Cease therapie
woensdag 29 november 2017 om 16:01
Mijn zoontje is in augustus 2 geworden, maar praat nog niet. Ook maakt hij niet het contact zoals ik dat bij leeftijdsgenootjes van hem zie.
Hij heeft dit tot ongeveer een jaar wel gedaan (contact maken en beginnen met brabbelen) en toen ik hierop ben gaan googlen, kwam ik uit op Cease therapie.
Zijn er mensen met ervaringen die dit met mij willen delen?
Alvast bedankt!
Hij heeft dit tot ongeveer een jaar wel gedaan (contact maken en beginnen met brabbelen) en toen ik hierop ben gaan googlen, kwam ik uit op Cease therapie.
Zijn er mensen met ervaringen die dit met mij willen delen?
Alvast bedankt!
woensdag 7 februari 2018 om 19:34
Ik vraag me af, je zoontje is pas twee. Je hebt hem laten inenten (want je gaat nu ontstoren). Waarom heb je hem überhaupt laten inenten dan? Twee, drie jaar geleden was er ook al info over de ‘bijwerkingen’ van inenten te vinden op Google. Pas nu hij een ontwikkelingsachterstand lijkt te hebben, ga je de inentingen kritischer bekijken? Apart hoor.
Overigens ben ik pro-vaxx. Voor het geval de discussie deze kant op gaat
(ik denk dan ook niet dat vaccinaties of suikerriet of doosjes hemarozijnen het probleem gaan oplossen).
Overigens ben ik pro-vaxx. Voor het geval de discussie deze kant op gaat
zondag 11 februari 2018 om 10:58
Ik heb hem wel laten inenten, omdat ik dat wel belangrijk vind en toen niet wist dat hij er zo op zou reageren. Mijn man en ik zijn ook ingeënt en hebben daarbij niet zo gereageerd.
Het is niet zo dat nu de inenting uit zijn lichaam gaat, maar de extra stoffen die worden toegevoegd doordat de inentingen zijn gecombineerd, die worden door de korrels afgestoten waardoor hij weer verder kan ontwikkelingen.
Ik begrijp dat veel mensen hier vraagtekens bij hebben, dat had ik zelf ook. Maar ik zie wel dat het werkt en dat wil ik graag andere ouders die ook zoekende zijn meegegeven.
Het is niet zo dat nu de inenting uit zijn lichaam gaat, maar de extra stoffen die worden toegevoegd doordat de inentingen zijn gecombineerd, die worden door de korrels afgestoten waardoor hij weer verder kan ontwikkelingen.
Ik begrijp dat veel mensen hier vraagtekens bij hebben, dat had ik zelf ook. Maar ik zie wel dat het werkt en dat wil ik graag andere ouders die ook zoekende zijn meegegeven.
zondag 24 februari 2019 om 13:48
Hoi Biejanca,Biejancaa schreef: ↑11-02-2018 10:58Ik heb hem wel laten inenten, omdat ik dat wel belangrijk vind en toen niet wist dat hij er zo op zou reageren. Mijn man en ik zijn ook ingeënt en hebben daarbij niet zo gereageerd.
Mag ik vragen hoe het allemaal verder gegaan is? Gaat t al beter met je zoontje door de Cease therapie?
zondag 24 februari 2019 om 13:59
Ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen. Je geeft je kind iets waarvan waarschijnlijk niet eens bewezen is dat het onschuldig is, laat staan dat het helpt.Biejancaa schreef: ↑07-02-2018 11:07Voor de mensen die ook op zoek zijn naar serieuze reacties: ik denk dat het enigszins helpt bij de ontwikkeling van mijn zoontje.
Hij kijkt ons meer aan, kan langer zelf spelen en maakt meer klanken. Ik had niet verwacht dat hij meteen zou gaan praten, maar ik heb het idee dat hij zich nu meer ontwikkelt. We gaan ook verder met een andere ontstoringskuur.
Ook zijn we uiteraard bezig met Integrale Vroeghulp, maar dit duurt allemaal erg lang
Verder is hij een blij mannetje n reageerde goed op de korrels die hij moest innnemen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin