cadeau ideeën meisje 7 jaar

13-02-2023 14:22 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

In de loop der jaren heb ik hier al zo vaak allerlei goede tips gekregen voor speelgoed en kinderspullen waar ik zonder dit forum zelfs nog nooit van gehoord had. Daarom dus dit topic. Mijn dochter wordt alweer 7 en hoewel ik al wat cadeautjes voor haar heb kan er nog wel iets bijzonders bij. Kom maar door dus met die leuke, creatieve, bijzondere, populaire, dit-moet-ieder-kind-hebben cadeautips! Mijn dank is nu al groot.
Am Yisrael Chai!
Pietje schreef:
13-02-2023 15:37
Heel gaaf ❤️ via welke organisatie heb je dat uitgezocht?
Club ocean!
Redballoon schreef:
13-02-2023 18:07
Club ocean!
Die zijn nep:

https://conserveturtles.org/scam-alert- ... -and-more/
Vierkantemeter moestuin om bloemen en groentes in te kweken.
Donald duck pockets
Zitzak
Discolamp (voor bij de karaoke)
Rugzak met naam van haar sportclub
Snorkel en duikbril
Opblaasflamingo voor in zwembad
Dekbedovertrek
Onesie
Star⁴ schreef:
13-02-2023 18:06
Houdt ze van zwemmen? Zo'n zeemeerminnenstaart vonden ze hier geweldig.
Meeste zwembaden moet kind minimaal 8 jaar en zwemdiploma a,b en c hebben. Les met zo'n staart is ook wel een aanrader, want je kunt niet bijsturen met je voeten (mocht kind in paniek raken). Je moet echt even de handigheid leren. Maar dan inderdaad grote hit, onze dochter heeft er ook eentje.
fashionvictim schreef:
13-02-2023 15:59
Oh, wat is dat?
https://www.bol.com/nl/p/smoeltjesschri ... androidapp

We hebben ook Slaapklets en Relaxklets. Echte aanraders
Mugske schreef:
13-02-2023 18:28

Donald duck pockets
Door deze suggestie kwam ik op het idee om dochter een abonnement cadeau te doen, en het is de Katrien geworden, het meisjesmaandblad van Donald Duck. Superleuk, zoon kreeg destijds ook op zijn 7e een abonnement op de Donald Duck en heeft dat tot het einde van de basisschool met veel plezier gelezen. Hoop dat dochter er net zoveel plezier aan gaat beleven. Dank voor je suggesties!
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
13-02-2023 15:25
Die van mij vraagt vaak om het LOL huis, maar vorig jaar had ze ook al een enorm Playmobil huis met van alles erop en eraan gekregen en toen van Sinteropa ook nog een Barbiehuis, dus ik ben even klaar met huizen. Ik zat vandaag naar de glamper te kijken maar ik vond hem te duur.

Wel een enorm goed idee van die camera, die van mij vraagt ook vaak om de Kidizoom, al een hele tijd, maar ik begreep van anderen dat dat wel echt een slechte camera is, slechte kwaliteit foto's en filmpjes bedoel ik dan, dus dat heeft me tot nu toe weerhouden. Maar ik denk wel dat ze dat heel erg leuk zou vinden dus ik ga eens kijken of ik kwalitatief betere camera's kan vinden.
Mijn 7jarige heeft met sinterklaas de kidizoom vlog camera gekregen met statief en greenscreen en ze vind het echt geweldig, wordt hier echt elke dag gebruikt. Het is geen super kwaliteit qua beeld, dus ik zou hem niet aanraden als je professioneel wil vloggen, maar gewoon voor de lol met vriendinnetjes samen filmpjes maken is hij echt helemaal prima voor.
Mijn dochter vond de aquabeads heel leuk toen!
Washimals vinden beide dochters ook heel leuk
Oooh Thank god dat ik het niet gekocht heb laatst! Goed om te weten!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven