Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Wat een rust idd....

hier de hele middag gespendeerd om onze strandstoel in elkaar te zetten, het was nog erger dan een ike@ pakket....

maar goed daarna nog wel even lekker van het mooie weer kunnen genieten.

Ik moet morgen wel gewoon werken itt veel van jullie.....

maar ik ben wel dinsdag vrij! Dus toch ook een kort weekje voor mij.
buurman houdt een feestje. harde muziek, is nog niet eens het ergste. hij heeft ook een vuurkorf aangezet, nu ruikt het hier binnen op onze slaapkamer haske naar spiritus en troep. bah.
Goedemorgen!

Kwam ff om de bocht kijken en zeggen dat het hier goed gaat.

J is nog niet in zn hum, maar heeft geen koorts meer

S is ook weer iets rustiger en 'liever'

En met vriend? We hebben heel veel gepraat en begrijpen mekaar weer, Joepie! Nu zo verder en dan moet het goed komen!

Gister naar bericht gehad. Kennis van ons hebben hun zoontje verloren met 33wk zwangerschap.

Kramp, naar zh, weeenremmers, bloedverlies, echo, losgelaten placenta, met spoed naar ander zh in stad, kleine gehaald. Maar helaas geen overlevingskans dus gisterochtend besloten de "stekker" eruit te trekken.

Heel grof geschreven misschien, maar wel t duidelijkst... Wat mogen wij dan blij zijn met onze kids!!
Heftig Char!

Fijn dat het bij jullie thuis weer de goede kant op gaat!

Hier al een poosje wakker, S vond om 5 uur al dat het mooi geweest was. Nou ja, ik ben al haast klaar om naar de vrijmarkt te gaan..

Fijne dag iedereen!
Wow zo weinig bijlezen!

Hier ook weinig nieuws Heb samen met man een nachtje Groningen geboekt in het hemelvaart weekend. Na de berichtjes hier waar ik ons ook wel in herken, vond ik dat best een goed idee.

Vanochtend met z'n 4en aan de ontbijttafel, was ik een boterham voor I. aan het smeren, kijk ik naast me, zit R. op handen en knieen op de keukentafel, uit de kinderstoel geklommen... We hebben zo'n tafelblad op de triptr@p, maar ik moet maar even snel het tuigje opzoeken die we toen voor I. hadden, want nu ze eenmaal weet hoe ze eruit moet klimmen...

Wat doen jullie allemaal vandaag met Koninginnedag? Wij zijn vanochtend naar de ijsboerderij gefietst hier in de buurt, met een speeltuin erbij, helemaal leuk. Meisjes slapen nu, dus ik zit even met de laptop in de tuin...

Oeh wat een naar verhaal Char, wat is alles dan opeens relatief he...

Lees ik dat nou goed Speec, dat je op Koninginnedag naar de vk moet?

Is de buurman laat gaan slapen Moom?

GW werkze!
GW, bedankt !! Weet je ook in welke plaatsen? Kan je me dat zeggen?

Ik heb de halve vrijmarkt leeggekocht voor M. Ze had nog niet genoeg
Heftig verhaal char

Ik heb vandaag gewerkt tot 15:30. Met cliënten de rommelmarkt over geweest. Daarna thuis nog even met vent en kids hier in het dorp de rommelmarkt over geweest. Niks gekocht.

Vent was vanmorgen met J1 en j2 naar oude woonplaats geweest, heeft voor beide ene knuffel gekocht (dat vind ik zelf nooit zo fris, vanavond eerst de wasmachine in met die knuffels) en Elefun morgen daar alleen nog even batterijen voor halen
Wat is elefun maya? Knuffels zou ik ook niet zo snel tweedehands halen

Wat heb je allemaal gescored fan?
Die R al net zo'n donderdraakie als d'r zus dus! Hoe gaat het de laatste tijd met I?

Maya, werken ook niet leuk met t mooie weer!

Ik las al van de buit van fan en duuv! Ik heb een bum.ba puzzel gekocht voor meneertje. Veder was t allemaal rommel. Verderop kwamen we nog de kinderen van een vriendin tegen die stonden te handelen als ware kooplieden. Vond het zo schetig dat ik een stapel triqo's van ze heb gekocht. A heeft er al een stel, en die vindt ie altijd heel interessant, vnl om vast te houden, of dat wij er iets mee moeten. Daarna op fiets naar home town, even bij SM gekeke, was aan oog geopereerd (paar keer zelfs vorige week), en op festiviteitenterrein.

Bum deed om 11 uur muziek zacht, jammer dat ie het tegen enen opeens weer vol opendraaide. Gekke gast.
H krijgt trouwens een nw neefje, ben stiekum wel erg blij dat het een neefje is (ze zat me iets te veel te asen op h's spullen, wilden ook graag onze bugaboo hebben (maar die wil ik nog niet kwijt zolang h er nog heerlijk in slaapt)
Ja, vandaag naar de vk geweest. Volgens mij doen ze daar niet aan feestdagen. Volgende keer is over 4 weken en dat is tweede pinksterdag! Alles was goed, hartje gehoord (jeuj, toch wel weer leuk hoor!), bloeddruk goed en m'n baarmoeder ligt voor qua groei. Dat had ik zelf ook al een beetje gedacht, want hij zit nu al tot halverwege m'n navel....

Heb vandaag 90 cent geïnvesteerd op de vrijmarkt: 2 boekjes over boerderijdieren en een sesamstraat dvd.

Wow hus, ondernemend type die R. Ik zie berend er nog niet uitklimmen. Hoewel hij het klimmen wel ontdekt heeft. Hij klimt altijd zelf de trap op als ie naar bed moet.

Vandaag was ie nogal humeurig en hij zit onder de rode vlekken. Net gegoogled en het zou wel eens de 5e ziekte kunnen zijn. Op zich niet erg, maar voor zwangeren is het wel een risico. Verhoogd risico op miskramen en vroeggeboorte. Bah, wat moet ik hier nou mee? Misschien eerst maar eens achterhalen of het echt de 5e ziekte is.
Jeetje wat een aparte praktijk speec, op al die feestdagen open (al is het wel handig voor jou als zwangere, hoef je op je werk niets te regelen).
Oh en zou dat risico op een miskraam niet vooral in het eerste trimester gelden en je bent nu toch de 12 weken toch al voorbij?
Hmm Speec, als die praktijk toch altijd open is, zou ik gewoon ff bellen.. Met de 5e geen ervaring, alleen de 6e een keer meegepakt..

Hier 3 Bruna-boekjes gescoord (waarvan 2 van sprookjes, en 1 van Nijntje) en een Kikker-ABC boek. Zagen er allemaal nog erg goed uit! Verder op zoek geweest naar regenlaarsjes maat 22, maar vreemd genoeg alleen 10 paar maat 21 gespot..

Net nog even wat op de niet-zo-vrijmarkt gescoord:

1 voor a.s. zoon:

en deze voor F:

Vandaag ook nog even bij de Zweed geweest voor de commode voor zoonlief, dus ik kan gaan nestelen! (negeerstand voor Char's bericht..)

Heerlijk weekendje gehad bij vrienden, en vandaag lekker van de zon genoten! Zij hebben een meisje van F. haar leeftijd (paar maandjes ouder) en ze vonden elkaar (in tegenstelling tot voorgaande keren) echt heel erg leuk, waren superleuk met elkaar aan het spelen, zo skeetig!
Leuk jurkje Kath!

Wordt het trouwens neit eens tijd een nw topic te openen?
wilk best doen, maar niet nu.

trust!
Op markt puzzels gescoord, de gewone kartonnen zeg maar, want de houten puzzels bieden geen uitdaging meer. Nu dan aan de 4 stukjes-puzzels.

Heftig verhaal char!

Speec: wij hebben op mijn werk net 5e ziekte gehad: eerste 20 weken zijn 'gevaarlijk' volgens ggd, dus niet alleen eerste trimester. Zou met berendje dus even langs huisarts gaan.

Fijn dat alles vandaga weer goed was. Ben t even kwijt, maar hebben jullie het iedereen al verteld?

Wow, wat een klauter die R hus! S heeft nu de babyset van de triptrap af en alleen nog met knutselen wel eens het blad ervoor.

Vanmorgen de markt hier over geweest en vanmiddag lekker in de tuin gezeten. Heerlijk dagje!

Trouwens: dacht mijn meisje vandaag te verwennen met een ijsje, maar nee hoor, mevrouw lust geen ijs! We hadden het ook wel eerder geprobeerd en toen hoefde ze het ook niet, maar ik dacht, daar groeit ze wel overheen. Tot nu toe niet dus.

Zelfde met 'lekkere' toetjes: niet aan s besteed, geef haar maar gewoon yoghurt!
Ebp!
Yo, ik hoef niet veel bij te lezen, handig!

We zijn lekker op vakantie. N was gister echt een enorme draak gister. Pffff, we hebben 'r om zeven uur in bed gemieterd en na een kwartier sputteren sliep ze tot zeven vanochtend. Ze had het nogal nodig blijkbaar. Maar ja dat heb je als je bijna niet slaapt overdag.

Ik zit nu op iPad en kan niet goed op Hyves lezen maar las dat GW me had gespot in een krabbel. Ik moet vanavond nog werken, dus dan op laptop kan ik wat beter reageren.

Fijne dag nog!
Heeft geen haast hoor becks

zo , hier lekker een dagje vrij, beetje jammer dat het regent
Hier net een heel eind gefietst met s, heerlijk! Week van hemelvaart heb ik vakantie, vriend dan halve week. Kijk er naar uit.
Goed vooruitzicht Annika! Heerlijk!
GW, nog bedankt voor je antwoord op haifs. Ik ga idd daar de grens over.

Nog een week en 2 dagen !! Vanavond eerst naar concert rotterdam
Hier net even vers gebak gehaald voor bezoek, I love bakkers die op feestdagen open zijn. H heen gelopen, terug in de Manduca, en het is weer heerlijk weer! Lekker!

Fijn annika, straks vakantie. Ik moet nog 6 weken geloof ik tot onze vakantie. Wel nog aantal keer korte weekjes met hemelvaart en we hebben nog een keer feestdag op donderdag en met mijn vrijdag vrij dan lekker lang weekend.
Ik heb deze week lekker vakantie! Leve het onderwijs!

Ik heb vanmorgen de ha gebeld, maar de assistente zei dat er geen reden was om langs te komen. Al zou het de 5e ziekte zijn, dan kan hij toch niks doen. Maar de 5e ziekte vond zij onwaarschijnlijk, omdat dat vaak bij iets oudere kinderen voorkomt.

Ik weet niet wat hij dan wel heeft, maar echt gezellig is ie niet. Pffff.... Om het minste of geringste huilt hij weer. Hij zit continu aan de radio, de tv, het cd rek, of andere dingen waar hij niet aan mag komen. Op "nee" reageert ie niet en als ik hem daar dan weghaal, gaat hij op de grond liggen krijsen alsof de wereld vergaat. Laat dit alsjeblieft niet al de peuterpuberteit zijn, want dit is echt niet leuk.

Ik wil wel reageren op iedereen, maar er is zo weinig geschreven!

Annika, lekker gefietst en een vakantie in het vooruitzicht. Leuk! Ouders en schoonouders hadden we al direct na de test ingelicht. De rest van de wereld volgt nu. Na de vakantie vertel ik het op m'n werk.

Lekker gebak gegeten, GW?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven