Cheers!
vrijdag 13 juli 2007 om 19:48
ik vergeet jou helemaal meave! Wat een ellende zeg! Ik vind het raar dat de arts zegt dat hij slecht nieuws heeft en jullie vervolgens nog 4 dagen in je sop gaar laat koken! Kon dat niet wat eerder? Wat ellendig zeg.... verwacht je uitzaaiingen van die borstkanker van een een aantal jaar terug (dat was troch je schoonmoeder?)?
woensdag 18 maart 2009 om 20:54
**** Wat dan wel weer raar is; je kunt in oude topics gewoon wel weer doorschrijven!! maar goed; niet hier gaan schrijven hoor, dit is van lang geleden.... heel lang..... een ander leven met mensen die er nu niet meer zijn en nooit worden vergeten, maar ook met verhalen die wel al lang zijn vergeten of zichzelf hebben ingehaald.....*** ZOEN!
donderdag 19 maart 2009 om 00:23
Jemig.... wat maf dit...
Mims met 3 kreeftjes in huis (nee dat is niet maf, dat hoort)
Kjong, die hier al visumgezeik heeft..
Meave met onzekerheid over schoonmoeder...
Leentje die eindelijk echt lacht en Loentje die zijn eerste boek schrijft...
Goed, Mims, je wordt dus bedankt voor me hier op wijzen! Maareh... ik ga het toch niet allemaal lezen, wellicht later? (Ik hoop het, want eigenlijk is het wel heel bijzonder dat dit zo ineens komt bovendrijven...)
Mims met 3 kreeftjes in huis (nee dat is niet maf, dat hoort)
Kjong, die hier al visumgezeik heeft..
Meave met onzekerheid over schoonmoeder...
Leentje die eindelijk echt lacht en Loentje die zijn eerste boek schrijft...
Goed, Mims, je wordt dus bedankt voor me hier op wijzen! Maareh... ik ga het toch niet allemaal lezen, wellicht later? (Ik hoop het, want eigenlijk is het wel heel bijzonder dat dit zo ineens komt bovendrijven...)