Boek gezocht

20-04-2010 23:27 14 berichten
Ik was een tijdje geleden in winkel waar ik een leuk boek zag over (zover ik me kan herinneren) zwangerschap en de eerste maanden in het leven van een kind. Nu weet ik niet meer hoe het boek heet maar alleen hoe het er ongeveer uit ziet. Dus herkent iemand het en weet iemand de titel voor mij. Ik wil het namelijk cadeau doen.Het gaat om een redelijk dik boek. De layout van de kaft bestond uit allerlei felle kleuren. Hopelijk kan iemand me helpen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn echt heel veel van dit soort boeken..... heb je meer informatie?
Deze?

Wat een ellende boek is dit overigens....niet geven als deze het is.
Het enige wat ik me nog vaag kan herinneren is dat je volgens mij zelf ook dingen in het boek kon opschrijven. En de kaft is in mijn herinnering oa groen, roze en volgens mij ook blauw.
Nee het was niet oei ik groei. Die titel had zeker onthouden. Dit boek kwam erg hip over.
Ik heb hem gevonden via Google afbeeldingen. Het gaat om mama Manuel van Pauline van wijk. Dank jullie voor het meedenken!
Dubbel
Ik nog denken wie noemt zijn boek nou mama manuel (als in manuel = de mol). Maar het is mama manual, in het engels. Hahahaha...

Sorry.. verveel me
Deze misschien? Hij heeft wel de kleuren die je beschrijft:

Oh oeps, niet alle reactie gelezen, maar het is nog een beetje vroeg voor bitterballen met...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven