Clomid, Wel en wee wie kletst er mee?????

28-03-2008 07:52 1474 berichten

Nieuwe schrijfsters natuurlijk welkom.
Sanne, Super 4 eitjes, succes maar weer dinsdag
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!

Wat is het hier spannend, een boel van jullie vlakbij of al over de NOD!! Ik duim voor jullie!!

En Sanne: 4 eitjes: wat goed!!!

Sneeuwwitje: gelukkig dat het bloedverlies gestopt is. echt heel leuk dat je ons op de hoogte blijft houden, daar doen we het toch voor?! Geniet er van meid!!

Alle andere: hopelijk deze maand allemaal een goed ei!!

Ik kan even een weekje niet online komen om te kijken hoe het met jullie gaat (weekje naar tokyo voor het werk), maar als ik daarna weer terug ben, verwacht ik toch zeker 2 groene vakjes erbij te zien!!

Allemaal veel succes!!

Zet hem op meiden, ik duim voor jullie!!!
Dag dames, wat een spannende tijd hier! Ik verwacht toch echt wat positieve berichten. Zelf zit ik nu op cd 25. En volgens mij komt mijn menstruatie in de buurt. Voel me zwaar en moe, en krijg weer wat pukkels. En heb weer last van mijn onderrug. Deze kwaaltjes krijg ik altijd voor mijn menstruatie. Gelukkig houden we totaal geen rekening met een evt. zwangerschap omdat we deze ronde niet door mochten gaan met de IUI. Ik hoop toch echt zo dat de cyste weg is en dat we door kunnen gaan met IUI in combinatie met puregon. Blijft nog even afwachten dus. Net zoals vele anderen hier is het altijd maar weer afwachten. Dat maakt deze weg zo zwaar en lang..

Zo en dan nu tijd voor wat positieve berichten! Wie o wie komt er met goed nieuws??

lfs
ik zit nu op dag 33 en begin stiekun toch hoop te krijgen.

ben benieuwd of ik kan wachten tot zaterdag....
Spannend Doenja! Zou een mooi verjaardagscadeau zijn!

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Het eitje was gegroeid tot 19 mm. De slt was helaas weer negatief; alleen dode eicellen. Ik moet nu donderdag weer terug om te kijken of er inmiddels eisprong heeft plaatsgevonden (en dan volgende week bloedprikken).

De gynaecoloog (was weer een andere dan de vorige keren) begon nu over IUI. Heb net een beetje zitten google-en en diverse verhalen gevonden van mensen die ondanks een negatieve slt toch "gewoon" zwanger geworden zijn. Het kan nl. zijn dat er één of enkele zaadjes wel door het slijm gekomen zijn. Hopelijk waren er bij mij ook wat sterke zwemmers..!
Krossie, flinke groei.

ik duim voor je sterke zwemmers
@ Daantje, weekje Tokyo, super! Geniet ervan want als je straks met 3 kids zit gaat dat niet meer zo makkelijk

@ Doenja, spannend!! Ik zit me hier met blauwe duimen, hoop dat het helpt.

@ Krossie, vervelend hoor zo'n SLT. Maar inderdaad, er zijn miljoenen zwemmers, die paar dooien zijn vast in de minderheid!

@ Dory, hoop dat je menstruatie snel begint, zodat je een echo kunt om te zien of die cyste al verdwenen is en dan hup, door naar de volgende IUI.

Hier weer een heel gedoe, de Gonal was uitverkocht bij de apotheek. En aangezien dit de enige apotheek in de stad is die het heeft zat ik echt even tegen het plafond. Dus snel terug naar de gyn die me toen wat anders heeft voorgeschreven, Menogon. Waarom ze me dit niet eerder heeft gegeven is me nog niet duidelijk. Het is de helft goedkoper en de prik is een stuk minder pijnlijk. Alleen na de prik heb ik de hele dag een soort van spierpijn in mijn arm. Kent een van jullie Menogon? Hoop dat het werkt, zou toch zonde zijn om die 4 eitjes te verliezen.... Morgen weer een fm, dus dan weten we meer. Ben zo benieuwd!!
Sanne, spannend ook voor jou.
Hoi allemaal!

Doenja, ik duim voor je! ik zit inmiddels ook al op dag 31, dus ben ook wel een beetje benieuwd! ik wil ook wachten tot zaterdag aangezien ik altijd wel een lange cyclus heb!

Sanne, ik ben benieuwd! wat een gedoe trouwens bij zo'n apotheek!

Daantje, veel succes in Tokio! spannende bijzondere tijd voor je!

Dory, ja dat afwachten is eigenlijk ook het zwaarste... afwachten, afwachten, pffffff. Nou hopelijk snel allemaal goed nieuws voor ons allemaal

Nou de rest ook allemaal sterkte en succes!
Hoi Felientje, en we wachten en we wachten maar.

ik heb wel heel erge kramp in mijn buik alsof ik ongesteld ga worden, maar dan ga ik naar de wc en dan is er niks. heel frustie, ik heb wel gevoelige borsten maar ook dat is normaal als ik ongesteld ga worden dus ik weet het allemaal even niet meer.
Net weer terug van de fm, 3 eitjes van 13mm en 1 van 15mm, dus wel gegroeid, maar niet veel. Moest meteen weer een prik en morgen nog eentje en dan donderdag weer een fm. De gyn zei ook dat ik geduld moest hebben deze cyclus, maar dat het positief is dat het in ieder geval groeit. Begin nu ook te merken dat de hormonen mijn humeur beinvloeden, ben prikkelbaar en boos en denk dat er heel binnenkort wel weer een huilbui aankomt. Moet nu ook nog andere tabletten slikken, iets dat je insuline reguleert, dat schijnt te maken hebben met je hormonen. Eerst maar even googlen zometeen wat het precies is.

Voor alle dames die vlak voor hun NOD zitten, succes met wachten!! Ik blijf duimen hoor.
Sanne, goed dat je groei hebt, nu moet eea nog gaan springen natuurlijk!!!

Shinzy, al nieuws??
^Mijn testje was gister negatief (hoe kan het ook anders??!!).

Ik weet niet wanneer ik een eisprong heb gehad?! Weet ook niet OF ik een eisprong heb gehad!

Volgens mijn berekeningen, positief ovulatietestje en signalen van mijn lichaam zou het waarschijnlijk zondag 2 weken geleden zijn geweest.

Ben niet ongesteld, heb ook geen buikpijn meer ofzo.. Dus jah, Joost mag het weten!!

Ik wacht tot volgende week maandag, als ik dan nog steeds een negatief testje heb en niet ongesteld ben geworden dan ga ik mijn bloed laten checken. Als er echt niets is dan vraag ik weer receptje Provera en gaan we voor de volgende ronde!

Heb jij nog niet getest Doenja??? Dat je het kan volhouden joh! Goed man!
Balen Shinzy!! Hopelijk was je te vroeg met meten en brengt de test maandag beter nieuws! Vroeg me nog af; waarom is er na deze clomidkuur geen meting gedaan; wilde je dat zelf niet?
Vraagje, is er hier nog iemand die Glucophage tabletten moet slikken? Dit kan schijnbaar worden voorgeschreven in combinatie met Clomid of met de injecties.
Nou dames, ik kon niet meer wachten met testen en......

kijk maar in de tabel voor het resultaat!!!!
Hé Doenja; wat leuk!!! Hartstikke gefeliciteerd! Dus niet dronken van de drank je dorps- en verjaardagsfeest aankomend weekend, maar dronken van geluk!!

Vergeet te vragen; hoe voel je je?
Hoi Krossie, ja super, een beetje onwerkelijk na 3 1/2 jaar eindelijk!!!!!, en dan ook nog alleen thuis, ik wou het van de daken schreeuwen. ik ga straks de dr bellen en dan zien we wel weer verder. en vanavond vertel ik het aan mijn beste vriendin en dan gaan we genieten.
YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!

Doenja wat GEWELDIG!!!!!

Van harte!!!

Ik had al zo'n voorgevoel bij jou :-D

Nou hebben we er elk geval weer eentje bij deze ronde!!
Super Doenja! Ben heel blij voor je

Je zei 'alleen thuis', is je man weg voor werk? In ieder geval goed nieuws voor als hij terug komt! Geniet ervan meis!!

dank je sanne, hij is idd aan het werk, dus ik heb gelijk gebeld om 6 uur vanochtend en hij was er helemaal stil van.

ik kan het zelf ook nog niet echt geloven. heb net wel al mijn beste vriendin gebeld, ik kon echt niet wachten tot vanavond.

ook zij was er stil van, maar ze vroeg wel hoe ik dan ga verbloemen dat ik zaterdag nuchter blijf.

maar daar ben ik al helemaal uit. ik heb met die hormonen me al rustig gehouden en niet gedronken tijdens het slikken ervan, dus dat kan ik dan gewoon zeggen want bijna iedereen weet dat we bezig zijn.

nu komt alleen wel het volgende probleem, ik heb mijn baan opgezegd en nog niks nieuws. dat word lastig.
nou ik heb de dr gebeld en ik heb een afspraak gemaakt voor de eerste echo op 29 september, das pas over 5 weken.

volgens mij worden dat 5 hele lange weken.

ik ben echt zo'n muts die dan morgen weer gaat testen om te zien of het echt waar is.
Kan me voorstellen; geloof dat ik elke keer dat ik naar de wc moet op zo'n test ga zitten plassen om het maar elke keer bevestigd te krijgen!

Dat is een beetje een "nadeel" van er zo bewust mee bezig zijn; wij weten vanaf het prille begin wanneer we zwanger zijn en moeten dus lang wachten voordat we het aan de grote klok mogen hangen, terwijl je soms hoort van vrouwen die het pas horen als ze al een eind op weg zijn. Maar dan moet je maar regelmatig even je hart luchten op dit forum!

Je zegt dat je het niet drinken met het dorpsfeest wel kunt verklaren; maar hoe verklaar je die continue glimlach op je gezicht??
haha krossie, ik ben natuurlijk jarig en ik word vrolijk van mensen om me heen. dus ik hoop dat er geen vragen gaan komen. en dat is ook de reden dat ik mijn vriendin heb ingelicht. dan kan ik af en toe veelbetekende blikken uitwisselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven