De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk. Ik heb er een knoop van in m'n buik.

Ik heb Daphne vandaag al tig keer geknuffeld en nu ze ligt te slapen, moet ik mezelf bedwingen om haar niet op te pakken en nog een keer te knuffelen. Het is zo verdrietig, opnieuw een verhaal te lezen van een kindje wat niet mag zijn. Het zou toch verdorie niet moeten kunnen gewoon.
Ik heb het topic ook even bekeken, wat een hel moet dat zijn zeg! Gewoon onvoorstelbaar wat een verdriet dat moet zijn.

Vrijgezellenfeest was gezellig, al had ik af en toe moeite met wat opmerkingen die nonchalant over tafel gingen. Vandaag weer een beetje een down gevoel, ook absoluut geen zin om te gaan werken morgen, wil even wegkruipen van de wereld momenteel, maar helaas kan dat niet.

Morgen het ziekenhuis bellen, ben benieuwd hoe lang we moeten wachten op een afspraak bij de gyn...

12-9, hoe is het????
Morning ...

allemaal in gedachten bij Riz
Ja vreselijk he Jac....ik vind het zo vreemd dat dit soort dingen toch nog steeds met enige regelmaat gebeuren...pffff
Ik kon echt niet in slaap komen gister. Bleef maar malen.

Sliep ik eindelijk, droomde ik er ook weer over.

Ze was net nog ff op onze Hyves. Ze probeert nu zichzelf op overlevingsstand te zetten, ze heeft een heftige dag voor de boeg...

Hoop zo dat ze zich daarna er een beetje doorheen kunnen slepen.
Ja vreselijk Nala...mijn oude buurtjes hebben het ook meegemaakt, vond het zoo moeilijk om te zien. Het is de periode dat je ouders wordt, dat je alles al in huis klaar hebt staan....pfff je leven valt in duigen. Ik hoop dat ze de kracht vinden om hier weer door te komen, lijkt me zooo moeilijk...
Allereerst voor Riz inderdaad een Vreselijk gewoon...

Brabbel, fijn dat Kaj alles weer goed doorstaan heeft. Het blijft een bikkeltje he? Hoop dat de voeding blijft zitten en jullie ook thuis mogen blijven. Hoe gaat het met jou? Red je het nog een beetje?

Do, oh wat vind ik het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Ik leef echt ontzettend met jullie mee. Het is ook erg oneerlijk verdeeld allemaal. En ook nog vreselijk naar nieuws voor schoonmoeder. Een hele dikke knuffel voor jullie meid.

Frans, ook voor jullie familie weer nieuws waarvan je denkt....jezus! Hoe gaat vent ermee om?

Stier, is de kleine man alweer een beetje opgeknapt? Is idd vermoeiend he als die kleintjes ziek zijn.

DDDJ, wat fijn dat vent weer thuis is. Ontzettend laks trouwens dat de huisarts er zo laconiek mee omgesprongen is. Hoe is het me de situatie rondom je neef?

12-9 Nog steeds geen beeb. Meiden, allemaal even dansen hier hoor, het duurt nu wel erg lang...!

Kay, nog 1 weekje en dan verlof. Heerlijk vooruitzicht, gaat trouwens wel erg snel he de tweede zwangerschap?

Nala, ik heb eigenlijk nooit tussentijdse bloedingen gehad. Heb je dit iedere maand?

Hera, hoe gaat het met jullie? Hoe is het ritme van Luke? Genieten zeker he met twee van die mooie kereltjes...

Wij hebben leuke dagen achter de rug. Mijn moeder is afgelopen vrijdag 50 geworden. Was dus al in Nederland voor een paar dagen. Ontzettend gezellig gehad, feest gevierd, lekker gegeten en veel geshopt. Heb een leuke jeansrok van Noppies gekocht. Zit heerlijk en staat ook leuk...Zaterdag met de complete familie in Hellendoorn geweest, Lotte had de dag van haar leven .

Ga nu eerst maar eens alle was wegwerken. Vanmiddag verjaardagsvisite van neefje. Dus weer aan de taart enzo...Helemaal geen probleem mee

Tot laters!
Amy, meid...vergeet ik jou helemaal..Voor jou ook een kussie hoor.

Oh ja en 12-9, Wij voeden Lotte inderdaad tweetalig op.

En nu ben ik echt weg....Bye
meld,

alles rustig helaas, ga zo naar de vk.

Kom daarna nog wel even langs
Aaah nog niets? Spannend straks bij de vk dus!
12-9, wat zei de vlos?

Noa, dit is de 2e cyclus achter elkaar dat ik een tussentijdse bloeding heb gehad. Voor de operatie nooit last van gehad.

Vraag het van de week als ik ws in het zh ben voor de eerste IVF echo.

Je weekend klinkt idd gezellig. Leuk hoor!

Hier is mijn huis weer blinkend schoon. Hopen dat het helpt voor morgen, dan komen de 4e kijkers...

Zaterdag open huis.
Pfff wat erg voor Riz.

Nala, hoe is het nu met je?

Do, weet je al wanneer je bij de gyn terecht kunt? Jammer hé dat je af en toe niet even weg kunt kruipen en even je gevoelens je gang laten gaan

DDDJ, hoe is het met je man? En hoe gaat het met je nek?

12-9 hoe was het bij de vk? Je bent nu dus een week overtijd. Ik hoop voor je dat het snel komt.

Noa, mooi dat het een geslaagd feestje was. Nog gefeliciteerd met je moeder.

Amy, heeft Sara later nog last gehad van haar been? Of was het een eenmalige actie?

Frans, wanneer mag je voor de 20 weken echo? En willen jullie weten wat het wordt?

Jac, hoe is het met jullie?

Kayleigh, succes met je laatste werkweek en dan lekker genieten van je verlof.

Stiertje, hoe is het met de zieke Yannick? Hopelijk is hij weer flink opgeknapt en gaat het met jou ook wat beter.

Brabbel, hoe is het met Kaj? Gaat het eten al wat beter? En hoe is het met je teen?

Universe hoe ver zijn jullie met het pimpen van je huis?

Quintie, *zwaai *

Hier gaat het goed. Luke slaapt steeds beter. 2 nachten geleden zelfs 6 uur achter elkaar. Maar gemiddeld zit er in het begin 4 á 5 uur tussen. Daarna ongeveer 2 á 2 1/2 uur.

Dus we zitten op de juiste weg.

Verder erg druk, mijn man is bezig met het opzetten van een eigen bedrijfJE. Vertel erop msn wel een keer wat meer over i.v.m. herkenbaarheid.

Maar wel erg leuk. Als het goed is krijgt hij woensdag de sleutel en dan moeten de laatste dingen geregeld worden en kunnen we hopelijk snel aan de slag.

Met Nick gaat het prima. Slaapt lekker elke middag weer 2 uur (daarna maken we hem wakker anders slaapt hij te lang)

Af en toe blijft zijn plaat een beetje steken bij het woord NEE maar verder gaat het goed.

Met mij gaat het wat beter. Merk dat ik in huis steeds meer kan doen. Lopen gaat langzaam aan vooruit. Kan nu 15 minuten lopen met bekkenband en steeds iets minder pijn. Dus dat komt vanzelf wel goed.

Verder eigenlijk geen nieuws. Ga nu even rustig liggen voordat de mannen weer wakker worden.

Groetjes
Hopelijk verkopen jullie vandaag het huis (of nou ja aan deze kijkers) en is een open huis niet meer nodig.
Zo, kleine zit er waarschijnlijk nog wel even. Baarmoedermond was wel week maar nog helemaal dicht. Dus kon ook niet gestript worden. Vk verwachtte kleine niet voor het weekend en schat gewicht al op 8 pond.

Donderdag voor consult naar gyn.

hera, lekker dat het goed gaat bij jullie. Ritme begint dus beetje te komen. En eigen bedrijf, spannend hoor.

Nala, kan me voorstellen dat dat door je hoofd blijft spoken. Iets ergers kan je je toch niet voorstellen.

hebben jullie zaterdag ook open huis?

Noa, lekker zo'n feestweekendje.
lees weer half
Jeetje, die vk van jou durft wel wat te voorspellen hoor, met haar/zijn 'ik verwacht nog niks vóór het weekend'. Lekker opbeurend

Afwachten maar weer! (maar zou leuk zijn als je kunt bewijzen dat die voorspelling niet klopt )
Hera, gaat op zich goed met me, maar zit veel met Riz in mijn hoofd. Alle ellende die ze nu mee moet maken.

Jep 12-9, morgen kijkers en zaterdag open huizenroute. Jullie ook?

Ik ga ff verder met oefenen voor nailart. Echt leuk! Hoop er een foto van te kunnen maken, heb al allemaal voorbeelden.
Hoi,

Ik heb alleen de openingspost van Riz gelezen en i vond het zo afschuwelijk dat ik dat topic niet meer ga openen. Men ik zat ook meteen te brullen, wat is dar vreselijk zeg. Haar naam kwam me al zo bekend voor, maar ze heeft dus met jullie miskraamtopic meegschreven Nala? Hoe oneerlijk kan het allemaal zijn zeg.

Ben wel benieuwd naar je nailart hoor Nala. En ik vind het toch zo knap dat je het bij jezelf kan met je linkerhand.

Do . Ik kan me voorstellen dat je je af en toe down voelt. En dat mag ook he? Wat ik tegen Brabbel zei, geldt natuurlijk ook voor jou. Sterk zijn is echt niet dat je het nooit ziet zitten en nooit de ogen uit je hoofd huilt. Soms is sterk zijn al gewoon doorgaan. Volgens mij was jij naar het vrijgezellenfeestje van de toekomstige bruid van een vriend van B.? Hij had namelijk ook een vrijgezellenfeest en over twee weken hebben A. en B. een bruiloft. Haha cryptisch he? Ik veheug me al op het vrijgezellenfeest van A. Kunnen we lekker meeten

12-9 ooooooooooooow wat een ontmoedigende woorden van de vk zeg. Men.

Hera, jeujjjj dat het weer wat beter met je gaat!! Hopenlijk ga je nu wat sneller vooruit en ga je je steeds beter voelen! Fijn ook dat Nick nog lekker slaapt smiddags. Slaapt Luke dan ook?

Brabs, hoe is het met Kaj? is de verkoudheid voorbij?

Noa, fijn dat je zo'n lekker weekend had!

Eens, hoest met jou en Saar?

Stier, Yannick al weer beter?

DDDJ, hoe is het met jou? Voel je al verbetering na die behandelingen van de osteopaat? Doet je lichaam al wat meer wat jij wil? Zeker omdat je nu tuuk ook je zielige vent moet verzorgen.

Ow trouwens die collega's waar ik wat mee ging drinken, zijj tuuk nit de lui die me weg wilden hebben he. Dat was de directie niet mijn collega's. Haha ik ben best een sukkel, maar ook weer niet zo'n sukkel dat ik dan gezellig wat met ze zou drinken zeg.

Hier slingerde de snottenbellen ook in het rond zeg. Arme Lena was flink verkouden en ook steeds een beetje koortstig smiddags. Vandaag wel naar kdv gegaan, omdat ze het zooooo enorm leuk vindt. Voor de zekerheid was vent thuis gaan werken, maar dat bleek niet nodig.

Met mij gaat het eigenlijk wel heel goed. Wat ik dacht wat bekkenpijn was, zijn denk ik toch mijn banden (ahum 12-9 ik weet nog dat jij dat zei en dat ik dat toen onzin vond sorry) . Banden doen nog wel pijn, maar vandaag bijvoorbeeld had ik bijna geen last. Das dus mooi! Heb niks te klagen dus voor de verandering Aankomende donderdag hebben we een echo. Ik ben zo benieuwd en ik hoop zooo dat alles goed is.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Fijn Frans dat alles weer goed was bij de vk en hopelijk verdwijnt je bandenpijn snel. Want dat is wel lastig.

Hier blijven de snottebellen ook maar rondvliegen. Zo sneu voor Luke want die blijft een beetje snotteren, dankzij de snottebellen van Nick.

Nala, kan me voorstellen dat het heftig is om te horen/mee te leven wat een "bekende" nu moet doorstaan . Ik heb alleen haar openingsstukje gelezen en toen moest ik al huilen. Dus heb de rest maar niet gelezen, wel mijn medeleven betuigd. Maar pfff daar krijg je gewoon kippevel van. Zo oneerlijk.

12-9 Ik ben er ook een groot voorstander van om die VK te laten zien dat je wel voor/ in het weekend gaat bevallen. Dus Hup 12-9 en baby!
Hi meiden..

FF snel bijgelezen, zag topic staan van Riz, wat vreselijk!!!, ga hem niet openen hoor.. ben blij dat ik eindelijk droog ben.

12-9 wanneer komt de kleine nou ???!!!!

Hera wat leuk van vent zeg.. Ik vond het toen ook zo spannend, wil eigenlijk zelf ook maar weet niet zo goed wat..

Nou we zaterdag ging het niet beter qua eten, het was half 4 en meneer had pas 100 cc op.. Hij werd alleen maar duffer. Amc drukte mij op het hart, bellen als er iets is, dus ik bel naar de afd. wordt ik afgescheept met bel maar de huisarts, oke ik gedaan, die wilde Kaj echt zien na mijn verhaal, zay haar niet lekker, dacht misschien aan een longontsteking, dus AMC gebelt dat er een kinderarts klaar moest staan, en jahoor stonden klaar, Kaj meteen onderzocht en werd bloedafgenomen en een thorax foto, gelukkig was dat mooi, maa rin het bloed was een virusje te zien. gelukkig niet zo erg dat hij aan de pillen moest. Ondertussen wat gegeten, mocht gelukkig mee naar huis en `s nachts ging hij lekker eten. Nmog wel een oude mannen hoest maar het gaat de goede kant op gelukkig.

Nala Kaj accepeteren ze met een saturatie van 90%, als hij langer dan 30 min onder de 88% zit moet hij aan de zuurstof.. Maar het ging goed in het ziekenhuis, ook zaterdag, terwijl ik er hard hoofd in had. maar hij zat op de 94 %,

Gister had ik het te pakken, ik was gister letterlijk ingestort, janken, last van de maag, denk dat alles er gewoon uitkwam.

Zat echt te hyperventileren gewoon, echt niet normaal.. Alles wat ik ook deed moest ik huilen. Voel mij nu al stukken beter maar vriend heeft mijdeze week huisarrest gegeven
Brabbel Jouw vriend heeft groot gelijk. Lekker even thuisblijven en bijkomen hoor! Men, wat jullie allemaal mee moeten maken, je moet echt de tijd nemen om dat te verwerken!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Pff. In slaap komen was weer een ramp.

Ik ga proberen een beetje te ontspannen.

Ga nu (als vrijwilliger) mee zwemmen met mijn eigen groep op het KDC en daarna nog ff sporten.

Vanmiddag komen de 4e kijkers!

En vanaaf bij mijn oud stagiaire eten.

Zal daarna ff op iedereen reageren.
Brabbel, groot gelijk van je vent.... effe chill...

Riz (ken je niet maar toch...)

Nala, sterkte meid, weet je al iets van IVF?

12-9, heeft ... en de ananas niet geholpen? pffff, 8 pond.... ik doe nog een dansje...

Frans, sterkte meid, met je banden en Lena der snotters....

Noa, fijne dagen achter de rug, en nog eens lekkere kleren aan!! alles ok zo te lezen...

Amy, ook alles ok? en met Saartje?

Kay, bijna verlof, kijk je er naar uit? Kleine Kay ok?

Jacinta, alles ok?

Hera, gelukkig gaat het iets beter! Ga zo door!

Dootje, al iets gehoord van Gyn?

Dddj, geniet van je kind en vent!

iemand vergeten????

Yannick was zaterdag eigenlijk pas echt beter. Vrijdags ging het wel goed bij cb. Hij weegt nu 12 kilo en is 85 cm. Alles volgens het boekje zeiden ze, zelfs het haren trekken is afgenomen... Alleen heeft hij nu weer iets nieuws... nagels bijten.... hoe verzint hij het???

Vandaag weer naar kdv gebracht, maar hij moest gewoon weer even aan wennen na een weekje afwezigheid....

met mij alles ok. sollicitatie ging niet door, was al ingevuld door ander bureau, helaas. Afwachten maar... ik wil hier eigenlijk nu wel snel weg, nu het in gang is gezet, maar ja. Geen haast, dat pakt nooit goed uit, weet ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven