Clomid, Wel en wee wie kletst er mee?????

28-03-2008 07:52 1474 berichten

Nieuwe schrijfsters natuurlijk welkom.
Ker, ik heb jou ook nog niet toegevoegd aan de tabel zie ik nu, sorry. zal ik gelijk doen als ik de gegevens van karolientje heb.

dus laat even weten wat erin mag.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Doenja,

Als je de table update, wil je dan bij mij erbij zetten dat ik nu Clomid 50mg + Gonal F injecties neem?

Bedankt!

Groetjes Sanne
zal ik doen sanne

nog meer wijzingingen????
voor nu een prettig weekend allemaal
Doenja, sneeuwwitje en ik zijn niet meer aan de clomid maar aan de Puregon+Pregnyl.

Verder hier ineens een spannende ontwikkeling vandaag:

bruinig bloedverlies... Zo maar een heel klein beetje steeds bij het plassen/afvegen.

En volgens zo'n rekenprogramma op babybrabbel is vandaag mijn innestelingsdag. Zou het een innestelingsbloeding zijn??

Ik heb nog nooit zomaar tussendoor bloedverlies gehad. Wel erg toevallig he? Of hebben jullie een idee wat het anders zou kunnen zijn? We hebben al 3 dagen geen sex gehad, dus het komt niet door een hevige vrijpartij ofzo.
Vannacht is het niet heviger geworden, maar nog steeds heb ik elke keer als ik naar de wc ga wat bruinige afscheiding...

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en wordt straks teruggebeld door de dienstdoende gyn.

Want als het een menstruatie is (dat zal dan de 1e spontane menstruatie in ruim een jaar zijn), dan zou ik morgen weer met puregon moeten beginnen.
doenja: voor het wijzigen van de tabel mag je mijn duphaston van 17-04 er wel afhalen en 100mg clomid er neer zetten.

Barbera: wat spannend! hou ons op de hoogte!

Fijn weekend allemaal
Hallo meiden, hier ben ik weer! heb eindelijk internet thuis! joehoee!! dus gelukkig kan ik weer regelmatig mee lezen en schrijven! heb nog niet alles doorgelezen, dat ga ik vanavond doen!

ik zit op cd 35,dus ik moet volgende week ongesteldworden, of liever niet. heb helemaal niks bijgehouden deze maand, dus ik heb echt geen idee. ik ga maar af op mn vorige cyclussen met 100 mg. als ik ongesteld word, dan moet ik met 150 mg beginnen. hoop dat het niet zo ver komt en dat ik gewoon lekker zwanger ben, maar zo niet, dan niet. ben er veel nuchterder onder deze maand. heb zo veel andere dingen aan mn hoofd. dat was wel even goed. zat er veel te diep in met mn emoties vorige keren. ben wel steeds lichtelijk misselijk en heb ook niet zo veel trek. steekjes en krampjes, maar ja, dat was de vorige keer ook zo, dus ik ga er maar vanuit dat het niet zo is! kan het altijd mee vallen! hihi
nou moe,....kan ik eindelijk weer meekletsen, is er hier niemand te bekennen...
Ja, saai he? Het is ook eigenlijk veel te mooi weer om achter de pc te zitten.

Marinde, wat knap van je dat het de afgelopen weken zo goed los hebt kunnen laten, ik zou willen dat mij dat ook lukte.

Ik ben niet veel wijzer geworden van het telefoontje van gisteren, kreeg echt zo'n het kan vriezen/het kan dooien-antwoord. Het 'bloed'verlies blijft hetzelfde, alleen bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest, mijn inlegkruisje blijft schoon. Morgen bloed laten prikken op HCG en Progesteron.
jeetje barbera, wat spannend! ik hoop op heel goed nieuws voor jou! wat zou het toch leuk zijn he! sterkte meid!
Hoi allemaal,

wat een weertje he afgelopen weekend, heerlijk veel te warm om binnen te zitten.

de table is aangepast, mochten er nog meer wijzigingen zijn dan moet je maar gewoon roepen!!!

vandaag dag 5 dus eerste dag clomid deze cyclus. dus afwachten maar weer.
Kleine update:

Vandaag dag 10. Ik heb besloten deze ronde geen FM's te laten doen. Ik ga het bijhouden met ovulatietesten en hopen op een eisprong.

Meiden, heel veel succes!

Fingers crossed voor Barbera en iedereen die close to NOD is!
@ Doenja, je mag we wel toevoegen, leeftijd 28, Puregon + Pregnyl, voor de 1e

@ Barbera, spannend!!!!!!
Dag dames, ik ben weer thuis! We hebben een heerlijke week gehad!

Ik zit nu op dag 29 dus mijn NOD komt in de buurt. De afgelopen twee dagen bij afvegen toiltelgang, een heel klein beetje bruine afscheiding.. Wat dit nu betekend.. Lijkt me iets te vroeg voor een naderende menstruatie om dat de inseminatie nog geen twee weken geleden is.. We wachten rustig af.

@Barbera, weet je al meer? Volgens mij kreeg je gister uitslag van bloedprikken?

@Shinzy, succes met de ovu testen.

@Marinde, spannend! Wanneer is je testdag? Ik duim voor je.

@Doenja, succes deze ronde! Wanneer je de tabel weer gaat aanpassen mag je bij mij bij de IUI wel zetten 100mg clomid en pregnyl.

Verder aan alle anderen een dikke knuf

lfs
Dory, welkom terug! 't is hier stilletjes de afgelopen dagen. Spannend dat je NOD zo dichtbij komt nu.

Morgen tussen 9 en 11 komt het telefoontje van de gyn. Ik vind het doodeng. Ben bang voor de dip die hoe dan ook komt als we weer slecht nieuws krijgen. Ik laat t weten morgen, hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht.
@Barbera, Ik wens je alle goeds toe deze laatste uren. Ik denk aan je..

Zelf heb ik nog steeds een beetje bruine afscheiding bij afvegen. Dus ik denk nu zelf dat het van een naderende menstruatie is. Helaas. We hadden goede hoop deze poging. Ik vond zelfs dat mijn tepels donkerder gekleurd waren. En dat was voor het zonnen! haha

Maar ja geen bloed geeft moed toch..
Hoi Dory, welkom terug maar weer!! idd geen bloed geeft moed, een mooi motto ik duim voor je dat het een nestelingsbloeding is!!

Barbera, hoe is het nu?? al nieuws?
oh barbera, ik zit me suf te duimen hier voor jou!!! heb je al nieuws???????
ik ben trouwens helemaal vergeten de nieuwe meiden welkom te heten..

dus bij deze: welkom! hihi! hoe meer zielen..

bij mij trouwens nog geen teken van ongesteldheid.. ik zit nu op cd 39, laatste keer op dag 42 ongesteld, dus het zou toch wel bijna moeten komen. of ik heb geen eisprong gehad, dat kan

natuurlijk ook... maar ja, das doem denken!dus dat doen we maar niet met dat mooie weer. das iets voor als het regent en stormt!
SPANNEND!! (sorry, moest even met hoofdletters)
duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!!!!
@Marinde, spannend! Wanneer is je testdag? Ik duim voor je

dory, ik denk dat ik op dag 43 ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben.. dus das op zondag! ik verwacht er echt helemaal niks van, dus wezien wel.
Hai lieve meiden, bedankt voor het duimen!

Het heeft in ieder geval voor de helft geholpen, want deze maand voor het eerst in 10 maanden (of langer) een eisprong!

HCG helaas kleiner dan 1, dus niet zwanger. Maer stiekem houden we een klein beetje hoop want het was erg vroeg voor een hcg bepaling, en een waarde tussen 0 en 5 is normaal bij 7 dagen na de bevruchting.

Wel weer gejankt natuurlijk... Maar zoals Dory zegt: geen bloed geeft moed!

Marinde, spannend, ik ga nu weer voor jullie allemaal duimen hoor!
Barbera, we blijven duimen hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven