cyclus (30) op dag 11 positief getest! vocht in buik? BBM???

05-05-2009 08:18 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet het allemaal niet meer!!

gisteren zat ik op dag 11 van mijn cyclus (30 dgn), ik belde de huisarts ivm vreselijke rugklachten.

Ik mocht urine langsbrengen ivm mogelijke blaasontsteking, voor de zekerheid hebben ze een zwangerschapstest gedaan en jahoor deze was positief! gisteren ook een cito hcg gehad, waarde is 82..zegt mij niets

de Gyn heeft gisteren inwendig gekeken. hij kon niets zien..

wel kon hij wat vocht zien??

om een buitenbaarmoederlijk zw uit te sluiten, word ik morgen weer getest op hcg. werd mij verteld

-Hoe kan ik positief testen, terwijl ik vorige week nog ongesteld was? (menstruatie duurde 6/7 dagen)

- ik heb eigenlijk pas dag 15 een eiprong, over een paar dgn dus

- waarom kan de gyn niets zien, terwijl de test wel positief is :(

- wachten wachten wachten..pff het duurt zo lang..
Silva,

laat je even weten hoe het gegaan is vandaag?

Ik zit te wachten op de uitslag. Duurt zeker lang!
kom net van de gyn vandaan!
En? Positief?
lab uitslag was niet ingevoerd in het systeem, dus de waarde weten ze nog niet..

omdat de mensen van het lab al naar huis waren..lekker slordig (sorry)

ik vroeg de gyn aan wat ze dacht, ze zei: nou als ik zo jou verhaal hoor (zie mijn verhaal boven) dan denk ik aan een hele vroege miskraam..

dat denk ik zelf nl. ook..totaal geen zwangerschapsverschijnselen namelijk

maar de kans dat er een zwangerschap aanwezig is of een bbz is er wel..al is het een kleine kans denk ik zelf
Ach jeetje, dus nu weet je eigenlijk nog niks. Wat vervelend voor je meid! Dikke knuf van mij hoor! Hopen dat ze een beetje opschieten met de uitslag! @loesje, ik heb vorige week met 9 weken zwangerschap een behoorlijke bloeding gehad en ben veel stolsels verloren, dacht toen ook dat het 'over' was maar 2 dagen later bij de echo bleek dat de embryo er gewoon nog zat! Had ook geen buikijn trouwens. Dus een bloeding zegt niks. Maak je niet teveel zorgen.
thanks!!

hopelijk weet ik morgen meer..maar ik probeer me erbij neer te leggen dat de uitslag negatief zal zijn
Maar het kan toch prima dat je nu nog geen verschijnselen hebt? Ik ben nu voor 3e keer zwanger en met een week of 4 had ik echt nog nergens last van hoor. 1e keer met 5 weken zere (.)(.), 2e keer uberhaupt geen klachten en deze keer na 5 weken kotsmisselijk.

Nou ja, succes nog maar even dan.
Wat ontzettend slordig van t lab!!! Je zult wel gek worden van die onzekerheid! Ik leef met je mee!!

Mijn HCG was gedaald, maar nog niet verdwenen. Van de bloedingen zeggen ze eigenlijk vrij weinig. Ik moet nu twee weken afwachten. Bloed nog steeds 's ochtends een beetje, maar geen echte menstruatie ofzo. Ik wacht ook nog maar even af. Mijn lichaam zal nog wel in de war zijn.

Sterkte Silva!

Mischa, bij jou dus alles helemaal goed? Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd!
eergisteren was het lab ook te laat, maar deze keer waren ze gewoon naar huis :(

en ja, ik hoef nu nog geen klachten te hebben eigenlijk..

ik krijg wel weer n beetje hoop..

ach ik weet het niet meer, maar morgen wel hopelijk

en gaan we gewoon door met oefenen
hcg waarde is gehalveerd hoorde in net..

goed nieuws zei de gyn, want waarschijnlijk geen BBZ

1 vraag:

wanneer kan ik weer zwanger worden? :(
Ik had alleen meegelezen omdat ik eigenlijk niets toe te voegen had niks geschreven. Balen dat je toch niet zwanger bent maar gelukkig geen BBZ.

Volgens mij heb je juist nu meer kans op een nieuwe zwangerschap vanwege de HCG in je bloed. Dat geven ze ook wel eens als hormoon om juist zwanger te worden. (moeders voor moeders!) Je weet alleen je ei dagen niet maar die kan je misschien testen of zouden deze afwijken nu? Of veel van bil komende weken..
Jammer Silva!

Wanneer je weer zwanger kan worden? Als je weer een eisprong hebt. Je kan aan de slag met ovulatietesten als je dat zou willen. Ik gebruikte die van Kruidvat.

Succes iig
heb ff gebeld, over een maand zou het weer kunnen ..?
ovutesten is een idee, alleen kan HCG de uitslag beinvloeden, als de HCG waarden relatief nog hoog zijn dan lijkt het alsof je ook positief test voor ovulatie, alleen is dat niet zo. /het is overigens (bij mijn weten) ook zo dat als je HCG waarden té hoog zijn er (nog) geen eisprong komt.

Het duidelijkst is afwachten tot volgende cyclus, snap dat je dolgraag NU wilt, maar probeer het ergens toch enigszins spontaan te houden...... zou mooi zijn als dat lukt (weet hoe moeilijk het is).

succes!
tja positief.... Het is natuurlijk beter dat het op een ´normale´ manier mis gaat ipv een BBZ, maar je hoopt ergens toch op een goede zwangerschap.

Ik had een HCG waarde van 40 en gewoon een eisprong hoor, dat kan dus. Zou gewoon lekker doorgaan waar je gebleven was....

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven