De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Snico, zo gauw als ik weer een beetje mobiel ben en weer naar buiten kan zal ik ze opsturen. Hopelijk brengen ze je net zoveel geluk als Kikkie en mij. Lekker hoor een middagje shoppen voor jezelf, maar wedden dat je niet zonder iets voor Flirty thuis komt? Ik ben een beetje jaloers hoor, heerlijk zo''n vakantie in het vooruitzicht.

Nikki, jij zou toch eigenlijk ook binnenkort op vakantie gaan? Gaat dat nu niet door, of ga je toch gewoon?

Gisteren had ik zo'n last van stuwing, ik zat gewoon te klappertanden van de kou (lichte verhoging) en mijn borsten leken wel meloenen. Vandaag gaat het al wat beter. Tim heeft een beetje last van krampjes, helaas vooral 's nachts. Vannacht ging het eigenlijk wel, hij heeft van 11 tot 12 gehuild, was om 3 uur wakker voor de voeding en toen om 6 uur weer. Gelukkig eet hij goed dus wordt dat misschien al snel wat beter. Vanaf morgen heeft Midaman ruim 2 weken vakantie, fijn om hem wat meer thuis te hebben. Hij heeft ook zo goed gezorgd toen ik in het ziekenhuis lag, alle vieze was kreeg ik de volgende dag alweer keurig gewassen terug . En het huis heeft hij ook erg goed schoongehouden, ik voelde me gewoon een beetje schuldig.
Krampjes zijn vervelend Mida, dan voel je je zo machteloos, heb je al Cinababy in huis?

En je borsten, waren al aardig groot, dus zal nu wel helemaal zijn. En Midaman lekker vakantie is toch wel lekker kan je even makkelijk aan alles wennen en toch ook je rust pakken.

Wij zouden inderdaad half juni op vakantie, maar dat hebben we geannuleerd, het kan niet omdat ik om de week een toediening van de kuur krijg en ik natuurlijk niet 100% fit zal zijn. En om dan wel dik 2000 euro neer te leggen, dan gaan we liever als ik weer redelijk opgeknapt ben en er ook echt van kan genieten.

Ben op het moment nog veel moe, kindjes zijn nu bij andere oma aan het logeren, het is morgen haar oppas dag. Schoonmoeder past ook op neefje maar die is erg verkouden, dus kan maar beter niet bij mijn in de buurt zijn. Vind het op zich wel vervelend om ze alweer uit logeren te doen, maar goed het is op het moment niet anders.
Hallo meiden!

Nikki, hoe gaat het met je? Is moe zijn het enige wat je nu voelt of ben je er ook ziek bij? En hoe doe je het nu met je werk, zit je in de ziektewet of hoe heb je dat opgelost? Ik snap dat het niet leuk is om je kinderen uit logeren te doen, maar zij hebben het heus wel naar hun zin bij opa en oma, en jij kan je rust goed gebruiken. Niet schuldig voelen hoor! Kan me voorstellen dat jullie de vakantie even hebben uitgesteld, zou zonde zijn als je zo beroerd bent. Kun je straks als alles achter de rug is lekker met zijn allen weg!

Snico, jammer dat je ongesteld bent geworden. Al zijn de kerstdagen wel leuk om jarig te zijn, vooral 23 december is erg leuk . Ach, als je volgende maand zwanger bent heb j lekker verlof rond die tijd, is ook niet verkeerd natuurlijk! O wat lekker zeg, volgende week al op vakantie! Naar Lanzarote nog wel, super! Fijne vakantie alvast. Ben je nog geslaagd met shoppen voor jezelf?

Mida, ook ik vond de 2e bevalling een stuk heftiger, ook al duurde hij minder dan de helft van de tijd met de eerste. 4 uur persweeën wegzuchten lijkt me inderdaad hel! Hoe gaat het nu met de stuwing? Hopelijk geen borstontsteking? Gaat het goed met Tim? Vind je Daan niet mega groot nu? IK vond Dtje zo'n grooooot hoofd hebben .

Kik hoe gaat het nu met jou en je 2 kindjes? Heb je je draai al lekker gevonden? Vlotte tante hoor die T, nu al op haar buik draaien! Een echte meid hè! Sje kan nu zelf gaan zitten en zich optrekken aan de box. Deed Dtje al lang voor ze 1 jaar was. Alhoewel het niet altijd op gaat dat jongens langzamer zijn en meiden sneller, kijk maar naar de supersnelle Cola-kids!

Cola! Alles goed met jullie? Je vroeg onlangs hoe Dtje het doet met S, of ze moedert. Nou dat doet ze zeker! Als hij iets doet wat niet mag roept ze 'Uh uh uh Sen, dat mag niet!' om hem vervolgens weg te trekken van de plaats delict . Of ze komt het mij vertellen. Verder is ze nog wat hardhandig met hem, wat ook wel leuke taferelen geeft. Gisteren nog zat ze bovenop hem, en hij kraaide van plezier . Dat vindt zij dan ook weer mooi! En ik ook gelukkig dat ik ze samen zie lachen want eerlijk gezegd gebeurt dat niet vaak...

Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen... oja, over vakantie gesproken... wij gaan in juli 10 dagen naar de Belgische kust (plopsland eo) met mijn ouders en ik heb ook nog een midweekje Landal geboekt! Zijn we vorig jaar geweest en we kregen een aanbieding met 50% korting omdat de huisjes gerenoveerd zijn! Dat zal zijn in de week van 15 september. Leuk vooruitzicht. Mida gingen jullie nou ook naar Plopsaland?

Oja zondag wordt het mooi weer!!
Hmm persoonlijk vind ik 21 december toch een nog leukere dag!

Chips ik kan niet terug lezen....even uit blote koppie en gezien het feit dat ik ook al drie keer zonder sleutel buiten heb gestaan, kunnen jullie inschatten hoe goed dat zal gaan.

Nikki, hoe voel je je? Ben je nog zo moe? Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om de kindjes weg te brengen, maar naar opa en oma is ongetwijfeld feest voor ze. Je hebt gelijk dat jullie de vakantie hebben geannuleerd, kunnen jullie straks nog lekker.

Snico, jammer dat je ongesteld bent geworden....die staafjes van Mida (en mij) die moeten wel geluk brengen, we zijn allebei na het gebruik daarvan zwanger geworden. Ik vond ze ideaal. Kost wel wat, maar je weet wel precies wanneer je de mannelijke wederhelft op huisarrest moet zetten.

En op vakantie heerlijk! Ik was gister nog even aan het shoppen bij je, ik zag dat er nu alweer een kinderkleding winkel weg is. Wordt lastig shoppen voor de kindjes zo. Nog tips?

Jaimie, heerlijk om te lezen die verhalen van de kindjes. T is inderdaad een vlotte tante, en heel gezellig. Het gaat heel goed, we hebben lekker een ritme te pakken en we wennen aardig. Ze hoort er helemaal bij. R wordt wel ietsje jaloerser nu, maar reageert het gelukkig niet op haar af.

Ben nog erg aan het strijden met de kilootjes, pfff mijn lijf heeft ze graag geloof ik,moet erg mijn best doen.

Mida, hoe gaat het met de twee mannen? ben je een beetje aan het wennen? Hoelang heb je nog kraamhulp?

Cola, nog geen internet? hoe gaat het op de peuterspeelzaal met kaatje? Heb je nog wat van je sollicitatie gehoord?

Wij zijn ons langzamerhand aan het opmaken voor de verjaardag van R. We gaan donderdag met hem naar de efteling. T laten we thuis bij opa en oma. Heb er erg veel zin in, en via youtube heb ik hem al wat filmpjes laten zien, hij vindt het erg leuk.
Kik mooi om te lezen dat het allemaal goed met je gaat! Leuk zeg d eEfteling, dat is hier redelijk in de buurt, is inderdaad leuk nu ze wat groter zijn. Binnenkort maar eens naartoe gaan.

Over groot zijn gesproken...Wat zijn onze grote kuikens al groot en wijs hè! Ik bracht Dtje gisteren naar bed, gaat ze heel eigenwijs op haar zij liggen met haar hand haar hoofd ondersteunend, zegt ze "Mama ik wil even praten". Ik dacht dat ik erin bleef, zag er zo leuk uit! Ze ontroert me regelmatig met haar wijze uitspraken, ik blijf me er over verbazen. Het is natuurlijk helemaaal normaal en hoort gewoon bij 3 jarige kindjes, maar voor ons is het nieuw en gewoonweg prachtig!

Sje wijst alles aan en zegt dan die. Begint nu papa te zeggen, heel soms mama. Tegen dtje zegt hij Duhduhduhduh . Hij is gek op auto's, úberhaupt alles met wielen. Kan hij zich uren mee vermaken. Douchen vindt hij ook al zo geweldig. Giechelen als de stralen op zijn lijfje komen. Heerlijk mannetje is het!

Hij heeft momenteel oorontsteking, zat al even niet lekker in zijn vel. Toch zijn oortje na laten kijken en ja hoor, middenoorontsteking! Kuurtje ab gehad en het gaat al weer goed gelukkig!
Ik heb meteen wat nieuwe foto's op Hyves gezet, ook van de piano Kik! Is groot succes bij beide kids!
ik ga zo even spieken jaimie!

over uitspraken gesproken geweldig de laatste tijd.

Van de week wilde hij iets uit de speelgoedkist pakken en kon het niet vinden. Gaat ie stampen op de vloer en zegt "ik ben het helemaal zat!" (hmmmm van wie heeft ie dat.....ik zeg het wel maar hopelijk dat stampen niet :-))

In de auto, zit ie tegen mijn stoel te trappen. "ik duw jou alvast mama dan gaan we harder"

"he T heeft een jurk aan, kan ze mooi dansen" (hihi)

"nou ja zeg, wat is dat nou voor iets raars"

en zo kan ik nog wel even doorgaan, echt heerlijk!
oja van de week zaten we een boekje te kijken waar allemaal mooie auto's in stonden. Hij wijst er een aan en zegt "die mama, die is helemaal te gek" Proest
ooh wat een lekker ventje is Sje alweer! En die piano is echt precies hetzelfde! goed zeg.
Hé meiden,

Even kort, alles gaat goed hier.

Tim is overdag een tevreden mannetje, 's nachts heeft hij nog wel regelmatig last van krampjes. Vannacht weer van 12 tot 2, maar daarna heeft hij wel doorgeslapen tot half 8! Dus uiteindelijk valt het wel mee, hopelijk heeft hij snel een ritme te pakken. De flesjes gaan goed leeg. Daan is nog steeds de grote trotse broer, wil erg graag helpen en het liefst de hele dag knuffelen.

Ik kom later nog even terug als ik wat meer tijd tijd heb. Dan reageer ik ook op jullie.
Mida, ik heb net je foto's bekeken op de msn, geweldig!! Daan ziet er supertrots uit, echt mooi. Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat! Geeft niks als je geen tijd hebt om op ons te reageren, ik vind het gewoon leuk om van je te horen hoe het gaat etc.

Nik hoe gaat het met jou??

Is het bij jullie allemaal ook zulk porachtig weer? Vanmorgen om half 10 zat ik al in de speeltuin, Dtje was niet meer te houden . Nu liggen ze allebei te slapen, ik ga even een was ophangen en dan snel met een boek de tuin in nu het kan!!

Doeiii
Hey ladies,

Hier gaat het goed, ben de afgelopen dagen nogal veel moe en duizelig geweest, maar sinds gistermiddag is dat weg en vandaag voel ik me steeds meer mezelf weer. Ben eigenlijk niet echt ziek geweest, maar gewoon niet fit, nergens zin in. Een soort van griep zeg maar. A.s. donderdag krijg ik de VAP (catheter) geplaatst onder gehele narcose. Diezelfde dag mag ik ook weer naar huis gelukkig. En dan die dinsdag erop weer chemo, ik denk maar zo nog 11 te gaan. Positief blijven he!

Mida wat fijn dat Tim het zo goed doet, en dat Daan ook zo lief voor hem is. Is toch altijd leuk om te zien.

Jamie wat leuke foto's op hyves, ik vind je kids wel op jou lijken. Leuk man! Hier lijken ze allebei niet echt op 1 van ons, goeie mengsels dus, ze lijken wel weer veel op elkaar en dat is wel leuk vind ik. Krijg vandaag alweer te horen dat je echt kan zien dat het broer en zus zijn.

Kik, hoe gaat het met lijnen, lukt het allemaal een beetje? En T al rollen, wat een snelle meid zeg. Vind je T ook rustiger als R. M was veel rustiger als baby als R, R zit geen moment stil, hij kruipt nog niet, maar schuift zichzelf de hele kamer door en komt overal aan met zijn handjes, hij heeft het al gepresteerd om aan de snoer van een lamp op de vensterbank te trekken, deze is er uiteraard afgevallen en uiteraard kapot. Pffff dus ik maak mijn borst maar nat.

Lekker weer is het trouwens he, ben vanochtend met de kids een blokje om geweest. En M en buurjongetje zijn nu achterthuis aan het spelen, onze hele achtertuin ligt vol met zand, omdat er klinkers worden gelegd, dus een enorme zandbak wat willen kids nog meer!
He jaimy, kruispost.

Wist niet dat Dtje nog sliep tussen de middag, lekker zeg!
Nikki gelukkig dat je je weer redelijk jezelf voelt. Donderdag de operatie, lijkt me wel fijn als je dan een beetje opgeknapt bent. En je mag gelukkig dezelfde dag naar huis. En wat ben je ook een heerlijk nuchter mens hè, nog 11 te gaan... Echt knap dat je dat zo kan zeggen.

Ik vind het erg leuk om te horen dat de kinders op mij lijken, zelf zie ik totaal niet op wie ze lijken. Dat vind ik zo moeilijk van mezelf. Bij een ander zie ik het ook niet altijd, ik heb al vaak domme uitspraken in die trant gedaan hahah.

Dtje slaapt sinds ze naar de psz gaat echt bijna elke dag weer, wat een heerlijkheid! Vaak slapen ze ook nog eens tegelijk dus mij hoor je niet klagen!

R klinkt als een ondernemend ventje zeg! Leuk hè als ze zo op ontdekkingstocht gaan, worden steeds meer mensjes. Ik kan me ook zo verheugen op het gaan praten; het horen wat er in die kopjes omgaat, het dingen fout uitspreken, gewéldig!

Vanmiddag nieuwe laarsjes gehaald (kaplaarsjes) voor Dtje, ze hadden hele mooie roze met lieveheerbeestjes en vlinders. Maar nee, madammeke wilde de donkerblauwe-piraten-laarsjes . Tja, dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om dat te verbieden. Ach, kan Sje ze ook nog aan .

Kik hoe ist met de lijn? Wilt het een beetje?

Snico, al ingepakt? Wanneer gingen jullie precies weg?
hello!

mida, wat een heerlijke fotos op de groep. Daan is echt trots!

nikki, spannend donderdag. Gaat de chemo toedienen daarna makkelijker? Gelukkig voel je je nog "redelijk" ok. T is inderdaad rustiger dan R. Ze is heel makkelijk en ze vindt het heerlijk in de box. Ben wel benieuwd want ze wil nu ook al zitten. Ze wil op schoot niet meer hangen maar trekt zich steeds overeind.

Ik ben vandaag met R naar het bureau geweest. Hij is nu 14 kilo en 92 cm. Een ukkie dus. De ogentest ging niet helemaal goed en ze denkt dat ie minder ziet met 1 oog. Over twee weken worden we weer opgeroepen. Is het dan niet goed dan moeten we naar de huisarts die ons dan zal doorverwijzen naar de oogarts.

Ik heb ook nog even overlegd over T. Ze drinkt haar flessen heel slecht. Ze laat zo 100cc staan. Ze raadden me aan om met groentehap te beginnen maar is dat niet wat vroeg? Ze is vandaag precies 4 maanden. Wat hebben jullie gedaan? Met R ben ik volgens mij met 5 maanden begonnen.
En inderdaad nikki wat ben je nuchter, nog elf te gaan, lekker positief! Ik zou toch eerder denken, "men nog elf te gaan" vind ik erg knap van je.
pffff als ik nou eens leer niet zo snel te posten.

Lijnen begint een beetje te lukken. Ik ben met de buurvrouw aan het wandelen en ik heb het idee dat ik het daar in moet zoeken, beweging. Eten let ik al behoorlijk op, en dan is het dus wel frustrerend als het er niet afgaat.
nou en nog maar een berichtje :-)

ging 7 juni nog door?
Ik denk ook wel pff nog 11!!!!!!!!!! Maar ja zo moet ik het juist niet zien, probeer echt het positieve er in te zien.

Ik ben met R volgens mij met 5 maanden begonnen met groente. Ik zou het gewoon proberen, maar bedoelt het CB dan dat als vervanging van een fles? Of ter aanvulling?

M was de laaste keer 97 cm en 15,5 kilo. Zat met alles precies volgens het gemiddelde, terwijl ze toen ze nog een ukkie was vaak boven het gemiddelde zat, sowieso met haar gewicht. Met R ben ik vorige week geweest, hij woog nu 8400 gram en was 68 cm. Helemaal volgens het boekje.
Uhm 7 juni, ik zal eens kijken hoe ik dan met de chemo zit. Het lijkt me wel heel leuk, maar vind het wel jammer dat jullie me dan "ziek" zien. i.p.v. de Nikki die ik normaal ben met een bos met krullen.

Fijn dat het lijnen toch redelijk gaat, en beweging is altijd goed!
Goh wat toevallig, ik moest vandaag ook naar het cb met Dtje! Alleen was ik het vergeten en zat ik om kwart voor 10 al in de speeltuin haha. Nu moeten we 9 juni pas. Jammer want ik was wel benieuwd en Dtje vindt het cb helemaal geweldig, vaak gaan we voor Sje maar zij wilt ook dat we voor haar gaan. Ze vroeg zelfs of zij ook nog een prikje kreeg, dat wilde ze graag (gek kind!).

7 juni staat nog steeds genoteerd. Lijkt me echt super om jullie allemaal te ontmoeten! Maakt voor mij echt niet uit hoor Nik dat je dan ziek bent al kan ik wel begrijpen dat jij dat zo voelt.

Kik bewegen is inderdaad essentieel, al is het maar om niet gefrustreerd te raken en ik kan dan ook beter van het snoep afbloijven. Met mij gaat het afgelopen week niet goed. Ik blijf steken op 73. Is 5 kilo in 1 jaar, duurt me veel te lang. Ik weet dat ik het kan maar ik kan het snoepen even weer niet laten....zucht....
Ik ben met Sje ook mat 4,5 maand begonnen met groenten en fruit. Hij had erg veel last van krampjes, van gekkigheid probeerde ik uit of vaste voeding hielp. En ja, met de introductie van vast voedsel verdwenen de krampjes meteen! Sje is nog steeds gevoelig met zijn darmpjes. Zo kon hij niet tegen spinazie of andijvie, dan had hij meteen weer kramp. Al gaat het de laatste tijd goed!

Hij huilde de laatste tijd zo veel tijdens het eten. Ik heb eindelijk ontdekt wat het is.,... meneer wilt zelluf eten! Nou ja zeg, geef het kind een vork/lepel en hij is tevreden?! Met Dtje nooit gehad trouwens. Zelf prop ik tussendoor het eten er nog in maar alleen het idee dat hij het zelf doet is al goed.

En hij kan eindelijk zelf gaan staan, zet hem in de box en hij gaat meteen staan. En ook zelf zitten. Jaja het gaat nog wel wat worden met mijn luie vent!
R heeft ook gevoelige darmen, gister heb ik hem voor het eerst rijstewafel gegeven, meneer heeft tot dat hij naar bed moest alleen maar zitten jammeren, en echt met zijn benen optrekken. Dus hij had duidelijk ergens last van.

M wou ook al heel vroeg zelf eten, je hebt er een zootje van maar goed het is wel wat gezelliger tijdens het eten.
Jamie hoe is het nu verder thuis, tijdje geleden ging het toch niet zo?
Goeiemorgen!

En weer prachtig weer.....we zijn alleen nog buiten, ze hebben nu ook een geweldige leeftijd om buiten te spelen. Ze kunnen alles zelf! Ideaal.

Tja, hoe gaat het thuis.... niet meer zo slecht als een tijdje geleden maar nog lang niet goed zeg maar. Ik zal de details wel een sop de groep gooien (nu dus anders komt het er niet van)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven