de droomtuin

11-10-2009 16:51 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kende deze serie van de BBc al onder de naam the nightgarden, maar ik wist niet dat het nu ook in Nederland uitgezonden wordt.

Wat een geweldige serie, vooral omdat aan het einde alle figuren hun oogjes dicht doen en gaan slapen, valt je kind ook vanzelf haast in slaap.

Moet je hem natuurlijk wel 's morgens zelf opnemen en 'savonds afdraaien.

Wie vind Iggle Piggle, Wekka Pekka en Upsedaysy ook zo geweldig?
Nou ik niet maar m'n zoontje wel
Wat Bokito zegt .
Allemaal nooit van gehoord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind er niets aan, zeer irritant. Mijn dreumes en peuter vinden het ook niet echt leuk. Ik zie geen enthousiaste reacties bij ze als het opstaat.
Wanneer is dit?

De tv gaat hier overdag heel weinig aan dus ik moet het echt weten dat er wat komt.

Zandkasteel gaat hier soms aan en Sesamstraat en daar weet ik dan de tijden ook wel ongeveer van.
Heb er voor het eerst vandaag over gehoord. Heb het nu in de opname staan om eens te zien hoe mijn dochtertje reageert. Die vindt bumba en nijntje leuk.
Oh, ik durfde niet zomaar tijden en zenders erbij te zetten, want dan denken ze natuurlijk dat ik reclame maak.

Is ook een beetje zo, maar alleen omdat ik het een heel leuk programma vind voor de hele kleintjes en het idee ook heb dat er veel mensen zijn die het nog nooit gezien hebben.

Ik vind dat er weinig is voor die hele kleintjes, van1 tot 4 jaar oud ongeveer, alleen teletubbies, maar die zijn vaak zo lawaaiig, en niet geschikt voor bedtijd verhaaltje.

Nou hier gaat ie. Het is elke werkdag van ong 9.00 uur bij jetix, dat is gewoon veronica, maar die begint pas om 6 uur s'avonds uit te zenden.
quote:Bokito schreef op 11 oktober 2009 @ 16:58:

Nou ik niet maar m'n zoontje wel Hahaha, dus je bent niet stiekum verliefd op Wekke Pekka? Die vind ik zo grappig met die rollator.
quote:Sanmi schreef op 11 oktober 2009 @ 21:50:

Heb er voor het eerst vandaag over gehoord. Heb het nu in de opname staan om eens te zien hoe mijn dochtertje reageert. Die vindt bumba en nijntje leuk.Ja Bumba en nijntje zijn hier ook wel een succes.
ja geweldige serie. mijn dochter van 2,5 kijkt er ook graag naar.

We zien het al een tijdje via digitaal nickjr zend het namelijk al een geloof half jaar uit.

Ook bleus clues vind ze geweldig.

Kent iemand dat?

Vind dat zelf ook wel een aanrader voor kinderen vanaf een jaar of 2 mocht je digitaal hebben.
Ah jetix, ja dat kijken we hier thuis niet. Alleen ned.1 en 3 natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh blues clues vind ik geloof ik nóg erger. Maar ook dat vindt mijn zoontje heel leuk. Ik was echt enorm verbaasd dat ie de droomtuin zo leuk vond, hij is dol op dora en diego en meer van die rommel, dus dacht dat dit veel te ´kinderachtig´ voor hem zou zijn. Maar hij vindt het prachtig (is bijna 3).
quote:Lee24 schreef op 11 oktober 2009 @ 22:58:

ja geweldige serie. mijn dochter van 2,5 kijkt er ook graag naar.

We zien het al een tijdje via digitaal nickjr zend het namelijk al een geloof half jaar uit.

Ook bleus clues vind ze geweldig.

Kent iemand dat?

Vind dat zelf ook wel een aanrader voor kinderen vanaf een jaar of 2 mocht je digitaal hebben.Ja, ik heb idd digitaal, ik zal het eens opzoeken misschien vindt ze dat ook wel leuk
quote:toetyfroety schreef op 11 oktober 2009 @ 22:50:

Oh, ik durfde niet zomaar tijden en zenders erbij te zetten, want dan denken ze natuurlijk dat ik reclame maak.

Is ook een beetje zo, maar alleen omdat ik het een heel leuk programma vind voor de hele kleintjes en het idee ook heb dat er veel mensen zijn die het nog nooit gezien hebben.

Ik vind dat er weinig is voor die hele kleintjes, van1 tot 4 jaar oud ongeveer, alleen teletubbies, maar die zijn vaak zo lawaaiig, en niet geschikt voor bedtijd verhaaltje.

Nou hier gaat ie. Het is elke werkdag van ong 9.00 uur bij jetix, dat is gewoon veronica, maar die begint pas om 6 uur s'avonds uit te zenden.

Dan snap ik nu waarom ik nooit begreep waarom het zo onregelmatig komt! Om 9 uur zitten we in de auto haha. Maar voor wie het weten wilt het komt ook tussen half 11 en 11 uur..

Mijn dochter vind het echt helemaal geweldig net als bumba en nijntje.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Mijn kinderen vinden het sinds vorige week ook leuk. Vriendin kwam er mee dus ik heb het eens opgenomen. Nu moeten we het elke dag kijken....
Leuke tip, zal het eens proberen of dochter het leuk vind. Momenteel zijn Bumba en de Teletubbies het helemaal, maar vind dat zelf nogal irritant

Hoelang op een dag kijken jullie kids eigenlijk naar de televisie? Mijn dochtertje is 2 en kijkt op de dagen dat we gewoon thuis zijn 's ochtends een half uurtje / 3 kwartier, en vaak als ik aan het koken ben naar Sesamstraat. Twijfel soms of dat niet wat veel is... maar ze vind het wel echt heel leuk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven