Cadeau verjaardag

11-08-2020 15:24 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Weer eens een cadeautip topic.... Mijn zoontje wordt over een maandje 5 en hiervoor maak ik een lijstje op lijstje.nl. Echter ben ik het al kwijt na 2 cadeaus :hyper:

Heb eveneens op Google gekeken, wil graag wat educatieve dingen vragen ook.... iemand tips hiervoor?
Het is zijn verjaaardag. Wat wil hij?
Spel van Haba
Electro wonderpen
Een wereldbol of iets over planeten
Een museumjaarkaart
Iets van clementoni
Ga met je kind naar de speelgoedwinkel, laat hem 20 dingen aanwijzen die hij best zou willen, fotografeer die met naam/bedrag erbij en klaar is Klara.
Luci_Morgenster schreef:
11-08-2020 15:24
Het is zijn verjaaardag. Wat wil hij?
Dit.

Als je het nu al niet meer weet heeft hij duidelijk al teveel.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
11-08-2020 15:28
Dit.

Als je het nu al niet meer weet heeft hij duidelijk al teveel.
Valt reuze mee.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
11-08-2020 15:27
Ga met je kind naar de speelgoedwinkel, laat hem 20 dingen aanwijzen die hij best zou willen, fotografeer die met naam/bedrag erbij en klaar is Klara.
Haha niet eens aan gedacht. Thanks.
Alle reacties Link kopieren
Voltooid schreef:
11-08-2020 15:24

Heb eveneens op Google gekeken, wil graag wat educatieve dingen vragen ook.... iemand tips hiervoor?
Boeken?
Voltooid schreef:
11-08-2020 15:31
Valt reuze mee.
Dan kan hij toch zat verzinnen?

Emmer, schep, zandbak, bal, zwaard, schild, kapla, dier op dier, auto’s, verkeersborden, dino’s, fijne potloden, stoepkrijt, van die klossen om op te lopen, step
Heb je het uberhaupt gevraagd aan je zoon TO?
Alle reacties Link kopieren
Maar mogen de mensen die komen dan alleen iets van dat lijstje kopen? Ik heb dat nog nooit gezien een online lijstje voor een kinderverjaardag en ben er al naar heel wat geweest in mijn leven.
Skelter, aanhanger, waterbak, schepauto, Lego, ridders van Schleich/Papo en al het toebehoren.
dolfje schreef:
11-08-2020 15:34
Maar mogen de mensen die komen dan alleen iets van dat lijstje kopen? Ik heb dat nog nooit gezien een online lijstje voor een kinderverjaardag en ben er al naar heel wat geweest in mijn leven.
Ik vind het ideaal.
Prentenboeken, miniloco junior, uno junior, smartgame junior.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
11-08-2020 15:35
Ik vind het ideaal.
Voor de ouder of als gast?
Alle reacties Link kopieren
bordspellen zijn educatief, Haba heeft kwalitatief goede kinderspellen, White goblin games is ook pas begonnen met een serie speciaal voor die leeftijd. De gele serie.
Maar daarvoor moet je waarschijnlijk niet naar intertoys maar naar een echte spellenwinkel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dolfje schreef:
11-08-2020 15:36
Voor de ouder of als gast?
Als gast. En ook als ouder, scheelt 10x ‘wat wil hij voor zijn verjaardag?’
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
11-08-2020 15:34
Maar mogen de mensen die komen dan alleen iets van dat lijstje kopen? Ik heb dat nog nooit gezien een online lijstje voor een kinderverjaardag en ben er al naar heel wat geweest in mijn leven.
O doen wij hier ook hoor.
Ideaal. Je weet in ieder geval zeker dat het kadootje gewenst is en dat ze het nog niet hebben. Uiteraard mag je ook zelf wat bedenken maar ik vind het altijd maar lastig wat een kind leuk vind, wat hij allemaal al heeft. Dus ik vind zo’n lijstje super handig.
Vind het op zich niet raar ofzo.

Maar ik geef net zo graag een donatie voor 1 groter ding. mag van mij ook wel op zo'n lijstje als optie btw.

Als het maar iets is wat kind zelf graag wil of zelf leuk lijkt. En niet wat een ouder maar lukraak heeft bedacht als lijstjes opvulling. ;-)
Wij maakten als kind vroeger ook lijstjes trouwens. Op papier, met een pen. Niet zo heel veel anders.
piepp schreef:
11-08-2020 15:39
O doen wij hier ook hoor.
Ideaal. Je weet in ieder geval zeker dat het kadootje gewenst is en dat ze het nog niet hebben. Uiteraard mag je ook zelf wat bedenken maar ik vind het altijd maar lastig wat een kind leuk vind, wat hij allemaal al heeft. Dus ik vind zo’n lijstje super handig.
Gewenst bij de ouder? Of de jarige zelf?
Alle reacties Link kopieren
Lego
Playmobil
Knex
Loco mini
Boek (bijv. mijn eerste experimentenboek)
Abonnement op de Bobo of het Bobo Zomerboek
Insectenset (potje, vergrootglas, netje)
Een puzzel met meer stukjes dan hij nu heeft
Vlieger
Knikkerbaan
Camera
Pyjama
Sloffen
Heeft hij nog iets nodig voor school of zwemles?

Oké niet allemaal educatief, maar wel leuke cadeautjes voor een jongen van 5.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet zo raar of zo als je er over nadenkt. Het scheelt natuurlijk een hoop vragen van gasten inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Heb het wel gevraagd aan hem ja, maar niet in een speelgoedwinkel rondgelopen.

Lijstje vind ik zelf handig, zodat ik zijn wensen erop kan zetten en ze een richtlijn hebben om wat te kopen. Natuurlijk hoeft het niet perse van het lijstje. Als ik naar een andere verjaardag ga vind ik het ook prettig, zodat ik altijd iets geef wat ze ook echt willen.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
11-08-2020 15:41
Gewenst bij de ouder? Of de jarige zelf?
Mijn dochter wordt eind deze maand 5 en zij heeft het hele digitale lijstje zelf bedacht. Een paar items heb ik er af gehaald (ze heeft bijv. geen 6 Barbies nodig), maar er staan nu nog steeds ruim 20 items op. Alles wat ze niet krijgt voor haar verjaardag, schuiven we door naar het verlanglijstje voor Sinterklaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven