De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Uni, leuk je weer te lezen! Oeh en met je papa gaat het dus niet zo goed? Ik moest nog aan jullie denken omdat je toen vertelde dat je maandag een uitslag zoou lkrijgen van je vader.

12-9 Vandaag is je dag he? Ik hoop dat je inmiddels lekker ligt te baren en anders hoop ik dat je lekker volgegeten een beetje op de bank kan hangen

Nala, leuk naar de film! Veel plezier!

Hera, ik vind je nog erg geduldig met je man hoor Ik vind zelf dat ik erg goed tegen weinig slaap kan, maar in de praktijk ben ik dan strontchagerijnig . Had vent echt uitgescholden denk ik als hij lekker lag te slapen terwijl ik zo moe was.

Weet je nog een leuk liedje voor groep 3 trouwens? Ik twijfel tussen fluister fluister in het duister (spokenlied) boem retteketee (circuslied, wel leuk want dat hebben we nnu met rekenen, maar misschien lkinderachtig) en uit artis is een beer ontsnapt. Ken je die liedjes? Denk je dat die leuk zijn om aan te leren?

Vandaag dus begonnen in groep 3. Een hele drukke groep 3. Haha maar wel gezellig. Heb een knutstelles moeten geven waarin het stoplicht op rood stond en niemand wat mocht zeggen omdat ze gewoon niet normaal met elkaar konden praten. Zielig hoor. (voor mij en voor hen ) Verder is he zoooooo leuk om te werken. Ik word er weer helemaal vrolijk van. Ik merk wel dat ik zwanger ben troiwens. Toen ik aan het einde van de dag nog even over de vloer kroop op zoek naar werkboekjes, kwam ik bijna niet meer overeind
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Even snel moet nog opruimen en mijn oefenngen doen.'

Ik zou het liedje van het circus doen en rond halloween het spokenlied.

Fijn dat je genoten hebt van het werlen op het kruipen na
Goedenmorgen met koffie en thee!

Kwam even spieken of er nog nieuws was bij 12-09, maar nog niet.

Frans, lekker zeg weer werken, kan me voorstellen dat je daar vrolijk van wordt.

Hera, heeft Luke je vannacht een beetje meer laten doorslapen? Hoe gaat he met je bekken? Merk je al wel wat verbeteringen?

Nala, hou je de bacterien wat buiten de deur, extra vitamientjes in huis halen!

Weekendje was gezellig, lekker bijgekletst en ook Kayleigh heeft zich voorbeeldig gedragen. Ze is nog het enige kindje in de vriendengroep, maar daar heeft ze geen last van gehad. We zijn lekker naar het strand geweest en kayleigh heeft eindelijk voor het eerst met haar voeten in de zee gezeten, ze vond het gewelig. Zondag zijn we naar de dierentuin geweest (Blijdorp), nog een mijlpaal voor Kayleigh, was ook nog nooit in een dierentuin geweest en ze was best onder de indruk van alle grote dieren! En nu moet ik snel onder de douche, want moet zo aan het werk, de laatste 2 weekjes!

Iedereen een goede dag gewenst!

Liefs Kay
Nou zit ik helemaal klaar om te vertrekken start mijn auto niet, zucht... Dus nu maar wachten op de anwb en hopen dat er weinig aan de hand is.
Hai!

Kay, gatsie wat vervelend dat je auto niet start. Had gisteren al mijn buurvrouw aan de deur met hetzelfde probleem...

Brab, hoest met je?

Hera, haha..ik vind je ook nog aardig geduldig met man hoor. Ik had de mijne echt zijn bed uitgekinkelt...hihihi...

Nala, hopelijk word je niet ziek. Ik heb zaterdag op de markt een kist sinaasappels gekocht en pers iedere dag keurig wat vitamientjes voor het geval dat.

12-9 Oooh....vandaag is de dag! Ik hoop zeker voor je dat je de vk heel snel weer terug ziet.

Uni, hoe is het verder bij jullie?

Frans, wat leuk dat je zo´n plezier in je werk kunt hebben.

Rest even een kus. Ik ben druk, druk...en vind de tijd niet echt om te reageren maar ik lees wel mee hoor!

Tot gauw!
Hopelijk krijgen we vandaag goed nieuws van 12-9.

Is kayleigh veilig op haar werk aangekomen zonder grote problemen aan haar auto.

Leuk hoor jullie weekendje weg.

Brabbel, succes vandaag!

De rest tot gauw. Luke wil eten.
Hai meiden..

We kwamen vandaag thuis rond een uurtje of kwart over 4...

ff later stopt er een TNT busje met een pakketje..

Een heel leuk pakketje !!

We vinden het hartstikke lief en leuk van jullie.

Erg leuke dingen..

Heel lief van jullie kwam er aan te pas...
Ff de dag van vandaag.. melden rond 10.30 bleek er een feest te zijn vandaag, de start vd verbouwing vh Emma kinderz`huis.

Allemaal leuke dingen voor kinderen en ouders.

Kaj kreeg een kamer apart, erg luxe moet ik zeggen, lekker een bedje. IS eigenlijk een afdeling voor kinderen van 1-10 jaar

dus stond een heel klein wc-tje in zijn kamer, zo lief hahaha

maar afin..vpk kwam erbij, allemaal vragen beantwoorden, pedagogisch medewerker over de opname en narcose en hoe dat gaat, zij zal ons ook begeleiden naar de OK, we mogen allebei mee.

Moesten we wachten op de kinderarts, cardioloog en anesthesist. Kinderarts was er al snel bij. Kaj lag toen lekker te slapen ( ondertussen al een uurje of 2) cardioloog kwam erbij, maar die gingen niks doen ff kijken alleen en toen wachten op de anesthesist... en wachten, vriend gaat maar ff vragen hoe het zit ( 15,15) bleek fout van secr.vd cardioloog, Kaj had om 13,50 daar moeten zijn aarggghhhhhh. afd.secretaresse bellen maar helaas geen ruimte meer, nu wordt ik morgen gebelt en zal ik morgen met Kaj terug moeten.

Dan hoor ik morgen middag hoelaat we er moeten zijn.

Dus was een hele lange dag pffff
Brabbel, fijn dat je het leuk vond. Jullie hebben het verdiend!

En vervelend dat je morgen weer terug moet. Succes weer.

Hier verder nog steeds niets. Vandaag druk geweest met van alles en nog wat dingetjes. Wel weer wat gerommel sinds gisteravond dus we wachten maar weer af.
kwam effe snel checke hoe het 12-9 en Kaj gaat!

12-9, geen nieuws? niet gemeld? ooooooooh, das bevallen vandaag!!!!! GO GIRL!!!

Brabbel, dat was me een dagje wel, zo te lezen!!! vreselijk hoe dingen daar langs elkaar heen gaan, fijn hoor......

dus morgen weer terug en dan donderdag "the day"?

Top dat het pakketje op tijd was (nog bedankt namens ons allemaal L!!)

verder even alles kwijt...... zitten hier met een zieke Yannick... zaterdag nog kinderfeestje, geen probleem

zondag al een beetje verkouden en zo, verder niets

maandag.... heel zielig.... verkouden, hoesten, oorpijn, verhoging....z.pil gezet en de nacht redelijk geslapen (maar 1x wakker geworden, speen kwijt)

dinsdag, 's-ochtends weer redelijk, maar later op kdv toch hoge koorts gekregen, dus naar huis gebracht, op bed gelegd...niets meer gegeten, wel gedronken en nu weer op bed met z.pil. nog steeds 39,3gr.

zielig hoor....
ow, haha, cross postje, 12-9....

geen top-sport-avondje dus? maar later deze week heb je toch weer iets anders? wat was het ook al weer?
de bacterien hebben mij ook niet overgeslagen, trouwens... beetje keelpijn en niezen.... maar gelukkig geen pijntjes...

morgen gelukkig vrij, dus lekker rustig aan...
Brab, top dat het pakketje goed is aangekomen. En tjonge wat een fout zeg van die secretaresse. Vervelend dat het nu weer een dagje later moet.

Stier, he bah..hoop niet dat je alsnog ziek gaat worden. Het heerst wel erg op het moment he?

12-9 Weer niets....op naar morgen meid!

Nu even lekker relaxen op de bank. Het net een badavondje met Lotte achter de rug..Die ligt nu lekker in bedje en ik ben er zelf ook een beetje sloompjes van geworden.

Laters!
Brab heb net je topic gelezen over Kaj, och gossie!

Veel sterkte

Stier ook een

Nala ik moest wel lachen om jouw foto op Hyves!

Uitslagen van pa waren nu prima

We wilden alleen de huiskamer behangen, maar van het een verval je in het ander.

En wij hebben hier linkerhanden.

Heb respect voor velen van jullie als ik altijd lees wat jullie klaarstomen! (denk nog aan Do d'r tegelwerk )

Ga nog even bankhangen, de dagen zijn weer druk, druk druk

Kom wel even checken nu en dan voor 12 sept.!

doei
goed nieuws Uni!

12-9 nog alles rustig?

yannick nog steeds verhoging, vannacht weer heel warm..... wil niets eten, nu al voor de tweede dag.....

ik ook nog steeds niet lekker.
Haii

Brab *kus*. Jee wat enorm balen zeg dat je vandaag weer naar het ziekenhuis moet. En dan wordt hij morgen geopereerd he?

Stier, beterschap voor jou en Yannick!!

Uni, haha ja van het een komt het ander. Maar gewoon stapje voor stapje en dan ruimtes afmaken (ahum niet dat we het hier zo doen ). Fijn dat de uitslagen van je vader goed waren!

Kay, is je auto weer gemaakt? Fijn he als je kind zich zo voorbeeldig gedraagd? Dan kun je zoo trots zijn!

12-9 men het wordt wel steeds spannender he? Ik ben zoooo benieuwd wanneer het begint, maar ehm jij vast ook .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Mijn buik is trouwens inmiddels ontploft. Ik heb nu met 20 weken de 30 weken buik bij Lena. Haha oeps. Nou ja ik zie wel hoe het verder gaat . Milena gaat lekker, die vermaakt zich steeds prima en is over het algemeen wel vrolijk. Af en toe komt ze even naar haar broertje in de buik zwaaien. Ze had op het kdv verteld dat ze een broertje krijgt en dat hij Tiny Winky gaat heten. Ahum...

Ik kreeg van mijn papa nog een enorm compliment zondag. Hij vertelde tegen andere mensen (want bij ons in de familie zeg je dat soort dingen nooit tegen elkaar) dat hij vond dat ik MIlena zo vresleijk positief opvoedde en dat hij dat zo goed vond. Superlief, ik stond in de keuken en ik vond het zo lief dat ie 1 uberhaupt daar iets over opmerkt en 2 dat dan ook tegen anderen zegt.
goeiemorgen,

Alles nog rustig. Wel gek met Ties is dit de dag dat ik bevallen ben, raar dat ik nu nog niets voel. Maar Ties heeft vanmorgen voordat hij naar kdv ging veel kusjes op mijn buik gegeven en gezegd dat baby eruit moet komen. Nou als dat geen weeenopwekker is................

Frans, wat lief van je vader. En helemaal super omdat je dat nooit had verwacht van hem. En nu al aan het ontploffen, wordt het misschien toch een tinky winky.

Stier, beterschap voor jullie!

Uni, fijn dat uitslagen nu wel goed waren.

Brabbel, succes vandaag!

Man is thuis vandaag, auto moest naar garage voor apk. Dus hoop dat het nog even rustig blijft of dat ik niet naar zh hoef als er toch iets gebeurt. Ze zouden auto zo snel mogelijk klaar hebben.
Allemaal hard aan het werk vandaag.

Hera, bij septbaby's ook een luke geboren gisteren.
Ik denk aan jullie Brabsie!

Ik heb er een ochtendje in het ziekenhuis opzitten en Vent heb ik daar achter gelaten

Hij had maandag met een boor in z'n hand gezeten. Boortje brak af en daardoor viel de boor naar beneden, zo tussen z'n knokkels. Natuurlijk even naar de dokter geweest, maar die zei dat het wel mee viel. Gisteravond kwam hij thuis en was z'n hand opgezet en werden z'n vingers blauw. Dokter weer gebeld, maar die zei; leg er maar een koele natte lap omheen dan trekt het wel weg. Nah.. Niet Dus. Er zit een fikse ontsteking in z'n hand en hij moet nu een stootkuur antibiotica aan het infuus. Zeker 3 dagen. Misschien meer.

Fijn.
Jee DDDJ, dat is ook even schrikken zeg. Dat hij ook meteen zolang moet blijven. Slordig van de dokter dat hij niet sneller heeft gehandeld.

Stier: beterschap voor Yannick en jezelf!

Frans, lief zeg van je vader! Dan glim je ook even lekker van trots, haha. Enne grappig hoor je dochter die een tinky winky broertje wil, haha! Misschien heb ik het helemaal gemist, maar wanneer hebben jullie de 20 weken echo? En willen jullie ook weten wat het gaat worden?

12-sept, doe je nog wat op zo'n dag of sleep je je inmiddels al naar het einde van de dag. Niets aan de periode na de uitgerekende datum.

Brabbel, wat weer slordig van het ziekenhuis gisteren. Vandaag wel alles goed gegaan? Heel veel succes morgen met Kaj en ik zal aan jullie denken!

Hera, Luke nog steeds goede nachten?
Nou de auto heeft een slechte accu, maar rijd nu wel weer, had ook een aantal dagen stilgestaan, omdat we het weekend weg waren. Gelukkig hoefde ik niet erg lang te wachten op de anwb. Voelde me wel een enorme doos toen ik niet wist hoe ik de moterkap op moest doen. Had ik nog nooit gedaan sinds ik deze auto heb, schaam. Wil altijd overkomen als een hele onafhankelijke vrouw op dat gebied, nou dat mislukte gisteren dus, haha!

Vanmorgen naar de vk geweest, kind ligt nog steeds goed en zelfs al een beetje ingedaald! Ze vond dat ik een mooi buikje had om te voelen, leuk om te horen. Verder schatte ze dat dit al een flink kind aan het worden is, qua groei lag mijn baarmoeder zo'n 1 tot 2 weken voor, dussssss....

Wel grappig er lopen hier overal kinderen rond met de kinderpostzegels. Heb ze net gekocht, maar anderen kindjes speuren nu naar huizen zonder sticker, haha! Is ook zo'n strijd elk jaar weer!

Nou ga even was ophangen, Kayleigh slaapt nog, Iemand nog tips wat we weer eens moeten eten, heb geen inspiratie vandaag...
Nou uiteindelijk hoefde het niet vandaag, ze zaten echt helemaal vol.. Nu zien we hem morgenochtend in iedergeval..

vanaf 4.00 niet meer eten en vanaf 8.00 niet meer drinken.

9.00 melden en 10.00 is de bedoeling dat het gaat beginnen..

Ik ben nog eens doodop, koppijn, snotverkouden, hele kop zit vast met snot.. denk niet dat ik morgen mee mag naar de OK

Ik blijf wel bij hem slapen, we hebben een kamer alleen omdat hij bij de grote kindjes ligt dus dat scheelt, lekker tv op kamer enzo..

niu meiden ik ga nog ff wat offertes maken en dan nog ff van mijn mannen genieten en ik hou jullie op de hoogte'

XX
Oh Brab, wat een zenuwslopende dagen zijn dit voor jullie.

Heel veel sterkte voor morgen mop.
Brabbel, heel veel sterkte morgen!

DDDJ, wat een gedoe zeg met je man, dat is wel even flink schrikken. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Frans, wat lief van je vader zeg. Leuk om te horen.

Kayleigh, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Hier kwam ook een meisje aan de deur voor kinderpostzegels. Ze zei: "ik dacht al ze koopt vast wel, want de sticker van vorig jaar zit er nog op" Tja waar ze al niet opletten.

12-9 ik hoop voor je dat het snel begint en dat de kusjes van Ties dus helpen.

Universe, leuk hoor al die veranderingen in je huis, maar wel een boel werk.

Stiertje, wat sneu dat Yannick ziek is. Hopelijk is hij snel weer beter.

Ik ben erg moe en reageer morgen uitgebreider.

Weltrusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven