Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Kath, doe je wel een beetje rustig aan? Wat "moet" nog dan? Huishouden kan wel wachten hoor (jullie schoonmaakster nog steeds met verlof? Dat is zwaar K.)

Hier net een heel hongerige H gehad, ze heeft een kom soep en 3 ! plakken brood gegeten. Nu ligt ze lekker te slapen, verwacht wel een lang slaapje was een vermoeiende ochtend, eerst met oma, daarna zwemmen.

Heb deze zwemschoentjes voor H gekocht, vind ze zo schattig, lijtk me ook handig voor vakantie aan het strand e.d.

Doe ik.. Nu behang aan t uitzoeken voor t mannetje. Ik wil deze: link. Dan een witte commode erbij (zelfde als we voor F. hebben, van de Zweed). Verder heb ik nog niets. Wie er zin heeft, ik zoek nog een lamp en waskussenhoes (denk zelfde kleur als behang). Zou grijs er nog leuk bij zijn? (daar heb ik nog wat van, lakentjes en dekentje van F.). Wiegje is wit.
Ja, was staat hier om opgevouwen te worden, en ik moet echt nog wat voor mijn werk doen.. Schoonmaakster gelukkig weer in de running, pff, vond t wel knap dat ze zelf tot 32 weken zw.schap is doorgegaan.. Maar goed, ik heb niet eens de puf om een boterham te smeren..
Leuke schoentjes! En handig! Voor F. hadden we afgelopen vakantie waterschoentjes, maar die lopen toch niet zo lekker.. Ze begon op een gegeven moment al te huilen als ze ze zag..

F. is ook zo dol op soep. Die kan ook zo 3 boterhammen soppen, terwijl er anders met moeite 1 in gaat..
En behang is er ook nog in deze variant link. Welke is leuker?

Kwartet!
Kath,

ik vind zelf denk ik de groene variant leuker, is iets vrolijker. Wel leuk behangetje!

En H had vorig jaar ook waterschoenen, die wilde ze dus idd niet aan.... huilen. Vriendin bij zwemmen had deze en heeft voor mij een paar mee besteld. Ik heb 22/23 besteld (H heeft maat 24 maar ik had haar 24/25 gepast waren nog veeeeel te groot) zelfs die zijn nog iets te groot, groeit ze wel in en gelukkig kan het bandje beetje strakker getrokken worden. Mijn kind heeft gewoon echt geen spek op haar pootjes.
En ik had H bij het zwemmen gezegd kom we gaan naar huis, soepje met brood eten.

Ging het de hele terug weg soepie! Zo schattig
Kan plaatjes nu even niet zien, dus ik reageer vanaaf wel op jullie behang en schoenen.

Heb ook shopdrang...

Grappig, ik probeer A al aan een potje te wennen. Met kleren aan geen probleem, maar in blote kont is t gillen! Gisteren had ie zijn eerste ongelukje, had hem uitgekleed voor massage, en hij liep nog even bloot rond (moest olie enzo nog pakken). Hij had er weinig van. Haha. Oh, en nu riek ik iets!
quote:DJ.Momo schreef op 27 april 2012 @ 16:03:

Kan plaatjes nu even niet zien, dus ik reageer vanaaf wel op jullie behang en schoenen.

Heb ook shopdrang...

Grappig, ik probeer A al aan een potje te wennen. Met kleren aan geen probleem, maar in blote kont is t gillen! Gisteren had ie zijn eerste ongelukje, had hem uitgekleed voor massage, en hij liep nog even bloot rond (moest olie enzo nog pakken). Hij had er weinig van. Haha. Oh, en nu riek ik iets!

Die fase duurt hier al een half jaar....

Ik wil trouwens ook nog wat voor mezelf shoppen. Heb dringend nwe kleding nodig, maar kan niet echt iets vinden.
Ik zou mss wel zoiets willen, maar twijfel nog een beetje. Iemand van jullie zoiets die me kan overhalen?

Met jouw figuur zou t wel kunnen GW.. Zo'n haremgeval vind ik dan wat minder, maar die 1e en 2e vind ik wel aardig. Al staat t meteen ook wel weer zo "vamp"erig..
hmm, vamp, mss moet ik er dan nog even overnadenken....

(iemand suggestie's? Wil iets voor doop van neef en heb wel al een jurkje, maar die is zo zomers zie ik met dit weer niet zo zitten).
toch nog geshopt. http://shop.wefashion.com ... l-Site-WFS-nl_NL-EUR.html
Moom, je link lijdt alleen naar de centrale site

Hier werd tuttebel pas om 17 uur wakker, maar toen ik haar wilde halen wou ze er niet uit, dus heeft ze nog een kwartier "geslapen" daarna riep ze dat mama mocht komen. Ze ligt er nu net in, langer opblijven was ook geen optie, ze was gewoon alweer moe.
Oh echt, maf, hier doet ie het wel.

Slaapkop! A was ook moe
Ik wordt ook automatisch naar de duitse versie van de site doorgeleid
Ik ben nog even koritngscodes voor z@lando aan het zoeken en dan ga ik mijn bestelling de deur uit doen

2x2 jumpsuits en een rode broek, ben benieuwd
Ah ok, mss is daT het. Zal zo kijken of ik plaatje kan plakken. Zit alleen nu op ipad
Ik zie m ook prima, leuk shirt hoor Moom! En goed om te weten dat ik ook weer ergens anders kan shoppen voor F.!

Hier is t meissie ook continu moe. Ze zegt t al als ik haar uit bed haal, maar ja, als ik net wakker word, ben ik ook moe.. Maar ik merk dat ze echt heel veel slaap nodig heeft. Ze slaapt 12 uur 's nachts en dan nog 3 uur overdag.. Ze zal t wel druk hebben met al dat gebabbel en al die boekjes lezen en tekenen de hele dag..
W.E heeft best leuke ingen ook voor kleine meiskes! Heb het alleen nog nooit in een analoge winkel gezien. Voor jongens gaat t vanaf 92, en valt wel smal vlgs mij
ow GW, die linkse jumpsuit vind ik echt heel tof. wel met een jasje voor een bruiloft maar wat een gaaf ding.

Ik heb een shopverbod tot eind van het jaar..

Van de week nog een zomerjas en wat slippertjes en that's it.
Smal is goed. Ik kom er best vaak (analoog), maar heb nog nooit de roltrap naar boven genomen omdat ik dacht dat t voor heule grote meisjes was..
tot het eind van het jaar becky?? oef dat is wel heel lang.

ik heb mijn bestelling als 2 zenndingen gedaan, scheelde weer 5 euro (uns bin zuunig)
Hoe wil je dat doen beck!? En lgde week ga je nog wel naar de outlet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven