Dag van de leidsters (leiders) tips
dinsdag 17 september 2019 om 11:29
Hallo allemaal,
Van de oudercommissie van ons kdv kreeg ik een berichtje dat het as donderdag de dag van de leidsters is. Ze vragen of we de leidsters in het zonnetje willen zetten dmv een kleinigheidje of iets lekkers.
We zijn echt superblij met de leidsters op de groep van onze zoon (1,5) dus ik geef hier graag gehoor aan. Hebben jullie misschien nog leuke, originele ideeën wat we zouden kunnen maken/geven? Ik vind een reep Tony’s zo afgezaagd en tja een tekening van mijn zoon, daar worden ze denk ik niet superblij van... Ideeen, iemand?
Van de oudercommissie van ons kdv kreeg ik een berichtje dat het as donderdag de dag van de leidsters is. Ze vragen of we de leidsters in het zonnetje willen zetten dmv een kleinigheidje of iets lekkers.
We zijn echt superblij met de leidsters op de groep van onze zoon (1,5) dus ik geef hier graag gehoor aan. Hebben jullie misschien nog leuke, originele ideeën wat we zouden kunnen maken/geven? Ik vind een reep Tony’s zo afgezaagd en tja een tekening van mijn zoon, daar worden ze denk ik niet superblij van... Ideeen, iemand?
dinsdag 17 september 2019 om 20:46
Het gaat om het gebaar. Ik ben zelf ook leidster en het maakt me echt niet uit wat ik krijg. Het is al zo lief als ouders er aan denken. Tijdschrift vind ik ook altijd leuk. Wij moesten voor alle leidster iets met een hartje maken. Dus kan morgen aan de slag met mijn baby. Krijgen ze idd allerlei knutsels waar je niks mee doet denk ik. Bij ons regelde de oc bijvoorbeeld dat elk kind een recept mee moest nemen zodat je een kookboek kreeg of iedereen 1 bloem voor een mooi boeket.
dinsdag 17 september 2019 om 21:36
Kijk hier hebben we nou wat aan! Ik ga morgen meteen handcrème kopen voor je juffies van mijn kindjes en aan de knutsel met een klein persoonlijk kaartje vd kindjes erbij. Dank dank!Venusss schreef: ↑17-09-2019 13:14Ik ben leidster
Als ik een tip mag geven: doe geen chocolade.....Bij élke gelegenheid krijgen we chocolade. Traktaties, afscheidscadeautjes, soms met kerst en dus ook op leidsterdag![]()
Zelf mag ik geen chocolade ( krijg er migraine van), dus ik geef het meteen weg.
Iets zelfgemaakts van een kind vind ik altijd heel lief.
Leuke tip: handcreme! Leidsters wassen hun handen echt 50 keer per dag![]()
woensdag 18 september 2019 om 10:31
Graag gedaan en ik weet zeker dat het cadeautje gewaardeerd zal wordenTeckeltje88 schreef: ↑17-09-2019 21:36Kijk hier hebben we nou wat aan! Ik ga morgen meteen handcrème kopen voor je juffies van mijn kindjes en aan de knutsel met een klein persoonlijk kaartje vd kindjes erbij. Dank dank!
woensdag 18 september 2019 om 12:55
Alleen van de groep betekent hier al 7 of 8 verschillende dames (2 kinderen, ieder een eigen groep, 3 dagen in de week, 3 leidsters per dag)
Niet dat ik het geld niet kan missen, maar om voor iedereen iets te regelen wordt een prijzige aangelegenheid.
Ik heb nu bij de xenos 2 potten met gelukskoekjesmix gekocht. De kinderen hebben zelf een kaart gekleurd/tekend en daar schrijf ik nog iets op. Bijvoorbeeld dat ze gelukkig zijn met zulke lieve leidsters en dat ze dat geluk graag willen delen.
Vorig jaar was ik het volledig vergeten. Nu ook bijna, maar we kregen een mail dat de kids verkleed mogen komen vanwege de dag vd leidster. Volgend jaar toch aan proberen te denken om bij de OC voor te stellen of ze iets kunnen regelen van alle kindjes bij elkaar.