Bij twijfel.. DOEN of LATEN?
maandag 26 januari 2009 om 20:46
Oke dames!
Wat vinden jullie, bij twijfels (als in: ben ik niet te jong? kan ik het wel? wil HIJ het écht wel? wil ik het wel écht? redden we het financieel? wanneer stoppen met de pil? etc etc)..
DOEN of LATEN??
Graaaag ervaringen van ervaringsdeskundigen. Gooi het eruit, laat geen waarheid onuitgesproken, zeg gewoon waar het op staat: kom maar op!
Wat vinden jullie, bij twijfels (als in: ben ik niet te jong? kan ik het wel? wil HIJ het écht wel? wil ik het wel écht? redden we het financieel? wanneer stoppen met de pil? etc etc)..
DOEN of LATEN??
Graaaag ervaringen van ervaringsdeskundigen. Gooi het eruit, laat geen waarheid onuitgesproken, zeg gewoon waar het op staat: kom maar op!
maandag 2 februari 2009 om 20:31
Wil ze dan met een zwangere buik gaan solliciteren? niet echt een sterke positie in een sollicitatiegesprek (hangt natuurlijk ook af van de studie die ze gedaan heeft) maar persoonlijk zou ik het zonde vinden van mijn studie. daarnaast (ook weer persoonlijk) ben ik nu eerst aan het sparen en een goede woning aan het zoeken voordat ik toegeef aan mijn rammelde eirestokken
puur persoonlijk, ieder zijn eigen keus. waarschijnlijk vinden veel mensen mij erg terughoudend.
puur persoonlijk, ieder zijn eigen keus. waarschijnlijk vinden veel mensen mij erg terughoudend.