Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
O ja en Fan, welcome back!
Kath ik heb zoiets van als ze er aan toe is dan gaat ze heus wel fulltime met de vork en de lepel aan de slag. Lepel eet ze wel heel netjes haar toetje mee of soep. Maar voor de rest alles met haar handen. Ik doe daar niet moeilijk over.

Drinken uit een normale beker doet ze ook nog niet. Ik merk bij haar echt dat ze qua grove motoriek een heleboel aan het inhalen is
Haai!
Goeiemorgen beck! Lekker geslapen?
Morning

zit in een stille en lege woonkamer

man en kind ronken nog ik ga zo naar mijn werk
goedemorgen!
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Goede morgen!!!
Sjaak heeft zijn tuinbroek aan wel echt nog te groot! Foto op SocMed
Goedemorgen!
Haha geen geduld tot hij er in groeit ?

Hier strak blauwe lucht en ik zit binnen
Heb wel net even dutch design bakery voor h besteld met vijftig procent korting

(en kerstkado voor gast dochter )
Goedemiddag!!

Hier een vroegertje vandaag (voor ons doen), om 7uur lag T ineens heel hard mama mama te roepen, ze klonk wat paniekerig, dus ik er heen... Lag haar knuf uit bed.. Ook gaf ze buikpijn aan.. Dus maar lekker bij ons in bed tot 8u.

(na een enorme poepluier was de buikpijn wel weg, zei ze.)

Hebben vanmorgen muffins gemaakt! Jammie! Straks als ze wakker is gaan we ze nog even versieren. Verder niets op programma staan vandaag... Lekker buiten spelen denk ik.

Ohja, ik wil ook van die muffins/cupcakes maken voor kraamvisite als baby er is.. Hoelang kun je die dingen eigenlijk in de vriezer bewaren?? Weet iemand dat? Want dan kan ik ze van te voren namelijjk gaan maken, en hoeft er als de visite komt alleen nog decoratie op..
Geen idee justdeb!

Gw, wat heb je gekocht?

En A had even alleen zomerbroeken liggen. Omdat we nog naar buiten moesten deze maar gepakt. Is een maatje groter, maar pijpen een cm omslaan en het gaat eigenlijk best! Ben zelf nooit zo van het omslaan van mouwen of pijpen.
Char, hoe gaat t eigenlijk met je nieuwe neefje?
Een jurkje en rokje met shirt

forum nu mobiel dus kan geen plaatje plakken

maar lekker bont in ieder geval
Zag foto van H in winterjas. Poepig hoor! En lekker vrolijk.
Ja, die winterjas staat haar ook zo leuk!

Het is trouwens dit jurkje

rok en shirt kan ik zo snel niet vinden
Leuk! En wat voor kerstkado? Wij gaan nu even wat sint kado's halen. En wellicht ook de trein voor A's tweede verjaardag.
Waar GW?? 50% korting is nice....
Zo, duplo ingeslagen hahahahaha
Moom: het gaat goed met hm. Móet veel naar ziekenhuis voor afspraken, maar drinkt op zijn manier goed, en huilt weinig.
Zo, wat een heerlijk weer is het toch vandaag! Wasjes zijn zelfs droog geworden buiten!

Moom: leuk, duplo ingeslagen, wordt hier ook 1 van de sintkado's. Welke heb je gekocht??

GW: leuk jurkje!

Char: wat 'fijn' dat neefje het ondanks alles toch goed drinkt!

Hier is T haar kamer helemaal af nu, (naja, nog 1 lampje ophangen). Vanmiddag de kast schoongemaakt en haar kleding erin gehangen, het bed opgemaakt enz. Foto's zijn ook gemaakt, die zal ik vanavond even op haifs zetten.

Volgende week halen we een beeldbabyfoon, en dan kan T over naar haar kamer.. We willen dan eerst via de babyfoon kijken hoe het gaat, en als de baby er dan is, gebruiken we die beeldbabyfoon voor de baby...

Oh, van de week ook nog voor baby geshopt, en dan wel geslachtsgericht! Leuk is dat!! Als ik nu wat leuks zie hoef ik me niet afvragen of het wel of niet gekocht kan worden...

Zo, nu maar eens even beginnen met eten koken.
justdeb... ik schaam me heel erg. We zijn met 3 van die grote dozen naar buiten gelopen we hebben de brandweerkazerne, dierentuin en de trein (die laatste voor zijn 2e verjaardag, alvast..... vent was tegen trein, ik tegen kazerne). Het was 3 halen, 2 betalen. En eerlijk gezegd weet ik verder niet zo veel. Dus van ons krijgt ie dan maar elke avond (vieren 2 keer) zo'n grote doos, met nog een prentenboek, en dan aangevuld met kleine kadootjes van ooms/tantes/oma's...

justdeb, wist je de vorige keer dan niet wat het werd? leuk hoor, shoppen! benieuwd naar het kamertje!

char, wat fijn dat het goed gaat. is de eerste operatie al gepland? volgens mij beginnen ze daar al redelijk vlot mee, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven