Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Laten we nu een sollicitant barmeisje in de kou staan? (met een kruik aan haar voeten, dat dan weer wel )

Jippie Kjong, 5 jaar geeft even rust. Ik zal eens in de nieuwe voorraadkast kijken wat voor gezonds ik kan trakteren.

Mado veel plezier en geveeliciteerd! En Mootje, hieperdepiep hoeraaaa!!

*grinnikt nog na over Pim's gemompel over 30 brandweermannen, trekt de Kleenex naar zich toe en neemt nog een snuifje neusspray. Desinfecteert daarna de ruimte ivm besmettingsgevaar*
quote:Confiture schreef op 16 september 2010 @ 21:26:

*Trekt fles rosé open*

Het gaat goed! Gister m'n verjaardag gevierd en alle recepten van hapjes door moeten geven. Ik ben gelukkig. Zaterdag nog een groot feest voor de alcoholminnende mens. 21. Dus minimum loon.

Als klap op de vuurpijl mag ik morgen op gesprek komen voor een sollicitatie. Hier kijk ik al een tijdje naar uit. Nieuwe uitdaging, nieuwe mensen, I love it.

Verder genieten we inmiddels al een half jaar van ons huisje, en nog geen seconde spijt gehad dat we zo snel zijn gaan samenwonen en verhuisd naar een ander huisje.

Ik heb niets te klagen, behalve dat ik koude voeten heb en daar ben ik blij om!

Oh, 21. Wat heerlijk jong!

En inderdaad, Bloes, daar had ik wel even op kunnen reageren. Wij vastegroepjewijtoch Wat een heerlijk positief verhaal Confiture. Fijn! Succes met je sollicitatie!
Zou Confiture nog terugkomen dan? Ik weet niet waar Mims ons neergezet had, maar ik kan me zo voorstellen dat een (bijna) 21-jarige enigszins terugschrikt van de 'horrorpijler' ook al bevindt ze zich dan in een (leuke!) kroeg.

gosh.. net overleg gehad en gelijk helemaal numb.. kwam trouwens op het werk gelijk een mailtje tegen, dat ik maar lekker thuis moest blijven, vandaag, als ik zo'n hoofdpijn had. Kijk, dat las ik dan weer te laat en hoofdpijn was vanmorgen weg.

Kjong de weg gewezen naar ons nieuwe etablissement.. die was nog krukken aan 't poetsen in ons oude honk, met wazige ogen op zoek naar koffie en jeuk in d'r bakkes.

Hoop dat dat wat minder is nu Kjong.. want jeuk is echt heel verschrikkelijk, maar als je er dan ook nog niet kunt krabben.. brr.. Dat de bacteriën zich kunnen gaan nestelen in/bij je hart.. ja, dat heb ik bij ER wel eens gezien. Maar volgens mij is daarvoor dus juist de goede tandhygiëne.

ik denk dat ik even buiten uit ga waaien

toedels
Later is nu
Ah, hoer is het nieuwe toppik.

Ik c/p ook, mijn zieligheid:

Geknapte ader?!

Ieuw!

Sjielug meisie(s)!

Ik zit weer op het werk. Braaf he. Ipv pijn (werkelijk tot gisteravodn aan toe, kruikje erop en zielig kijken hielp niet toen) heb ik nu Jeuk.

Neehee, niet jeuk, jeuk.

Maar jeuk.

Heb je dat wel eens gehad? Aan 1 stuk door IN je kaak? Met uitlopers in je hoofd, je vel, je nek en je rug?

Ja/Nee?

GEK word ik ervan.

Dat je graag je gezicht tegen de muur aan wil slaan. Of met een houten hamer met enige regelmaat jezelf wil kloppen.

Maar hey, ik heb geen pijn meer, en beteknde jeuk niet iets als beterschap?

Nu zit ik wel op het puntej van zal ik wel/niet googlen.

Want een fijne collega vertelt me net dat infecties aan de wortels/kaak, die niet tijdig geholpen worden, gaan slaan op het hart. Ieuw ook.

En ik heb uitgerekend, ik loop, niet overdreven, er zeker 2 jaar mee.

Dus de kwestie is...

to google or not to google.

Waar is de koffie eigenlijk?

En koffie, en wel een goede opening toch weer hier. Altijd feest.

En zijn de nieuwe schrijf(st)ers een foutje van verkeerde pijler (welke was het? toch wel Psyche he!?) of gezellig blijvende meelezer(ress)en?
Lil, Kman kan hier, min of meer administratieloos, 5 jaar verblijven.

Mag de link naar het oude deel in de openingspost?

Brandweermannen. Daar werk ik gewoon mee. Zit niks fokkebols bij hier.

Maar misschien na een flesje van het een of ander.

Hoe vaak en heoveel jaar drink jij dan eigenlijk een flesje Mado ...

Pimp, was er niet iets met jouw trouwdag? Iets met ringen die er niet (meer) waren?

Ik ken nog wel iemand die je om zo een boodschap sturen kan.

Je moet precies vertellen wat je niet wil hebben, en dan krijg je dat. Ach, detail.

En ja, ik ga tóch eens googlen.
Heb geluncht met m'n man.. klinkt goed he? Toch fijn, dichtbij elkaar werken in centrum

Hij heeft mogelijk nieuwe baan en bedenkingen. Wel bij zelfde werkgever, wel leuke baan, maar haken en ogen. Misschien, of toch niet. Wikken en wegen dus. Mocht ik even mee helpen, onder het genot van een 1/4 baquette, geitenkaas, honingmosterdsaus, pesto en pijnboompitten. Daarbij een glaasje jus d'orange.. helemaal goed gewoon. Zeker met prettig gezelschap
Later is nu
Oeh. Klinkt lekker!

Ik heb nog niet gegeten.

Maar dat hoeft ook niet meer.

Ok weet het nu zeker,

ik ga dood.

Ik voel mijn linkerarm al tintelen...
Euhm, de titel

Cheers, mate...

daarvan slaat 'mate' toch niet op 'met mate', he?

Ohja, ik had druk op de borst.
Ik heb, net als gisteren, dubbel geluncht, want had voor stad ingaan al gegeten. Zal dat wel goed zijn? Ik eet alleen gezonde dingen, dat wel.

Mate.. is maatje, kan niet missen. Kom op zeg.. drink met mate.. virtueel??? Moet niet gekker worden!

Ik heb, bijvoorbeeld, enorme zin in de vrijdagmiddagborrel. En aangezien ik nog moet vrijdagavondsporten (zeldzaam, wat een slechte planning dat is!) kan dat alleen virtueel.

En er zit bijna een 5 in de klok.. kwestie van timing, wanneer ik post, toch?

Maar goed Kjong, kom met je neus van dat toetsenbord af, geef je arm wat ruimte, haal die fles tussen je bureau en je borst weg en adem in.. adem uit.. Goedzooo.. inademen door de neus, uitademen door je mond... en nog een keertje..

Kijk, zo gaat het al beter

toch?

Bijna weekend!
Later is nu

en voor wie ook virtueel nog moet rijden of gezond bezig is:

Later is nu
Rode wijn daarentegen schijnt juist weer heeeel erg goed te zijn voor hart en bloedkwalen.

Doe mij maar dan.

Misschien dat ik dan nog een saai mailtje eruit kan persen.

~rolt het pers-isch tapijtje op de tafel~
Precies!

enik zie 2 5-en in de klok

Later is nu
Boehoe, mijn internet weigerde dienst gister en een groot deel van vandaag. Ik heb steeds geprobeerd Toet te feliciteren met Meis en Kjong met de vijf jaar, maar het lukte niet.

Dreamer, trouwdag mado is morgen. En mootje is vandaag tien geworden. Sodeju. Ik word oud!
Jij oud, welnee, HIJ oud!

Ik lees net even de topictitels waar laatst gepost is in vogelvlucht. Wat er op mijn netvlies blijft hangen:

we komen samen

rijpe pruimen

met neushaar

Ik moest maar eens naar huis.
gatver, die rijpe pruimen titel doet me al dagen gruwelen...hoe bednek je het!

Lieve meave, van harte met je grote zoon!!! Heb je nog wel tijd (en zin) voor een feestje?

Lieve kjong, don`t google, want het kan, er kan meer en of je dat wil weten weet ik niet. Hou je lijf in de gaten, als het nu schoon is is de kans groot dat dat zo blijft.

pffff, ben dood, zie ik er dood uit? zo voel ik me wel....heb een dag achter de rug die je niet gewerkt wil hebben. Allesjezus druk, geen koffie en lunchtijd, pati"enten die er achter elkaar door bijna tussenuit piepen, als ze dat niet doen breken ze de tent af en het gevoel chronisch te kort te schieten....dat waren wel een beetje de hoogte- (of diepte) punten van vandaag. Godinnenzijdank (thanks voor de mooie uitdrukking lil) is het weekend..........

Kinders zijn logeren en ik mis ze, wel is het fijn dat het hier nu stil is en ik niets moet. Behalve eten, dat moet ik wel en dringend ook geloof ik, ben een beetje wiebelig...
Zodan, da's nog 'ns een dag, nachtzuster..

Djiez Pimp! Wat zielig! Hoest noe?

Gefeliciteerd met Meave en Mado gefeliciteerd met heuglijke dingen als 10-jarige zoon en trouwdag enzo. Dat brandweermannenuitje valt ieder jaar op jullie trouwdag of niet, Mado? Vorig jaar was er toch een brandweer-verrassing voor Madokus?

Ik zet zo een update rond zorgen om Yentl in AK. Ik ben flabbergasted, verdrietig en heel boos.
Shit Bam, whassup? Ik duik even AK in.

Het is denk ik Zo'n Dag.
denk het ook....ik ga ook eens in AK shoppen. IN elk geval kus voor jou hert!
ik ben te snel denk ik....kijk later!
wat dacht je van een tandarts?!?

C/P:

Hier liggen 5 grieten in het tweepersoonsbed van Oudste te giebelen. Ze geeft een slaapfeest en is helemaal hyper. MM heeft chips en fris gehaald, roze koeken en smarties, Oudste is zichtbaar gelukkig. En ik dus ook, ondanks vette tegenvaller en rotkennelhoest.
die tandarts sloeg op Kjong.
Wow Bentetje, heftig dagje!

Klinkt gezellig, Bloes.. slaapfeestje (klinkt ook als "jij krijgt weinig slaap vannacht )

Volgens mij (ons) begint LE in de puberteit te geraken. pff.. emotional rollercoaster ineens af en toe. Vanavond maar eens gesprek aan gegaan. Ook over de intieme dingen, waar ik met LD vrij makkelijk over praat. Hij vond het grappig

Bambi IK heb het nog niet gelezen, lees het waarschijnlijk vanavond ook niet meer, want wil op tijd naar bed en dus de pc links laten liggen. Anders wordt het weer te laat.

(en ja, ik ga erg vroeg naar bed, vanavond, ik loop slaap achter, zeg maar, en kan dat met uit te laten hond en vroeg werk + vroege training LD op zondag slecht inhalen. )
Later is nu
Wat heb je gezegd dan 3m?

Hier loopt doordeweeks een lichtontvlambare stinkzweterige gerstekorrel van 11... Emo heb iki er (nog) niet uit kunnen halen.

Kolere Bent. Het moet echt een roeping zijn heur.
ik heb goed geprobeerd te luisteren, maar heb nooit iemand horen roepen....Waarom werk ik niet bij de Hema achter de worsten?
ik moet zeggen, een bord vol gamba`s gebakken in knoflook en peper, met warm knapperig brood en een glas koude witte wijn, was samen met een goed gesprek met mijn lief, goed voor behoorlijk herstel. Ben nu gewoon moe, maar niet meer zo uitgeteld .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven