bugaboo wandelwagen
maandag 3 mei 2010 om 15:15
Dochterlief ging er hier in met 6,5 maand. Ze ging echt jengelen in het slaapbakje (hoe noem je dat?) omdat ze niets kon zien.
Volgens de kinderfysio die onze dochter behandelde (ze had een lichte voorkeurshouding) was het niet zo goed om kinderen al te vroeg te laten zitten, omdat het ruggetje dan nog helemaal niet sterk genoeg is.
Maar goed, als je kind uit het bakje gegroeid is moet je toch wat.
Volgens de kinderfysio die onze dochter behandelde (ze had een lichte voorkeurshouding) was het niet zo goed om kinderen al te vroeg te laten zitten, omdat het ruggetje dan nog helemaal niet sterk genoeg is.
Maar goed, als je kind uit het bakje gegroeid is moet je toch wat.
maandag 3 mei 2010 om 15:17
maandag 3 mei 2010 om 15:20
maandag 3 mei 2010 om 15:52
maandag 3 mei 2010 om 16:00
quote:germanwings schreef op 03 mei 2010 @ 15:28:
Als ze nog in de bak past zou ik haar daar nog in laten, tja als het niet past heb je weinig keus denk ik, maar dan wel de wandelwagen zo plat mogelijk.Niet passen is volgens mij maar net wat je er onder verstaat. De mijne wordt woe 7 maanden, is ruim 70 cm en weegt een kilo of 8. Past nog prima als je niet wil dat ze met de armen wijd kunnen rollen...
Als ze nog in de bak past zou ik haar daar nog in laten, tja als het niet past heb je weinig keus denk ik, maar dan wel de wandelwagen zo plat mogelijk.Niet passen is volgens mij maar net wat je er onder verstaat. De mijne wordt woe 7 maanden, is ruim 70 cm en weegt een kilo of 8. Past nog prima als je niet wil dat ze met de armen wijd kunnen rollen...
maandag 3 mei 2010 om 16:00
quote:Katherina schreef op 03 mei 2010 @ 15:32:
Een babynest DGS? Dat wist ik echt niet. Vriend en ik noemden dat altijd bakje of slaapbakje.
BTW, nu je hier toch bent, wat zegt de mevrouw op jouw avator? Volgens mij is ze uit de zelfde serie als de mijne.
Wij noemden het ook altijd de kinderwagenbak maar tegenwoordig zie ik de meest vreemde namen voorbij komen, waarvan babynest een van de meest vreemde is
Mijn mevrouw zegt: Ask me about a fabulous career in bitching
En volgens mij idd uit dezelfde serie, Rosie the Riveter stijl
Een babynest DGS? Dat wist ik echt niet. Vriend en ik noemden dat altijd bakje of slaapbakje.
BTW, nu je hier toch bent, wat zegt de mevrouw op jouw avator? Volgens mij is ze uit de zelfde serie als de mijne.
Wij noemden het ook altijd de kinderwagenbak maar tegenwoordig zie ik de meest vreemde namen voorbij komen, waarvan babynest een van de meest vreemde is
Mijn mevrouw zegt: Ask me about a fabulous career in bitching
En volgens mij idd uit dezelfde serie, Rosie the Riveter stijl
maandag 3 mei 2010 om 16:04
heb hem net 2 weken geleden veranderd van nestje (?) naar buggy. Kind is overmorgen 4 maanden. Wij hebben een quinny en dat is een kleine wagen, en meneer schreeuwde zijn longen uit zijn lijf bij het liggen in de wagen. Dus heb ik gewisseld zodat hij wat kan zien. Hij begint overigens ook zelf al te zitten in de wipper en op schoot. Hij is nu 68 cm en ruim 8 kilo. Buggy zit in de platste stand, maar wel in een soort van zit houding.
maandag 3 mei 2010 om 16:13
germanwings ik was het ook van plan om de reisbak lang te gebruiken maar k ligt nu al aardig krap en dan zwaait ze nog niet eens met de armpjes dat gaat bijna al niet meer. aangezien zij heel graag met de armpjes en de beentjes trappelt is het iedere keer huilen als ze in de bak moet dus vandaar dat ik toch er over denk om te gaan wisselen.