Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Nou, ik ben inmiddels wel benieuwd wie dat is ja, die bij vrouw.nl geschreven heeft. Wat een verhaal. Ik zat eigenlijk nog te wachten op een zwangere schoonzus, dat dan van hem bleek te zijn, maar dat viel nog mee

Goedenmorgen trouwens

of goed...

IK ben inderdaad gisteren op tijd naar bed gegaan. Tijdens het voetbal gewandeld met LD (1,5 uur!) (ha Zoy, ik zei al tegen haar dat Iris voetbal zou zitten kijken :D)  en toen alsnog de zenuwen gehad met penalty's. Brr. en wat duurde dat lang (ja sorry, voetbal is óók kroegpraat, toch?) Na de winst van NL kinderen naar bed gestuurd en zelf ook maar gelijk gegaan. Om 10 uur gaan slapen, om half 7 vanmorgen nog niet wakker kunnen worden (en de wekker liep toch al 20 minuten eerder af) Nu slaperig en gaperig... niet leuk.

Pimpel toch, geen kleintje van ons Dries erbij? Zo'n leuk lief hoogblond bruingebrand propje? ()

Als je ziek bent, kom je er dus kennelijk achter dat er rare mensen op de wereld zijn.. ik wist het al wel, maar zó raar had ik ze niet ingeschat :?

En zo bót al helemaal niet.

Nou, verder een goede dag iedereen!

:R
Later is nu
De haarkleur van Dries' sperma :o. Is dat de kleur van dat zwiepstaartje?

Bam, sterkte vandaag met al. Kan je beetje bankhangen en niksdoen (of lekker boekje lezen)?

Bentetje, ik duim mee voor laatste x! Lijkt me goed plan .

Ik heb een werkoproepje waar (deel van) jullie misschien ook wel voor te porren zijn (is), zal het straks even in AK zetten (onder motto: hoort & zegt het voort). Is beetje specifiek misschien maar hee, wie weet .

Even kwijt wat ik nog meer wilde melden...

Tast toe allemaal, de internist is me zat!!!
Jippie, gefeliciteerd Bentetje!

Goed zeg!

En je hebt er zelf ook vertrouwen in, begreep ik, omdat je zélf ook al aangaf dat je voor het laatst wilde gaan. Goed!

*neemt een gezond stukje aardbeientaart*

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker

Livre, ik hoop dat je snel weer goed in je kaft zit!

Madootje, wat vervelend dat hij zó erg allergisch is, dat er al zo snel een diagnose gesteld kon worden. Wel fijn natuurlijk dat er een snelle diagnose is. (jaa, dubbel, maar je snapt het vast wel )

En vast handig dat je zus mogelijk tips heeft.

Groetjes

:D
Later is nu
Hey Ladiezzzz!

Jemig; eventjes niet hier, en meteen een nieuwe kroeg? Hmmm...als de drank er maar is :D!

Heb even een kijkje genomen in de rookvrije baby-hoek.... Ochchch...wat een schatjes!

Hoe is 't met Bink en allergie? Helpt het al dat jij op een dieet bent, Mado? Of gaat dat niet zo snel.... Hoop van wel, want kleine beebs met jeuk en uitslag; da's ECHT sneu!

En jeetje, Kjong, ik lees tussen de regels door dat jij al dit weekend een kraamfeest geeft. Moedig hoor, zo snel! Maar wel handig! Hoe gaat het met jou, je wond enz enz? En doet je meissie een beetje d'r ding? (=slapen, eten, poepen, slapen, eten, plassen?)

Pimpel klinkt alweer alsof ze niet net een vierde beeb heeft gebaard! Goed man. Heerlijk voor je dat het zo lekker loopt (en dat Pompel nog eventjes vrij is!!).

Toet regelt de taxi's!! En goed ook begrijp ik. Leuk, hoor! Lijkt me eigenlijk best hartstikke leuk; wel gezellgi, wel voldoening gevend enz.

Oh, ik moet een weg...... Tot zo!
Bentetje; SUPER, zeg! Da's goed nieuws. Ook al voel je je ook wel oke, 't is toch altijd even lekker om het bevestigd te krijgen, niet dan?!

Bambi; geen woorden voor zo'n mens. Wat een kut-opmerking... Geen enkele verzachtende omstandigheid te bedenken; gewoon bizar debiel! Fijn dat je gisteren even een beter dag had, trouwens.

Geen nieuws hier. 't Is rustig op het lab, dus ik zet alvast wat biertjes, wijn en rose klaar op de bar. Lekker, een roseetje bij dat stuk taart van Bente!

(Oh ja; Lieke zit op peutergym. Moeten ze volgende keer verkleed komen, want laatste keer. Papa's en mama's mogen komen kijken. Heeft iemand van jullie een leuk verkleed-idee dat ook nog lekker gymt???:? Verkleed als Chinees zonder jurk is niet leuk, Indiaan zonder tooi ook niet, Piraat met ooglap is te link, lange prinsessejurk incl. muiltjes levert ook gebroken pootjes op ben 'k bang, Hondepak is veeeeeels te warm,  ...... 'k Heb geen werkelijk inspiratatie voor iets wat zowel leuk als handig is. Wie helpt? Anders gaat ze gewoon als ... gymmeisje:D!)
vlinder? Roze gympakje, vleugeltjes op haar rug en evt sprietjes (diadeem) op haar hoofd), schminkje op haar toet en klaar!
Ballerina?

Cowboy?

Pippi Langkous?

Teletubbie (totaal geel, rood, paars of groen en een grijs lapje stof op haar buik)?

Hier kun je misschien ook ideetjes opdoen;

artoek

(Mopsey heeft die peuterprinsessen-jurk..geweldig, hihi).

Doe column trouwens, Dream, is van Driesje himself. Jaha, de snoeperd lust er wel pap van.

Blergh!

Wat wilde ik nou toch typen?
(Niks gelezen, alleen effe melden)

Ik ben aan het ontwennen.

Ik doe een priveverslavingafkickkliniek in mijn bed.

Alle spieren doen zeer, ik zweet me een geurig ongeluk, heb koppijn etc.

Morfine met nog 3 andere verdovende middelen in een dag of 5, waarna een 'Koud Turkije', is niet zo verstandig noch aan te raden (maar ook niet te vermijden).

Het is alsof je (voor diegene die het willen herkennen) 3 dagen geen koffie hebt gedronken, terwijl je dagelijkse dosis minimaal 3 bakken is, en dat gevoel dan maal 30.

Ben wel aan beterende hand.

Kman doet ook z'n trip. Hij is accuut gestopt met roken sinds de geboortedag.

We zitten weer lekker op 1 lijn.

Kjongen is geheel bijgetrokken. Nintendo DS, Pokemon- en voetbalpraat daar gelaten, daar zal ik gewoon aan moeten wennen. (Maar het went maar niet, want al die dingen interesseren me geen ruk)

Van Chipita wil ik er wel 45792.

Zo het tegen viel bij Kjongen (hij niet, maar het hormonale, de bevalling, het alleen ervoor staan etc), zo valt álles mee bij haar.

Alsof de cirkel rond is, ofzo.

Virtuele kus,

Later.
verkleden bij gym: karatepak?

Kjong, afkicken van koffie x 30? Wow, dat vind ik al heftig. Kon dat niet langzaamaan? Moet het zo ineens koud turkijke?

Fijn dat meisje zo goed bevalt sinds de keizersnede. EN Nintendo enzo.. het is ook niet mijn ding. Ga af en toe meekijken, uhuh en zozo zeggen en LE is weer tevree. Neefje heeft al jaaren hele verhalen over 'en dan doet ie dti en ik dat' en dat gaat volledig langs me heen. Zég ik 'm ook, dat ik er niets mee heb, enzo, maar dat komt niet over.

ik mag zo weer naar huis

heb vandaag Elvis geëmaild wat hij denkt te gaan koken? Wat ik wil, doe de boodschappen maar. .. nouja, ik heb 'm in elk geval zover dat hij vanavond kookt. Nog 2 dagen en hij is een week weg.. heel ongewoontjes voor mij.

(zondag tot zondag) Zit ie in Rotterdam. EK veteranen tafeltennis. (mocht iemand daar ook heengaan, daar is hij dus)

tot later
Later is nu
ongezellig dram.

Héé'kjong! De afkicktoestand klinkt naar, het stukje over chipita heerlijk. Fijn meid, dat het zo goed voelt!
:$ hhhmmm, dream.
Hee Kjong!!!! Fijn dat het beter 'bevallen' is!

Hier is vent vanochtend de deur uitgegaan om pas zondag weer terug te komen. Zit ik onnozele dingen op het web te doen. En heb ik geen inspiratie voor en energie om te koken. Dus als Elvis ook voor de familie TOet wil koken, graag!
Hoera voor Bentetje! Fijn man!!! Ehm..vrouw!

Xop, anders doe je d'r als boef. Zwart-wit streepjes t-shirt, zwart gymbroekje en een maskertje

of als spook; helemaal in het wit e nd'r gezicht ook wit schminken

Maar ik zou gewoon een kort prinsessenjurkje doen hoor
Zit met mijn moeder en broertje te msn-en. Hippe familie zijn wij he? Zo grappig dat je met meerdere mensen tegelijkertijd samen kunt msn-en.

Xop, je krijgt de groeten van mijn moeder! (sorry meiden, Xop is de enige die ze ooit ontmoet heeft, het is niet onaardig bedoeld!)
nou, lekker dan!
Grinnik!

Moet je ook maar eens bij mijn moeder op de thee komen, net als Xop. Zou mijn moeder (en ik ook!) echt heel gezellig vinden!
Bentetje, wat een geweldig nieuws!!! :D Ben echt erg blij voor je.

Kjong, dat klinkt heerlijk zo met Kmeisje.Genieten he? Zo'n klein pupke. O+

Madootje, wat k*t zeg, die allergie, "gelukkig" heb je een zus met ervaring..

Mims, hoe gaat het met jullie? Vandaag weer een belangrijke dag, toch?

Ik ben bijzonder trots op mijn zoon! ~glunder~  Hij gaat naar groepje geel van zwemles. :D Dat is op zich natuurlijk al iets om trots op te zijn, maar toen hij begon met zwemmen heeft hij 2 lessen in het 1e groepje (wit?) gezeten en toen kon hij gelijk al door naar rood, dat was bijzonder. Nu is hij van dat rode groepje (waar hij dus als laatste binnen kwam) de eerste die verder mag naar het volgende groepje, stoer he? :P (Zooo stom, dat je daar zo trots van kan worden, alsof ik daar ook maar íéts aan heb bijgedragen.. hihi)

Morgen gaan met het Hele Gezin (;)) naar de dierentuin, heb er zooooo'n zin in! Lekker een dagje met z'n zessen eruit. Ben ook heel organisatorisch bezig, heb alles al ingepakt :o pakjes drinken en koekjes en broodjes enzo. Ik word echt een moedermuts.
meid, jij bent een echte übermoeder! Welke dierentuin ga je? Veel plezier!

Grappig inderdaad waar je zo trots op kan zijn, maar ik herken het helemaal!

Grappig: ik zag net een documentaire over George Michael, vroegah was ik fan van Wham. En dan vooral fan van George Michael. Zo leuk om te zien hoe het er allemaal uit zag toen, en te beseffen hoe wild ik daarvan was ;).

Toet, lijkt me enig,....hadden we voor je verhuizing moeten doen! Had een stuk eenvoudiger geweest!
We gaan naar Ouwehands. Wij zijn daar 1 januari ook geweest (was toen gratis, tip van Mamsxx) maar alleen de middag, toen hebben we lang niet alles gezien/ gedaan, maar wel gezien dat het een superleuke dierentuin is. En, niet onbelangrijk, een grote speeltuin overdekt, dus als het  regent kunnen de kinderen lekker daar ravotten.

Ik zit ondertussen op de site te kijken en zie een abonnement staan... zou dat nuttig zijn? We gaan van het geld dat we voor Leentje hebben gekregen, hebben van schoonouders geld gekregen, maar hebben niet echt meer iets nodig, dus toen zeiden ze: doe er dan iets leuks van met z;n zessen. Zo'n jaarabo. kost € 186,= (En gewoon entree voor ons € 75,= Lotje is nu nog gratis, maar vanaf volgende maand niet meer) en dan kan je dus het hele jaar gratis naar binnen, korting op eten/ drinken en in het winkeltje. Entree voor het Archeon en Avifauna, en kortingen op andere dierentuinen. Aan de ene kant denk ik: dan kan je ook af en toe een middagje gaan ofzo, aan de andere kant, doe je dat ook echt? Iemand ervaring met abonnementen?
Ikke! :D Wij hebben een abonnement op Ouwehands omdat het zo'n leuke dierentuin is. Sfeervol, niet duur, veel te doen (idd de binnenspeeltuin alleen al: daar kunnen de Bloesjes zoch uren vermaken), hele leuke activiteiten, leerzaam voor kinderen. Omdat je ook gratis kunt parkeren ga je automatisch vaker voor een paar uurtjes. Er zijn regelmatig Zoop! fandagen, vinden kinderen ook gaaf. Het personeel is superleuk (Oudste viel de eerste keer in het water (note: neem droge kleren mee!!!) en had haar been geschaafd en ze is zo lief en goed opgevangen door het personeel) Ik vind het een aanrader dus. Je kunt dat abonnement meteen kopen morgen, dan telt die keer al mee. Pasjes met foto's sturen ze dan later op.

Vergeet de glazen wand met ijsberen niet, dat is mijn favoriet. De jonge ijsberen spelen graag in het water achter die glazen wand, heel erg gaaf om te zien. En Joop, de zeeleeuw met pensioen. :) En het Berenbos.

~wil ook weer naar Ouwehands~

Ik heb geen aandelen trouwens. :$

Toet, geef het adres van je moeder maar. Dan ga ik bij haar op de thee. Zie ik je moeder wel eerder dan jou maar dat mag de pret niet drukken wel?

Bentetje: goed zeg! Je hoeft niet meer naar de internist!  Heel erg fijn!

Hoe is het met Bam?
Oh ja: en die dierentuin is op de gekste dagen in het jaar geopend. Dus met bv pasen en kerst, helemaal leuk om daar te beginnen (je kinderen af te peigeren) en sfeer te proeven.
Droge kleren zijn ingepakt! :) (Stond op de site..) Ooooh, wat bén ik toch goed voorbereid!  (Voor het eerst in mijn leven... zul je zien dat ik mijn borsten vergeet of zoiets belangrijks :D)

Fijn Bloes, je enthousiaste verhaal, ik denk dat we het maar doen. Had net mijn moeder ook al even gebeld (:$) en die vond het ook een goed idee.

Moet ik dan ook pasfoto's meenemen? Of maken ze die daar?
quote:

Droge kleren zijn ingepakt! :) (Stond op de site..) Ooooh, wat bén ik toch goed voorbereid!  (Voor het eerst in mijn leven... zul je zien dat ik mijn borsten vergeet of zoiets belangrijks :D)

Fijn Bloes, je enthousiaste verhaal, ik denk dat we het maar doen. Had net mijn moeder ook al even gebeld (:$) en die vond het ook een goed idee.

Moet ik dan ook pasfoto's meenemen? Of maken ze die daar?

Leuk! Kunnen we een keer daten daar!?

Je betaalt een gezinsabonnement bij de kassa en krijgt een tijdelijk pasje, waarop je gegevens staan. Daarmee mag je al binnen, als je wilt elke dag. Dan moet je een formulier invullen (thuis) en daar fotootjes op plakken. Die stuur je op en dan krijg je na een week of twee de pasjes thuis.

Handig is ook, dat als je ouders of een vriendje één van jouw kinderen willen meenemen, ze een eigen pasje hebben.
Iemand Pimpel wel eens in d'r hemd zien staan? Dat moet er zo uitzien:

Amper bevallen en met hele gezin naar de dierentuin. Superwoman she is!

Toet gaat slapen. En neemt u allen nog even mee in schietgebedjes naar boven om hulp en aandacht voor iedereen. Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven