De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!
maandag 23 maart 2009 om 14:28
Hoi!!
Oehhh Noa, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Het wordt vast een prachtige, slimme, superleuke meid met zo'n mooie naam!!
Geniet ervan!!
*struisvogelt even verder omdat zij nu de eerstvolgende is die moet bevallen....*
Nala was er nou wel een manier om het schema weer groter te maken? Misschien wel een goed idee... ?
Hera thanx voor je berichtje op hyves! Jano is echt flink ziek geweest vorige week, zo zielig. Vrijdag ging het weer iets beter en zaterdag zijn we voor het eerst weer naar buiten geweest. Hij is vandaag ook weer naar de crèche.
Ik heb af en toe zo'n last van dipjes.... het is niet leuk en ik zou ook niet moeten klagen, maar ik heb zoveel last van m'n zwangerschap en ik heb nog altijd last van mijn nutteloosheid. De dagen duren lanngggggggg. Toevallig zei vriend gisteren 'goh, 23 weken alweer. Wat gaat het snel... van mij mag het wel wat trager gaan'. Man! Ik wou maar dat ze er al klaar voor was want van mij mag ze al komen...
Gelukkig heb ik zo'n superlieve mama die mij dan even komt ophalen en naar de Prenatal rijdt om een superzoet roze pakje uit te zoeken als troost
Frans, 12sept, Kayleigh en iedereen... dikke kus en zwaai!
Oehhh Noa, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Het wordt vast een prachtige, slimme, superleuke meid met zo'n mooie naam!!
Geniet ervan!!
*struisvogelt even verder omdat zij nu de eerstvolgende is die moet bevallen....*
Nala was er nou wel een manier om het schema weer groter te maken? Misschien wel een goed idee... ?
Hera thanx voor je berichtje op hyves! Jano is echt flink ziek geweest vorige week, zo zielig. Vrijdag ging het weer iets beter en zaterdag zijn we voor het eerst weer naar buiten geweest. Hij is vandaag ook weer naar de crèche.
Ik heb af en toe zo'n last van dipjes.... het is niet leuk en ik zou ook niet moeten klagen, maar ik heb zoveel last van m'n zwangerschap en ik heb nog altijd last van mijn nutteloosheid. De dagen duren lanngggggggg. Toevallig zei vriend gisteren 'goh, 23 weken alweer. Wat gaat het snel... van mij mag het wel wat trager gaan'. Man! Ik wou maar dat ze er al klaar voor was want van mij mag ze al komen...
Gelukkig heb ik zo'n superlieve mama die mij dan even komt ophalen en naar de Prenatal rijdt om een superzoet roze pakje uit te zoeken als troost
Frans, 12sept, Kayleigh en iedereen... dikke kus en zwaai!
maandag 23 maart 2009 om 14:49
Hey Quint, zullen we anders wat afspreken? Ik kar met 2 kindjes overal naartoe hoor . Moet alleen af en toe kolven/voeden (hangt er van af waar ik ben )
Kay, grappig he die ng die een mm wordt. Milena zegt ook jommetje. Ik ben een meisje en Bojan is een jommetje, papa is ook een jommetje en opa ook. Mama is mama
Hera, hoe is het met jou?
Wat een pisweer zeg. Bij jullie ook?
Kay, grappig he die ng die een mm wordt. Milena zegt ook jommetje. Ik ben een meisje en Bojan is een jommetje, papa is ook een jommetje en opa ook. Mama is mama
Hera, hoe is het met jou?
Wat een pisweer zeg. Bij jullie ook?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 23 maart 2009 om 14:59
Ja hier net zo, alleen is mama wel een meisje! Ze heeft het ook steeds over de meisjes (zij en ik) en de jommetjes (man en Detlev), zo van de meisjes zijn beneden en de jommetjes boven enzo! Gister kwam man uit de douche de kamer binnen en dan toen kayleigh heel hard: wat een grote piemel, haha! Detlev heeft maar een kleintje natuurlijk en met het verschonen van de luier staat ze er bijna altijd met haar neus bovenop alles te inspecteren, haha (mama daar zit nog poep enzo).
Ik had iets te vroeg gejuigd met dat het lekker rustig alle kids op bed was. Ik had nog maar net het bericht geplaatst of Detlev liet even flink van zich horen, was inieder geval niet meer van plan om te stoppen met huilen. Dus daar ging mijn relaxmomentje alleen... Nou ja even knuffeltijd met zoon is ook wat waard!
Ik had iets te vroeg gejuigd met dat het lekker rustig alle kids op bed was. Ik had nog maar net het bericht geplaatst of Detlev liet even flink van zich horen, was inieder geval niet meer van plan om te stoppen met huilen. Dus daar ging mijn relaxmomentje alleen... Nou ja even knuffeltijd met zoon is ook wat waard!
maandag 23 maart 2009 om 15:04
Ik zat er ook al aan te denken om de tabel anders te maken.
Kan em heel duidelijk maken, maar dan ziet ie niet zo gezellig uit als nu.
Moeten jullie ff bij ons aug/spet topic kijken. Zo wordt 'ie dan ongeveer.
Ik hoor het wel.
We hebben de kinderwagen gekocht en het kamertje!!!!!!!!!!!
Zal straks ff de foto's op mijn Hyves zetten.
Ben daar zo blij mee. Wordt nu wel heel erg echt hoor.
De kinderwagen is dus de Quinny Buzz geworden, die ik al zei.
En het kamertje is creme met lichtbruin.
En Winnie the pooh beddengoed etc.
Zooooo cute!
Zijn nu niet naar Gouda gegaan. Deze zaak in Rotterdam is veel goedkoper, dus das super. (waren nu ruim 500 euro goedkoper als die in Roelofarendsveen!)
Veel kortingen en zo. Dingen er extra bij.
Kijk das nog eens leuk.
Vanaaf gaan we de kinderwagen ff in elkaar zetten en zo.
Oh ja, ook nog een maxi cosi erbij (ook met korting).
Dus helemaal happy de peppie.
Kan em heel duidelijk maken, maar dan ziet ie niet zo gezellig uit als nu.
Moeten jullie ff bij ons aug/spet topic kijken. Zo wordt 'ie dan ongeveer.
Ik hoor het wel.
We hebben de kinderwagen gekocht en het kamertje!!!!!!!!!!!
Zal straks ff de foto's op mijn Hyves zetten.
Ben daar zo blij mee. Wordt nu wel heel erg echt hoor.
De kinderwagen is dus de Quinny Buzz geworden, die ik al zei.
En het kamertje is creme met lichtbruin.
En Winnie the pooh beddengoed etc.
Zooooo cute!
Zijn nu niet naar Gouda gegaan. Deze zaak in Rotterdam is veel goedkoper, dus das super. (waren nu ruim 500 euro goedkoper als die in Roelofarendsveen!)
Veel kortingen en zo. Dingen er extra bij.
Kijk das nog eens leuk.
Vanaaf gaan we de kinderwagen ff in elkaar zetten en zo.
Oh ja, ook nog een maxi cosi erbij (ook met korting).
Dus helemaal happy de peppie.
maandag 23 maart 2009 om 15:22
dinsdag 24 maart 2009 om 15:01
Do, we kregen net de folder van de Karwei ze hebben daar tuinschermen van composiet in de aanbieding (tenminste zij zeggen dat het een aanbieding is )
129 euro voor een afmeting van 180x180 extra zware kwaliteit en rvs geschroefd.
Moest direct aan jullie denken.
Nala, hoe was het vandaag in het zh? Alles goed en wat zeiden ze van je klachten?
En weten jullie het geslacht al?
Q, het is ook klote dat je veel klachten hebt deze zwangerschap.
Kayleigh, wat fijn dat Detlev goed begint te drinken uit de fles, dus nu moet je serieus gaan kolven.
Sorry, de rest weet ik even niet meer.
Hier gaat het goed. Merk dat ik nu goed vooruit ga. Kreeg vanmorgen al van 2 collega's te horen dat ik beter loop.
Dus dat is wel lekker.
Slapen van Luke is erg wisselend maar komt wel weer goed.
Nick is nu al helemaal vol van zijn verjaardag.
Ik had bedacht om te trakteren op koekiemonsters met achter zijn mond een koffiefilterzakje en daarin een koekje.
Kom ik vandaag op school blijken, alle collega's die toen ook zwanger waren, ook te trakteren op koekiemonsters
Verder gaat alles z'n gangetje en eigenlijk niet zoveel nieuws.
Groetjes
129 euro voor een afmeting van 180x180 extra zware kwaliteit en rvs geschroefd.
Moest direct aan jullie denken.
Nala, hoe was het vandaag in het zh? Alles goed en wat zeiden ze van je klachten?
En weten jullie het geslacht al?
Q, het is ook klote dat je veel klachten hebt deze zwangerschap.
Kayleigh, wat fijn dat Detlev goed begint te drinken uit de fles, dus nu moet je serieus gaan kolven.
Sorry, de rest weet ik even niet meer.
Hier gaat het goed. Merk dat ik nu goed vooruit ga. Kreeg vanmorgen al van 2 collega's te horen dat ik beter loop.
Dus dat is wel lekker.
Slapen van Luke is erg wisselend maar komt wel weer goed.
Nick is nu al helemaal vol van zijn verjaardag.
Ik had bedacht om te trakteren op koekiemonsters met achter zijn mond een koffiefilterzakje en daarin een koekje.
Kom ik vandaag op school blijken, alle collega's die toen ook zwanger waren, ook te trakteren op koekiemonsters
Verder gaat alles z'n gangetje en eigenlijk niet zoveel nieuws.
Groetjes
dinsdag 24 maart 2009 om 19:49
Hee Nala, van harte met je aankopen. Leuk he, dat babyshoppen?! Geniet er maar lekker van. Je hebt mooi spul gekocht !
Fijn Hera, dat je wat beter begint te lopen! Het heeft nu wel lang genoeg geduurd dus ik stuur mijn 'gauw weer de oude-straaltjes' naar je toe hoor
Balen van je dipmomentjes Quint. Ik snap het maar al te goed. Staan er wel vacatures in de kranten op jouw gebied, of valt dat tegen? Het is ook geen goede tijd gewoon. Je hebt de wind op banengebied even niet mee. Maar, hoe zit het met je boek? Ga je daar lekker mee op weg? En superschattige roze pakjes shoppen is natuurlijk ook wel heel gezellig.
Kay, wat fijn dat Detlev lekker drinkt uit de fles! Dat moet een last minder zijn op je schouders. Het is zo frustrerend als ze niet uit de fles drinken. Maar gelukkig gaat het nu goed komen! Haha, die Kayleigh die jou even gaat vertellen waar je nog moet poetsen met het luier verschonen
Frans, hoe is het nu?
Wat drinkt die kleine vent lekker zeg! Wow, 180 ml. Wat een lekker hongerlapje.
Heb je nog zo'n lekkere nacht achter de rug?
Dootje,
Fijn Hera, dat je wat beter begint te lopen! Het heeft nu wel lang genoeg geduurd dus ik stuur mijn 'gauw weer de oude-straaltjes' naar je toe hoor
Balen van je dipmomentjes Quint. Ik snap het maar al te goed. Staan er wel vacatures in de kranten op jouw gebied, of valt dat tegen? Het is ook geen goede tijd gewoon. Je hebt de wind op banengebied even niet mee. Maar, hoe zit het met je boek? Ga je daar lekker mee op weg? En superschattige roze pakjes shoppen is natuurlijk ook wel heel gezellig.
Kay, wat fijn dat Detlev lekker drinkt uit de fles! Dat moet een last minder zijn op je schouders. Het is zo frustrerend als ze niet uit de fles drinken. Maar gelukkig gaat het nu goed komen! Haha, die Kayleigh die jou even gaat vertellen waar je nog moet poetsen met het luier verschonen
Frans, hoe is het nu?
Wat drinkt die kleine vent lekker zeg! Wow, 180 ml. Wat een lekker hongerlapje.
Heb je nog zo'n lekkere nacht achter de rug?
Dootje,
dinsdag 24 maart 2009 om 19:55
Ik mis jullie...
Maar ik heb zo'n onwijs leuke baan. En ik moet voorlopig nog heel veel informatie in me op nemen, want het is allemaal zo uitgebreid. En officieel ook, want ik moet van alles snappen over rechtspraak en alles wat daarbij komt kijken. Dus ik leer iedere dag nog zoveel nieuwe dingen, dat ik 's avonds gewoon uitgeblust ben. Hele dag dingen leren en achter de pc... pfoei, het is gewoon pittig. Maar wel erg leuk.
M'n collega's zijn ook zo gezellig, ik voel me er helemaal thuis. Vorige week een afdelingsuitje gehad en dat was ook enorm gezellig. Hebben jullie wel eens een workshop delfts blauw gedaan? Een echte aanrader. Ik heb hier nu een Heuse 'DDDJ' Delftsblauwe beker staan. Ontzettend leuk om te doen.
Daphne doet het lekker. Ze moet heel erg wennen aan de nieuwe situatie en daardoor is ze vaak boos en ze slaapt slecht. Dus een combi van boos en moe, dat geeft wat uitdagingen Ik vind het vooral erg zielig dat het arme schaapje zo boos is en probeer haar steeds een beetje meer zen te krijgen. Maar goed, net zoals ik in het ritme moet komen, moet ook zij gewoon eventjes wennen. Op het kdv vindt ze het geweldig gezellig, dus dat is helemaal prima.
Gisteravond zijn we naar de open avond geweest van de openbare school hier om de hoek. Ik had me al ingelezen en had het idee dat deze school wel bij ons zou passen. Het is Dalton onderwijs en dat spreekt ons wel aan. Dus dit gaat 'm worden. Groots hoor, nu al opgeven voor de basisschool.
Morgen weer een druk dagje. Met Daphne naar osteopaat en ook nog wat dingetjes shoppen. Volgende week al op vakantie naar Egypte, dus er moeten nog wat dingetjes in huis gehaald worden!
Dus, allemaal een dikke kus. Ik hoop tot gauw!
dinsdag 24 maart 2009 om 20:22
Hoi
Bojan kan zo heerlijk te lachen als je hem verschoont, tenzij ik ook truitjes en rompers enzo over zijn hoofd ga doen, daar heeft ie echt een hekel aan! Als Milena er bij is, haalt ze de hel bovenverdieping overhoop. Dan hoor ik haar tegen aap zeggen dat ie bladiebladiebla een mooi rokje aankrijgt enzo. Helaas moet voor dat leuke rokje wel haar hele kledingkast overhoop getrokken worden. Zucht
Hij maakt ook geluid nu trouwens, niet bij het lachen. Maar als ik gezellig tegen hem klets krijg ik antwoord: huh. Een echte man dus
Geen goede nachten helaas. Kan beter niet vertellen hier dat het zo oed gaat
DDDJ, wat fijn dat je je nieuwe baan zo leuk vindt!! En heeeeeeeeeeeeeeerlijk naar Egypte, wow ik ben jaloers!
Kay haha de kleine Kay die lekker tips geeft over het poetsen, haha.
Hera, wat fijn dat het beter gaat!
Nog 4 dagen en dan is man weer thuis *telt af*
Bojan kan zo heerlijk te lachen als je hem verschoont, tenzij ik ook truitjes en rompers enzo over zijn hoofd ga doen, daar heeft ie echt een hekel aan! Als Milena er bij is, haalt ze de hel bovenverdieping overhoop. Dan hoor ik haar tegen aap zeggen dat ie bladiebladiebla een mooi rokje aankrijgt enzo. Helaas moet voor dat leuke rokje wel haar hele kledingkast overhoop getrokken worden. Zucht
Hij maakt ook geluid nu trouwens, niet bij het lachen. Maar als ik gezellig tegen hem klets krijg ik antwoord: huh. Een echte man dus
Geen goede nachten helaas. Kan beter niet vertellen hier dat het zo oed gaat
DDDJ, wat fijn dat je je nieuwe baan zo leuk vindt!! En heeeeeeeeeeeeeeerlijk naar Egypte, wow ik ben jaloers!
Kay haha de kleine Kay die lekker tips geeft over het poetsen, haha.
Hera, wat fijn dat het beter gaat!
Nog 4 dagen en dan is man weer thuis *telt af*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 24 maart 2009 om 20:29
Noa, van harte gefeliciteerd met je dochter. Wat leuk 2 meiden. Geniet maar lekker van je mooie stel.
Nala, leukleukleukleukleuk. Wat gaat dat snel he nu alweer al je spullen shoppen. Gaan jullie in jullie huis nog wel helemaal babykamer maken of wacht je daarmee tot in het nieuwe huis?
Frans, fijn dat Bojan zo goed drinkt. Wanneer komt je man weer thuis?
Kay, Detlev heeft het drinken uit de fles dus ook helemaal door nu.
Hera, goed dat het nu eindelijk weer wat opschiet met je rug. En leuk die traktatie, zie hem ook weleens voorbij komen op mijn werk.
DDDJ, vindt het zo super voor je dat je baan zo leuk is. Maar we missen je hier wel hoor. En inderdaad voor Daphne ook een hele verandering maar daar went ze wel aan. En al opgeven voor school, oh wat worden onze kids groot.
Hebben jullie trouwens topic over die opmerking van de leidster gelezen. Zo iemand hoort toch niet op een kdv te werken.
Hier een hoop gedoe, keuken nog steeds niet afgemaakt. Waren nu ook weer ineens niet van plan om het te doen. Maar morgen komt die man langs om te kijken en afspraken te maken.
Kids doen het super, Fenne begint eigen willetje te krijgen. Wordt boos als ze iets niet krijgt (bijv papier of boekje of zo) of als ze niet wordt opgepakt van de grond of uit de box. En dat doet ze vooral bij papa, bijdehandje heeft papa nu al om haar vinger gewonden.
Morgen weer cursus voor de OR, nu over argumenteren en presenteren. Niet zo'n zin in, maandag ook al studiedag gehad op gewone werk.
Nala, leukleukleukleukleuk. Wat gaat dat snel he nu alweer al je spullen shoppen. Gaan jullie in jullie huis nog wel helemaal babykamer maken of wacht je daarmee tot in het nieuwe huis?
Frans, fijn dat Bojan zo goed drinkt. Wanneer komt je man weer thuis?
Kay, Detlev heeft het drinken uit de fles dus ook helemaal door nu.
Hera, goed dat het nu eindelijk weer wat opschiet met je rug. En leuk die traktatie, zie hem ook weleens voorbij komen op mijn werk.
DDDJ, vindt het zo super voor je dat je baan zo leuk is. Maar we missen je hier wel hoor. En inderdaad voor Daphne ook een hele verandering maar daar went ze wel aan. En al opgeven voor school, oh wat worden onze kids groot.
Hebben jullie trouwens topic over die opmerking van de leidster gelezen. Zo iemand hoort toch niet op een kdv te werken.
Hier een hoop gedoe, keuken nog steeds niet afgemaakt. Waren nu ook weer ineens niet van plan om het te doen. Maar morgen komt die man langs om te kijken en afspraken te maken.
Kids doen het super, Fenne begint eigen willetje te krijgen. Wordt boos als ze iets niet krijgt (bijv papier of boekje of zo) of als ze niet wordt opgepakt van de grond of uit de box. En dat doet ze vooral bij papa, bijdehandje heeft papa nu al om haar vinger gewonden.
Morgen weer cursus voor de OR, nu over argumenteren en presenteren. Niet zo'n zin in, maandag ook al studiedag gehad op gewone werk.
dinsdag 24 maart 2009 om 21:21
Noa alweer mama!
Gefeliciteerd
Twaalfseptember gij opperhoofd van de prive hyves: hoe moet ik daar nou op vanaf normale hyves?
kon wel via het mailtje erop komen en zag tot mijn verbazing zoveel leuke foto's berichten enzo!
Do voor jou.
Blijf het toch positief inzien voor jullie, voelt op e.o.a. manier zo, dat het allemaal wel goed komt, had ik bij Nala ook steeds, dat gevoel.
(By the way, had jij nou alles van de msn groep verwijderd?)
Doei
Gefeliciteerd
Twaalfseptember gij opperhoofd van de prive hyves: hoe moet ik daar nou op vanaf normale hyves?
kon wel via het mailtje erop komen en zag tot mijn verbazing zoveel leuke foto's berichten enzo!
Do voor jou.
Blijf het toch positief inzien voor jullie, voelt op e.o.a. manier zo, dat het allemaal wel goed komt, had ik bij Nala ook steeds, dat gevoel.
(By the way, had jij nou alles van de msn groep verwijderd?)
Doei
dinsdag 24 maart 2009 om 22:14
Klinkt erg leuk allemaal DDDJ, helemaal geweldig!
Maar snap dat het allemaal wel eens veel is.
Lekker op vakantie straks, heerlijk!
Frans, hoop dat die 4 dagen omvliegen!
12-9, we gaan in ons oude huis geen babykamer maken. Heeft geen nut.
Gaan hier weg als ik rond de 30 weken zwanger ben.
Dus als we in het nieuwe huis komen, is de babykamer mooi op tijd af.
Balen dat de keuken nog steeds niet is afgemaakt.
Universe, als je naar je Hyves staat, zie je boven in een blauwe balk. Daar klik je op HOME.
Dan ga je helemaal naar beneden. Daar staan al je Hyves. (met plaatjes erbij)
Vaak staat de Pilstoppers Hyves al in dat rijtje. Zo niet, moet je even op: AL MIJN HYVES klikken en dan stukje naar beneden scrollen en op de Pilstoppers Hyves klikken.
Snappie?
Maar snap dat het allemaal wel eens veel is.
Lekker op vakantie straks, heerlijk!
Frans, hoop dat die 4 dagen omvliegen!
12-9, we gaan in ons oude huis geen babykamer maken. Heeft geen nut.
Gaan hier weg als ik rond de 30 weken zwanger ben.
Dus als we in het nieuwe huis komen, is de babykamer mooi op tijd af.
Balen dat de keuken nog steeds niet is afgemaakt.
Universe, als je naar je Hyves staat, zie je boven in een blauwe balk. Daar klik je op HOME.
Dan ga je helemaal naar beneden. Daar staan al je Hyves. (met plaatjes erbij)
Vaak staat de Pilstoppers Hyves al in dat rijtje. Zo niet, moet je even op: AL MIJN HYVES klikken en dan stukje naar beneden scrollen en op de Pilstoppers Hyves klikken.
Snappie?
woensdag 25 maart 2009 om 09:15
Murning!!!
Willen jullie eens bij het aug/sept topic kijken wat je van de tabel vindt?
Hij is veel simpeler, maar wel leesbaar.
Ik wil em hier ook gaan aanpassen.
Amy, DDDJ en Stier, willen jullie nog het geld overmaken?
Van de rest heb ik het inmiddels gehad, thx!
Nou, ik ga voor de verandering vandaag weer eens aan de sop.
Vandaag de slaapkamer, hal en keuken.
Dan zijn we er bijna doorheen.
Willen jullie eens bij het aug/sept topic kijken wat je van de tabel vindt?
Hij is veel simpeler, maar wel leesbaar.
Ik wil em hier ook gaan aanpassen.
Amy, DDDJ en Stier, willen jullie nog het geld overmaken?
Van de rest heb ik het inmiddels gehad, thx!
Nou, ik ga voor de verandering vandaag weer eens aan de sop.
Vandaag de slaapkamer, hal en keuken.
Dan zijn we er bijna doorheen.
woensdag 25 maart 2009 om 09:33
woensdag 25 maart 2009 om 13:50
Hoi!
Ja dat schema vind ik ook prima hoor Nala... super dat je het nog steeds wilt doen.
Ik houd het even kort want heb vanmorgen op mijn zieke nichtje gepast (talloze diarreeluiers en kots opdweilen) dus heb het een beetje gehad al...
We zijn wel door de vk keuring heen, zij het met oefeningen voor mijn bekken want dat gaat niet goed. Als die oefeningen niet helpen dan moet ik aan de fysio. En ik heb me zonet ziekgemeld bij UWV. Dus... geen sollicitatieplicht meer tot na mijn bevallingsverlof. Geeft me wel een beetje rust moet ik zeggen, het lukte toch al niet en nu met al die pijntjes erbij... ben blij dat ik nu rustig aan kan doen.
Misschien later meer!
Ja dat schema vind ik ook prima hoor Nala... super dat je het nog steeds wilt doen.
Ik houd het even kort want heb vanmorgen op mijn zieke nichtje gepast (talloze diarreeluiers en kots opdweilen) dus heb het een beetje gehad al...
We zijn wel door de vk keuring heen, zij het met oefeningen voor mijn bekken want dat gaat niet goed. Als die oefeningen niet helpen dan moet ik aan de fysio. En ik heb me zonet ziekgemeld bij UWV. Dus... geen sollicitatieplicht meer tot na mijn bevallingsverlof. Geeft me wel een beetje rust moet ik zeggen, het lukte toch al niet en nu met al die pijntjes erbij... ben blij dat ik nu rustig aan kan doen.
Misschien later meer!
woensdag 25 maart 2009 om 13:54
woensdag 25 maart 2009 om 20:04
Quintie, gelukkig weer door de apk maar wel vervelend dat je zo'n last van je bekken houdt. Goed dat je je ziek hebt gemeld kun je nu gewoon rustig aan doen en na de bevalling kan je wel weer gaan solliciteren.
Nala, prima hoor van dat schema, kleurtjes zijn leuk maar heb hem liever leesbaar.
Net sms gehad van vriendin/collega ze is vanmiddag bevallen van een meisje. Dus kan binnenkort weer klein babytje vasthouden. (ohoh voel nu alweer kriebels)
Nala, prima hoor van dat schema, kleurtjes zijn leuk maar heb hem liever leesbaar.
Net sms gehad van vriendin/collega ze is vanmiddag bevallen van een meisje. Dus kan binnenkort weer klein babytje vasthouden. (ohoh voel nu alweer kriebels)
woensdag 25 maart 2009 om 20:33
Hai!
12-9 en zijn er afspraken gemaakt over de keuken? (als in zij maken het af zodat het hartstikke mooi wordt!) En hoe is het met de badkamer?
Nala, i heb ook liever een leesbaar schema hoor! Haha en bedankt voor je uitleg over hyves. Ik kan het dus n ooit vinden en kom er steeds viavia op.
Quint, fijn dat je goedgekeurd bent! En fijn dat je niet meer hoeft te solliciteren, hoewel de reden (zeer bekken) niet fijn is.
Zaterdag komt mijn man weer thuis!!Vandaag naar de stad geweest met mijn hoogzwangere zusje. Waggeldewaggel, haha grappig. Ze is nu bijna 39 weken, dus ik ben heeeeeeeel benieuwd!! Winkelen en geluncht in de stad, gezellig. MIlena geniet daar ok echt van, leuk is dat!
Bojan is weer gezellig vandaag, lekker veel geslapen en om de 3 uur gegeten. Kijk, zo kunnen we het goed hebben!
12-9 en zijn er afspraken gemaakt over de keuken? (als in zij maken het af zodat het hartstikke mooi wordt!) En hoe is het met de badkamer?
Nala, i heb ook liever een leesbaar schema hoor! Haha en bedankt voor je uitleg over hyves. Ik kan het dus n ooit vinden en kom er steeds viavia op.
Quint, fijn dat je goedgekeurd bent! En fijn dat je niet meer hoeft te solliciteren, hoewel de reden (zeer bekken) niet fijn is.
Zaterdag komt mijn man weer thuis!!Vandaag naar de stad geweest met mijn hoogzwangere zusje. Waggeldewaggel, haha grappig. Ze is nu bijna 39 weken, dus ik ben heeeeeeeel benieuwd!! Winkelen en geluncht in de stad, gezellig. MIlena geniet daar ok echt van, leuk is dat!
Bojan is weer gezellig vandaag, lekker veel geslapen en om de 3 uur gegeten. Kijk, zo kunnen we het goed hebben!
woensdag 25 maart 2009 om 20:34
woensdag 25 maart 2009 om 21:36
Gisteren nog een hoop gedoe,maar vanmorgen is meneer langs geweest om zijn excuses aan te bieden en afspraken te maken. Hij gaat (opnieuw ) de missende spullen bestellen en op 2 bovenkastjes na maken zij de keuken af.
En ze gaan iets proberen met de tegels maar als we dat niets vinden gaan ze het opnieuw doen. Dus brief naar rechtsbijstand kan nog even blijven liggen.
En ze gaan iets proberen met de tegels maar als we dat niets vinden gaan ze het opnieuw doen. Dus brief naar rechtsbijstand kan nog even blijven liggen.