Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat heeft iedereen toch met die hema worst?

Mijn droom is taartschepper worden bij hema.

Niet bij die stinkende bouillion staan.
Ik hoor het commentaar van de tv

'hij is toch een beetje geschokt van de eerste worp...'

'hij gaat nu over de rechter baan..'

'hij besluit toch een kleine aanpassing te maken in zijn routine..'

En meer van dat soort kreten.

Dus ik vroeg me af

'What are you watching?'

'Bowling'

Komt even Bam een geven wegens verhaal in de Ak. Tranen in mijn ogen. Zo raar, ik kan daar niet meer reageren, terwijl ik vlak daarvoor nog wel kon posten en een update van de verhalen van Meave En Dochter heb kunnen doen. Ook een waard. En dan ook nog een Gefeliciteerd met met Mootje!!!!!!!!!! (dat zijn tien kaarsjes op de kop!)

Nou, dan ik maar meteen even door voor de liefste nachtzuster van de hele wereld. En ben ik het met haar eens Kjong; Do Not Google. Ook voor jou dus.

Een voor Bloes, die uitspraak heeft gehad en wiens Aso-ex ws altijd een Aso-ex zal zijn. Eentje voor Dream in de hoop dat veel huggen er voor zorgt dat die (hoofd)pijn dit weekend wegblijft.

Ook een voor Lil, heb je het een beetje gered deze week met die man met rugpijn? En over pijn gesproken; hoe is het met Leentje Pim, een heel voorzichtige voor jullie!

En Ely, kunnen we jou al een geven ergens in één of ander schap? En Alex? Die kunnen we zeker alleen een geven in d'r nieuwe badkamer, of is ze daaar al weer eens vandaan gekomen?

Madootje heeft waarschijnlijk geen nodig, die is vast helemaal uitgehugd na die 30 brandweermannen

Neem ik Mims ook even aan mijn boezem , gewoon, voor alles.

En dan hoop ik maar dat Xop de nieuwe kroeg ook kan vinden. vrouw, ik vrees dat je het erg druk hebt met alles? Niet vergeten ook eens gewoon niets te doen hè??

Zo. Ik word nogal huggerig hè, zo in mijn eentje op de bank? Mijn huis is netjes, mijn vent is er niet. Jullie zijn all i got! Grinnik.
quote:bentetje73 schreef op 17 september 2010 @ 21:24:

ik heb goed geprobeerd te luisteren, maar heb nooit iemand horen roepen....Waarom werk ik niet bij de Hema achter de worsten?Lief werkte ooit bij de Hema, achter de worsten inderdaad.
Bowling!

Heb ook achter de worsten gestaan, ook achter de taart trouwens, kaas ook, en gewoon de kassen en óók nog het HEMA-restaurant. Tjonge... Hemamuts ben ik.

voor Toet haar 's, wat ben je toch een lieverd!

Jemig, Bent, wat heftig allemaal! Poeh.... Zo ontzettend stoer! En je maaltijd klinkt wel godinnelijk.

Met Leentje gaat het he-le-maal niet goed. En ik ben blijkbaar overbezorgd, want er hebben 2 artsen naar gekeken en die zeggen gekneusd, dus ik moet dat maar geloven, maar ze kan echt NIX! Heeft de hele dag gelegen in dezelfde houding, laat pies en alles lopen. (Geeft uiteraard nix, maar ik mag het ook niet schoonmaken) wil niet eten en drinken en schokt en trilt steeds van de pijn en paracetamol helpt niet. Kan zijn dat dat normaal is bij kneuzingen, maar ik blijf mijn twijfels houden. (Was het liefst alweer teruggegaan naar dokter, ik wil eigenlijk gewoon zekerheid en dat ze dus foto's maken, morgen maar afwachten)

Ga nu naar AK.
Tjemig Bam...
Bam, wat klote lieverd.

Vandaag staat operatie drie op het programma. Arme dochter...
Meave, wat lijkt me dat vooral ook moeilijk, dat het steeds goed lijkt te gaan en dan toch weer niet

Bambi.. echt, ik ben met kippevel zitten lezen. Niet te filmen (of misschien zou dat juist wel moeten, om te laten zien waar het fout gaat) Ongelooflijk hoe er omgegaan wordt met je liefste bezit!

Pimpel, ik kan me het goed voorstellen, dat je foto's wilt en zo, maar ze zeggen toch dat een kneuzing meer zeer doet dan een breuk? IN feite zit nu, volgens mij, alles vol met vocht, wat bewegen inderdaad pijnlijk maakt. Normaal koel je dan, maar dat is op deze plek en hoeveelheid natuurlijk lastig. In de watten leggen maar en even het weekend aankijken (en als je het écht niet vertrouwd, toch weer naar de dokter! Vraag dan ook gewoon wanneer je verbetering moet kunnen zien, zodat je dat zelf weer in de gaten kan houden)

toen ik trouwens ooit koud 1 week vegetariër was, zo'n 28 jaar terug (echt, dat soort dingen moet ik er eigenlijk niet bij vermelden, dat lijkt veel te lang geleden, ik ben immers net 28?) at ik niet een hema-worst maar saucijzenbroodje. Halverwege drong tot mij door dat daar dus vlees in zit

Maar goed, moraal: ik vind de hemaworst helemaal niet zo lekker. Toen het saucijzenbroodje wel, kennelijk, en de taart natuurlijk altijd

En dan nu het goede nieuws, op sportgebied, in mijn Stad..

Vanaf dit seizoen kunnen we een cursus Curling volgen

Later is nu
nou dream, gaat hiermee een droomwens van je in vervulleng, je bent zo blij

Arme meave......ik moet veel aan jullie denken mop.

en arme pim en arme bam, bij beiden zo anders, maar wat moete het vreselijk zijn om zoveel zorgen te maken over je dochter en zo verdrietig te worden bij het zien van of horen over haar. Pim, ik vind het wel heel erg dat leentje zo`n pijn heeft, misschien de HAP bellen of ze iets anders mag hebben tegen de pijn, dit is wel heel erg?
Hello darkness, my old friend,

I've come to talk with you again,

Because a vision softly creeping,

Left its seeds while I was sleeping,

And the vision that was planted in my brain

Still remains

Within the sound of silence.

In restless dreams I walked alone

Narrow streets of cobblestone,

'Neath the halo of a street lamp,

I turned my collar to the cold and damp

When my eyes were stabbed by the flash of a neon light

That split the night

And touched the sound of silence.

And in the naked light I saw

Ten thousand people, maybe more.

People talking without speaking,

People hearing without listening,

People writing songs that voices never share

And no one dare

Disturb the sound of silence.

"Fools" said I, "You do not know

Silence like a cancer grows.

Hear my words that I might teach you,

Take my arms that I might reach to you."

But my words like silent raindrops fell,

And echoed

In the wells of silence

And the people bowed and prayed

To the neon god they made.

And the sign flashed out its warning,

in the words that it was forming.

And the sign said, "The words of the prophets

are written on the Viva walls

And tenement halls."

And whisper'd in the sounds of silence.

http://www.youtube.com/watch?v=h-S90Uch2as
Hebben ze Leentje wel neurologisch onderzocht? Of is ze niet op haar koppie gevallen?
Pim, hoe is het nu met leentje? Ben je nog naar de dokter geweest vandaag?
Inderdaad, hoe is het met Leentje?

En Meef, hoe is het nu met Dochter.

Arme, arme meisjes.

Het achtergrondmeisje had meer R.E.S.P.E.C.T van me ggekregen als ze gewoon HOER op haar shirt had gezet.
Volgende week komt er een achtergrondmeisje met het T-Shirt; "but you're never gonna get him".
Alsof bij beiden het niet gewoon aan de gentleman himself is.

Ik hou niet van cat fights. Ik hou van girl power.
Niets mis met een goede katpartij zo nu en dan. Even heen en weer sneren en pareren. Staat los van girlpower, vind ik.

(en ik vind haar overall lelijk, en haar shirt stom)
Elkaar andere kanten laten zien, grenzen aangeven of een waarheid vertellen vind ik anders dan je profileren als misgunnerige heks.

(Heb je die veters gezien? Heeft ze vast niet zelf gestrikt)
Oh, ik ben altijd graag een misgunnerige heks.

Leentje: geen verandering.

Als morgen nog niet, dan h.a.-post.

Verder heb behoefte aan drank, wie bedient me?
Ja. Waar is de bediening!?
Heb overal gezocht maar hier dus ook niet.

Ballentent.

Ik ga maar naar bed. Die ouwe daar achter dat halve muurtje. Neehee, niet die ouwe. Dat béd.

Ok.

Genoeg.

~doet de luiken dicht~
Nounounou, wat een kif weer, op de late zaterdagavond naar dat aardige onschuldige model hiernaast. Hoewel ik dat shirt ook niet snap, trouwens, en iemand met zo'n shirt aan kwam hier bijvoorbeeld de deur ook niet in! Veters zie ik dan weer niet.

Ik zit thuis, op de vroege zondagmorgen. LD heeft last van duizeligheid en misselijkheid dus wilde niet trainen. Ditzelfde had ze 2 weken terug. Was dat niet zo geweest, zou ik het wentelen op 'maandelijkse periode, maar nu weet ik het even niet meer. Dus.. moet dame misschien maar eens naar dokter.

IK heb net halfuurtje heerlijk gewandeld met een hond, die daar zelfs zin in bleek te hebben. Hij drentelde bijna de hele weg voor me uit. Meestal is dat alleen op de terugweg

Was wel eens prettig..

en dan nu

Later is nu
Wat sneu zeg voor Leentje. Ik zou ook even bellen voor extra/andere pijnstilling Pim. Al hoop ik eigenlijk dat het vanmorgen een stuk beter gaat en dat het dus niet meer nodig is. Arm meiske.

Bedankt voor de felicitaties. Aangezien we onze trouwdag meestal niet kunnen vieren wegens het werk van Madokus haal ik de data van onze trouwdag en de verjaardag van Mootje weleens door elkaar. Het weekend was gezellig en de meeste dronken brandweermannen uit dit korps verre van geil (sorry Pim). Nu wacht ik tot mijn kindjes weer thuisbezorgd worden.

Ben gisterenavond al even in de AK geweest en heb daar ook de laatste update over Dochter geplaatst.
Lieve Pim, zou je sowieso niet even langs de HAP. Nog geen verbetering, meiske heeft pijn en jij voelt je ongerust. Lijkt me geen gevalletje overbezorgdheid, hoor.

Dertig brandweermannen e die zijn niet eens geil. 't Is een zonde.

voor Meave en Mieflief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven