Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ten eerste besteed je daar geen hardopdenken aan.

Ten tweede kijk je hoeveel tijd je nog hebt, en ten derde organiseer je dan in die tijd vriendjes Meave.

Het hoeft er trouwens maar 1 te zijn. Die is vast te vinden. Tussen je vriendinnen, de sportclub, de straat en de schoolklas.

Die je dan Boezemvriend bestempeld, en waarmee je dan naar iets Uitermate Leuks gaat, zodat hij ook Boezemvriend blijft en enorm opschept over het feestje zodat je volgend jaar gewoon een gezellige disco in je tuin organiseert waarbij het heel druk is. (Als je dat al zou willen.)

Ik denk aan: Efteling of Naturalis. En natuurlijk iets lievelings eten erbij/na.

Maar mocht die nou niet te vinden zijn, die Boezemvriend, dan zou ik (of in mijn opdracht Kman of zélfs ex, maar eerder Lievelingsoom) met hem wat Leuks gaan doen, wat híj wilt.

Survivelen, Efteling, reisje Amsterdam met Tousseau, met de trein naar Legoland.

Wat dan ook. Kies maar (kan je zelf natuurlijk een beetje een richting aan geven). Het is tenslotte zijn verjaardag nietwaar.

En omdat hij zo verschrikkelijk groot is, kan je daar makkelijk een Echte Mannen-draai aan geven.

(ogot, ik lijk op mijn oma)
Los staand daarvan.

Ik voorzag net een goed adres voor het Lelijke Doorgeefkado...
Hmm, Zoon loopt ook niet over van vriendjes (heeft er 2 met wie hij regelmatig speelt), maar nodigt wel gewoon klasgenootjes uit. Die vervolgens ook gewoon komen. Geldt dat niet voor jouw tienjarige ook, Meef? Of wil er ook echt niemand bij 'm spelen? Wat wil -ie zelf eigenlijk?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Meave Heeft hij zelf een idee wie hij zou willen vragen? Feestjes kunnen juist ook mooie ijsbrekers zijn.
Pfff, Meave, heftig thema! Kan me helemaal vinden in Kjong's verhaal. Maar ook wat Alex en Mado zeggen, gewoon kindjes uit de klas uitnodigen, waarschijnlijk helpt dat juist!

Pff, ben beetje sip (of eigenlijk heel erg) mijn moeder moest vandaag op controle bij longarts (longfunctie test enzo) ze is heel erg achteruit gegaan, longfunctie is nog 28%. Nu wordt ze opgenomen deze week om te kijken of er nog een boost aan te geven valt. Maareh... dit is wel echt heel ernstig dus. Hoogstwaarschijnlijk zeer binnenkort standaard aan het zuurstof (en dan komt ze dus helemaal nooit de deur meer uit, want zij gaat echt heus niet met een rollater met zuurstofflessen lopen..) en risico op hartfalen nu heel groot. Ze dacht zelf dat ze eigenlijk nog wel 10 jaar van deze fase verwijderd was en het is dus wel grote schok. Kut genoeg was ze ook alleen in het ziekenhuis en heeft vreselijk zitten uithuilen bij een verpleegkundige, vind ik zo'n verschrikkelijk akelig idee.

En ook angstig, wist heus altijd wel dat ze geen 100 zou worden, maar dit gaat wel heel hard zo ineens..

Oh (ik blijf zeuren hoor) willen degenen die dat nog niet hebben gedaan mij laten weten of ze komen de 27e? Willen graag een indicatie hebben van hoeveel mensen komen.
Hmm, moeilijke vraag. Als er echt geen kandidaten op school te vinden zijn, heb je gelukkig wel een huis vol jongens om wat Stoers mee te gaan doen.

Ik kan vertellen dat Toet NIET in slaap is gevallen vandaag. Ik hoop wel dat ze niet alsnog in slaap is gevallen in de trein en nu lekker in haar bed ligt, want dat zou wel sneu zijn. Dat je ineens wakker wordt in Werkdurp en niet meer met de laatste trein terug kan.

Heb vandaag achter Mims aan gereden omdat ik de weg terug naar het kantoor met de StomStom niet vertrouwde. Allemachtig! Die rijdt hárd! Toet en Lil zaten in de auto bij mij en kunnen beamen dat ik zo ongeveer op twee wielen de bocht door moest om haar bij te houden. En ze ging een heel andere kant op dan ik verwachtte dus hebben we ook nog even getwijfeld of het Mims wel was. Maar jawel, éindelijk stond ze dan stil, voor een stoplicht. Collega meende dat ze even op ons wachtte, de schat.

De volgende keer gaan we karten hoor....

En ik weet een carriëreswitch voor Mims; bij de plisie als Achtervolger.
Godver Pim....
Jeetje Pim. Dat is wel heel hard slikken zulk nieuws
Pim
Later is nu
Getvergatvergotver Pimpeltje
Ik vond trouwens Meave's vraag ook al een waard, maar daar zijn inmiddels goede reacties op gekomen. Gelukig. Hopelijk heb je er wat aan Meave.

En Madootje. Kun je nog een beetje uit bad komen?
Later is nu
Jemig Pim. Da's kut (understatement). Wist je trouwens dat er ook zuurstofsystemen zijn die veel kleiner zijn en in een rugzakje kunnen? Daar hebben wij wat naar gespeurd op internet toen de longarts zei dat Kaatje 24/7 aan het zuurstof zou moeten... (Deze info maakt het nieuws niet minder klote natuurlijk, maar misschien heb je er wat aan. Lijkt me dat ze in het ziekenhuis dat soort dingen ook weten en jullie kunnen adviseren). Meid,

Bedankt voor de feestjestips. Ik ga gauw een plan bedenken...
Achgadver Pimpel * sip * , je arme mama. En arme jij. ~haalt de warme armen maar weer eens te voorschijn voor stevig omslaan ~

En warme koffie. En warme zoenen voor wie wil.
Ach meisje Pimpel toch. En je arme mammaatje. Klinkt inderdaad heftig en sippig allemaal.

En Meave, inderdaad, best ook verdrietig eigenlijk. Hoop dat het het meevalt uiteindelijk
Moest erg lachen om Bloes' d'r Mimsachtervolgverhaal. Heb zo gelachen in die auto met Collega en Lil erbij. Heerlijk. Wat heb ik toch leuke collegae!

Op de terugreis nog heel eind samen met Lil getreind, dus in ieder geval bleef ik wakker tot aan Liltown (ook al weer zo heerlijk gelachen om de verhalen van Lil). Lachen is fijn!

Laatste kwartiertje in trein inderdaad wel wat brak, maar werd op fiets naar huis wel weer wakker. Was om half tien thuis, nog iets gegeten en om half elf naar bed gegaan. Vanochtend kinderen schoolklaar gemaakt en toen nog twee uurtjes geslapen. Maar gisteren voelde ik me verder dus helemaal okay. Best gek hè? Kreeg na de lunch een smsje van Lief; "En... Ben je nog wakker? WAKKER WORDEN!!" daar moest ik erg om lachen. Zat bij Baas aan tafel en heb toen toch maar verteld van nachtje doorhalen. Die vond het niet eens gek (hahahaahaha) en had ook zo iets dat doorgaan soms handiger is om maar wakker te blijven dan nog een paar uurtjes maar te kunnen slapen).

Nu maar aan het werk weer. Huiswerk klinkt goed Dream, fijn dat het goed ging. Elvis weer wat beter nu?
Dat uit bad komen lukt nog hoor Dream. Zal wel moeten met volle agenda. Van de week wel samen met Madokus in bad geweest en ook dat past met gemak kan ik melden. En dan hoefde er ook nog eens niemand met de billen op het afvoerputje en met de kraan in de nek te zitten.

Wow Toet. De hele nacht doorhalen en dan nog zo'n drukke dag er achteraan. Stort je dan vandaag niet finaal door je hoeven?

Ik heb zo meteen weer cursus. Zit nu vast in het UMC want net een oudergesprek gehad. Dat scheelt me mooi weer heen en weer gereis en levert me als een soort bonus nog wat forumtijd op.

Pim, we gaan waarschijnlijk proberen oppas te regelen zodat we samen kunnen komen. Anders kom ik ip alleen. Ik laat het je zo snel mogelijk weten. Hoe is het nu? Een beetje kunnen slapen vannacht ondanks de zorgen?
brrrr, even snel, lieve pim, ik denk dat ik niet ga komen....Ik baal onzzettend, maar bentos heeft een belangrijke vergadering van zijn werk (for gods sake, op zaterdagavond!!! , krankzinnig!) en ik krijg geenm oppas geregeld..... Sorry en wat vreselijk jammer!!!

Verder voor een ieder dikke kussen die dat nodig heeft, gebruiken kan of het gewoon lekker vindt en een giechel om gekke toet: dat je baas het doet wil niet gelijk zeggen dat het normaal is hoor, die houdt er zulke ongelovelijke werktijden op na
Goed tegen depressie, af en toe een nachtje overslaan.

Heel af en toe dan he!

Als het gewoonte wordt moet je je laten nakijken op manisch gedrag.

Ik zit met mijn schoonzus te chatten.

Ik. Een schoonzus.

Klopt echt niet voor mijn gevoel.

Bloedmooi is ze.

En leuk.

En Kman gaat van haar blozen als hij haar aan de lijn heeft.

Ook leuk.

Maar ik een schoonzus, daar klopt niks van.

Misschien dat we daar naartoe gaan. Zo rond de kerst.

Wij. Ik. Naar schoonfamilie....

~wegtrekker~
Ik zou zeggen: alleen schoonfamilie aannemen in geval van bloedmooi, dus in dit geval zit je helemaal goed.

Zit ondertussen al uren puntjes op i te plaatsen van projectvoorstel, samen met iemand Verweg die, terwijl ze met 1 hand haar 3,5 mnd oude baby zoet houdt, met de andere zich een versuffing tiept aan budget gedoe en overzichten doelen, activiteiten en godweetwatnogmeer. Als die dat kan, met nauwelijks slaap vanwege dus die baby, dan voel ik met toch vrij moreel verplicht om met haar mee te werken totdat we dan allebei maar omvallen. Moet morgenochtend voor 9-en zijn aangeleverd, dus we hebben nog even
Ik zit me af te vragen waarom ik niet naar bed ga.
Omdat je dag-nacht-ritme aan het verschuiven is??
Joh
Briljante analyse, vinjenie?
Absoluut!
Goedemorgen!

OHnee

Goedemiddag!

zo bizar

Ik kreeg net een telefoontje van de politie. Da's even schrikken * er is toch niets gebeurd??? * maarnee, dat was het niet. Wat er wel was? Ooh, m'n fiets, die ongeveer precies een jaar geleden gestolen is, is gevonden.

Oh

dus

HUH?? 8-)

Kan ik morgen ophalen

er fietste iemand op, dus hij doet het nog

Is waarschijnlijk met een lopersleutel gestolen, dus als ik de fietssleutel meeneem, zou die het ook nog gewoon doen (en jahoor, die heb ik net een maand of wat terug weggegooid met de gedachte "waar bewaar je zo'n ding nog voor?")

Afijn

't lijkt erop dat LD een nieuwe fiets krijgt, dan.. of een oudje, maar wel voor haar nieuw.

Nog wakker Toet?

Waar woont je schoonzus Kjong?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven