BTW vrij winkelen Intertoys

28-10-2019 10:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen en woensdag is het BTW vrij winkelen bij Intertoys, maar ik krijg niet gevonden om hoeveel korting het dan gaat?

De afgelopen jaren kreeg je op deze avonden 10% korting, maar de BTW op speelgoed is volgens mij 21%.

Weet iemand hier daar het antwoord op?
https://indebuurt.nl/rotterdam/winkelen ... en~106658/
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/btwvrij

Bellen kan je ook nog met die vraag
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 11:00
38.94% gewijzigd
Btw is 21%, maar de korting is lager.
21/121=17% als ze echt het originele btw bedrag als korting geven.
Maar heb je de prijzen wel goed in de gaten gehouden? Het is algemeen bekend dat rond deze dagen alles duurder is vanwege sinterklaas.
En niet naar het winkelpersoneel spugen als je product uitverkocht is of de korting tegenvalt. Slaat niet persoonlijk op jou TO, gewoon een opmerking in het algemeen.
En reken er maar op dat de prijzen eerst verhoogd zijn, voordat de korting wordt toegepast. Levert je per saldo niets op.
gizzmo-returns schreef:
28-10-2019 11:10
En reken er maar op dat de prijzen eerst verhoogd zijn, voordat de korting wordt toegepast. Levert je per saldo niets op.

Dat doet Prenatal ook, voor de 'mama-mazzel-dagen'. Een week voor die van start gaan gaat de prijs van allerlei dure producten omhoog, zodat de uiteindelijke korting minimaal is.
Pandax schreef:
28-10-2019 11:16
Dat doet Prenatal ook, voor de 'mama-mazzel-dagen'. Een week voor die van start gaan gaat de prijs van allerlei dure producten omhoog, zodat de uiteindelijke korting minimaal is.
Mediamarkt deed/doet dat ook.
¡Apagando las luces!
gizzmo-returns schreef:
Dit. Zal de komende dagen massaal worden toegepast want de oer-Hollandse traditie Black Friday komt er weer aan...
On topic: als je voor weinig geld iets leuks voor 5 december wil kopen, zou ik marktplaats afstruinen.
Toch zijn met bepaalde artikelen de prijzen niet omhoog gegaan deze keer. Zoon wil graag lego, is het goedkoopste bij de intertoys en dan nog gaat er korting af. Ik houd wel altijd al wat langer de prijzen in de gaten, bij verschillende winkels, bij dingen die ik wil bestellen, dus dat deze niet veranderd zijn weet ik zeker.

Maar bij veel winkels is dat idd wel zo. Weet van de Prenatal het van een medewerker, soms zijn de prijzen incl. de korting net zo duur of zelfs duurder als voor de prijsverhoging.
RamsayStreet schreef:
28-10-2019 11:26
Dit. Zal de komende dagen massaal worden toegepast want de oer-Hollandse traditie Black Friday komt er weer aan...

:proud:
.
Ik bestel vaak bij Lobbes.nl.
Ik heb het idee dat de prijzen daar laag liggen. Ze hebben lang niet zoveel als Intertoys of Bol.com maar toch wel ruime keuze.
Wat ik erg vond schelen...baby born pop annabel, is op het internet bijna 15/20 euro goedkoper.
die ik wilde bestaat al...
Vergeet niet dat je een uitnodiging nodig hebt. Dat staat niet duidelijk op de site aangegeven, maar schijnt per mail te worden verstuurd of je kunt er een ophalen in de winkel:

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/btw- ... 019-116863
Bij onze Intertoys is niet perse een uitnodiging nodig. Ze zeggen van wel, maar als puntje bij paaltje komt kan iedereen naar binnen lopen. Wat ik wel altijd doe is de artikelen die ik graag heb bestellen via de mail of het bestelformulier, dan weet je zeker dat ze het voor je hebben.
Ik zie dat ik alweer te laat ben voor deze actie. Iemand nog een tip waar ik lego minecraft goedkoper kan kopen? Misschien online in duitsland? (daar ooit een tip over gelezen maar de site nooit meer teruggevonden).
boerinnetje-van-buuten schreef:
03-11-2019 19:55
Ik zie dat ik alweer te laat ben voor deze actie. Iemand nog een tip waar ik lego minecraft goedkoper kan kopen? Misschien online in duitsland? (daar ooit een tip over gelezen maar de site nooit meer teruggevonden).
Ik was gisteren in een grote supermarkt in Duitsland en daar was veel minecraft lego voor vond ik aardige prijzen.
@Empanda: Welke was dat? Misschien kan ik het online kopen?
boerinnetje-van-buuten schreef:
03-11-2019 19:55
Schmetstoys.nl
Dat is een Duitse site waar de Lego niet duur is.
O ja, dat was ook zo. Ze hebben helaas geen minecraft.
Heb even het linkje gezocht
Deze bedoelde ik 😃

https://www.real.de/lego/lego-minecraft/
gizzmo-returns schreef:
Tsja, als de consument niet verder nadenkt na het zien van het woord "korting" zal je wel gek zijn om het niet te doen. Een bedrijf heeft als doel geld verdienen.
Empanada schreef:
03-11-2019 20:09
Ik was gisteren in een grote supermarkt in Duitsland en daar was veel minecraft lego voor vond ik aardige prijzen.
Maar dan achteraf niet gaan klagen als er weer Nederlandse speelgoedwinkels moeten sluiten. Zo'n supermarkt hoeft er in principe niet veel op te verdienen (hun winst komt uit de reguliere producten), maar voor een speelgoedwinkel is het core business.
Sara9876 schreef:
04-11-2019 14:27
Maar dan achteraf niet gaan klagen als er weer Nederlandse speelgoedwinkels moeten sluiten. Zo'n supermarkt hoeft er in principe niet veel op te verdienen (hun winst komt uit de reguliere producten), maar voor een speelgoedwinkel is het core business.
Heb je mij horen klagen dan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven