Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Ik kan het nog steeds niet geloven. En velen met mij denk ik, die na een dag lang buiten geweest te zijn dit ineens onder ogen krijgen.

Voor de rest niets van een spatje oranje meegemaakt vandaag.

Minikeizerin heeft herpes. (Succes morgen Alex )

Een of ander virusje dat koorts, aften en misselijkheid veroorzaakt. Niks aan te doen. Behalve als het 'erg' is (weet ik nooit, wanneer dat is) haar mond met verdovend spulletje licodinecodeine-iets insmeren. Lijkt me niet. Dan gaat ze me ook nog haten.

Ligt het trouwens aan de stad, of aan mij, maar het lijkt net of er een heleboel (kinder)artsen 'buitenlands' zijn.

Op het consulatieburo zit een oostblokkert, een chinese, en vandaag op de huisartsenpost had ik een duitse.

Ze zijn er niet minder gezellig om. Ik vind ze juist meer kind/moeder gericht, dan de Nederlandse die van statistiekjes houden.

Oja, ik ging een boodschappenlijsie maken...
Wij zijn 's morgens met zijn vieren het dorp in geweest. Rondje vrijmarkt gedaan. Op de terugweg was Bikkel verdrietig, want we hadden nog niet voor de koningin gezongen. Uitgelegd dat de koningin ergens anders was en beloofd dat we thuis op tv de koningin zouden kijken. Thuis dus de tv aangezet voor een verwachtingsvolle Bikkel om binnen 30 seconden door te hebben dat het hele foute boel was.

Ik kan de beelden niet zien zonder tranen in mijn ogen te krijgen. Verschrikkelijk hoor. In de eerste plaats voor de slachtoffers en hun familie. Maar ook voor de koninklijke familie. Lijkt me vreselijk om te weten dat een aanslag die op jou gericht is geweest 5 toevallige omstanders het leven heeft gekost. Onze achterburen waren erbij. Zij waren eerst van plan geweest om op de plek te gaan staan waar later die auto door de menigte is gereden. Wat ben je dan blij dat je uiteindelijk voor een ander plekje hebt gekozen.

Veel plezier bij Kjong. Hopelijk heeft die arme Chip ook nog wat aan het feestje.
weliswaar te laat, maar wel gemeend: van harte kjong met je grote zoon!! Omdat het zo heerlijk was met de buren in hun (weliswaar veel te kleine huisje) hebben we er nog een nachtje aangeplakt! Ontbijtje met verse broodjes in de zon, kinders met vieze voeten en snoeten aan het hutten bouwen, van heuvels rollen en andere spannende spelletjes, wij heerlijk aan het kletsen in de zon. Royaal aan de wijn, bier, en lekkere hapjes. Soort van slemp zeg maar. Daar gisteren wel een vrijmarkt bezocht (waar overigens niet heel veel aan was) en daarna in de auto gehoord van die idioot...we waren er werkelijk stil en tondaan van. Nog wel merk ik. Echt afschuwelijk, vond het ook heftig om te zien dat de altijd professionele koningin nu toch heel duidelijk aangedaan was tijdens haar toespraak.

Tijd voor leukere dingen? Nou bloes, wat een prachtige omschrijving van jezelf zeg! En wat een lieverd is die MM toch, veel plezier vandaag!

Succes bij de gyn alex, laat je effe weten hoe het ging?

Kjong, weet nog niet of ik kom eerlijk gezegd, denk van niet. Kinderen zijn behoorlijk moe van de afgelopen 2 dagen, weet niet of ze vanmiddag nog in zijn voor een bezoekje of dat ze alleen nog maar hangen op de bank. Beterschap met chippie!
Ben ik nou echt de enige die gewoon nog aan het werk moet vandaag??????
Lil en ik werken ook ietwat Mado!
Ik ietsje en Lil heel wat!
Oei, sterkte met werken dan vandaag..

Hmm, ik had nog geen beelden gezien van gebeuren van gisteren in A'doorn, mijn 'feestgedruis' waar ik gisteravond naartoe ging heb ik nogal verkeerd omschreven zo, als ik zo teruglees. Staat er nogal cru. Vanmorgen journaal gezien, sjonge wat heftig. Werd uiteindelijk avondje kroeg en redelijk bijtijds bedje weer in, was gezellig. Maar dat zoiets gebeuren kan door 1 zo'n gek, zeg. Eng.

Jeee, Bent, dus jullie hebben 2 nachtjes gelogeerd bij de buren? Wel bijzonder zeker, slapen bij de buren?
Bam gokt op kruisjes?

Ik heb meer gezien dan ik had moeten kijken denk. ik, krijg de beelden maar slecht van netvlies. Arme mensen :(
Sorry, even inbreken voor Kjong.

Ik heb net een beetje rond zitten lezen en ik kwam erachter dat Kjongen jarig geweest is!!!!

Kjong van harte gefeliciteerd met je grote zoon!!!!!!!!! Ik ben niet goed in plaatjes zoeken en plakken dus de ballonen moet je er maar bij denken.

Ik las trouwens ook al een tijd geleden dat jij opvangproblemen hebt op 12 en 19 mei. Ik weet niet of dat inmiddels al opgelost is, maar ik zou je aan kunnen bieden te komen helpen. Ik ben dan vrij, al moet ik eigenlijk aan de studie. Het is wel een heel eind vanuit Alkmaar en Chip kent mij zo goed als niet, maar voor je niets anders hebt.... Maar hopelijk voor je is het toch al opgelost. Ik reageer daar nu pas op omdat ik te onzeker was over studie om direct aan te bieden een studiedag over boord te gooien, maar zoals het er nu naat uitziet kan ik het mij permiteren. Ik bedenk mij nu dat ik dat beter bij Cheers kan pasten, ik weet niet of jij het hier leest druk als je het hebt.

Dag dames.
Inbreken mag altijd, Es. Lief dat je Kjong wil helpen. Kopje thee of heb je liever al iets sterkers?

Heb ik ook ja, Toet. Bizar.

Was van plan om naar Kjong te gaan met de 3 herten maar die zijn echt zo ontzettend niet te genieten al de hele dag. Te drukke dagen gehad. Nu dus maar relax-dagje thuis en dat was maar goed ook want 2 van de 3 liggen nu op de bank te pitten. Pfieuw, best lekker even zo rustig.
Ik ben aan het werk, dus doe maar thee.

Hoewel een virtueel wijntje kan vast ook.
Gyn geweest. Die wist het ook niet - er zijn in ieder geval geen gynaecologische afwijkingen en ze had geen idee wat het dan wel kan zijn.

En nu weet ik het ook niet meer.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Da's mooi kut, hoer.

En nu dan? Gyn gaat toch wel wat doen verder? Iets proberen? Of werd je zo weer naar huis gestuurd van 'succes verder'?

Dat zou echt heel erg stom zijn, zeg.
Nope, niets proberen - volgens de gyn mankeert er gynaecologisch gezien niets aan me, dus zij kon weinig voor me betekenen. En ik ben ook wel even klaar met aan allerhande onderzoeken onderworpen te worden waaruit dan vervolgens niets meer dan 'geen afwijkingen' komt.
maar dan is het toch wel belachelijk! Moet je dan maar gewoon verder pijn houden?

tsskk, die kerel is ook dood he, nou zal je nooit het hele verhaal kennen.....afschuwelijk.
Effe een luie C/P want Mm staat nu te strijken en heeft al twee manden was weggewerkt. Sielug.....

*zoent de moeder van Kjongen harder dan ze hebben kan*

Inderdaad heftig allemaal, het gebeuren van gisteren. Ik heb ook gedroomd over die mensen die door de lucht vlogen. Oh man, wat verschrikkelijk erg.....

We hoorden het toen we op een terrasje zaten in de Limburgse zon. Heel onwerkelijk om zo'n nieuws te horen als je op een heerlijke plek op een geweldige dag met de allerliefste bent. We hebben het verder wel heel fijn gehad (maar omdat we er niet heel veel meer over hebben gepraat tot we voor het slapen de tv nog even aanzetten, heb ik er w.s. wel over gedroomd ); veel gelopen, hier en daar een terrasje, aspergesoepje, bittergarnituurtje, wijntje, nog een spaatje. Veeeeeeel gepraat (dat is echt nooit saai met deze man ) en gelachen. 's Avonds op het terras van een heel leuk en goed restaurant gegeten, fles wijn erbij en live vermaak want een of andere maffe traditie met een Mei-den-planting (een boom, geen meiden die ze gingen planten ) en daarmee hebben we Eén jaar Samen goed gevierd.

Vandaag nog een heel gaaf verjaarskado voor (alvast) Mops gekocht! en voor de neefjes van MM, die vandaag 6 zijn geworden. Dat gevierd natuurlijk met taart en veel gezellig bezoek en vanavond kwamen de Bloesjes weer thuis. Die hadden het leuk gehad maar Oudste is een beetje ziekig en Jongste had diarree, dus liefdevol in bed geknuffeld. Hmmmm, mijn meisjes mijn meisjes, wat hou ik van ze!

Nu maar even inloggen op het werk en dan zorgen dat ik komende week écht vrij kan zijn.

~schenkt de portglazen nog eens vol~
En Alex; misschien een second opinion vragen? Zoen!
Balen Alex. Zo kom je nog niet verder.
Omdat het te laat/vroeg is voor taart:

GEFELICITEERD, LIEVE MEAVE!!!!

Hier een lekker bedje voor jou!

Dat je maar een heerlijke nacht hebben, vol rust/passie, waar je maar behoefte aan hebt! Dan hangen wij ondertussen stilletjes de slingers wel op, en bakken een taart!

Kus!
Wat wilde ik nou toch typen?
voor Alex, second opinoin lijkt me geen verkeerd idee, meid!
Wat wilde ik nou toch typen?
joehoe, meave is jarig!!!! Van harte meid!
Gefeliciteerd Meave!!

Ik had cookies besteld voor je om hier op het forum uit te delen, maar ze hebben je naam en leeftijd fout geschreven. Stom zeg

Hartelijk Gefeliciteerd Meave!!!!

(f) enz.

Ik zat op Q-day voor tv met het voornemen nou eens alles digitaal mee te maken (lui dus) en werd in alle plezier en ontroering (wat is die KF léuk met elkaar, écht waar.. samen ouwehoeren, de zonen/neven met Pieter V ouwehoeren, de schone dochters, die nog eens een arm om elkaar heenslaan, omdat één der neven er niet bij kon zijn, echt een leuke familie met erg veel pret samen) wakker gerukt uit deze idylle door een zwarte suzuki swift.. inderdaad. Wat een rare beelden dan ineens

En als je dan weet dat ik bij elk handje dat door Maxima of één van de anderen geschud werd, al met traantjes zat (sjeumig, waar dat weg komt), weet je ook hoe ik de rest van de beelden beleefde.

Daarna vooral tv aangehouden voor nieuws.

Vervolgens een paar dagen met Elvis in hotel doorgebracht, maar die arme man heeft last van schouder/rug én voet, dus echt veel konden we helaas niet doen. Voornamelijk luieren. Alleen gaan wandelen vond ik dan ook zo sneu, terwijl we direct tegen het bos aanzaten. Nog wel sauna gedaan enzo. Er was gratig internet, maar dat mocht alleen zakelijk. Dus als ik nou ook een collega van jullie geweest was, had ik wél kunnen forummen Heb wel gekeken of iemand anders het forum ook geopend had (was niet het geval)

Sterkte met Chip, Kjong.. klinkt ook zielig!

En hoe is het met de rookvrije Pimpel?

Later is nu
geen idee wanneer ze terug komt, ze ging dacht ik maar 1 week toch? Hoe was het feest gisteren kjong??

Joepie, het is gelukt om voor volgende week toch nog iets low (low!) budget te boeken. We gaan een midweek naar Belgie voor slechts 41 euro! Vanmorgen dus flink gepoetst in huis zodat we volgende week (als bentos ook vakantie heeft) nauwelijks iets meer moeten.
Ik weet het nog niet van die second opinion, eerlijk gezegd. Ik vind doktersbezoeken al zo verschrikkelijk en ik heb er nu al flink wat achter de rug zonder enige vorm van vooruitgang en/of uitslag. 'k Ben er wel even klaar mee nu. Ik denk er nog wel even over na. Maar niet nu

Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag, Meave! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven