De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dootje, veel succes vandaag!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Do lief, heel veel succes vandaag!

Even C/P van Oeh en dan kom ik vanmiddag terug om te reageren!

Hoi, allemaal! Ik verwaarloos jullie. Maar ik ben zo druk. En nu was Daphne ook nog ziek. Het gooide allemaal roet in het eten want ik zou vanmorgen met Quintie naar Frans rijden om de kleine Bojan te bewonderen en lekker aan hem te snuffelen. Maar dat ging dus niet door Daphne is inmiddels wel weer opgeknapt, op een nare snottebel en hoest na, maar ik vond het toch niet zo'n goed idee om boven Bojan te gaan hangen.

Ik weet van voren niet meer dat ik van achteren leef jongens. 32 uur werken vind ik best pittig. Ik moet eventjes m'n ritme vinden, want naast dat werken, wil ik al m'n vrije tijd zo nuttig mogelijk besteden en dus ren ik me op m'n vrije dagen ook het schompes. Van het weekend zaterdag naar de geitenboerderij geweest met Daphne en zondag wezen zwemmen. En floep, weg is je weekend. Het zal vast allemaal gauw beter gaan, dat ritme staat om de hoek op me te wachten!

Ik ga leuk verdienen heb ik gisteren gehoord. In vergelijking met vorige baan ga ik er dik op vooruit. Dus dat is wel lekker. Verder is m'n baas lief. Volgende week woensdag is er een afdelingsuitje en woensdag is mijn vrije dag. Nu mag ik m'n dag ruilen, zodat ik op woensdag werk en dus in de baas z'n tijd op afdelingsuitje ga en een andere dag die week vrij heb. Fijn

Ik moet wel vreselijk afkicken hoor jongens. Ik kan me niet meer herinneren dat ik zo weinig op het forum kwam. Bij ex-baas had ik overdag altijd wel tijd om even forum te checken, maar hier... Sjee, ik ben echt heel druk. Wel fijn hoor, dan vliegt de dag voorbij. Maar goed, ik vertoon wel afkickverschijnselen. Ik kom vanmiddag nog wel even terug. Ik moet nu gaan douchen, in de kleren en op pad met Daphne. Daphne wil fietsen. Nou, ik ga het zo nog even bekijken, want echt lekker ziet het er hier niet uit.

Tot later! x
DDDJ, zal idd wel ff lastig zijn om je ritme te vinden.

Van helemaal niets naar 32 uur is veel.

Gelukkig heb je het wel naar je zin en heb je zo'n aardige baas.

Is het zonnetje nu ook bij jullie gaan schijnen?

Hiero wel hoor.

Ga vanmiddag lekker op het fietsie richting mijn werk. Heb gelukkig nog een middagje werk. Zat gister zo lui te wezen, is niets voor mij...

Dominica, moet je vandaag weer naar het zh? Succes!
Do, hoe is het gegaan in het zh?

DDDJ, dat is lekker dat je meer gaat verdienen en dat je zelfs op een werkdag mee mag met een uitje, wat lief!

Ik hoop dat je gauw een ritme weet te vinden.

Nala, lekker hoor dat je vanmiddag nog even mag werken. Is het al geregeld met je verlof en uren op sparen?

12-9 Dat klinkt als een leuke voorstelling! Is het probleem met de aannemer al opgelost?

Quintie, hoe is het met je?

Moet er weer vandoor, probeer vanavond even wat langer te reageren.
Do, hoe was het in zh?

Nala, hier is het heerlijk weer, lekker om dan te fietsen.

Frans, was de spijker op zijn kop van toren van geluid.

Arme milena twee keer gebeten. Is altijd beetje dubbel, kunnen inderdaad niet alles zien. Zeg ik ook tegen ouders als er bij ons iets gebeurt. Maar ja als het je eigen kind is.

DDDJ, vindt het zo super voor je dat je zo'n geweldige baan hebt gevonden. Nu nog even je ritme vinden. En echt super dat je dan ook nog iedere keer wat leuks doet met Daphne, heb daar soms gewoon echt geen zin in in het weekend.

Ties slaapt nog niet zo denderend in z'n grote bed. Net weer voor de derde keer in bed gelegd. Het is nu stil dus hoop dat hij eindelijk slaapt. Ben vandaag hachee aan het maken, had ik nog nooit zelf gedaan. Bestel het altijd bij mijn mams.
Hoi!

Hier is het ook heerlijk weer, prachtig zonnetje en een helderblauwe hemel. Dus wij hup naar de eendjes en de speeltuin, begint dat kind van mij toch te klagen: 'Mama, tis heeeeeeel koud buiten hoor!' Dus ik zo.. huh? Hij wilde naar huis zei hij daarna.. gek kind. Volgens de juffies klaagt hij wel vaker als ze gaan buitenspelen. Dat is z'n Antiliaanse bloed zeggen ze dan grappend. Haha, het zal wel.

Dominica, ik sluit me aan bij de openstaande vragen; hoe ging het vandaag?

DDDJ, nie schuldig voelen nie! Je doet het hartstikke goed en ineens 32 uur werken als je dat niet gewend bent valt ook helemaal niet mee hoor! Ik hield de woensdag ook altijd bewust vrij voor Jano om te gaan zwemmen oid, op zaterdag gaan we meestal met z'n drietjes weg en op zondag doen we eigenlijk standaard niets. Dus dan doe jij nog hartstikke veel vind ik!

12september, jammer dat Ties nog zo moet wennen aan zijn nieuwe bed! Jano slaapt al tijden niet meer 's middags, tenzij we 's ochtends heel veel hebben gedaan. Op de crèche slaapt hij ook niet meer. Ze vroegen me een tijdje terug voorzichtig of ze hem mogen ophouden als de andere kindjes gaan slapen, want hij is bijna nooit moe en gaat dan op zijn bedje staan springen en de andere kindjes wakker houden

Is het gelukt met de hachee?

Frans, die arme Milena! Kan me voorstellen dat je ervan baalt hoor, zeker als het nu al voor de tweede keer gebeurd.

We hebben het er hier volgens mij nog nooit over gehad, maar ik vraag het toch maar: hebben jullie ervaring met besnijden? Wij denken erover om het te laten doen bij Jano namelijk, maar ben een beetje op zoek naar tips en verhalen ofzo. Vriend is vandaag met hem naar de dokter geweest (mannending hè ) en de dokter wilde al gelijk een verwijsbrief maken want was het ermee eens, maar die gekkerd heeft gezegd dat hij toch eerst wil overleggen met mij. Ik ben er op zich helemaal voor, maar toch... ik ben een beetje bangig ofzo
Quintie, mijn man is besneden ivm een te kleine voorhuid. Weet eigenlijk niet of het erfelijk is en hoe je dat bij kleine kindjes kan zien.

Om andere reden zou ik het niet doen, lijkt me best pijnlijk.
Heb er ook al aan gedacht om Ties op te houden maar hij heeft zijn slaap echt nodig. Want als hij eenmaal slaapt moet ik hem na 2 uur vaak nog wakker maken. Denk echt dat het wennen is aan grote bed en alle verleidingen om er uit te komen.
Ja bij mijn vriend zelfde verhaal. Hij was toen 6 en heeft er nog levendige (lees: pijnlijke) herinneringen aan. Daarom willen we het eigenlijk nu doen, nu Jano nog relatief klein is. Medisch gezien gaf de dokter aan dat het een optie is (beetje ingewikkeld om uit te leggen wat eraan mankeert) maar dat we er ook voor kunnen kiezen om wat langer te wachten. En dan zeg ik toch liever nu dan later. Hoewel ik het ook veel hygiënischer vind zou ik het niet om die reden alleen doen denk ik. Belangrijkste is dat er een medische aanleiding voor is en dat had ik wellicht wat duidelijker moeten zeggen hoor!
zal het ook eens aan de huisarts vragen als ik daar kom. Blijft lastige keuze als je zeker weet dat het ik de toekomst moet zou ik het denk ik wel doen. Als het niet zeker is .zou ik wachten, het blijft pijnlijk of hij nu 3 of 6 is. Weet het misschien alleen later niet meer.
Hera, nee het is nog niet geregeld met mijn verlof. Mijn baas is er volop mee bezig.

12-9, is de hachee nog gelukt? Mijn mannetje staat lekker voor mij te koken.

Haha Quintie, Jano die het koud heeft.

Heb ff in de achtertuin gezeten. Heerlijk ff dat zonnetje.

Maar de woei was nog een beetje frisjes.

Hebbie mijn smsje over vrijdag nog gehad, dat het gelukt is? Heb er zin in!

Had net mijn moeder aan de lijn; die vertelde dat mijn oom (waarvan mijn tante in juni is overleden) een prijs heeft gewonnen in de Staatsloterij!

Jullie geloven nooit hoeveel: 50.000 euries!!!

Niet te geloven. Ben zo blij voor em. Tuurlijk haalt het niet zijn verdriet weg, maar wel alle financiele zorgen.
Ja lees net je sms

Had niet eens gehoord dat er iets binnenkwam! Maar hartstikke fijn dat het gelukt is, ik heb er ook zin in! Staat je aanbod voor de buikbalsem nog? Anders ga ik zelf even een tube halen denk ik.
Quint er is een topic over op Viev, over besnijden. Even geen tijd om te zoeken, want eten staat op en is klaar om afgegoten te worden. Maar ik heb 'm laatst voorbij zien komen. Misschien kan je daar wat op terug vinden. Stond op de kinderen pijlerT
Thanx DDDJ. Had al effe gezocht maar kreeg alleen 2 oude topics naar boven. Desondanks wel nuttige dingen gelezen. Denk steeds meer dat we het maar beter wel moeten doen maar jeetje.. ik vind het nog steeds een beetje spannend voor hem. Ik heb wel al bedacht dat we het beter nu doen, in de zomer heeft ie al genoeg te verwerken met de komst van zijn zusje en nu ben ik toch thuis dus kan ik voor hem zorgen. Schijnt dat je er toch wel een of zelfs twee weken last van kan hebben. Auwie
Enne, eet smakelijk

(allemaal hoor!)
Jep, de buikbalsem komt je kant op Quintie. Staat al klaar. Dus je hoeft em niet te kopen.
hij was te eten maar denk toch dat ik hem volgende keer maar weer bij mijn moeder bestel
Haha, 12-sept, moeders kookkunsten zijn toch altijd het lekkerst. Hier bestel ik altijd snert of bruine bonensoep bij mijn moeder! Heb ik zelf nog nooit gemaakt en geloof ook niet dat dat er snel van zal komen. Kan best een beetje koken. maar de hollandse pot is niet echt mijn ding.

DDDJ, jij hebt het maar druk nu toch? Wel een omslag toch! Wel fijn dat je nieuwe baan in alle opzichten beter bevalt dan je vorige!

Hera, fijn dat het weer wat beter met luke gaat!

Nala, lekker zeg voor je oom, geen financiele zorgen in ieder geval!

Frans, lekker bezig met de 2 kids, haha. Arme Milena 2 keer gebeten. Kan gebeuren natuurlijk, maar niet leuk. Kayleigh is 1 x gebeten en dat meisje was ook een bijtertje. Haar moeder voelde zich vreselijk schuldig toen. Was ook op een rare plek bij kayleigh haar mond en dat had de moeder gezien.

Do, hoe was het vandaag???
Hier luister ik momenteel naar gejengel/ gehuil van zoonlief. Hij heeft het altijd na 3 kwartier tot een uur slapen wordt hij wakker en dan moet hij steeds mopperen/ huilen. Ene keer valt hij na zo'n 20 minuten weer in slaap, andere keer gaat dit over in krijsen. We weten ook niet goed wat we ermee moeten, eruit halen helpt niet want meneer is nog erg moe, wiegen in de wieg helpt soms wel soms juist niet. Frustrerend is het wel in ieder geval. Man gaat nu toch maar even naar hem toe... Gaat nog niet nog harder huilen, dus wie weet is het succesvol dit keer... hoop....hoop.....hoop

Gisteren was detlev wat ziekig, 39 graden koorts en huilerig. Volgens mij zitten er een tandje dwars. hij bijt steeds op zijn onderlip en kwijlt en wil op alles bijten wat hij tegenkomt. Wel een beetje vroeg, maar volgens mijn moeder waren we allemaal vroeg hiermee rond de 4 maanden. Tegen het einde van de middag was de koorts gezakt en was hij weer vrolijker, moest weer steeds lachen om zijn zus enzo!

Afgelopen nacht heeft hij voor het eerst op eigen kamer geslapen en dat ging best goed. Ik heb daardoor ook lekker geslapen, en daar was ik wel aan toe na een rotnacht daarvoor. Hopelijk zet zich dit voort!

Jeuj man is weer terug van zoon en hij is vooralsnog stil!
Wat een lekker weer hadden we vandaag. Heb lekker met kayleigh wat in de tuin omgehangen. Glijbaan schoongemaakt en wat onkruid tussen de plantjes weg enzo. Vindt Kayleigh erg gezellig. Detlev sliep voor de verandering eens lekker lang vanmiddag, dus veel quality time voor kayleigh. Ook nog even met haar geoefend op de driewieler. Doen we veel te weinig, het lukt haar wel om te sturen, maar zelf echt fietsen gaat nog voor geen meter. Hoe doen jullie kindjes dat?

Heb volgende week trouwens een sollicitatiegesprek trouwens, brrrr spannend. Is bij een andere organisatie, dus vinnut wel erg spannend. Ben zo slecht in sollicitatiegesprekken, heb al menig gesprek verknald. Deze baan lijkt me wel erg leuk en ik wil al heel lang iets anders! Dus heb een week om te stressen en voor te bereiden, zucht...
Vandaag is onze droom in duigen gevallen.

Geen derde IVF, dus geen zwangerschap, dus geen kind.

De resultaten van de eerste twee pogingen waren zo slecht, dat een derde poging niet eens meer gedaan wordt.

De vooruitzichten zijn zo slecht, dat de behandeling te zwaar wordt geacht voor de minieme kans dat het wat oplevert.

Vanwege het lage aantal eicellen wat bij mij reageerde op de hormonen, krijg ik over twee weken een uitgebreid hormoononderzoek. Dit is puur voor mijn eigen gezondheid, kan niets meer veranderen aan het IVF-standpunt van het ziekenhuis. Resultaat van de onderzoeken is pas na 6 weken bekend, dus duurt nu nog 8 weken.

Er zijn nog alternatieven (zoals bijvoorbeeld eiceldonatie of adoptie) maar voorlopig zijn we in- en inverdrietig en willen/kunnen we daar nog niet aan denken. We moeten nu eerst ons verdriet de vrije loop laten en rouwen om het verlies van onze grote wens, een kind van ons samen.
Ooohh sjit Do ... wat ontzettend, ontzettend heftig....heel veel sterkte in de verwerking hiervan...
Lieve Do, ik weet niet goed wat te zeggen. Maar meis, wat in- en in verdrietig vind ik dit voor jullie. Ik hoop dat jullie elkaar hierin kunnen steunen.
lieve do,

wat een verschrikkelijk nieuws, hier wil je toch geen rekening mee houden.

Lieverd wens jullie heel veel sterkte in het verwerken van dit alles.

Denk aan jullie
Lieve Do en doman,

Wat vreselijk nieuws voor jullie.......

Heel veel sterkte om dit nieuws te verwerken.

Denk aan jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven