cyclus (30) op dag 11 positief getest! vocht in buik? BBM???
dinsdag 5 mei 2009 om 08:18
Hallo allemaal,
Ik weet het allemaal niet meer!!
gisteren zat ik op dag 11 van mijn cyclus (30 dgn), ik belde de huisarts ivm vreselijke rugklachten.
Ik mocht urine langsbrengen ivm mogelijke blaasontsteking, voor de zekerheid hebben ze een zwangerschapstest gedaan en jahoor deze was positief! gisteren ook een cito hcg gehad, waarde is 82..zegt mij niets
de Gyn heeft gisteren inwendig gekeken. hij kon niets zien..
wel kon hij wat vocht zien??
om een buitenbaarmoederlijk zw uit te sluiten, word ik morgen weer getest op hcg. werd mij verteld
-Hoe kan ik positief testen, terwijl ik vorige week nog ongesteld was? (menstruatie duurde 6/7 dagen)
- ik heb eigenlijk pas dag 15 een eiprong, over een paar dgn dus
- waarom kan de gyn niets zien, terwijl de test wel positief is
- wachten wachten wachten..pff het duurt zo lang..
Ik weet het allemaal niet meer!!
gisteren zat ik op dag 11 van mijn cyclus (30 dgn), ik belde de huisarts ivm vreselijke rugklachten.
Ik mocht urine langsbrengen ivm mogelijke blaasontsteking, voor de zekerheid hebben ze een zwangerschapstest gedaan en jahoor deze was positief! gisteren ook een cito hcg gehad, waarde is 82..zegt mij niets
de Gyn heeft gisteren inwendig gekeken. hij kon niets zien..
wel kon hij wat vocht zien??
om een buitenbaarmoederlijk zw uit te sluiten, word ik morgen weer getest op hcg. werd mij verteld
-Hoe kan ik positief testen, terwijl ik vorige week nog ongesteld was? (menstruatie duurde 6/7 dagen)
- ik heb eigenlijk pas dag 15 een eiprong, over een paar dgn dus
- waarom kan de gyn niets zien, terwijl de test wel positief is

- wachten wachten wachten..pff het duurt zo lang..
woensdag 6 mei 2009 om 17:56
lab uitslag was niet ingevoerd in het systeem, dus de waarde weten ze nog niet..
omdat de mensen van het lab al naar huis waren..lekker slordig (sorry)
ik vroeg de gyn aan wat ze dacht, ze zei: nou als ik zo jou verhaal hoor (zie mijn verhaal boven) dan denk ik aan een hele vroege miskraam..
dat denk ik zelf nl. ook..totaal geen zwangerschapsverschijnselen namelijk
maar de kans dat er een zwangerschap aanwezig is of een bbz is er wel..al is het een kleine kans denk ik zelf
omdat de mensen van het lab al naar huis waren..lekker slordig (sorry)
ik vroeg de gyn aan wat ze dacht, ze zei: nou als ik zo jou verhaal hoor (zie mijn verhaal boven) dan denk ik aan een hele vroege miskraam..
dat denk ik zelf nl. ook..totaal geen zwangerschapsverschijnselen namelijk
maar de kans dat er een zwangerschap aanwezig is of een bbz is er wel..al is het een kleine kans denk ik zelf
woensdag 6 mei 2009 om 18:07
Ach jeetje, dus nu weet je eigenlijk nog niks. Wat vervelend voor je meid! Dikke knuf van mij hoor! Hopen dat ze een beetje opschieten met de uitslag! @loesje, ik heb vorige week met 9 weken zwangerschap een behoorlijke bloeding gehad en ben veel stolsels verloren, dacht toen ook dat het 'over' was maar 2 dagen later bij de echo bleek dat de embryo er gewoon nog zat! Had ook geen buikijn trouwens. Dus een bloeding zegt niks. Maak je niet teveel zorgen.
woensdag 6 mei 2009 om 19:04
woensdag 6 mei 2009 om 19:19
Wat ontzettend slordig van t lab!!! Je zult wel gek worden van die onzekerheid! Ik leef met je mee!!
Mijn HCG was gedaald, maar nog niet verdwenen. Van de bloedingen zeggen ze eigenlijk vrij weinig. Ik moet nu twee weken afwachten. Bloed nog steeds 's ochtends een beetje, maar geen echte menstruatie ofzo. Ik wacht ook nog maar even af. Mijn lichaam zal nog wel in de war zijn.
Sterkte Silva!
Mischa, bij jou dus alles helemaal goed? Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd!
Mijn HCG was gedaald, maar nog niet verdwenen. Van de bloedingen zeggen ze eigenlijk vrij weinig. Ik moet nu twee weken afwachten. Bloed nog steeds 's ochtends een beetje, maar geen echte menstruatie ofzo. Ik wacht ook nog maar even af. Mijn lichaam zal nog wel in de war zijn.
Sterkte Silva!
Mischa, bij jou dus alles helemaal goed? Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd!
woensdag 6 mei 2009 om 19:43
donderdag 7 mei 2009 om 10:31
Ik had alleen meegelezen omdat ik eigenlijk niets toe te voegen had niks geschreven. Balen dat je toch niet zwanger bent maar gelukkig geen BBZ.
Volgens mij heb je juist nu meer kans op een nieuwe zwangerschap vanwege de HCG in je bloed. Dat geven ze ook wel eens als hormoon om juist zwanger te worden. (moeders voor moeders!) Je weet alleen je ei dagen niet maar die kan je misschien testen of zouden deze afwijken nu? Of veel van bil komende weken..
Volgens mij heb je juist nu meer kans op een nieuwe zwangerschap vanwege de HCG in je bloed. Dat geven ze ook wel eens als hormoon om juist zwanger te worden. (moeders voor moeders!) Je weet alleen je ei dagen niet maar die kan je misschien testen of zouden deze afwijken nu? Of veel van bil komende weken..
donderdag 7 mei 2009 om 13:24
ovutesten is een idee, alleen kan HCG de uitslag beinvloeden, als de HCG waarden relatief nog hoog zijn dan lijkt het alsof je ook positief test voor ovulatie, alleen is dat niet zo. /het is overigens (bij mijn weten) ook zo dat als je HCG waarden té hoog zijn er (nog) geen eisprong komt.
Het duidelijkst is afwachten tot volgende cyclus, snap dat je dolgraag NU wilt, maar probeer het ergens toch enigszins spontaan te houden...... zou mooi zijn als dat lukt (weet hoe moeilijk het is).
succes!
Het duidelijkst is afwachten tot volgende cyclus, snap dat je dolgraag NU wilt, maar probeer het ergens toch enigszins spontaan te houden...... zou mooi zijn als dat lukt (weet hoe moeilijk het is).
succes!
donderdag 7 mei 2009 om 19:51