Bij twijfel.. DOEN of LATEN?

26-01-2009 20:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke dames!

Wat vinden jullie, bij twijfels (als in: ben ik niet te jong? kan ik het wel? wil HIJ het écht wel? wil ik het wel écht? redden we het financieel? wanneer stoppen met de pil? etc etc)..

DOEN of LATEN??

Graaaag ervaringen van ervaringsdeskundigen. Gooi het eruit, laat geen waarheid onuitgesproken, zeg gewoon waar het op staat: kom maar op!
bij twijfel nooit niet doen

dat vind ik hoor
dubbel
Nooit niet doen, Shoppen? Altijd doen dus?

En Jo, is het nodig om je andere topic hier te kopieren?
Wat wil je dan met je studieresultaat gaan doen? in mijn branch had ik er echt niet ff 2 jaar tussen uit gekunt voor een kleintje dan was heel veel wat ik tijdens mijn studie geleert heb alweer verouderd. Krijg jij dat niet?
Wie zegt dat ze er 2 jaar tussenuit wil? Ik ben 4 maanden na de geboorte van mijn oudste begonnen aan mijn eerste 'echte' baan. Je hoeft niet altijd alles in de standaard volgorde te gaan doen...
Wil ze dan met een zwangere buik gaan solliciteren? niet echt een sterke positie in een sollicitatiegesprek (hangt natuurlijk ook af van de studie die ze gedaan heeft) maar persoonlijk zou ik het zonde vinden van mijn studie. daarnaast (ook weer persoonlijk) ben ik nu eerst aan het sparen en een goede woning aan het zoeken voordat ik toegeef aan mijn rammelde eirestokken

puur persoonlijk, ieder zijn eigen keus. waarschijnlijk vinden veel mensen mij erg terughoudend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven