Clomid/ temperatuurvraag

08-07-2011 09:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben nu bezig met m'n eerste clomid kuurtje. Ik heb veel opvliegers, maar verder heb ik nergens last van gelukkig.

Ik vroeg me af of het ook klopt dat mijn basale lichaamstemp hoger is als normaal? Normaal zit ik voor m'n eisprong ergens tussen de 36.1/36.4 en na m'n eisprong zit ik vaak tussen de 36.5/37.0. 

Nu zit ik de al een paar dagen op 36.5, gister zelfs 36.6.  Ik zit pas op dag 5 van m'n cyclus, dus ik verwacht niet dat ik al geovuleerd heb. 

T is niks ergs, maar ik was gewoon benieuwd
Hallo groupie,

Ik ben voor 3 weken geleden ook met mijn eerste clomid kuur begonnen.

Moet zeggen dat mijn lichaam helemaal van slag af was!

Ik moest dag 10 bij de gyn komen om te kijken of het eitje gegroeid was.

Ben minimaal een keer in de week terug geweest voor controle...

Maar heb pas dag 19 eisprong gehad....

suc6 verder!
Dankjewel voor je reactie!

Ik vind het heel spannend wat de clomid gaat doen met m'n lijf!!

Ik hoef alleen bloed te prikken nadat m'n temp hoog is, gelukkig scheelt dat weer wat bezoekjes
Beste Groupie,

Ik kan me van de vorige keer clomid niet meer herinneren dat mijn temp ook steeg. Maar moet je je temp bijhouden? Of wil je dat voor jezelf? ik hoefde dat niet. Ik heb 50mg, toen 100 en toen 150 mg clomid geslikt. 150 mg leek niet aan te slaan, maar bleek toch zwanger!! Mijn lieve jochie is inmiddels al 10 maanden en inmiddels ben ik weer bij de fertiarts geweest en ligt een nieuwe kuur clomid 50mg klaar. Dit omdat ik, in tegenstelling tot voor mijn zwangerschap, nu een soort van cyclus heb (heel wisselend) en we dus weer met de laagste dosis beginnen om te kijken wat dat gaat doen.

Veel succes!!!
Groupie, ik had het ook met Clomid.

Spannend hè! Hopelijk heb je er succes mee .
Ja heel spannend ook een beetje eng, ik durf inmiddels niet meer zo goed hoop te hebben dat t ooit raak kan zijn.

Thanks voor je positieve verhaal Minime, ik hoop ook zo dat t bij mij ook aanslaat
Tempen doe ik voor de dokter, ik moet bloedprikken na 5 en 8 dagen temp hoog, om zo te meten of er een goede eisprong is geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven