Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Becky, limango.de

Haha moom, dat is wel een aardige voorraad duplo
Erg he? En als kraamkado hadden we al de boerderij. Echt genant.
Wat moet je dan bij een tweede voor kado kopen?
Zo Moom, flinke voorraad duplo !!

Wij hebben nu voor haar : Een tonnetje HK lego, een schoonmaaksetje van Le1fheit, domino, en een sesamstr@@t puzzel. Daar wou ik het eigenlijk bij houden maar moet nog een klein schoenkadootje.

We vieren het met z'n drietjes. Schoonouders wilden niet meedoen, mijn moeder ook niet. Gaan wel naar de intocht en gaan ook naar sintfeest op vriend z'n werk
Man was hier trouwens gevraagd als sint op zijn werk (maar we zijn dan op vakantie).
Nou, poltieburo, ziekenhuis, nog grotere dierentuin of trein, om maar wat te noemen. Maar ik heb dat dilemma gelukkig niet.

Fan, in nieuwe viva mama stond artikel over jarig met sint. Nog niet gelezen maar moest wel aan je denken.
Moom: nee wij wisten bij T niet van te voren het geslacht.

Enne... Leuk die duplo! Dierentuin hebben we hier ook, vind ze erg leuk!

Hier tot nu toe alleen nog maar een poppenbedje, rest moet nog.. Geen idee wanneer ik dat nog moet gaan doen (moet alleen, en lopen is niet zo'n succes meer..)

Trouwens, de steun-buikband is binnen, en ik moet zeggen... het zit heerlijk!! Eindelijk even wat steun onder mijn buik, waardoor die niet meer zo zwaar aanvoelt/ 'hangt'.
Eerste operatie met 18mnd pas. Duurt nog ff.

Hier erg last van bekken vandaag en behoorlijke groeipijn....
Haha Moom, wat grappig dat je aan me moest denken. Er zijn ook mensen die zeggen, er zit toch nog een week tussen???!!?? ja wat is die week nou zeg... arme kind snapt er straks geen jota meer van.

Deb, wat fijn dat je nu wat steun hebt onder je buik !!!
quote:DJ.Momo schreef op 22 oktober 2011 @ 18:23:

Nou, poltieburo, ziekenhuis, nog grotere dierentuin of trein, om maar wat te noemen. Maar ik heb dat dilemma gelukkig niet.

Fan, in nieuwe viva mama stond artikel over jarig met sint. Nog niet gelezen maar moest wel aan je denken.Nog niet toch? Of heb ik wat gemist?
Mijn moeder vroeg vandaag of ze geld voor verjaardag van M. over moet maken naar de spaarrekening van M. of dat ik er een kado voor wou kopen.

Zit een beetje in dubio, wil er best wel iets voor kopen, maar ze krijgt waarschijnlijk al weer zo veel..
Ben er nog steeds niet uit, GW. Zie ook bij de buven. Een van de buven heeft vandaag net positief opnieuw getest.
Fan, als je niets weet zou ik het gewoon op de spaarrekening zetten.
Welke buren moom?
Nu heten we doorsneevrouwen....
foto's van kamertje ga ik nu op haifs zetten..
Gevonden moom!

(maar dat leeftijdsverschil zou me echt te klein zijn)

Hier krijg ik de laatste tijd weer heeeeeeeeeeeeel vaak de vraag wanneer de tweede komt.
GW, ik weet genoeg. Maar het gaat me er meer om dat ze al zoveel gaat krijgen... met verjaardag/sint feest van werk / sint van ons / kerst... ben zo bang dat het too much wordt.

Ik heb afgelopen woensdag een baby vast gehouden van 2 maanden. Kreeg er geen klapperende eierstokken van. Baby ging ook gelijk janken (doen alle baby's bij mij trouwens, altijd al zo geweest)
Fan, als je bang bent dat het te veel is doe je het toch niet? Kun je altijd nog ergens voorjaar volgend jaar iets ervan kopen?
Ja ik denk dat ik dat ook maar doe... het wordt ook steeds voller hier hahaha. Het keukentje komt in ieder geval niet voor haar 2e verjaardag, dat hebben we alvast besloten
Wat wel dan? Of ben je er nog niet uit?
Waarom ook En Sint En kerst met kado's? Ben niet gelovig (wel opgevoed), maar bij kerst horen mi geen kado's. Maar als je kind vlak voor sint jarig is, kan ik me voorstellen dat je het volgende kado moment bij kerst pakt.
Ik zou in NL ook geen kerstkado's doen.

Hier vind ik dat we er niet echt aan ontkomen mocht ik van H geen outsider willen maken.

Maar goed sint is dit jaar in het buitenland, heb het er eigenlijk ook nog niet over gehad, maar denk dat we het dit jaar niet vieren bij mijn ouders.

En keuken krijgt ze voor kerst zodat ze er dan de hele kerstvakatnie al mee kan spelen, verjaardag krijgt ze dan dnek ik wat kleiners van ons.
We hebben een pop voor haar gekocht GW. Dat leek ons de beste keuze. Ze speelt op kdv veel met pop en bij schoonouders ook met de baby b0rn die van schoonzusje geweest is. Dus we dachten we nemen die.

Kerst hoeft van mij niet met kado's. Ik vind dat ze al genoeg krijgt met verjaardag en sint, maar ik weet nu al dat schoonmoeder toch weer wat gaat kopen voor haar voor onder de boom (wel maar 1 ding hoor, maar toch..)
Justdeb, wat fijn dat die bekkenband verlichting geeft.

Wij hebben een paar dingen voor de Sint maar ik weet dat er met Kerst ook vast weer wat komt en tussendoor wordt madam ook continu toegestopt met grote (zomaar een baby born) en kleine kadootjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven