De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden!!! en duimen, he, morgen???

nu ga ik effe lekker ATWT kijken, beide mannen slapen, dus lekker relaxed....

tot morgen!!!!
Ff alleen update van mij. Is alweer laat. Lees van de week bij.

Het ging vandaag eigenlijk wel.

Gister viel het tegen. Ik had gehoopt er weinig aan te denken tijdens mijn werk, maar dat viel tegen.

Vandaag daarentegen ging dit wel goed.

Tuurlijk denk je er regelmatig aan, maar niet continu.

Dus ben nog steeds errug blij met mijn drukke werkweek!

Ben ook al 2 keer gaan sporten na mijn werk, morgen weer.

Vanavond ff op petekind gepast. Maar die sliep helaas al...

Nou, slaap lekker allemaal! (k)
Stier, mijn duimen draaien hoor! En veel plezier met ATWT!

Nala, gelukkig ging het vandaag alweer wat beter. De tijd kruipt natuurlijk, kan ik me helemaal voorstellen hoor. Slaap lekker!
Goodmorning ladies!!

Oef Nala, logisch hoor dat je er veel aan moet denken. Zelfs ik denk ik er vaak aan (aan jou dus) en vind het superspannend. Top dat je zoveel afleiding zoekt. En de tijd gaat uiteindelijk ook snel hoor, let maar op.

Noa heb je de laarzen nog gevonden op internet?? Balen dat je man weg is... hoop ook voor jou dat de tijd snel gaat. Wanneer komt hij weer terug?

Kay ik had even gemist geloof ik, dat kleine Kay zo'n moeite heeft met het kdv. Wat vervelend! Het gaat meestal wel weer over, maar het blijft naar elke keer. Met Jano hebben we het ook een paar maanden gehad eerlijk gezegd. Brullen brullen, echt vreselijk. Maar nu gaat het weer goed... de aanhouder wint zeg maar. Vaak als ik daarna belde kreeg ik te horen dat Jano stil werd zodra ik weg was.

Frans oeh wat zielig voor je vent! Wanneer komt hij weer thuis? En je hebt lekker geshopt zeg, is dat voor Sinterklaas? Enne, de benaming TW heb ik ook even gemist geloof ik...

Ach die arme Luke... wat een schrik voor jullie Hera! Ik hoop dat het zo stukken beter blijft gaan. Ben nog steeds benieuwd naar je nieuwe bril, fotootje??

Oehh DDDJ een sollicitatiegesprek morgen!! Wat spannend! Wat voor bedrijf is het enzo? Of anders even op een andere weg informatie uitwisselen misschien In ieder geval helemaal top, ik duim voor jou! Voel je je al wat beter?

En voor jou Stier, vandaag is jouw beurt he? Spannend spannend, duim duim duim. En wat een verhaal van Yannick zeg, men! Ik vind dat je er goed mee om bent gegaan zo.

Brabbel wat heerlijk om je trotse woorden te lezen en wat is jouw ventje toch een kanjer!! Geniet ervan meid!

12september hoe is het bij jouw gezinnetje? Fenne al uit de fles gedronken?

Jacinta nog even antwoord op jouw vraag: Jano slaapt met zo'n knuffeldoekje van Bumba en eentje van Nijntje, allebei aan een kant. En hij zoekt zelf een pompie (speentje) uit, er liggen er altijd 2 op de kast. Hij kiest altijd dezelfde uit, maar doet alsof hij heel lang nadenkt welke hij moet kiezen (inclusief vingertje op zijn mond en "hmmmmmm" geluid)

Wat betreft je ideetje over hoofdpijn door stoppen met de pil; ik had daar ook over nagedacht maar ik denk het niet. Ik heb toen ik in 2005 stopte totaal geen hoofdpijn gehad. De hele zwangerschap door, geen dag hoofdpijn, en dat is echt uniek voor mij. Zodra ik na de bevalling weer met de pil begon, kwam de hoofdpijn terug. Het heeft dus wellicht wel iets met hormonen te maken maar ik denk dat spanning de grootste boosdoener was de afgelopen dagen. Nu gaat ie weer goed hoor!

Uni dikke knuffel voor jou, sterkte met je sores!

Amy heb ik even gemist geloof ik... alles okay?

Even posten en nog een kop koffie halen...
Zo, ik had al zo'n lange tijd niet meer in kleur gepost dat ik even moest denken hoe dat alweer moest

Jano werd inmiddels huilend wakker. Hij is verkouden deze dagen dus ik vroeg hem, mama je neus sprayen? Zegt ie... nee oog sprayen. Ja, ook dat nog. Hij heeft sinds het weekend 2 ontstoken oogjes die 's ochtends helemaal dichtgeplakt zitten, zo zielig. Dus die eerst maar schoongemaakt. Hij zit nu met yoki op de bank naar Teletubbies te kijken. Straks maar even naar de eendjes ofzo.

Weet even niet meer wie het vroeg, maar ik ben inderdaad niet alleen verantwoordelijk op mijn werk hoor. Ik heb een medewerker onder me en een manager boven me. Daartussen ikke dus als adviseur. Samen met mijn manager moet ik dus wel een hoop doen en aangezien hij pas per 1 oktober bij ons werkt... nou ja je snapt het. Gisteren was weer zo'n dag... maar ja vandaag even bijkomen. Voor ons zijn de komende 2 weken ook spannend, we hebben ons best gedaan zeg maar

Ik ga even een bammetje voor Janootje smeren... tot later!
Oh man, ik ben toch verwend vanmorgen.

Vent belde heel vroeg op. Zijn vandaag 3 jaar getrouwd en wilde Lotte even aan de telefoon hebben. Die mocht mij vervolgens vertellen waar een kadootje lag verstopt

Heb een hele mooie parelarmband van Thomas Sabo gekregen. Hangt ook nog een groot zilveren hart aan.. .Vindt het zo vreselijk lief dat ik even helemaal van de leg ben.....
Ooooh, dat is lief zeg Noa. Geniet er maar van. Gefeliciteerd met je 3-jarig huwelijk!

Haai Quint, vandaag lekker zennen op mama-dag? Even bijkomen Beterschapskus voor Jano!

Stiertje, zet 'm op! Ik duim voor je.
Noa wat een lieve en leuke manier van je man, wauw!

En Lotte een knuffel genaamd Nussie, ow ook lief
Aaach wat schattig dat Jano zelf een speen uitzoekt maar altijd dezelfde haha!
Noa, gefeliciteerd en wat ontzettend lief van je man. Nou wil je hem natuurlijk helemaal snel terug.

DDDJ en Stiertje, heel veel succes vandaag.

Nala, het is alweer woensdag.

Heb een nieuwe fles gekocht, maar nog niet geprobeerd. Lijkt me handiger als man het probeert en niet ik. Dus denk vanavond maar. Ga nog even kolven
Ahhhh Noa, dat is een lieve actie van je man!! Kan me voorstellen dat je even beduusd was! Geniet er maar van.

Jac, tis zelfs nog mooier; als ik Jano vraag waarom hij de groene kiest (en nooit de blauwe), zegt ie: deze is lekker

We zijn gebadderd en aangekleed dus nu naar buiten!
nou, alle zenuwen voor niks.... bellen ze gewoon niet....
Jemig Stiertje, wat voor je. Hopelijk bellen ze morgen.

Noa, gefeliciteerd en wat lief van je man

Quintie, wat sneu dat Jano zo'n last van zijn oogjes en neus heeft.

Wel geweldig dat hij een speen kiest en ook weet waarom

12-9 verstandig om je man Fenne de fles te laten geven. Hier is het nog steeds een drama met de fles.

DDDJ, heel veel succes morgen.

Ga nu even wat met Nick doen.

Groetjes
Vandaag m'n sollicitatie-outfit bij elkaar gesjopt. Een zwart jurkje - lange mouwen, kleine col - een brede riem er om heen en een paar mooie leren laarzen tot kniehoogte. Ik maak de blits. Heb ook nog nieuwe make-up gehaald, dus aan m'n verschijning zal het niet liggen.

Wat een eikels Stiertje. Zit je daar te zenuwen. Hopelijk bellen ze je gelijk morgenochtend vroeg.

@Werk. Ok, iedereen is akkoord, het wordt een ontbinding met wederzijds goedvinden. Werkgever doet natuurlijk wel net alsof hij me absoluut niet kwijt wil, bladiebla, maar uiteindelijk gingen ze me net iets te vlug overstag. Nu is het handje klap / koehandel over de hoogte van het bedrag, maar dat zal me een worst zijn. Ik ben er weg, zonder al te veel gedoe verder en ik krijg hoe dan ook nog iets mee. M'n contract eindigt per 1 december, dus ik heb nog eventjes. Maar zal toch flink aan de bak moeten. Hoop dat het morgen gelijk wat wordt, dan ben ik weer onder de pannen
Lees vanaaf ff bij, maar ff een vraagje aan jou Quint. Als het niet zo is, sta ik voor lul, maar is je blog op je Hyves voor mij bestemd?

Toen ik het las maakte mijn hart een sprongetje en kreeg tranen in mijn ogen. Dus vandaar dat ik denk dat je mij bedoelt.

Zo ja, hartstikke bedankt! Doet me goed. Zit gewoon weer mijn tranen weg te slikken...

En zo niet, geeft het mij ook moed.

Weet toch dat je me lief vindt. Hihi.
DDDJ, gelukkig wordt je contract ontbonden. Hoop voor je dat je gesprek morgen helemaal goed gaat verlopen. Klinkt trouwens als een hele leuke outfit!

Stier, jezus wat een eikels meid. Heb je voor niets de hele dag de zenuwen. Maar goed, geen bericht is goed bericht, toch?

Quinty, lekker dagje met Jano gehad?

Hera, wat vervelend dat de fles nog steeds drama is. Hoe gaat het verder met jullie?

12-9 Hoop voor jou dat Fenne vanaaf lekker uit een flesje drinkt.

Lotte zit nu heerlijk in het bad en ik zit op de plee met de laptop op schoot..Haha..relaxt! Ben weer wat bekomen van vanmorgen, wat heb ik toch een romantische kerel. Ben ook helemaal blij met de armband als is die wel een beetje te groot. Man heeft die in een hele andere plaats gekocht, uurtje rijden hier vandaan..maar goed, volgende week maar even omruilen.

Prinsesje zo even uit bad halen en dan lekker een tv avondje.

Doegie!
Hai meiden..

Heb ff snel de laatste berichtjes gelezen, vond die van Noa wel erg lief van manlief... Handig zo`n kleine meid hihi

Nou heb echt een heel ander kind.. Hij eet nu zoveel.. Zijn wij helemaal niet gewend, zweet helemaal niet meer, onderneemt nu meer, wat stapjes in zijn loopkar. Ademt rustiger. Het was al een vrolijk mannetje, maar nu helemaal.. Lacht en brabbelt de hele dag door.

Zo nu ff lekker douchen..
Wat fijn Brab dat Kaj er zoveel van is opgeknapt.

Zo ik heb heerlijk mijn joggingbroekje aangetrokken, kind op bed gelegd....ik ben er klaar voor.
Haiii,

Noa wat een lieve vent heb jij zeg! De mijne moet toch eens een beetje opgevoed hoor. Die is op zijn manier ook best lief , maar haalt het niet hierbij. Vent van mijn zusje is ook al zo'n lieverd. Hij is nu 3 maanden weg terwijl zij zwan ger is en ze net getrouwd zijn (oke dat is niet lief), en hij heeft voor alle woensdagen en zaterdagen dat hij weg is een cadeautje met een briefje. En af en toe krijgt ze dingen bvinnen die hij voor haar via internet besteld had. Is dat nou niet lief?

Stier zit je te wachten en in de stress

Hoe is het met Yannicks tand?

Quint, TW is tinky winky, Milena's benaming voor haar broertje . Had je een leuke dag met Jano?

DDDJ, oeh heul veul succes morgen!! Ik zal aan het denken en zo te horen zal het idd aan je verschijning niet liggen! Ik hoop dat je nog een leuk bedrag meekrijgt van je vorige werk. Is wel beter zo toch? Ik kan me nou niet herinneren dat je het zo naar je zin had. Misschien is op deze manier de beslissing om weg te gaan wel voor je genomen. Al is het jammer dat je er zo van in de stress moest liggen.

Brab, ooh wat een goede berichtend wat heerlijk! Zo fijn dat die operatie zo goed geslaagd is en dat je nu zo'n vrolijk tevreden lekker veel etend kereltje hebt!!! Jullie verdienen het ook echt!

Ik heb weer es geshopt vandaag Nu voor mezelf. Ik had maar 2 zwangerschapsbroeken en 0 shirts, terwijl mijn buik echt walvisachtige vormen aanneemt. Dus liep ik steeds met mijn te korte truitjes tot mijn navel en dan daaronder een buikband een beetje voor lukl zeg maar. Nu zie ik er weer wat hipper uit. Ben naar een winkel in Amersfoort geweest samen met mijn zusje en dar hebben we leuk geshopt! Dus ik ben weer helemaal blij (men en die winkel ook vrees ik :-0 )

Daarna nog bij mijn zusje gegeten en rondgehangen en nu ben ik net thuis. Kan ik lekker op de bank met een bonbonbloc, want die heb ik mezelf ook nog es cadeau gedaan. Ach nu ik ruimvallende shirts heb
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Brabbel, wat fijn voor jullie om te zien dat het zo goed gaat met Kaj. Is het nu definitief dat ze verder niks meer doen voorlopig?

Stier, wat een eikels dat ze niet bellen.

DDDJ, dacht dat je vandaag moest, maar morgen dus. Nog een keer heel veel succes voor je gesprek. Zet hem op en je kan het he!!!!!!!!!!!!!! En fijn dat je weg kan bij je oude baan en hopelijk hou je er nog wat leuks aan over.

Frans, lekker shoppen voor jezelf.

Nala, weer bijna een dag voorbij.

Geen flesje nog vandaag, man was druk met Ties dus toch maar even zelf gevoed. Morgen maar weer proberen.

Hoop dat het slapen vannacht weer wat beter gaat, kan wel wat slaap gebruiken.

Ga blok kijken, misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen
Zag in de folder van de kruidvat omslagdoek staan (soort lodger) voor 10 euro. Vind hem erg handig, een aanrader voor de babies.
Hera, hoe is het met Luke?

Gelukkig dat ze je bij de ha post konden helpen.

Hier is de Kruitvat ook altijd een zooitje om doorheen te lopen.

Had ook wat in het krantje zien staan. Weet alleen niet meer wat... Oh ja, was een agenda.

Das super DDDJ, morgen sollicitatiegesprek! Succes!

En alles geroggelt op je werk. Mooi!

Stier, hoe is het met Yannick?

Maar wat stom dat ze niet belden. En nu?

Kan Jano een hand geven Quintie. Ik zit ook met een ontstoken oog. Is lang geleden, maar voelde em gister al opkomen. Auwie!

Brabbel, super dat Kaj het zo goed doet! En hoe is het met jou?

Ah Frans, jij bent erg. Gewoon zomaar je vent wakker bellen!

Wat is je zwager idd lief zeg. Haalt de mijne het ook niet bij hoor. Maar hij doet aardig zij best.

Noa, trek je het nog een beetje zonder vent?

Wel lief zeg, dat cadeautje!

Gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk!

Heb op de groep een "foto" geplaatst. Hij is echt lache.

Kwam er gister achter dat als ik me ziek meld, dat ik dan wel mijn uren mag declareren! (werk op mijn invalcontract, dus schrijf mijn uren op) Vind het wel heel netjes dat dat mag. Zijn toch weer extra centjes.

Vandaag weer lekker gewerkt. Vind het heerlijk, het werken nu. Denk er met de dag minder aan. Maar dat zal vanaf volgende week wel meer worden...

Heb deze week de hele week werk. (verder is het invalwerk minder, maar nu ff niet, vanwege de vakantie) Dus das heerlijk! Veel afleiding en verder probeer ik de rest van mijn tijd ook vol te plannen. Gaat de tijd des te sneller.

Ik mag trouwens zaterdag 1 nov testen, maar als ik dan nog nie ongesteld ben (ga ik er vanuit dat ik zwanger ben), maar dan doe ik zondag pas een test. Ga zaterdagavond nl met mijn zussie en 2 vriendinnen naar Jan Smit en kan dan echt mijn mond niet houden. Dus wil het liever dan nog maar niet weten.
Hahaha, Nala, nee dat zou ik ook niet kunnen!!! Lekker genieten van je avond de volgende morgen: eenstreepiseenstreepiseenstreep!!!!!

Noa, wat een lieve vent heb je toch..... goh, kan de mijne ook nog wat van leren...... de schat... Fijn avondje gehad?

Frans, fijn dat je geslaagd bent met kleding kopen! Is een drama, vind ik, ook als je niet zwanger bent..... behalve schoenen, das geen probleem....

Brabbel, zo gaaf, dat alles zo veel beter gaat met Kaj!! Lekker genieten, hoor!

Quintie, veel sterkte met Jano's oogje.... ahhh, stakkerd.... hij weet iig wel wat hij wil... de lekkerste speen, haha

Dddj, succes vandaag! Hoe laat ga je? Stralende verschijning iig, in je nieuwe outfit!!! Kon de verleiding ook niet weerstaan, heb nog twee nieuwe broeken gekocht en een paar pumps...

Hera, Kruidvat is volgens mij overal een zootje... ook hier... vreselijke winkel om op zaterdag naar binnen te moeten.... En en? Je bril al binnen?

12-9, so das niet duur voor 10 euro, zo doek... ik wilde 'm toen ook zo graag, maar waren toen net "nieuw" en onbetaalbaar... kun je deze ook in de maxicosi gebruiken? met van die gaatjes voor de bevestiging... als je me begrijpt....? hihi

effe posten

nou, ik had gisteren ook zo iets van.... wat een eikels zeg.... maar naderhand dacht ik, ach, ze hebben het misschien heuuul druk, of ze zijn er nog niet uit, of ze bellen morgen.... geen nieuws is goed nieuws, dacht ik ook ja....

** toink toink ** maar als ik om 12 uur niks heb gehoord, ga ik wel bellen.... ik wil het weten!!!! ** toink toink **

Fijne morgen allemaal verder!!!
DDDJ, succes!

Stier al wat gehoord?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven