Cheers!
maandag 20 oktober 2008 om 07:03
Spanje is in mijn beleving wél leuk met vouwwagen en 2 kinderes. Scheelt niet erg veel van Kroatië, als in druk. Spaans is misschien wat beter verstaanbaar dan Kroatisch. Sinds ik er zo'n9 jaar terug met m'n ouders geweest ben, is er meer kust volgeplempt met torenflatappartementen, heb ik begrepen.
Mijn ouders zitten winterslang tot groot genoegen in.. eh.. bij Cartegena.. dat is Andalusië, toch? Daar is het nog wel te doen, maar ver.
Ik heb altijd zeer genoten van Spanje
Ikheb gisteren ook zéér genoten van sauna en massage..
nu moet ik helaas weer werken. Ben alweer te laat.. tsk. Maarja, moest natuurlijk wel bijlezen he
Tot laterz
(dat was inderdaad een vrijgezellig feestje, dan, mét zoene.. details please)
Mijn ouders zitten winterslang tot groot genoegen in.. eh.. bij Cartegena.. dat is Andalusië, toch? Daar is het nog wel te doen, maar ver.
Ik heb altijd zeer genoten van Spanje
Ikheb gisteren ook zéér genoten van sauna en massage..
nu moet ik helaas weer werken. Ben alweer te laat.. tsk. Maarja, moest natuurlijk wel bijlezen he
Tot laterz
(dat was inderdaad een vrijgezellig feestje, dan, mét zoene.. details please)
Later is nu
maandag 20 oktober 2008 om 08:04
quote:Elyane schreef op 19 oktober 2008 @ 23:08:
maar hee, ik moest eerst even weten wat voor vlees ik in de kuip heb
hahaha,
groot gelijk
(joehoe, we zijn door de ballotagecommissie!
Hoewel het me reuze gezellig lijkt, ik je graag life in trouwjurk zou willen zien en zo had kunnen checken of je mijn trouwboek had gelezen (briljant he, die opmerking over maar 50 mensen kennen! ) laat ik je lekker feesten met alle mensen die al komen. Wordt zeker een superfeest met een mooi bruidspaar en dito kindjes. Zal aan jullie denken (hoe laat zeggen jullie "Ja"? )
maar hee, ik moest eerst even weten wat voor vlees ik in de kuip heb
hahaha,
groot gelijk
(joehoe, we zijn door de ballotagecommissie!
Hoewel het me reuze gezellig lijkt, ik je graag life in trouwjurk zou willen zien en zo had kunnen checken of je mijn trouwboek had gelezen (briljant he, die opmerking over maar 50 mensen kennen! ) laat ik je lekker feesten met alle mensen die al komen. Wordt zeker een superfeest met een mooi bruidspaar en dito kindjes. Zal aan jullie denken (hoe laat zeggen jullie "Ja"? )
maandag 20 oktober 2008 om 08:07
Laatste werkdingetjes aan het doen en dan breng ik over dik een uur de kinderen naar de gastouder en stap ik op trein om met vriendin dag naar sauna te gaan. Voelt heerlijk decadent!
Kjong, helemaal niet raar. En ik kom het gewoon ook doen. Ga kijken wanneer dat gaat lukken. Lekker ding!
En verder geniet ik erg van de verhalen hier, over zoenen en foute vakanties enzo. Lekker stel zijn jullie!!
Kjong, helemaal niet raar. En ik kom het gewoon ook doen. Ga kijken wanneer dat gaat lukken. Lekker ding!
En verder geniet ik erg van de verhalen hier, over zoenen en foute vakanties enzo. Lekker stel zijn jullie!!
maandag 20 oktober 2008 om 09:13
Kong, dat begrijp ik dan ook wel weer. Dan gaan we gewoon rouleren als instant-pa .
O Toet, wat heerlijk!! Geniet ervan! (Alsof je díe aansporing nodig hebt...).
Ely, dank voor de uitnodiging, maar ik kan ook a niet vrijdag. We zijn leuk, maar afwezig vlees, blijkt. Maar we willwn wel foto's zien! Kanje dat wel even regelen?? Ah?
Mims, eens met Bentetje. Leuk zo'n omtrekkende beweging via zinnig Kjongopmerking, maar dat heeft nog niks te maken met de gewenst details.
De poepgeur hier is ondanks hardnekkige pogingen niet meer te negeren, dus ik ga die bolle maar weer eens verschonen. Later!
O Toet, wat heerlijk!! Geniet ervan! (Alsof je díe aansporing nodig hebt...).
Ely, dank voor de uitnodiging, maar ik kan ook a niet vrijdag. We zijn leuk, maar afwezig vlees, blijkt. Maar we willwn wel foto's zien! Kanje dat wel even regelen?? Ah?
Mims, eens met Bentetje. Leuk zo'n omtrekkende beweging via zinnig Kjongopmerking, maar dat heeft nog niks te maken met de gewenst details.
De poepgeur hier is ondanks hardnekkige pogingen niet meer te negeren, dus ik ga die bolle maar weer eens verschonen. Later!
maandag 20 oktober 2008 om 09:14
Goeiemorgen!
Spanje. Ehhh... Tossa de Mar, 1991, eerste vakantie met Xoplief. Volgens mij alleen gefeest, geneukt en op het strand gelegen. Weet me werkelijk NIETS van de omgeving te herinneren.
Vele jaren later weekendje Barcelona gedaan, wat minder geneukt en veeeel meer gezien. GEWELDIGE stad.
Oh lekker, Toet, een dagje sauna-en. Have fun!!
De kids hebben hier herfstvakantie. Goh, best lekker dat ik ze niet om 7:00 u van bed hoefde te trekken, en vervolgens haartjes, staartjes, kleertjes, ontbijt enz te verzorgen.... Ik kon nu zeer relaxed opstaan, hoefde alleen mijzelf aan te kleden en kon de deur achter me dicht trekken. De rest van de Xopfam. lag nog in diepe rust......
Zeg Mims.... ik BRAND van nieuwsgierigheid. Komt er een vervolg met deze persoon? Of was het gewoon een lekkere vent op het juiste ogenblik maar niet voor herhaling vatbaar....
Een simpel "Ja" of "Nee" is genoeg
Pfff... aan het werk. Nog steeds meer dan genoeg te doen
.
Spanje. Ehhh... Tossa de Mar, 1991, eerste vakantie met Xoplief. Volgens mij alleen gefeest, geneukt en op het strand gelegen. Weet me werkelijk NIETS van de omgeving te herinneren.
Vele jaren later weekendje Barcelona gedaan, wat minder geneukt en veeeel meer gezien. GEWELDIGE stad.
Oh lekker, Toet, een dagje sauna-en. Have fun!!
De kids hebben hier herfstvakantie. Goh, best lekker dat ik ze niet om 7:00 u van bed hoefde te trekken, en vervolgens haartjes, staartjes, kleertjes, ontbijt enz te verzorgen.... Ik kon nu zeer relaxed opstaan, hoefde alleen mijzelf aan te kleden en kon de deur achter me dicht trekken. De rest van de Xopfam. lag nog in diepe rust......
Zeg Mims.... ik BRAND van nieuwsgierigheid. Komt er een vervolg met deze persoon? Of was het gewoon een lekkere vent op het juiste ogenblik maar niet voor herhaling vatbaar....
Een simpel "Ja" of "Nee" is genoeg
Pfff... aan het werk. Nog steeds meer dan genoeg te doen
maandag 20 oktober 2008 om 13:54
goh, wat heerlijk, al dat gerelax...Bentos wilde mij mijn verjaarskado deze week geven (laten verzilveren..) naar een beautytoestand met overnachting etc. Helaas was er geen plek. Jammer!
Tsssk, heb net een poging gedaan tot een powernap, schijn je van op te knappen. Nou, ik ben nu nog brakker dan daarvoor en ga dus zo met wallen naar mijn werk. Aan de koffie dan maar!
Tsssk, heb net een poging gedaan tot een powernap, schijn je van op te knappen. Nou, ik ben nu nog brakker dan daarvoor en ga dus zo met wallen naar mijn werk. Aan de koffie dan maar!
maandag 20 oktober 2008 om 15:39
Ik ben 'ziek'. Na een Chip van 3.30 tot 5.30 overoptussennaastonderennogeenrijvoorzetsels mij/míjn kussen. Mét de radiator als drumstel gebruikende, en een fopspeen/mijn mobiel/eenspeeltje als drumstok.
Ik ben gaan pannen, compleet gaan stekkeren, geheel gaan vuurspuwen. En heb haar met een flinke boog in haar bed teruggeflikkerd.
Stilte kreeg ik (dat je er een schuldgevoel van krijgt, zo stil, en dat je nóg niet leker in bed ligt, omdat je gaat denken, en helemaal op dat tijdstip, dat er iets ver-schrik-ke-lijk mis is). Maar ja, er restte nog maar een uur slaap.
Dat samen met hevige verkoudheid: 'ziek'.
Kind, ik ben nog nooooit zooooo heeeeerlijk ziek geweest.
Het huis is nog steeds chaos, maar:
- ik heb eindelijk mijn keukenkastje opgehaald die nu naast de in plastic gerolde afwasmachine en afzuigkap in doos staat, zónder dat ik een boete voor te laat ophalen hoefde te betalen
- 4 wassen bij oma in de industriele droger gedaan, en bij haar al wasvouwend koffie gedronken en haar administratie gedaan
- naar Gamma, Hubo én Kwantum geweest voor keukenkastgreepje
- ik heb bij HEMA een geinig heuphoog keukentje voor slechts ¤ 8,50 (met sticker en door een onoplettende kassajuf) gescoord voor sinterklaas/2deverjaardag en een griezel luisterboekverhaal voor Kjongen voor ¤ 5
- en eindelijk een paar keurige, niet verkleurde/verscheurde onderbroeken waar ik de fysio een groot plezier mee doe vermoed ik X-) maar ja... wel HEMA...
- koffie verkeerd gedronken in alle rust van 21 bejaarden bij de coffecornert
- en nu naar bed voor minimaal anderhalf uur. Hoera!
Ik ben gaan pannen, compleet gaan stekkeren, geheel gaan vuurspuwen. En heb haar met een flinke boog in haar bed teruggeflikkerd.
Stilte kreeg ik (dat je er een schuldgevoel van krijgt, zo stil, en dat je nóg niet leker in bed ligt, omdat je gaat denken, en helemaal op dat tijdstip, dat er iets ver-schrik-ke-lijk mis is). Maar ja, er restte nog maar een uur slaap.
Dat samen met hevige verkoudheid: 'ziek'.
Kind, ik ben nog nooooit zooooo heeeeerlijk ziek geweest.
Het huis is nog steeds chaos, maar:
- ik heb eindelijk mijn keukenkastje opgehaald die nu naast de in plastic gerolde afwasmachine en afzuigkap in doos staat, zónder dat ik een boete voor te laat ophalen hoefde te betalen
- 4 wassen bij oma in de industriele droger gedaan, en bij haar al wasvouwend koffie gedronken en haar administratie gedaan
- naar Gamma, Hubo én Kwantum geweest voor keukenkastgreepje
- ik heb bij HEMA een geinig heuphoog keukentje voor slechts ¤ 8,50 (met sticker en door een onoplettende kassajuf) gescoord voor sinterklaas/2deverjaardag en een griezel luisterboekverhaal voor Kjongen voor ¤ 5
- en eindelijk een paar keurige, niet verkleurde/verscheurde onderbroeken waar ik de fysio een groot plezier mee doe vermoed ik X-) maar ja... wel HEMA...
- koffie verkeerd gedronken in alle rust van 21 bejaarden bij de coffecornert
- en nu naar bed voor minimaal anderhalf uur. Hoera!
maandag 20 oktober 2008 om 17:08
Kjong doet op haar ziektedagen meer dan ik op een gewone dag
Lekker uitgerust nu? Kan me voorstellen dat je het even kon gebruiken
Ik had me voorgenomen vanavond nog even Stad in te gaan, voor leuke avondfoto's. Geen man en kinderen voor verantwoording en verbaasde blikken van WAT?? ga je doen??
Heb ik fototoestel aan Elvis meegegeven.. en daar kom ik dus echt pas achter op het moment dat ik m'n tuin instap. Hele middag maak ik al plannen. Nouja.. heb ook diverse plannen tot het maken van voedsel dat de rest niet lust en vindt stinken.. dus kan m'n lol wel op
Jammer zeg, Bentetje, dat het niet lukte, even relaxen met Bentos.
Lekker uitgerust nu? Kan me voorstellen dat je het even kon gebruiken
Ik had me voorgenomen vanavond nog even Stad in te gaan, voor leuke avondfoto's. Geen man en kinderen voor verantwoording en verbaasde blikken van WAT?? ga je doen??
Heb ik fototoestel aan Elvis meegegeven.. en daar kom ik dus echt pas achter op het moment dat ik m'n tuin instap. Hele middag maak ik al plannen. Nouja.. heb ook diverse plannen tot het maken van voedsel dat de rest niet lust en vindt stinken.. dus kan m'n lol wel op
Jammer zeg, Bentetje, dat het niet lukte, even relaxen met Bentos.
Later is nu
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:08
Pfoe. Goeiemorgen-met-véél-koffie. Een mens vergeet snel hoe het is om een paar keer 'snachts het bed uit gehuild te worden, maar vannacht dankzij Zoon-oorpijn heb ik het weer geheel ondervonden. Arm jong zit nu met koorts en (onderdrukte) oorpijn de oppas een spel uit te leggen, terwijl Dot boos op hem is want "oppas is van MIJ!", en ik ben naar zolder gevlucht. Dot werd nl ook steeds wakker van Zoon, echt een waardeloze nacht. Gelukkig kan ik dankzij oppas nu wel aan het werk, en ex is er vanmiddag voor Zoon, dat scheelt ook. Heb er zelfs op het nippertje aan gedacht om de school af te bellen (ze zijn hier echt maar zelden ziek, geloof dat ik het in afgelopen jaar maar 1x eerder heb gedaan; school afbellen bedoel ik). Brave mama ben ik. En nou aan de slag
En jullie ook fijne dag allemaal trouwens
En jullie ook fijne dag allemaal trouwens
dinsdag 21 oktober 2008 om 10:45
dinsdag 21 oktober 2008 om 10:45
goedemorgen! Ik ben fris en fruitig, heb gisteren wer een late dienst gehad en werd net pas wakker. Mijn zoon kwam net toen ik wakker werd om een hoekje gluren, want "nu duurde het best lang mama". Ze hebben allebei al zelf ontbeten en zitten heerlijk beneden in pyjama. Lekker hor.
Vanmiddag worden er foto`s gemaakt voor het sinterklaasjournaal, ben benieuwd hoe ze dat vinden.
Verder is het hier nu zeikweer, hoop dat dat morgen beter is want dan zouden we naar Duinrell (ik kreeg 2 vrijkaartjes van Baas en dat leek me een mooi vakantie uitje).
Wens iedereen beterschap en kusjes......
Vanmiddag worden er foto`s gemaakt voor het sinterklaasjournaal, ben benieuwd hoe ze dat vinden.
Verder is het hier nu zeikweer, hoop dat dat morgen beter is want dan zouden we naar Duinrell (ik kreeg 2 vrijkaartjes van Baas en dat leek me een mooi vakantie uitje).
Wens iedereen beterschap en kusjes......
dinsdag 21 oktober 2008 om 11:20
En anders lekker kaplaarzen aan en regejassen, Dream
Oppas is met Dot broodjes halen en Zoon zit in mijn bed een boekje te lezen, terwijl ik in dezelfde kamer zit te tiepen. Wát een genot, een lezend kind! Hij heeft echt veel pijn aan dat oor, zielig hoor. Paracetamol helpt precies 4 uur; je kunt echt de klok gelijk zetten op de nieuwe huilbui. En Dot is inderdaad een Nuffig Tutje, maar gelukkig weet de oppas (alleen hier op di ochtend nog maar) goed wat voor vlees ze in de kuip heeft. Dot heeft gisteren trouwens op de pot gezeten, ein-de-lijk, en dan meteen zo lang dat afdruk in heur billetjes stonden (en ik maar voorlezen), maar er viel niks in, helaas. Met dank aan Bloes noemt ze zichzelf dus nu consequent "Pjinsésje":)
Zo, even aan de tikkerij om een drukke collega bij te staan
Oppas is met Dot broodjes halen en Zoon zit in mijn bed een boekje te lezen, terwijl ik in dezelfde kamer zit te tiepen. Wát een genot, een lezend kind! Hij heeft echt veel pijn aan dat oor, zielig hoor. Paracetamol helpt precies 4 uur; je kunt echt de klok gelijk zetten op de nieuwe huilbui. En Dot is inderdaad een Nuffig Tutje, maar gelukkig weet de oppas (alleen hier op di ochtend nog maar) goed wat voor vlees ze in de kuip heeft. Dot heeft gisteren trouwens op de pot gezeten, ein-de-lijk, en dan meteen zo lang dat afdruk in heur billetjes stonden (en ik maar voorlezen), maar er viel niks in, helaas. Met dank aan Bloes noemt ze zichzelf dus nu consequent "Pjinsésje":)
Zo, even aan de tikkerij om een drukke collega bij te staan
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:09
dinsdag 21 oktober 2008 om 16:44
Pfoe, net een heel hard huilend jongetje naar het huis van zijn papa gebracht, dat snijdt wel door de ziel. Niet dat ze daar niet net zo hard van hem houden, dat weet ik wel, maar in tijden van nood wil ik hem toch gewoon liever hier... Nou ja, in tijden van altijd, eigenlijk.
Zucht.
Nog maar even wat meters maken, want dat geziekenverzorg is niet echt goed voor de werkproductie. Maar ja, prioriteiten...
Zucht.
Nog maar even wat meters maken, want dat geziekenverzorg is niet echt goed voor de werkproductie. Maar ja, prioriteiten...
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:45
Komen ze in het échte Sinterklaasjournaal? Wow! En hoe vertel je dat dan.. ze geloven toch nog?
Tuurlijk wil je je zoon bij je Lil.. is toch moeilijk
Ely.. ik weet niet waar ze je kind voor willen gebruiken, maar ik zie steeds een topictitel "schoenen of zootje... " vind het zo zielig voor d'r
Tuurlijk wil je je zoon bij je Lil.. is toch moeilijk
Ely.. ik weet niet waar ze je kind voor willen gebruiken, maar ik zie steeds een topictitel "schoenen of zootje... " vind het zo zielig voor d'r
Later is nu