bugaboo wandelwagen

03-05-2010 15:12 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
vanaf welke leeftijd mag een kindje in de bugaboo wandelwagen?
6 maand toch?
ze moeten toch goed kunnen zitten?
Dochterlief ging er hier in met 6,5 maand. Ze ging echt jengelen in het slaapbakje (hoe noem je dat?) omdat ze niets kon zien.

Volgens de kinderfysio die onze dochter behandelde (ze had een lichte voorkeurshouding) was het niet zo goed om kinderen al te vroeg te laten zitten, omdat het ruggetje dan nog helemaal niet sterk genoeg is.

Maar goed, als je kind uit het bakje gegroeid is moet je toch wat.
Het babynest Katherina... sjies wat een slechte moeder ben jij dat je dat niet weet
heeft je dochter tot 6,5 maanden in de bak gelegen?? onze dochter is nu bijna 4 maanden en past er nog maar net in! maar vind haar eigenlijk nog te klein om al in de wandelwagen te zetten/leggen. nu is het wel zo dat de wandelwagen van bugaboo kan liggen maar toch...
Het zal ook bij iedereen verschillen natuurlijk.

Als ik dochter nu in de bak leg gilt ze alles bij elkaar.

Nu gaat ze dus of in de draagdoek of, als het niet lang duurt, in de maxi-cosi op het onderstel.

Dat zit gedeelte van de buggie, kun je dat niet kantelen zodag ze meer ligt dan zit?
Zoooo mosterd...
Nou de mijne is nu bijna 3 maanden, kan echt nog niet zitten, maar ik vermoed dat hij over een klein maandje echt niet meer in de bak kan liggen... dus tja....

Beetje jammer
DTEEZ!
Djoels stuur hem maar naar mij, ik draag hem wel
Je hebt toch drie standen op die buggy??

Dan zet je m in de tweede stand: hoeven ze volgens mij nog niet te kunnen zitten, maar kunnen ze genoeg zien.
Als ze nog in de bak past zou ik haar daar nog in laten, tja als het niet past heb je weinig keus denk ik, maar dan wel de wandelwagen zo plat mogelijk.
GW, jij vat het lekker samen!
Een babynest DGS? Dat wist ik echt niet. Vriend en ik noemden dat altijd bakje of slaapbakje.

BTW, nu je hier toch bent, wat zegt de mevrouw op jouw avator? Volgens mij is ze uit de zelfde serie als de mijne.
Ach eigenlijk was ik volgens mij meer mosterd dan een goede samenvatting.
suus hij weegt al 7 kilo

een nest???
DTEEZ!
Reiswieg heet dat bakje. Toch?

Hoe dan ook, Bugaboo adviseert zelf om de zit pas vanaf 6 maanden te gebruiken. Wij hebben de reiswieg tot ruim 5 maanden gebruikt geloof ik.

Jacjac: je kleintje past er vast nog wel een tijdje in, of je moet echt een reuzebaby hebben.
De mijne ging een tijd in de maxicosi die ik op het onderstel klikte. Daarna in de ligstand/ halfzitstand.
quote:germanwings schreef op 03 mei 2010 @ 15:28:

Als ze nog in de bak past zou ik haar daar nog in laten, tja als het niet past heb je weinig keus denk ik, maar dan wel de wandelwagen zo plat mogelijk.Niet passen is volgens mij maar net wat je er onder verstaat. De mijne wordt woe 7 maanden, is ruim 70 cm en weegt een kilo of 8. Past nog prima als je niet wil dat ze met de armen wijd kunnen rollen...
quote:Katherina schreef op 03 mei 2010 @ 15:32:

Een babynest DGS? Dat wist ik echt niet. Vriend en ik noemden dat altijd bakje of slaapbakje.

BTW, nu je hier toch bent, wat zegt de mevrouw op jouw avator? Volgens mij is ze uit de zelfde serie als de mijne.

Wij noemden het ook altijd de kinderwagenbak maar tegenwoordig zie ik de meest vreemde namen voorbij komen, waarvan babynest een van de meest vreemde is

Mijn mevrouw zegt: Ask me about a fabulous career in bitching

En volgens mij idd uit dezelfde serie, Rosie the Riveter stijl
quote:Djoels schreef op 03 mei 2010 @ 15:35:

suus hij weegt al 7 kilo

een nest???Zeven kilo?? Toch minder hard met de JG sporten hoor, al dat geschud krijg je milkshake van
heb hem net 2 weken geleden veranderd van nestje (?) naar buggy. Kind is overmorgen 4 maanden. Wij hebben een quinny en dat is een kleine wagen, en meneer schreeuwde zijn longen uit zijn lijf bij het liggen in de wagen. Dus heb ik gewisseld zodat hij wat kan zien. Hij begint overigens ook zelf al te zitten in de wipper en op schoot. Hij is nu 68 cm en ruim 8 kilo. Buggy zit in de platste stand, maar wel in een soort van zit houding.
Wat heeft iedereen al snel die bak eraf! Dochter is nu 3,5 maand maar ik was eigenlijk nog lang niet van plan de wandelwagen inzet te gebruiken.
germanwings ik was het ook van plan om de reisbak lang te gebruiken maar k ligt nu al aardig krap en dan zwaait ze nog niet eens met de armpjes dat gaat bijna al niet meer. aangezien zij heel graag met de armpjes en de beentjes trappelt is het iedere keer huilen als ze in de bak moet dus vandaar dat ik toch er over denk om te gaan wisselen.
quote:germanwings schreef op 03 mei 2010 @ 16:06:

Wat heeft iedereen al snel die bak eraf! Dochter is nu 3,5 maand maar ik was eigenlijk nog lang niet van plan de wandelwagen inzet te gebruiken.als ze lekker ligt, gewoon laten liggen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven