dertien was, maar ik vond dat echt geen grapje.
Daarna hebben ze er dus ook wel voor gezorgd dat dat niet meer kon gebeuren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 15 augustus 2019 om 11:28
dito
mijn vader mompelde, dat hij vast al slapend op mijn moeder moest zijn gerold
lilalinda wijzigde dit bericht op 15-08-2019 11:29
0.32% gewijzigd
donderdag 15 augustus 2019 om 11:29
Ja dat snap ik dus ook niet. Vreselijk lijkt mij juist. Ik denk inderdaad dat die puber de aanstichter is.Abundance-of-Freedom schreef: ↑15-08-2019 11:24Ja maar niet expres. Wie wil z'n ouders nou zo zien?![]()
Maar geen ervaringen dus, behalve van degene die haar ouders weleens betrapt had? Daar had ik nou wel een beetje op gehoopt, zo van 'het kan de beste overkomen'. Om het iets minder gênant te maken misschien.
donderdag 15 augustus 2019 om 11:30
per ongeluk kan gebeuren, die van jou doen het er omGroenkroontje schreef: ↑15-08-2019 11:29Ja dat snap ik dus ook niet. Vreselijk lijkt mij juist. Ik denk inderdaad dat die puber de aanstichter is.
Maar geen ervaringen dus, behalve van degene die haar ouders weleens betrapt had? Daar had ik nou wel een beetje op gehoopt, zo van 'het kan de beste overkomen'. Om het iets minder gênant te maken misschien.
echt hoor, paal&perk stellen
donderdag 15 augustus 2019 om 11:31
Dat ze interesse krijgen in seks is niet raar. Dat ze interesse hebben om bewust hun ouders te zien seksen is wél heel raar. Zeker voor een 15 jarige. Juichen en gillen is volstrekt abnormaal in deze situatie. Ja, lachen gieren brullen boven een seksboekje is normaal. Dit niet. Ga eens met die kinderen om tafel zitten waar hun bizarre interesse vandaan komt.ToosTosti schreef: ↑15-08-2019 11:26Dat kinderen rond die leeftijd interesse krijgen in seks (soms al jonger) is vrij normaal hoor. Ieder kind gaat daar anders mee om. Dat ze juichen en gillen is een gezondere manier om hier mee om te gaan dan stilletjes voor de deur te zitten en af te luisteren terwijl de oudste zich aftrekt. Dát zou een ongezondere situatie zijn.
donderdag 15 augustus 2019 om 11:35
Een keer betrapt worden, kan de beste overkomen. Na de tweede keer had ik allang maatregelen ondernomen (slot, even een gesprek of wat dan ook).
Maar dat je schrijft dat het af en toe gebeurt... Dan snap ik jullie laksheid niet...
Verder geen ervaring.
Hier wel een puber in huis gehad die ons om 05.30 wakker appte ‘dat ze ons toch heus wel hoorde, dachten we soms dat ze achterlijk was?!’...
Goed, wij werden dus wakker van het appje...
Maar dat je schrijft dat het af en toe gebeurt... Dan snap ik jullie laksheid niet...
Verder geen ervaring.
Hier wel een puber in huis gehad die ons om 05.30 wakker appte ‘dat ze ons toch heus wel hoorde, dachten we soms dat ze achterlijk was?!’...
Goed, wij werden dus wakker van het appje...
donderdag 15 augustus 2019 om 11:35
twee pubers in huis, onze deur hoeft echt niet op slot. Ze komen echt niet zomaar binnenvallen.
donderdag 15 augustus 2019 om 11:36
Jullie reactie is natuurlijk de grappigste die er is. Jullie schamen je? Daarom blijft het gebeuren!
Eens en nooit meer natuurlijk.
Dus: gesprek over grenzen, privacy en kloppen op deuren.
En over dat jij en hun vader veel van elkaar houden en dat het voor volwassen heel gezond en normaal is om met elkaar te vrijen
Dat je hoopt dat zij dat later ook hebben met hun echtgenote en dat je vooral hoopt dat hun kinderen dan geen zelfde acties houden als zij nu doen
Eens en nooit meer natuurlijk.
Dus: gesprek over grenzen, privacy en kloppen op deuren.
En over dat jij en hun vader veel van elkaar houden en dat het voor volwassen heel gezond en normaal is om met elkaar te vrijen
donderdag 15 augustus 2019 om 11:37
OP verwijderen irritant en niet toegestaan en verwijderen doen ze niet.Groenkroontje schreef: ↑15-08-2019 11:35Ok hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ga toch de OP verwijderen en vragen of dit topic verwijderd kan worden. Ik ga maatregelen nemen dat dit NOOIT MEER gebeurt.
Bezint eer ge begint
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
donderdag 15 augustus 2019 om 11:38
Ik vind dit wel een heel raar verhaal. Zeker als 15-jarige wil je je ouders toch helemaal niet betrappen en wil je er toch niet eens aan denken dat ze het doen? En dan met opzet binnen komen en juichen, serieus???
Maar goed, onze kinderen mogen niet binnen komen zonder te kloppen en zonder dat wij antwoord hebben gegeven.
Net als dat ik ook klop op de deur van de kinderen en vraag of ik binnen mag. Zo doen ze dat ook bij ons.
Maar goed, onze kinderen mogen niet binnen komen zonder te kloppen en zonder dat wij antwoord hebben gegeven.
Net als dat ik ook klop op de deur van de kinderen en vraag of ik binnen mag. Zo doen ze dat ook bij ons.
donderdag 15 augustus 2019 om 11:39
Groenkroontje schreef: ↑15-08-2019 11:35Ok hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ga toch de OP verwijderen en vragen of dit topic verwijderd kan worden. Ik ga maatregelen nemen dat dit NOOIT MEER gebeurt.
Je hebt geen slotje nodig op je topic maar een slotje op je deur!
donderdag 15 augustus 2019 om 11:40
Groenkroontje schreef: ↑15-08-2019 11:25Kloppen doen ze niet inderdaad. Slot gaat snel gebeuren, ik wil dit niet nog een keer.
Je hebt je kinderen nooit geleerd te kloppen? Ga je zelf ook hun kamer binnen zonder kloppen?