De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg gezellie Hera.

Ik ben alweer lekker thuis. Wat worden we dan een oude knarren zeg.

Kreeg zoveel last van mijn benen en rug dat ik zo lekker mijn bedje in duik.

Was nou niet echt een spectaculair feest.

Morgenochtend weer vroeg op.
Wel gezellig zo, hier met z'n tweetjes Hera.
Vindt dat je het nog best laat hebt gemaakt voor een zwangere hoor nala.

Hera, fijn dat je verrassing zo geslaagd was.

Wij zijn gisteravond naar Joseph geweest. Was erg leuk, mooie muziek en wist niet dat er zoveel humor in de voorstelling zat.

Mijn nichtje heeft voor eerste keer opgepast maar dat was ook prima gegaan. Was eigenlijk al weer te lang geleden dat we met z'n tweetjes weggeweest waren.

Vanmiddag met Ties naar kindervoorstelling, ben heel benieuwd wat hij er van vindt.

Ga naar mijn croissantjes
Pff ik vind dat je het nog lang hebt volgehouden Nala.

Veel plezier vandaag met je familiebezoek.

12-9 Leuk zo'n avondje samen weg. Naar welke kindervoorstelling ga je?

Nou ik heb een beetje spijt dat we toch uit eten zijn gegaan zo vlak na de buikgriep. Mijn buik doet zeer/rommelt en voel me goed misselijk. Dus dat was denk ik iets teveel van het goed van bijna niets eten na een 3-gangemenu

Luke voelt zich ook niet helemaal fit was om 0:00 al wakker en om 4:00 nog een keer en om 7 uur.

We doen vandaag dus maar mooi rustig aan.

Brabbel, hoe was het gisteravond?
Hai!

Hera, wat fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben. Last van je maag daarna is minder fijn . Lief dat je zo'n verrassing voor je man had! Vond ie vast heel leuk. Jamemr dat Luke weer aan het spoken was.

Haha Kayleigh die toch liever Kayla heet hoe kmt ze daar nou weer bij?

Amy, balen dat jullie in de kwakkelodus zitten. Hopenlijk zijn jullie daar snel uit! Haha heerlijk wat die kinderen allemaal uit kunnen kramen

Milena heeft gisteren een oudere vrouw tot tranen toe geroerd in de AH. Wij gingen samen boodschappen doen en ze was goedgehumeurd (joehoe). Eigenlijk wilde ze zo'n klein karretje, maar die waren op. Er stonden nog wle van die auto's, dus toen mocht ze zo'n kar. Een oudere vrouw stond er naast uit te puffen en ze had haar rollator voor die auto's gezet. Milena zet haar schattigste gezicht op en vraagt aan die mevrouw: mevrouw, mag ik alsjeblieft een auto mevrouw? Haha de tranen sprongen in haar ogen en ze heeft wel 10 keer gezegd dat MIlena zo'n vreselijk lief welopgevoed meisje was en dat je dat toch niet vaak meer ziet tegenwoordig. Haha, ik heb maar geknikt en niet gezegd dat datzelfde welopgevoede ontzettende lieve meisje ook het bloed onder je nagels vandaan kan halen

Nala, wat heerlijk dat je een goede echo had en je je spruitje weer even hebt kunnen bekijken!! Raar om daar weg te gaan idd, maar ook wel weer fijn lijkt me. Nu zijn jullie niet meer medisch toch?

Quint hoe is het?

DDDJ, haha die Daphne. Milena heeft ook wel eens in de winkel geroepen: MAMA NIET SLAAN NIET SLAAN. Ahum, het kind is dus echt nog nooit door ons geslagen . En wat ze de laatste tijd steeds doet is vragen om dingen die heel vanzelfsprekend zijn: dus mama als ik naar buien ga mag ik dan alsjeblieft mijn jas aan mama? Dat soort dingen, alsof wij echt de strengste ouders ooit zijn

Vandaag zijn we nar Austerlitz geweest. Was leuk, het was ook zulk lekker weer. Ik heb erg subtiel gekolfd op een bankje. Haha ik kan nog steeds beter kolven dan live voeden . Milena vond de speeltuin geweldig en wilde haast niet van de schommel af. We moesten haar steeds hoger duwen, totdat ik het te eng vond (ahum mama is een nerd dus).

Iemand van mijn andere topic heeft echt zo'n mooie geboortetaart gemaakt. Ik zal wel een foto op Hyves zetten. We durfden hem bijna niet op te eten, maar hij is ook te lekker om te laten staan
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Frans, hoe laat was je in Austerlitz? Ik heb met mijn ouders daar rond een uurtje of 11 uur-half 12 een bakkie gedaan. Op weg naar mijn oom en tante.

Toevallig zeg!

Wij zijn nu trouwens nog steeds wel medisch, want ga nu naar de gynaecoloog. Dus dat ff verder afwachten.

Was een lange middag, zo op die verjaardag. Maar wel gezellig.

Vind het altijd wel leuk om de fam weer eens te zien.
Dat is wel heerlijk om te horen, Frans. Is ook wel schattig.

Hier ook een jongetje die alles vraagt:

Mama, mag ik op het gras? Mama mag ik een jas aan? Fase!

Nog even en je meid wordt alweer 3! pff gaat hard zeg.

Wat leuk zo'n geboortetaart en vooral lekker!

Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen over Luke.

Gisteren was hij al jengelig en anders dan normaal.

Vanmorgen toen we uit bed gingen. Hij lag toen al ruim een uur bij ons in bed, tegen mij aan onder de dekens. Voelde hij koud aan. Dus getemp. had hij 36.6 (terwijl hij altijd 's morgens 37.0 heeft, weet ik zeker omdat we in het zh en daarna regelmatig moesten temp.)

2 uur later voelde hij iets warmer aan 36.9. 's middags 36.8

En toen we hem net naar bed brachten 36.6.

Hij is ook slomer, rustiger vandaag.

Ik vind zijn oortje ook iets anders ruiken en er komt veel oorsmeer uit. Mijn man ruikt dat niet. Hij is flink verkouden (stroomt uit zijn neus dus dat is goed) en hoest ook aardig.

Kortom vaag, onduidelijk, raar....wat moet ik ermee.

*Amy, weet jij of dit normaal is??*

We blijven gewoon kwakkelen met Luke. Hoop dat het snel mooi weer wordt

Allemaal een fijne avond.
hahah nu ik mijn stukje terug lees lijkt het net of ik mijn kids altijd temperatuur de hele dag door.

Dat doe ik normaal dus niet. Maar hij voelde zo koud aan en mijn gevoel....... We hadden hem al een dikke trui aangetrokken met een capuchon, zodat hij minder warmte zou verliezen via zijn zijn hoofd.
Hmmm heb net even lopen surfen op internet maar je lichaamstemperatuur schommelt tussen 36,5 en 37,5 Geen idee of dat ook zo is bij kleine kinderen.

Ik blijf in vlagen het gevoel houden dat er iets niet "goed" (dat klinkt zwaar) is met Luke maar kan mijn vinger er niet opleggen.

Elke keer is er wel iets.

Misschien ben ik ook wel te overbezorgd nu en let ik teveel op.
Hey Hera, vervelend dat je je zorgen maakt. Volgens mij is de temperatuurschommeling van 36.5 en 37.5 ook bij babies normaal. Maar als je je zorgen blijft maken over de slomere indruk die hij maakt en zijn oortje, kun je morgen best even langs de huisarts gaan toch? Hij/zij begrijpt het vast wel als je wat sneller bezorgt bent (als je dat al zou zijn) door de RS virus van toen!

Wel lekker dat jullie lekker hebben gegeten gister! Hoe gaat het met je eigen maag?
Jee Frans, subtiel op een bankje kolven? Pfffff dat zou ik toch echt niet kunnen. Ben er op zich wel makkelijk mee, op een wc in een restaurant geen probleem, maar ergens waar mensen zomaar rondlopen, haha, nee dan maar live voeden!

12-sept, hoe was de kindervoorstelling? Ben ik ook van plan om een keer met kayleigh zoiets te gaan doen, volgens mij vindt ze dat wle leuk namelijk. Vond ties het ook leuk?

Nala, lekker op tijd thuis dus gister, haha, welkom to the club. k moet volgende week voor het eerst een late dienst werken en ben benieuwd of ik m'n ogen nog open kan houden op het eind, haha! En ik ben (of misschien was) een echt avondmens hoor!

Nou de eerste 4 dagen werken zitten er weer op, wordt meteen verwend met de komende 4 dagen vrij! Heerlijk om te werken, maar ben ook wel bekaf nu... Ga nu ook nog even bankhangen en dan hoop ik dat mijn kinders me heeerlijk laten slapen! Detlev drinkt nog steeds redelijk zijn flesje, net genoeg om geen honger te krijgen denk ik, maar dat is goed genoeg voor nu!
Wat goed dat Detlev drinkt uit de fles. Ook al is het net genoeg om zijn honger te stillen.

Luke heeft het nu eindelijk door en drinkt zonder problemen de fles leeg. Wil hem dan wel graag zelf vasthouden. Dus er is nog hoop

Fijn dat je werkdagen er weer opzitten.

Vannacht was hij weer om de 3 uur wakker maar ziet er iets beter uit dan gisteren. Is wat wakkerder dus we kijken het even aan.

Brabbel, wat goed van Kaj!!!! wat een mijlpaal

Fijne maandag allemaal.
Hoi,

Hera, lastig hoor. Ik zou in principe zeggen dat als jij denkt dat er iets is, dat dat reden genoeg is om naar de huisarts te gaan. Jij kent je kind en je weet wanneer iets ander is. De schommelingen in lichaastemperatuur lijken me niet zo raar trouwens. Dat ie wat slomer is en dat z'n oortje stinkt zou ik wel even in de gaten houden.

Brab, hoe was je feest? En wat een goede berichten verder! Kaj doet het goed en van de klinkisch geneticus ook goed nieuws! Heb je al foto's op hyves?

Kay, haha ja ik kan heel subtiel kolven? Enige is om de tepel goed in dat aanzuigding te krijgen, maar dat kan ik in 5 sec. Daarna trui en jas erover en knijpen in dat ding.

Fijn dat Detlev nu redelijk uit een fles drinkt! Ik hou je verhaar heel goed in mij achterhoofd, want ik wil Bojan eigenlijk iedere dag uit een flesje laten drinken, zodat hij er aan gewend blijft. En lekker dat je eerste werkdagen er weer op zitten! Nu lekker vrij.

Nala, wij waren er rond 1300 uur. Haha dat was echt gek geweest als we jullie daar tegengekomen waren, jammer dat het niet gebeurt is!

Bojan is een beetje lastig aan het doen vannacht en vandaag. Wil graag drinken, hapt slecht aan, laat vaak los, lijkt niet genoeg te hebben na het drinken van 1 borst. Wil niet de tweede borst, spuugt nu ook ineens en hij huilt na een voeding. Ik heb al in zijn mond gekeken op zoek naar paddestoelen, maar die zie ik niet echt. Bovendien krijgt ie nog zijn onderhoudsdosis Daktarin. Iemand een idee? Of is dit een faaaaaaase? Mijn tepels vinden het ook niet zo leuk om 20 keer per voeding te worden aangezogen.

Vanochtend ook al een leuke ochtend. Ik was weer in de wedstrijd om Mileen op tijd af te leveren en dat dan niemand krijst van de honger of ik in ochtendjas met krulspelden of Mileen nog metklodders pasta aan haar mond binnekomt. Maar om kwart voor 9, zat iedereen in de auto. Ik ook, zoek mijn sleutel (want die laat ik aaaaaaaaaaaaaltijd in mijn broekzak zitten als ik instap waardoor ik moet gaan liggen op de autostoel om dat ding ui mijn zak te vissen), steek hem in het slot en draai hem om. Druk op de knop om auto te starte (want dan gaat met een knop omdat mijn contact stuk is) en... NIKS. Geen lichtjes aan, niks. Dus accu leeg. En das balen want MIlena's school is een half uur lopen op mijn tempo. Man gebeld, even gescholden, wagen gepakt, meerijplankje eraangeschroefd en op pas. Gelukkig kwam ik langs het huis van de buren die ik gezellig op de bank zag zitten. Dus ben ik even gaan vragen of zij op Bojan wilden letten, terwijk ik met de fiets Mileen wegbracht. Dat wilden ze gelukkig wel. Haha MIlena was erg onder de indruk dat we haar broertje zomaar ergsn stalden. Ze wilde steeds weten of de buurvrouw hem niet zou laten vallen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, jij bent niet toevallig zaterdag op Texel geweest he? Meende je aan het strand voorbij te zien komen, maar ik zag geen twee kindjes om je heen. Je hád het kunnen zijn qua uiterlijk...
Haha nee, maar ik wil wel graag naar Texel (zeur al maanden bij vent, maar hij wil niet ).

En inderdaad ben ik tegenwoordig altijd in het gezelschap van minstens 1 kind .

Maar jij bent op Texel geweest, was het leuk? Uitwaaien? Dat is vast wel gelukt!
Hoi!

Hera hoe gaat het nou met Luke? Ik vind dat Frans het goed verwoordde, jij kent je kind het beste en als jij je zorgen maakt is dat je goed recht. Ik had waarschijnlijk de HAP gebeld gisteravond, als ik in jouw schoenen stond.

Frans ik moet altijd lachen om jouw verhalen. Heerlijk! Die Milena, bang dat de buurvrouw haar broertje zou laten vallen

Kay lekker hoor, geniet van je vrije dagen!

Toen jullie schreven over Austerlitz moest ik aan een concentratiekamp denken, maar dat bedoelen jullie vast niet....

Nala ik was vanmorgen met mijn moeder boodschappen gaan doen in onze oude buurt (Lidl, lekker goedkoop) en toen kwamen we je vader tegen. Ik heb hem helemaal niet gezien, was druk bezig de winkelwagen in bedwang te houden in de wind en m'n nichtje was er ook bij... dus mocht het bij jou uitkomen, ik heb hem niet expres genegeerd hoor!! (en mijn moeder heeft hem wel dag gezegd trouwens).

En nee, ik heb vrijdag niets gezegd over m'n zwangerschap. Dus al die zorgen nog voor nix ook. Bij een eventueel volgend gesprek bij een ander bedrijf zal ik het niet meer kunnen verbergen. Ik had gisteren ontzettend last van mijn buik en rug, en toen ik vanmorgen opstond was mijn buik ineens een stuk gegroeid leek het wel. Gelukkig voel ik me nu wel beter. Zaterdag waren we de hele dag op pad naar m´n zwager en schoonzus in Emmen. Hartstikke leuk en gezellig, maar zo´n hele dag was echt dodelijk vermoeiend en killing voor mijn bekken bovendien (in totaal bijna 6 uur in de auto).

Trouwens allemaal nog bedankt voor de lieve en bemoedigende woorden hoor... heel lief!
Thanks dames voor jullie lieve woorden.

Nick was nooit ziek als baby dus dit is helemaal nieuw voor ons. En daar word je knap onzeker van

Hij heeft vandaag al 2x 2 uur geslapen en dat is veel. Hij ziet er nu ook uitgeruster uit.

Fijn dat jij je nu weer wat beter voelt Q. Pff 6 uur in de auto is ook erg lang en voor je bekken echt niet fijn!.

frans, wat lief dat milena zo bezorgd was om Bojan en wat fijn zulke buren.

Balen van je auto!

Sorry moet er weer vandoor er heeft iemand honger.
Brabbel, hoe was je feest?

Quintie, Austerlitz heeft volgens mij wel met de 2e wereldoorlog te maken.

Heb in de vluggigheid ff een bord gelezen. Maar weet het niet meer psies... Frans, jij wel?

Hera, hoe is het met Luke?

Ben vanmorgen op mijn petekind aan het passen. Echt leuk.

Hij kan nu lopen en is errug ondeugend.

Zit nu lekker bij mij op schoot. Vind dat typen zo interessant.

Alleen de honden blijven zenuwachtig bij hem. Ben benieuwd hoe dat straks gaat...
Wat leuk lekker oppassen op je petekind.

Wat doen je honden nu dan? Het zegt nu nog niet zo heel veel hoor.

Eigen kinderen zijn anders dan kinderen die even in huis komen, voor een hond.

Met Luke gaat het gelukkig weer wat beter. Is weer vrolijker/actiever. Heeft wat meer uur achter elkaar geslapen, dus dat helpt ook allemaal mee.

Vanmorgen ook weer netjes uit de fles gedronken, toen ik aan het werk was.

Gisteren de eerst OR vergadering gehad van de psz. Was wel erg leuk. Binnenkort kinder-speelgoedbeurs.

Dus we kunnen direct aan de slag.
De honden gaan niet uit zijn buurt. Dus durf hem niet alleen te laten met ze. (denk dat je dat nooit doet met dieren en kids)

Hij hoeft maar zijn koekje of iets anders even op de grond te leggen, of 1 van de honden heeft het al op.

Het is vooral zenuwachtig om hem heen drentelen en hem niet met rust laten.

Maar merk wel dat ze makkelijker met hem zijn dan met "onbekende" kinderen.

Ze zijn toch al een beetje aan elkaar gewend.
hoihoi,

Hera, fijn dat het weer beter gaat met luke. Blijft wel erg aan het kwakkelen zo he?

Frans, oh kan me goed voorstellen dat je even flink moest vloeken toen je alles kant en klaar in de auto had en die het niet deed. Gelukkig had je nog een buuf.

Nala, vindt je het niet spannend kids met je hondjes. helemaal omdat de jongste af en toe nogal wild kan zijn (of is dat nu al minder?)

Quintie, alles weer een beetje achter je kunnen laten. Wel leuk zo'n dagje emmen maar inderdaad erg vermoeiend.

Do, succes morgen!

Ka, fijn dat je eerste dagen zo goed zijn bevallen, maar wel lekker dat je nu weer vrij bent. Detlev kiest eieren voor zijn geld, net genoeg. Hoorde laatst trouwens verhaal van kindje dat hele dag niets dronk op kdv en dat 's avonds thuis gewoon weer inhaalde. Hoef ik met mijn hongerlapje niet te proberen.

Voorstelling was erg leuk (toren van geluid met de spijker op zijn kop, echte aanrader!) Ties was eerst beetje onder de indruk en later deed hij volop mee, praatte er steeds tussendoor met alles vragen en benoemen. Ze maakte een muziekstad waar de kinderen na de voorstelling nog mochten spelen. Ga zeker kijken of er nog eens iets leuks komt.

Wij zijn zaterdag naar Joseph geweest en vanavond naar comedytrain (niet zo goed op de data gelet met reserveren)
12-9, spannend vind ik het niet, maar let wel op. Laat hem niet alleen met de honden.

Maar de jongste hond doet (heel apart) juist liever tegen hem dan de oudste.
Hey 12-9 theaterganger . leuk hoor. Hoe heette de voorstelling waar je emt Ties heen was nou?

Al eenbeetje gewend in het nieuwe huis?

Hera, fijn dat het weer beter gaat met Luke! Toch niet fijn als je je ongerust moet maken he? Hoe ging het werken?

Nala, ja de piramide is een oorlogsmonument. Leuk oppassen op je petekind! Willen jullie ook peetouders? ZIjn jullie katholiek?

Hier een goede dag. Bojan had gsteren een huisdagje en vandaag een slaapdagje. Armerd moest wel vanohctend mee door de regen om zijn zus weg te brengen, daarna naar een vriendin geweest. Heeft ie lekker geslapen. Ook geluncht en thuis heeft hij wee tliggen slapen tot we Milena op moesten halen. Om half 7 was ie weer doodmoe, dus in bad aan de borst en om half 8 lag hij weer in bed . Slappkoppie

Milena is trouwens voor de tweede keer door hetzelfde kindje gebeten op het kdv. Ze was zelf niet zo onder de indruk, maar ze heeft een blauwe schijf van tandjes op haar arm zitten. Ahum, ik dacht k*tkind wat mijn kind bijt! Kindje heeft wel straf gehad en ik snap toch echt wel dat de leidsters niet alles kunnen zien. Ze vonden het ook echt heel erg. Maar, hmm ik vind het toch niet zo leuk dat een kind mijn kind 2 keer kan bijten.
Ach arme Milena, al 2 keer gebeten door een kindje.

Zou er hetzelfde over denken hoor.

Mijn man is katholiek, ik ben eigenlijk zonder geloof opgegroeid, maar zijn wel in de kerk getrouwd en ga met mijn man mee naar de kerk als die gaat. (is nu niet meer zoveel hoor, maar vroeger wel)

Dus ons kindje krijgt idd peetouders. Mijn zwager en schoonzus. (ouders van ons petekindje )

Hadden het 2 jaar geleden al gevraagd toen ik zwanger was, maar dat verliep tuurlijk ff anders. Maar ze weten dat het "aanbod" nog steeds staat.

Zij wilden ook heel graag ons als peetouders voor hun zoontje, boeide ze niets dat wij het ook al aan hun hadden gevraagd hihi. Dus zijn we straks peetouders van elkaars kids.
Even snel.

Do, heel veel succes morgen in het zh

sorry reageer morgen even verder op iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven