Cadeautjes

22-08-2012 18:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er leuke cadeautjes voor een meisje van 5 en een jongetje van 7 jaar? Beide een budget van ongeveer ¤30,-. Hopelijk hebben jullie leuke ideeën!
Met zo'n budget (!) wordt het toch al snel Lego en Playmobiel denk ik. Een leuke pop en een coole supersoaker?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Genoeg te vinden voor dat bedrag in de speelgoedwinkels lijkt me
Mijn dochter van 5 is helemaal gek van d'r boek van Topmodels. Het is een kasteel wat je helemaal kan inrichten met een heleboel stickers. Ze is er nu al weken zoet mee. Er bestaat ook een versie met boerderij of huis. Die andere boeken van dat merk vind ik nog minder voor haar.

Dat is een euro of 7, dan kan je er nog iets anders bij doen. Misschien nog zo'n kleipakket van Playdoh ofzo.
Koop je dat boek in de boekhandel, Bubbelwijn, of in een speelgoedwinkel?

Ik zoek nl ook iets voor een 5 jarig meisje.
Lego Friends is heel leuk voor een 5 jarig meisje. Een leuk gezelschapsspel kan ook.
Geronimo Stilton piratenboekenpakket en een leuk spel ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:yasuko schreef op 22 augustus 2012 @ 18:38:

Koop je dat boek in de boekhandel, Bubbelwijn, of in een speelgoedwinkel?

Ik zoek nl ook iets voor een 5 jarig meisje.De Bart Smit heeft ze. En sommige Primera's. Bruna volgens mij ook. Ik zal eens zoeken voor een plaatje. Ze zijn echt heel leuk.
http://www.intertoys.nl/b ... ek-funny-farm-583623.html

Dit is het stickerboek van de boerderij. Ik zie nu trouwens dat het niet van Topmodels is, maar het ligt in de winkel wel in hetzelfde schap.
Gezelschapsspelletjes?
Bedankt voor jullie reacties tot zo ver !
Mijn dochter van 6 en haar vriendinnetjes zijn nu helemaal weg van Zoobles. Spelletjes zijn ook altijd leuk, bv Monopoly Junior.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven