bugaboo frame

24-03-2010 19:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of het frame van een bugaboo frog op een bugaboo cameleon onderstel past?

De firma zelf zegt dat het niet past, maar vertelt gelijk dat ik voor ¤114,- een nieuwe bij hun kan kopen. Op markplaats zijn ze vaak te koop (vooral frog model), en iedereen schrijft er bij dat het op een cameleon past. Helaas woon ik meestal te ver van de verkoper weg, om het even te passen.

Vandaar de vraag: heeft er iemand ervaring mee?
Ik heb een onderstel gekocht op marktplaats in de buurt van Nijmegen, deze verkoopt er vaker. Hij wist werkelijk alles van bugaboo dus als hij het is die er een aanbied gewoon bellen.
Ja het past, de bevestigingen zijn gelijk gebleven en dus onderling uitwisselbaar.

Wat veranderd is, zijn de afmetingen van de bak waardoor de bekleding niet te verwisselen is.

maar het past zeker weten!
anoniem_64195 wijzigde dit bericht op 24-03-2010 20:52
Reden: ik werk met buggaboo
% gewijzigd
Maar ik zal de "ligbak bekleding" van de cameleon op het " frogframe" moeten bevestigen.

Dit komt dan op het cameleon onderstel. (ik hoop dat nog iemand het begrijpt).

Dus als de bekleding niet past, heb ik ook een probleem.

Weet moods (of iemand anders) nu nog of het past?
ik snap het niet meer
Dat van die bekleding zal dus zijn wat Bugaboo ook bedoeld: past niet.
DT, naar mijn weten is de bak van de frog kleiner dan de cameleon. In dat geval lijkt t mij niet te passen.

Bekleding zonnekap daarintegen schijnt wel te passen.
koffie, zwart graag...
ik ben een leek hoor, maar ik stuitte op marktplaats op zo'n advertentie van iemand die bekleding maakt voor bugaboos. Stofnestje heette het. (even googlen). Weet niet of dit duurder is dan 2e hands bekleding.
Bedankt voor jullie opmerkingen. Ik ga dus geen frog frame kopen. Dus jullie hebben me geld gespaard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven