Cadeautje ongepast?

26-07-2011 15:42 30 berichten
Een heel goede vriendin van mij heeft EUG gehad en is zojuist geopereerd. Nu heeft ze veel pijn en zij en man waren dolgelukkig met zwangerschap, dus ook al was het maar kort, dit komt als een grote klap. Nu wil ik haar natuurlijk graag steunen en gelukkig werk ik thuis, dus kan ik twee dagen bij haar thuis meehelpen. Graag zou ik iets voor haar meebrengen maar weet niet goed of dit gepast is. Soïso moet het niet iets feestelijks zijn als een bos bloemen, maar ook niets sentimenteels waar ze nog verdrietiger van wordt. Zal ik het gewoon bij tijdschriften laten of heeft iemand een beter idee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 26 juli 2011 @ 15:42:

Een heel goede vriendin van mij heeft EUG gehad en is zojuist geopereerd. Nu heeft ze veel pijn en zij en man waren dolgelukkig met zwangerschap, dus ook al was het maar kort, dit komt als een grote klap. Nu wil ik haar natuurlijk graag steunen en gelukkig werk ik thuis, dus kan ik twee dagen bij haar thuis meehelpen. Graag zou ik iets voor haar meebrengen maar weet niet goed of dit gepast is. Soïso moet het niet iets feestelijks zijn als een bos bloemen, maar ook niets sentimenteels waar ze nog verdrietiger van wordt. Zal ik het gewoon bij tijdschriften laten of heeft iemand een beter idee?

Een boekje over spelling?

Kan jij het ook misschien af en toe lenen.

Leuk kookboek kan ook, ook leuk om te lenen.
Alle reacties Link kopieren
Murdoch, wat lief van je dat je iets wil meebrengen. Ik denk dat de meest dingen al genoemd zijn. Knuffels, bloemen, misschien lekkere doucheschuim in verschillende geurtjes (vond ik heel fijn toen ik niet in bad mocht) of een fijn boek zodat ze af en toe even in een andere wereld is?

(En . Soïso rules! )
Thanks mensen. Doucheschuim en zonnebloemen staan genoteerd. DVD's en boeken heb ik soïso al een stapel liggen uit eigen collectie, allemaal luchtig natuurlijk. Maaique, ik weet ook niet wat soaso is. Ik gok iets met een onaangepaste geslachtsziekte.
quote:Youk79 schreef op 26 juli 2011 @ 15:43:

Tijdschriften, thee, chocolade? DVD?

Maar ik vind het vooral heel lief van je dat je gaat helpen in huis.Zeker terwijl je thuis werkt Als ze een bad heeft lijkt een ontspannende badschuim ook wel een fijn idee.
quote:emaille schreef op 26 juli 2011 @ 18:58:

[...]

Zeker terwijl je thuis werkt Als ze een bad heeft lijkt een ontspannende badschuim ook wel een fijn idee.Geen bad helaas dus dat wordt douchemeuk. En thuiswerken maakt het idd heel makkelijk om in te springen (hoewel t werk wel af moet zijn eind van de week). Maar kan daar ook wat doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven