bumGenius 4.0 One-Size

14-02-2011 13:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik heb een vraagje over de herbruikbare luier bumGenius 4.0 One-Size.

Hoe was ik die het best? Ik heb gelezen dat je die moet strippen ofzo?

Ververs je telkens het overbroekje mee?

Kan je daar inlegdoekjes van om het even welk merk inleggen?

bedankt en groetjes
Soms wou ik dat ik in de marketing was gegaan.... BumGenius! Geweldig!!

Sorry TO, hier verder geen ervaring *heeft net weer een vuilniszak niet voor herhaling vatbare Pampers in de kliko gegooid *
ik heb geen bumgenius maar wel andere luiertjes die ik wel eens strippen moet.

als ik de foto's van de BG's bekijk dan moet je idd iedere keer het hele broekje verwisselen.

(als je alleen inleggers wilt verwisselen zou je eens kunnen kijken naar de itti bitti SIO)

volgens mij kun je elk merk inlegdoekjes gebruiken.
klik hier voor topic over wasbare luiertjes
Heb even gekeken op de site.

Maar er zit een soort tja, extra hoes in waar je een opvang laag in schuift. Een dunne voor pasgeborenen en een dikkere voor grotere kinderen.

Denk dus dat je elke keer de hele luier verschoont en dan de opvanglaag eruit haalt en alles wast.

Dan snap ik niet waarom dit dan zo'n geniaal systeem zou moeten zijn. Doe mij die maar met het inlegdoekje wat zo in de wc kan, en de rest in de wasmachine.

Bumgenius

Jep, hele broekje verwisselen, even de inleggers eruit schudden voor je gaat wassen.

Strippen doe ik eigenlijk vrijwel nooit. Eens in het half jaar ofzo, en dan wassen met een drupje afwasmiddel, tot er geen bubbeltjes meer in het spoelwater meer zitten. Het hoeft alleen als ze gaan stinken (ha, ja, open deur, maar stinken ná het wassen bedoel ik)

Inlegdoekjes van elk merk inderdaad, al gebruik ik helemaal geen inlegdoekjes, gewoon uitschudden boven het toilet. Met BumGenius wil dat over het algemeen heel goed.
Het geniale is dat het geweldige luiers zijn

Dat eruit schudden is weinig werk hoor, ik hobbel ze boven de luieremmer en hoppa daar gaan de inleggers.
Haha dacht dat het ging over een of ander spandex achtig 'twee maten kleiner in een klap' broekje, bumgenius haha
Je weet maar nooit
Daar was het ook een geweldige naam voor geweest

Baby's billen worden er alleen dikker van, niet kleiner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven