Bewust kindvrij sinds 2010. Deel 27

01-01-2021 00:40 4682 berichten
[....]

Kletstopic deel 27 alweer

(voorheen ook wel bekend als Vanaf oktober 2010 kindvrij).

Voor iedereen die er voor kiest om geen kinderen te krijgen.

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-07-2021 16:48
Reden: Link verwijderd
1.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah, nuttige info. Ik houd het niet zo in de gaten, ik kijk namelijk alleen hier en Entertainment. Dus ik lees graag hier wat t wordt
redbulletje schreef:
05-07-2021 21:54
Het gaat Viafora heten. Ik ben er op dit moment testlid. Het functioneerd in elk geval beter dan hier. Of het een blijvertje is is afwachten. Hangt ook van 't modbeleid af. Ben ook benieuwd naar 't forum van Rik.
Kun je al een tipje van de sluier oplichten (welke pijlers, etc.) of heb je op dat vlak een spreekverbod?
Ze hebben de subforums zoals hier en een cluster aan kindertopics in leeftijdscategorieen verdeeld, maar daar kun je gewoon omheen forummen.
Verder spring je gewoon naar de laatst gelezen post, dus dat functioneert sowieso beter dan hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis weer van alles. Wat is het forum van Rik?

Is het al duidelijk waar iedereen hier naartoe gaat?

Ik ben zelfs vergeten wanneer het forum weggaat. Zelf zit ik het meeste gewoon gezellig in dit topic :-D
Emboldened by the flame of ambition
Alle reacties Link kopieren
Op 1 augustus gaat de boel dicht. Ik ga tzt wel eens kijken of en waar ik heen ga.

Ik mag weer de hele week naar kantoor! :cheer2: Het mag, maar je bent niet verplicht. Echt zalig. Alleen jammer dat mijn lunchbox lekte... :-?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ah nee gatver kantoor! Ik werk heerlijk thuis. Ik moet binnenkort ook weer. Wellicht ga ik wel voor mezelf beginnen. :biggrin:

Ik vind collega contact echt overrated. Wist ik al voor corona, maar toch.
Emboldened by the flame of ambition
Alle reacties Link kopieren
Ligt in mijn optiek echt aan je collega's. Ik heb op plekken gezeten met super leuke collega's, die ik ook nog privé spreek. En op plekken waar ze echt vre-se-lijk waren. Nu een mix van hele leuke mensen tot gewone collega's.

Ik ben ooit juist niet voor mijzelf begonnen omdat ik geen zin had om heel de dag in mijn eetje te zitten. :biggrin:

Ik vind het vooral fijn dat ik niet meer 24/7 thuis ben én dat ik die werkruimte weer terug kan claimen voor leukere dingen dan mijn werk.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Verschillende mensen verschillende wensen. :) Ik snap wat je bedoelt, maar ook met leuke collega's hoeft het van mij niet. Dat komt doordat ik mij zoveel prettiger voel als ik thuiswerk.

Ik ben dol op de stilte en de natuur en dat heb ik hier allebei. Zelfs na heel lang thuiszitten en alleen wonen geniet ik er enorm van. Ik ben ook dol op koken en ik heb het afgelopen jaar veel geleerd op dat gebied want geen reistijd en energie. Die automonie van thuiswerken geeft mij veel meer geluk dan fijne collega's mij kunnen bieden
Emboldened by the flame of ambition
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in het onderzoek en zit dus liever in de labs ;) Ik heb alleen de eerste 7 weken thuis gewerkt waarbij ik even flink de financien heb aangepakt, presentaties heb gemaakt en gegeven, veel artikelen heb gelezen (dus weer een beetje bij). Een combi zou ik best kunnen gebruiken maar ik ben blijer door op een andere locatie te werken, geeft me wat meer seizoen aan een dag. We werken met een 20-25% bezettingsgraad dus het werkt ook wel lekker, ik weet nog niet hoe dit gaat voelen straks als iedereen weer komt.
redbulletje schreef:
06-07-2021 07:50
Ze hebben de subforums zoals hier en een cluster aan kindertopics in leeftijdscategorieen verdeeld, maar daar kun je gewoon omheen forummen.
Verder spring je gewoon naar de laatst gelezen post, dus dat functioneert sowieso beter dan hier.
Yes :cheer2: Dat is precies de reden dat ik viva altijd vervelend heb gevonden en niet actief ben.
Alle reacties Link kopieren
:yes: Ik heb net te horen gekregen dat ik voor de komende fase nieuwbouw levensloopbestendige woning in aanmerking kom. De vorige fase greep ik naast, toen kwamen er spoedgevallen tussen. Maar nu sta ik bovenaan de lijst, samen met nog 2 anderen, die in een zelfde situatie zaten als ik. Er werd gezegd dat er echt wel iets raars moet gebeuren om niet in aanmerking te komen. Na 4 jaar wachten is er eindelijk duidelijkheid. Alleen nog niet hoe de huizen eruit gaan zien en wanneer het precies klaar is. Maar nu heb ik iets om naar uit te kijken.
Wel iets met een tuin?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk hondenmens gefeliciteerd! Weet je wel in welk jaar het klaar is?
Emboldened by the flame of ambition
Alle reacties Link kopieren
RB: Voor- en achtertuin. Het zal wel wat kleiner gaan worden dan wat ik nu heb, maar dat wil ik ook juist. Minder onderhoud. De afmetingen zijn nog niet bekend.

Skadi: Dank je. Het zal waarschijnlijk komende winter klaar zijn. Nu is het nog kale vlakte.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
06-07-2021 16:08
:yes: Ik heb net te horen gekregen dat ik voor de komende fase nieuwbouw levensloopbestendige woning in aanmerking kom. De vorige fase greep ik naast, toen kwamen er spoedgevallen tussen. Maar nu sta ik bovenaan de lijst, samen met nog 2 anderen, die in een zelfde situatie zaten als ik. Er werd gezegd dat er echt wel iets raars moet gebeuren om niet in aanmerking te komen. Na 4 jaar wachten is er eindelijk duidelijkheid. Alleen nog niet hoe de huizen eruit gaan zien en wanneer het precies klaar is. Maar nu heb ik iets om naar uit te kijken.
Hehe eindelijk!!!! Wat fijn dat er in ieder geval iets duidelijks is!
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
06-07-2021 16:08
:yes: Ik heb net te horen gekregen dat ik voor de komende fase nieuwbouw levensloopbestendige woning in aanmerking kom. De vorige fase greep ik naast, toen kwamen er spoedgevallen tussen. Maar nu sta ik bovenaan de lijst, samen met nog 2 anderen, die in een zelfde situatie zaten als ik. Er werd gezegd dat er echt wel iets raars moet gebeuren om niet in aanmerking te komen. Na 4 jaar wachten is er eindelijk duidelijkheid. Alleen nog niet hoe de huizen eruit gaan zien en wanneer het precies klaar is. Maar nu heb ik iets om naar uit te kijken.

Wat leuk, Hondemens. Spannend. Als je als bovenaan staat, mag je dan je als eerste kiezen welke woning, je wilt en je eigen keuken uitzoeken?
hondenmens schreef:
06-07-2021 16:34
RB: Voor- en achtertuin. Het zal wel wat kleiner gaan worden dan wat ik nu heb, maar dat wil ik ook juist. Minder onderhoud. De afmetingen zijn nog niet bekend.

Skadi: Dank je. Het zal waarschijnlijk komende winter klaar zijn. Nu is het nog kale vlakte.
Dat klinkt in elk geval positief!
Alle reacties Link kopieren
Creatieveling schreef:
06-07-2021 16:59
Wat leuk, Hondemens. Spannend. Als je als bovenaan staat, mag je dan je als eerste kiezen welke woning, je wilt en je eigen keuken uitzoeken?
Goeie vraag. Daar hebben we het niet over gehad. Ik weet wel dat de bewoners van de vorige fase die uit hun huis moesten 1e keus hadden wat betreft woning. En iedereen een eigen keuken mocht uitkiezen.
hondenmens wijzigde dit bericht op 06-07-2021 20:39
0.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Hondenmens! :cheer2:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Leuk nieuws Hondenmens.
En bedankt RB voor je toelichting.
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor je hondenmens!

En Redbulletje bedankt voor de update wat betreft nieuw forum.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je toelichting RB. Klinkt goed.
Fijn hondenmens! En komende winter is al heel snel!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn hondenmens! Nu voorzichtig dagdromen over de inrichting?
Alle reacties Link kopieren
Forumster schreef:
07-07-2021 10:49
Wat fijn hondenmens! Nu voorzichtig dagdromen over de inrichting?
Ja ook, maar nu nog vooral wat ik ga kopen waar ik hier geen plaats voor heb. Wil een hobbytafel, een tafel voor een toekomstige hamster, grotere kast voor dvd's. Misschien nog een paar fitnessapparaten.
Ik heb al een kindvrij topic geopend op viafora:
https://www.viafora.nl/forum/overig/bew ... sinds-2010

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven