Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
zin. Niet zijn.
Hai hai

Pf... LD net wedstrijd gespeeld in diep Friesland. Geen wissels, dus het arme meisje is gesloopt. Dat ze bijna niet geslapen heeft, helpt natuurlijk ook niet. Dus.. ik zeg training morgenvroeg maar af (vind mama ook niet erg) zodat ze morgenvroeg wat rustig op kan starten. Morgenmiddag nog weer familieverjaardagsvisite

Hier ook niet gekookt. Als je om 17.45 uur een wedstrijd hebt, dat op een uur rijden ligt en je een half uur van te voren aanwezig moet zijn? We hebben een visburger bij de Mc gehaald met een mcshake (chocolade.. mm) en brood voor onderweg.

Ik heb ook gereageerd op je verzoek. Wow.. wat echt he.. en zo volwassen ook
Later is nu
Moelik he, tiepuh!?

Verjaardag was heerlijk (ook nog met Opa Bloes, een oude vriendin, schoonouders en lekker samen eten) en gisteren nam MM ons mee naar Cirque du Soleil. Oh. My. God..... Wat gaaf zeg! Twee uur lang met open mond zitten kijken, alleen afgeleid door die twee meisjes die helemaal enthousiast (en Oudste geïnspireerd) werden.

Wat heb ik een goeie man zeg...

Vandaag een knudde dag want het weer was nix en Oudste strontvervelend en drieduizend keer in de clinch met mij (om het daarna echt heel zoet weer goed te maken, de lieverd). Er is een vriendinnetje te logeren voor haar en nu is alles weer koek en ei. En vind zij mij alleen maar heel "voor schut". Lekker dan; ze schaamt zich voor haar moeder.

Dat deed ik vast ook op die leeftijd.

Hoorde net trouwens een roddel waar mijn haren recht van overeind gaan staan. De Buurpuber schijnt zwanger te zijn. Van de klootviool waar ze al jaren mee rotzooit en die haar letterlijk richting GGZ heeft gewerkt. Da's jammer voor haar maar ohhhhh wat kut voor haar zusje..... Die heeft al zo'n roerig bestaan en als het echt waar is en er komt een baby, dan wordt het leven helemaal heftig voor haar. Om te janken, ben er goed ziek van en wil onmiddellijk dat kind adopteren als het een klein beetje rust zou brengen in dat gezin.

Hee mijn man is er weer (voetbal gekeken in zijn oude stad), ga ik even tegenan schurken.
Oooooooooh, Cirque du Soleil. Wauw. Dat vind ik zo mooi. De eerste keer dat ik naar een show van CdS ging, moest ik er gewoon van huilen aan het eind. Zo mooi. Jaren geleden al weer. Had gezien dat er nu een nieuwe show was, maar best prijzig, die kaarten....

En ocharme, die buurpuber en haar familie. Poeh. Heftig!

Kan even niet in Ak, ik kijk morgen Bam!

Dream, fijn dat feestje leuk was. Hoe gaat het nu verder met haar?
Wow.. puurpuber zwanger.. niet alleen erg voor zusje, maar ook niet fijn voor baby, na wat ik van je gehoord heb.. óf alles gaat omkeren.

Maar wat heerlijk dat je zo genoten hebt van CdS. Ik ben er nog nooit geweest, maar word we steeds nieuwsgieriger.

LD ging echt gesloopt naar bed.. hoop dat ze zich morgenvroeg beter voelt.
Later is nu
Zo dames, allemaal nog aan het slapen wegens het extra uurtje?

Gisteren nog tot 23 uur bezig geweest met verven in de badkamer. Zo nog wat poetsen en dan kunnen we de badkamer vanavond in gebruik gaan nemen. Er moeten nog wel wat kleine dingen gebeuren, maar die kunnen ook terwijl we de badkamer al gebruiken.

Meave, ik vroeg me al af wie er in hemelsnaam zijn kinderen afspoelt voordat ze onder de douche gaan. Ik vond het al zo overijverig

Hoe is het nu met LD? Met een beetje mazzel slaapt ze een gat in de dag en is ze er daarna weer helemaal.

Arme buurpuber en arme moeder en zusje. Hopelijk blijkt de roddel ongegrond.
Zo

hier ruikt het heerlijk naar appeltaart

Heerlijk Madootje, vanavond in BAD. Wat een zaligheid!!

LD heeft de klok rond geslapen en voelt zich gelukkig beter. Ben benieuwd hoe het de schoolweek gaat.
Later is nu
Fijn dat je in bad kan Mado!!

Hier nog steeds zomertijd (zie blog bij VOL). Het is hier dus vier uur. En mijn schoonouders komen, as i forum, Nu op visite. Ik weet nooit zo goed wat ik met visite moet doen. Ik krijg bijna nooit visite. Laat staan mijn schoonouders. Wat doe ik met schoonouders die op visite komen. Tips iemand?
Een gezellig potje Boggle?
Biggen, je moet een potje biggen.

Had gisteren errug Leuk Feessie (voor o.a dat van vrijgezellendag).

Ik heb tweemaal sluit meegemaakt. Rond 6en (of is dat dan 5en) slapen.

Om om 10uur weer op auto halen. Want ohoh wat ging ik toch keurig met max 1 wijntje de auto naar huis en redelijk vroeg naar bed.

Not.

Wijntje werd heel veel liters bier.

Auto werd gedeelde taxi.

En mijn eigen bed werd een matras van Suup op de grond.

Nou ja, mijn voornemens blijken meer en meer mijn tegennemens.
:-) Wij hebben maar gewoon thee, later koffie gedronken, eigen gebakken kruidcake nog warm uit de over gegeten, het schilderwerk bekeken, Meis uitleg laten geven over haar DSi en de mogelijkheden daarvan en gekletst. Nu is het hier al weer half acht, hebben we gegeten en zijn de kinderen gebadderd, klaar om naar bed te gaan. :-)
over=over. Stop de tijd.
http://www.whiskas.nl/kat ... innaars.aspx?d=30-10-2010

Ik was gister melig, kreeg een doemeemail in mijn mailbox en dacht, ach, laat ik eens een zin verzinnen. En toen won ik, zag ik vandaag. Twee kaartjes voor Ouwehands dierenpark. Nu nog even een keer winnen, dan heb ik tenminste vier kaartjes :-)
Bambi en Mimsey hebben een ban.
he???? Wat waar wanneer waarom??
Sjongejongejonge, hadden de mods 't weer (of nog steeds??) op hun heupen?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Bam en Mims een Ban? Nou breekt mijn klomp. Manohmanohman, of eigenlijk vrouwohvrouwohvrouw, wat onnozel.
Viva Angel2 in "Waarschuwingen en bans"

Zie dit topic; ze zijn in een BanStorm terecht gekomen!
Zo zeg. Dan mag het een klein wonder heten als je vandaag geen ban hebt gekregen.
Ja, mijn mamma heeft een ban. Tssssk....

Om niets.

Maar ze vindt jullie nog wel leuk. Het forum alleen iets minder op het moment. Ach, screw them (hey, ik kan ook al engels typen, ik ben een hele slimme zesjarige, dat wisten jullie allang).

Nou, ik ga weer slapen, voor mamma in de gaten heeft dat ik in de Kroeg rondhang in plaats van in mijn bed te liggen.

anoniem_115850 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 23:06
Reden: spelfouten mogen als je 6 bent, toch...
% gewijzigd
Whoehahahahahahahahaahahaaa. Mops toch. Meid, wat schrijf je al goed. Ik moet BJ echt eens even meer achter zijn vodden gaan zitten. Die zit net als jij in groep 3, maar wat jij kan, dat kan hij nog niet hoor!

Geef je je moeder een hele dikke zoen en knuffel van ons!
WAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!????

Het is dat ik naar bed moet, maar ga het morgen lezen.

Gristemuzieleh!
Huh? Mims en Bam een Ban???

Heb net even snel gekeken, kon niet veel wijs worden. Zag wel in het topic "Doe Normaal" van Angelnr2 dat ze er mee stopt. En ook uitleg waarom....

Sjee, Bent, jij was ook al vroeg op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven