Cheers (est. 2001), revival 2021

25-08-2021 16:55 152 berichten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat het onder kinderen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
25-08-2021 16:58
Waarom staat het onder kinderen?
Daarom.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
25-08-2021 16:58
Waarom staat het onder kinderen?
ik was jong toen het uitgezonden werd
Hier ben ik! 🥳
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-08-2021 17:03
ik was jong toen het uitgezonden werd
En toen dronk je al?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oh jezus, gaan we hier weer los?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
25-08-2021 17:12
En toen dronk je al?
deze reactie slaat:
- als een tang op een varken
- als kut op Dirk

Kies zelf maar
viva-amber schreef:
25-08-2021 16:58
Waarom staat het onder kinderen?
We zijn meubilair. Of oud-gedienden. Of forum-godinnen van het eerste uur terug op het oude nest. En we hebben kinderen. Dat ook.
Alle reacties Link kopieren
En 'est. 2001'. Dat is dus al 20 jaar gelee. Fucking twin-tig jaar o_o De tyfus zeg.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Alle reacties Link kopieren
🥳🎉🥂
Later is nu
Ja, dat is inderdaad fuksoheelanggelee.
Waarschijnlijk niet onder de naam Cheers, maar nog met een lijntje aan Stoomafblaas. Of misschien wel.
viva-amber schreef:
25-08-2021 16:58
Waarom staat het onder kinderen?
Omdat we die 20 jaar geleden nog mochten mishandelen. En dus mishandelen. Met een driewerf cheers.

Om een Star te doen, Daarom.
lilalinda schreef:
25-08-2021 17:14
deze reactie slaat:
- als een tang op een varken
- als kut op Dirk

Kies zelf maar
- als een cheersmoeder op een baby
kjong schreef:
25-08-2021 18:37
Ja, dat is inderdaad fuksoheelanggelee.
Waarschijnlijk niet onder de naam Cheers, maar nog met een lijntje aan Stoomafblaas. Of misschien wel.
2002
Ik zit aan de bar! Hoe gaat het met de kinderen?

Oudste Bloesje is 22 en is een blonde versie van heur moer. Jongste Bloesje is 20 en haar verkering is sinds kort uit.

En ik ben na vele jaren terug op het forum en wil graag tegen iedereen met kinderen zeggen, die niet doorslapen/je tepel slopen door verkeerd te drinken/in de nee-fase zitten enz: HET IS EEN FASE! En het gaat over. De meiden van Cheers kennen elkaar inderdaad vanaf 2001 en hebben elkaar door veel kinderleed, exen/scheidingsperikelen en ander verdriet gesleurd. Ook door heel veel en heel hard te lachen. Ik gun iedere forummer zo'n vriendschap. <3

Het is maar internet: dat klopt dus niet!
Alle reacties Link kopieren
kjong schreef:
25-08-2021 18:42
- als een cheersmoeder op een baby
Als Kjong op de billen van Dries!

BORRELTIJD, maissies, BORRELTIJD!!!

~zwengelt aan de bel~
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou ja zeg. Daar zijn we (weer). Al ben ik wel een beetje beledigd dat ik mijn account opnieuw aan moest maken. Hoe durven ze. :O En misschien kunnen ze ook de lay-out van het forum even 20 jaar terugzetten. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
WE ARE BACK, BITCHESSSSS!!!!

Hallo snoesjes van me - we zijn er weer!!! Zoon het huis uit :O, Dochter introductieweek studie en op zoek naar een kamer, Dot een oogrollende pubert. GG mijn wettige echtgenoot.

De Kroeg, onze Kroeg.... ~ snuift de geur van verschaald bier op, voelt zich meteen weer thuis ~
Alle reacties Link kopieren
Alex schreef:
25-08-2021 17:30
En 'est. 2001'. Dat is dus al 20 jaar gelee. Fucking twin-tig jaar o_o De tyfus zeg.
Iets met een kletshoekje?
Alle reacties Link kopieren
lilian02 schreef:
25-08-2021 19:47
Iets met een kletshoekje?
En stoomafblaas idd, zoals Kjong al schreef.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en waar we nu staan?

Nou… Mopsey heeft overmorgen haar HBO-intro, en daar moet ik bij voorbaat al van bijtrekken. Mijn Mops, op educatieve kroegentocht. Whooooo
En Muppet is inmiddels 9, zit in groep 7, en dat kind is mijn eigen antidepressiva-op-pootjes. Gotta love her.

Nou ja, en verder huisje, boompje, trouwring, beestje. Met alle bijbehorendheden.

Zeg, maar mijn salaris is niet gestort deze maand, geldt dat op-de-pof-zuipen met bonnetjes hier nogsteeds? :A:
Wat wilde ik nou toch typen?
Tuurlijk, Mims.

Stand van zaken hier?

Nóg een keer gescheiden. Ik word nog eens een pro. Mootje gaat aan een nieuwe opleiding beginnen nadat hij de eerste niet heeft afgemaakt. Jootje gaat naar het derde jaar van zijn opleiding en Vietje doet eindexamen. En ze zijn allemaal langer dan ik, dus eigenlijk hebben ze nieuwe nicks nodig.
~schenkt bij
Drinkt o
Schenkt vii
Drinkt op
Schenkt bij
Drinkt op
Schenkt bij drinkt oo
Wordt sentimenteeeeel~
Alle reacties Link kopieren
De halve Kroeg komt er alleen niet in vanwege gehackt gekaapt geverbannen.

Ik moet op pad mensen, echt met een auto ergens heen. Ik ben nog vakantiesloom in de ochtend, dus dat is ff wat. Dot slaapt nog, heeft gisteren 2e prik gehad, benieuwd hoe ze zich voelt.

Doet de koffie het hier ook nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven