Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nou, inderdaad! Hier een strak blauwe lucht, volop zon en lekkere vrieskou! Ben zonet anderhalf uur aan het schaatsen geweest met een aantal collega's. Wij vonden dat we nodig eens aan teambuilding moesten doen, ons bedrijf pleit voor gezonde leefstyle enzo dusseh.... wat beter dan samen anderhalf uur schaatsen op de vijver naast het gebouw. Het was echt supergezellig; velen hadden hun schaatsen bij zich en diegenen die niet schaatsten verzorgden de catering (warme chocomel, koekjes en koffie). Mensenmensen, wat heb ik toch een leuke baan en werkomgeving! (Maar goed, nu dus wel tot minstens vijf uur werken om de schade in te halen, maar goed... dat hebben we er voor over!!)

Oh Toet; om die tijd dat jij op de fiets zat... dat was KOUDDDD. Ik moest vanochtend ook een stukje fietsen naar mijn auto (lang verhaal, laat maar) en allemachtig.... ik dacht dat ik nooit meer warm werd!
Ik heb 1 winterjas en die kan niet dicht. Zat een centuur bij, maar die is pleite. Dat is niet zo handig met dit weer.

Toet, wat ben je toch een lieverd. Als ik het goed snap heb ik 4 euro gewonnen. Geluk in de liefde gaat mijn huis dus voorbij

Jongens zitten lekker voor de buis. Bink is net uit bed en die is ondertussen dus een broodje aan het eten. Lekker rustig zo. Eens kijken of we die rust kunnen bewaren vanmiddag. We zijn vanmorgen al de deur uit geweest en 1 x per dag vind ik met deze temperaturen geloof ik wel genoeg.

~klaagmodus aan~

Zo zonde. Ik heb vorige week een nieuw paspoort aangevraagd. Moest ivm hypotheek vrij snel geregeld, dus niet echt goed bij nagedacht en helemaal vergeten om de jongens bij te laten schrijven. In mijn vorige paspoort stonden ze wel. Beetje jammer dat ze me er bij het indienen van de aanvraag niet even op hebben gewezen dat het los moet worden aangevraagd. Ik weet het, eigen verantwoordelijkheid enzo, maar ik vraag 1 x per 5 jaar een paspoort aan en voor hun is het dagelijke kost. Nu kost het me 25 euro extra om de jongens achteraf bij te laten schrijven.

~klaagmodus uit~
Schaatsen is duidelijk niet aan mij besteed. Ik bak er helemaal niks van en vind het veel te koud. Wel jammer, want ergens lijkt het me wel leuk om met de jongens te schaatsen. Maar ja, als ik zeg dat ik er niks van bak, dan bedoel ik dus ook echt niks. Na 1 middag oefenen schaatst Bikkel me al voorbij vrees ik. Madokus gaat morgen met zijn vader schaatsen. Mits hij zijn schaatsen kan vinden op zolder.

Wel lekker hoor Xop, dat dat nu zomaar kon als soort verlengde lunchpauze/teambuilding.
He bah, Mado.... van dat soort dingen baal ik ook altijd enorm. Voor hen was het een kleine moeite geweest om het even te zeggen.... Man, je kunt toch niet altijd overal aan denken?!

He, jammer. Ik zag al een Cheers-meeting voor me ergens op de Oostvaardersplassen ofzo .
Ook goeiemorgen, la bella chica's.

Die kou is vreselijk!! Bah! Die 10 minuten fietsen steeds naar en van school, ik vind het werkelijk een kwelling.. Er zijn weinig dingen waar ik een hekel aan heb maar kou.. brrrr, vreselijk.

Toet! (ik schreef per ongeluk 'tiet'..) Jij lekker ding, super bedankt voor leuke post en ontzettend lieve kaart. Hier ook geluk in de liefde.

Van het weekend de zomervakantie geboekt en mijn bek viel werkelijk open. Alles wat wij leuk vonden (stacaravan of ingerichte bungalow bij de italiaanse meren, lago maggiore en omgeving) was al volgeboekt! In januari for crying out loud. En dat zijn nogal bedragen (rond de 3000,- voor met z'n 5-en voor 21 nachten, voor gezin met 2 kinderen zal 't qua prijs niet zoveel schelen lijkt me) en dan hebben we het over een kredietcrisis! Nou ja, nu geboekt bij het Gardameer. Lekker vooruitzicht.
djiezzzz, echt belachelijk bambi! en wat duur!!!

Vanmorgen was ik voroeg en in het donker de deur uit met Kk, wandelend, en glijdend naar school en onderweg eendjes laten schaatsen (dmv brood gooien gingen ze rennen/schaatsen op het ijs, KK lag dubbel van het lachen).

Het was wel koud, maatr toch kan ik erg genieten van deze dagen, 100 keer liever dit dan die druilerige Hollandse dagen. Morgen toch maar eens mijn schaatsen zoeken! Maar moet eerst `s ochtends op kraamvisite dsu het wordt pas in de middag. Wel leuk: de school geeft ipv gymles morgen schaatstijd en voor de kleuters spelen op en rond het ijs. Sleetjes en schaatsen mogen mee, helemaal leuk!

Net bij huisarts geweest en GG heeft helemaal geen oorontsteking, raar en dat met zoveel oorpijn! Nu kan hij helemaal morgen naar school (met paracetamol)
Ik heb ook een hekel aan kou, maar word zó blij van die zon!

dat maakt het weer goed hoor, voor mij. Voor mijn gevoel heeft het heel 2008 geregend, namelijk

Aaah, Madootje, dat is balen zeg, van dat paspoort

Dat van die winterjas is ook niet handig, trouwens ..bbrrr

Zo

even net gezelligi bij Zoy gezeten. Hier even kinderen thuis gehad (en naar buiten gestuurd, nu is LD bij vriendinnetje, dus zit ze nog binnen, waarschijnlijk.. ze moesten wel eerst eendjes voeren, van mij) en zometeen weer naar waterpolo.

is m 'n rustige vrije dag weer ten einde, maar ik heb er heerlijk van genoten

Toedels
Later is nu
nou! Met dit weer moet je jas toch echt dicht kunnen, loop je nu echt met open jas over straat ,mado?
Hier was er wind. En regen. En Kman maar klagen. Dat je bij dit weer toch niet naar buiten gaat. Heb hem wijsgemaakt dat het 90% van de tijd regent in NL. En dat het er nu -10'C is. En dat alle kindertjes in Nederland gemiddeld 95km over de afsluitdijk naar school moeten fietsen met eeuwige tegenwind. Dus dattie maar moet wennen.

Nadat ik hem warm had ingepakt, terwijl Chip en ik alleen in een winterjasje naar buiten gingen, en hij ons voor gek versleet, zagen we dat de markt zowat leeg was.

Drie kramen. Geen mensen.

Omdat het regent.

Watjes!

Dat wordt nog wat straks als hij in NL zit.

Mijn moeder is gearriveerd. Dat is toch anders. Wel gezellig heur. Maar niet meer in je blote kont enzo.
Tja, ik vouw mijn jas een beetje dicht voor me, maar moet hem wel vasthouden zodat hij niet open gaat.

Dat is zeker vlot. Ik vind het zoeizo van de pot gerukt dat je al zo vroeg moet boeken. Bij Madokus moesten we al in november zijn vakantieaanvraag doorgeven.

Dat wordt wat voor Kman.
sowieso
Sorry, sugarrush van de chocolade. Permanente tijdelijke kortsluiting

Ik heb weer eens wat gewonnen. Geen winterjas helaas, ook geen zomervakantie aan een italiaans meer, en helaas ook geen drie vakantiehuisjes voor een slempweekend. Maar wel iets waar ik ook erg blij van word; kaartjes voor een concert van Vonda Shepard (voor het geval dat geen belletje doet rinkelen; dat is die pianiste/zangeres uit de t.v.-serie Ally McBeal. klik hier. Misschien wel een beetje foute muziek/zangeres, maar ik vind d'r leuk. Ik heb een mini-cd van haar en als ik die keihard op zet (sorry buren) tijdens een dip moment en heel hard meezing (wederom excuses aan de buren) dan helpt dat altijd erg goed. Dus nu ga ik echt met d'r meezingen (sorry andere concertgangers).

Wat de post betreft; ik had er drie te veel gekocht. Die bleven over en mocht ik krassen. Niks gewonnen. Dus hoopte echt dat er bij iemand van jullie een wat grotere prijs dan een paar euro zou zitten. Was leuk geweest!
Wow Toet, Wat leuk. En waarom foute muziek? Het gaat erom dat jij haar leuk vind. Bovendien met de collectie marsmuziek hier in huis (wees gerust, niet van mij, maar van Madokus) is mijn definitie van foute muziek mogelijkerwijs wat verschoven

Ik zag net trouwens dat we een top tien topic zijn. Best indrukwekkend eigenlijk.
Volgens mij zijn we dat al vanaf het begin en klopt de Top 10 al heel lang niet meer. Kan het nog wel eens navragen... Maar qua leuk staan we uiteraard op 1.
Die top 10 is idd al vanaf het begin van nieuwe forum hetzelfde. Maar het staat leuk dat we er in staan!

Er ligt hier een lekkere laag sneeuw. Ziet er mooi uit. Beetje sneu dat Meis een paar keer gevallen is onderweg naar school. Terugweg hopelijk minder sneu. Iemand zin in warme chocolademelk?

Alle kindjes (en grote mensen) weer een beetje beter vandaag???
Hier niemand ziek (afkloppen, afkloppen): vanmorgen een dolblije Dot naar de creche gebracht; ein-de-lijk mocht ze weer! Je zou haast denken dat ze het er leuker vindt dan thuis

En ik zit weer intens gelukkig te wezen op de zolder, wat een genot zeg, zo'n fijnmooi hok

Veel plezier op het concert Toet; wanneer is het?

Kjong: het ís -10 in Nld,, althans; in sommige stukjes ervan. Bij jou (als in: Kjongtown) altijd wat zachter vanwege zee en zo, maar zeg dat maar niet tegen Kman. Heb je er ook bij verteld dat hij upon arrival verplicht een fietsexamen moet doen? Met kind voorop, kind achterop, boodschappentassen aan het stuur en dan pittoreske bruggetjes over, in gietregen? Als je wilt, kunnen we nog wel wat leuke eamenonderdelen verzinnen
* hallo allemaal *

* nee hoor Bloes, ik ben het niet. Ik ben hard aan het werk *

Oh Toet, ben jij ook al zo'n tuthola? Ik heb ALLE cd's van haar! Mijn Mac vindt het ongelofelijk suf, maar ik word er zo blij van

*dag dag*
Wauw, ik heb niet alle cd's van haar, maar ik word er inderdaad wel blij van. Ik wou dat ik jullie allemaal mee kon nemen, dan konden we allemaal blij worden, maar ik heb maar twee kaartjes en heb al een gegadigde die zich gisteren spontaan aanbood toen ik het blijde nieuws vertelde. Wel leuk, want ik had toevallig nog een dagkaart voor twee personen in mijn portemonnee zitten die ik moest gebruiken voor 1 maart, dus kunnen we er nu ook nog gratis met trein naar toe.

Ik vrees alleen dat we de dvd van Happy gp Lucky niet gewonnen hebben Lil, want deze viva-actie (van Vonda) was later en daar heb ik dus nu al bericht van.....

Jemig al weer kwart over 11. Nog even en de school/werkochtend is al weer voorbij!

Fijn dat je zo blij bent met je werkplek Lil! Ook leuk dat ik over een paar weken bij je thuis aan de vergadertafel kom zitten !
Ik zat niet te vissen hoor, ik vind het gewoon leuk voor je!

Ah, Toet, wat leuk voor je! Ik ken de muziek niet echt cq echt niet, trouwens.... Zal eens even luisteren, op het werk. Die PC heeft tenminste een geluidskaart.

Beetje sneeuw hier, maar dat trekt alweer weg. Harstikke dooi, helaas. Vanochtend is Lieke, net als Meis, ook verscheidene keren gevallen met d'r fiets. Niet ernstig, maar ze werd er wel chagrijnig van. Mopperde dat ze ijs wel leuk vond maar sneeuw niksniet grappig....
quote:whopper schreef op 07 januari 2009 @ 11:26:

Ik zat niet te vissen hoor, ik vind het gewoon leuk voor je!

Ik zag het ook niet als vissen, maar ik bedacht het gewoon. Zou leuk zijn geweest!
Kindjes hier bouwen nu een sneeuwpop. Moet geloof ik helpen. Doeg!
Leuk joh, Toet.

Ik ben echt zo moe en sjagrijnig, bah. Al sinds einde kerstvakantie. Nergens zin in, wil alleen maar slapen. Maar ja, ken nie. Belde gisteren vriendin, ik verteld van zo moe enzo, vond ze dat we maar gelijk 's avonds naar de sauna moesten want daar zou ik van opknappen.

"Neeeeee, heb echt geen zin in, ben veel te moe joh.''

Oké, denk er nog even over na dan, spreek ik je over een uurtje. Uurtje later had ik nog geen zin. Krijg ik sms, ' ik haal je om 19.45u op'. Ik haar bellen 'neeheeeee, ik zei toch dat ik niet ga!'. Oh jawel, jij gaat wel. Ben namelijk al onderweg.

De trut. En ze heeft gelijk gehad, het was zaaaaaaaaaaaaaalig.

En nu moet ik zo naar de ijsbaan om te schaatsen met de herten. Dat heb ik gisteren namelijk op mijn 'erewoord' beloofd, dom zeg! Nah ja, mezelf bij elkaar rapen.

*zet leuk moederhoofd op*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven