Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat ze gewoon borstvoeding kan geven. De inhoud van de prothese komt niet in aanraking met het lichaam dus kan ook niet in de melk komen.
Er is daar wel geopereerd. Was benieuwd of er iemand was met ervaring. Ze wil n.l. graag bv aan haar kind gaan geven.Als de prothese plaatst is onder de spier, is er geen probleem, want dan komt het helemaal niet in aanraking met de melkklieren.
geen ervaring met borstvergroting maar wel operaties aan mijn borst en kon met mijn linkerborst geen voeding geven ivm littekenweefsel en doorgesneden melkkanalen.
Anoniem_90384
zondag 30 augustus 2009 om 12:54
Als de prothese onder de spier is geplaatst, moet bv mogelijk zijn. Als hij op de spier is geplaatst, is het vrijwel onmogelijk.
Maar inderdaad: vraag de plastisch chirurg waar de operatie is uitgevoerd. (Ik zou dat vóór de operatie hebben gevraagd.)
Anoniem_87503
zondag 30 augustus 2009 om 13:15
Zolang de prothese niet via de tepel is ingebracht (dan worden de melkklieren doorgesneden) moet het volgensmij wel kunnen.
Ook al de prothese op de spier is, kan je bostvoeding geven.
Zolang je melkklieren niet doorgesneden zijn, is dat geen probleem
Anoniem_67619
zondag 30 augustus 2009 om 13:41
Ik heb gelukkig nog een paar maanden borstvoeding kunnen geven met siliconen. Het kan prima, dat het met mij nog maar de vraag was lag aan een eerdere operatie vanwege een tumor. Maar uit ervaring weet ik dus dat siliconen geen probleem zijn.
quote:_barbie_ schreef op 30 augustus 2009 @ 13:15:
Zolang de prothese niet via de tepel is ingebracht (dan worden de melkklieren doorgesneden) moet het volgensmij wel kunnen.Proppen ze dan zo zakje door je tepel?
Ik heb een borstvergroting op de spier gehad, maar vlgs mn plastisch chirurg zou ik nog prima borstvoeding kunnen geven.
Ik heb al 2 kindern, en die heb ik vóór die tijd borstvoeding gegeven, dus geen ervaring ná mn operatie.
Waarom gaat die vriendin van je het niet gewoon poberen, straks na de bevalling? Ws gaat het wel lukken. Vriendin van m heeft zelfs na een verkleining haar kind zelf gevoed, en dan is er pas echt flink gesneden.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.