De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeeee, Quinty, gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij bent echt supervruchtbaar zeg! Kan me voorstellen dat je er wat beduusd van bent. Nog wel weer wat geslapen?

12-09, wanneer denken jullie over te kunnen? Dit jaar nog, bah spullen inpakken, dat vond ik wel het vervelendst van verhuizen.

Hera, weer verkoudheidjes bij jullie, zal hier ook wel weer komen het is al weer een poosje rustig op dat gebied...

DDDJ, jij was dus ook op zoek naar het keukentje. Dacht al wel dat ie weg zou zijn, maar goed vind ook altijd dat ze wel wat meer mogen inkopen...

Nou hier verder een rustig zondagje dus, lekker uitgeslapen vanmorgen en daarna wat gewandeld naar de eendjes. Het is nog mooi weer, Kayleigh is helemaal fan van in de plassen stampen, dus die kon zich wel uitleven met wat plassen van vanmorgen!

Ik moet even verplicht bankhangen, want man is aan het dweilen en daar mag ik natuurlijk niet overheen lopen! Nou is niet zo'n opgave hoor!

Fijne zondag allemaal!

Liefs Kay
Joepie Quint, gefeliciteerd!!

Verder even een snelle *zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Niet geslapen meer nee. Ben naar de stad gegaan voor een digitale zwangerschapstest. Thuis meteen gedaan... zwanger! Het is echt echt echt waar, nu twijfel ik niet meer!!

Lekker dagje zo Kay. Zo te zien blijft de beeb ook lekker rustig zitten...

Zal je altijd zien he Stier, na afloop van de drukte en de stress kom je tot rust en word je verkouden. Zo gaat het ook vaak met migraine. Hopelijk knap je gauw weer op.

Nala *hug* hopelijk horen jullie morgen goed nieuws en volg je snel...

De rest even een zwaai, ik stuiter door de keuken in om voor de komende dagen te koken. Fijne avond!
Quintie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow zeg, da's wel supersnel! Nog voor Sinterklaas in het land is... Wanneer ga je het wereldkundig maken???
Hi Do, hoe is het met je?

Quintie, nogmaals gefeliciteerd! en kook ze
Quint gefeliciteerd meis.. Wat leuk zeg en wat snel man.. top hoor !

Nou echt een kutdag gister, mijn eerste keus op een jurk was al niet meer in mijn maat dus tante vd week andere jurken weggehangen.. nou ik ben mijn tietuh nu zo goed zat !! Niks ging dicht vanwege mijn borsten, kut dingen.

Nu gaan ze waarschijnlijk die jurk namaken, zoniet heb ik al een patroon in een winkel besteld om die na te laten maken !

Pff wat een gedoe zeg.. Vind een trouwjurk ook super mooi maar zo duur en je doet het nooit meer aan.

DDDJ wat een domper van alle afwijzingen.. daar wordt je ook niet vrolijk van en werkt niet echt motiverend.

Stiertje ik hoop niet dat je ziek wordt meis.. ff lekker hete douche maken.. eerst ff laten lopen dat je in een stoomdouche staat, zakje anti griep innemen en een paracetemol en dan lekker je bedje in..
morguh.. ff uppuh !
Heb het zh gebeld en we hoeven gelukkig geen lange pauze!

Ze vinden koorts boven de 38,5 graden.

Heb gezegd dat vent wel 2 paracatamol had genomen, maar dat was juist goed.

Dat hield de temp omlaag.

Dus we kunnen gewoon de volgende cyclus weer verder!
Aah great!
Quinty, WOW, van harte meid!

Nala, ook al geweldig nieuws. Super voor jullie!

Nou de verjaardag is achter de rug. Lotte is vreselijk verwend en heeft een fantastische dag gehad. Nog bedankt voor alle felicitaties!

Later meer...

Bye!
Oh super Nala.. Ik dacht het wel hoor. Maar wilde niet te optimistisch zijn straks was het ineens veranderd en dan was het weer een domper !

Yeah Kaj is over de 7 kilo.. hij weegt tadaa 7010 gram
Wauw dit is een dag met lekker veel goed nieuws!

Wat fijn Nala dat jullie niet hoeven te wachten!

Super dat Kaj boven de 7 kg is, wat een bikkel!

En Lotte een fijne verjaardag gehad met veel cadeautjes

En misschien komt de baby van Kayleigh ook nog vandaag
Balen dat je jurk er niet meer bij zat! Hopelijk kunnen ze hem aanpassen.

Ga nu even huis bouwen met Nick.

Groetjes
Vooralsnog geen beeb vandaag, helaas! Maar goed verder wel een goed dagje weer tot nu toe tenminste! Vanmorgen even gezellig bij zuslief en kids wezen koffiedrinken. Altijd leuk. Net even op de bank gelegen en nu zit ik te wachten tot kayleigh weer wakker wordt, zodat we even boodschappen kunnen doen.

Brabbel, balen zeg van die jurk. Hopelijk kan ie mooi nagemaakt worden, heb je 'm wel helemaal op je eigen lijf gemaakt!

Quint, nu dus echt zker van de streepjes, haha! Nou het is ook bijna niet te geloven zo snel gaat het bij jullie! De test kun je dus bij de sinterklaascadeaus doen voor de familie!

Nala, mooi dat jullie wel meteen door kunnen! Is vriend al wel weer helemaal opgeknapt? Wanneer begint het weer?

Noa, mooi dat Lotte lekker verwend is, zo hoort het! Ging het nog goed met alle drukte in huis?

Nou ik ga nog weer eens nadenken wat ik zo ga maken voor eten, kan het weer eens niet bedenken. kayleigh helpt ook niet echt mee, die zei: broodje... Hmmm misschien helpt een rondje in de supermarkt lopen wel zo!
Kayleigh, mannetje is weer helemaal opgeknapt gelukkig.

Als ik weer ongesteld word, mogen we beginnen.

Dat is eind van de maand/begin december.

Weet het niet psies, omdat mijn cyclus langer kan zijn door die hormonen.
Gelukkig goed nieuws dus voor jullie Nala. Wel fijn dat je gewoon weer verder kan, mooi begin voor het nieuwe jaar!

Kay, fijn dat het wat beter gaat.

Brabbel, goed nieuws voor Kaj. Jammer dat je jurk er al niet meer was, hoop dat je nog vind wat je wil. Als je eenmaal een in je hoofd hebt is het lastig om iets anders te vinden.

Noa, fijn dat de verjaardag geslaagd was.

Vandaag met Fenne naar cb geweest, schade was 5100 gram en 55,5 cm. En helaas geen gouden tip voor het doorslapen.

Vanavond met collega's uit eten geweest en zelf nog gehaald tot na het toetje. Toen had ik 3 gemiste oproepen en moest echt naar huis. Drinken uit de fles gaat bij mij steeds beter.
Goedemorgen!

Nala, goed nieuws voor jullie! Fijn dat het toch door kan gaan. Is ook niet leuk om nu weer te gaan wachten. Ik ga voor deze poging gewoon NOG harder duimen hoor!

Brab, goed van Kaj! Die operatie heeft hem echt goed gedaan he? Dat moet ook! Balen van de jurk. Hopenlijk kunnen ze hem nog maken zodat jij er wel precies in past, tis ook niks als je voorgevel er te pas en te onpas uitfloept . Wel lastig om dan een andere te vinden, als je eenmaal een perfecte hebt gezien.

Quint, en? Al een beetje van de schok bekomen? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Juli?

Kay, oeh ik hoop dat het vannacht begonnen is voor je. Is wel wat toch om in zo'n stromachtige nacht te bevallen?

12-9 aaah wel lastig hoor dat Fenne zo'n lekkere eigenwijs is die alleen bij mama goed wil drinken. Gekke meid. Helpt het misschien als papa een t shirt van jou aantrekt (haha sowieso leuk om eens goed te lachen natuurlijk), of dat hij haar vasthoudt in een hydrofielluier waar jouw geur dan aan zit. Oid. Lijkt me ook niet echt fijn om lekker uit eten te gaan en dan te weten dat vent zit te tobben thuis. Ze is wel lekker gegroeid he?

Stier, hoe is het? Hopenlijk ben je niet ziek geworden!

Do, het is uit tussen A en B. Jammer he? Ik zag het al wel zitten om samen het vrijgezellenfeestje te organiseren ofzo

Hoe is het met jullie? Weet je al wanneer je naar het ziekenhuis kan?

Hera, wanneer ging je nou weer beginnen met school? Je hebt het wel gezegd, maar ik ben het vergeten en kan het niet terugzoeken. Heb je zin om weer te beginnen?

Wat stom trouwens van die voorstelling. Dat soort fouten zijn altijd zooooo dom en ook stiekem wel een beetje herkenbaar omdat ik ook wel eens zo dom doe (haha maar gelukkig is er dan vaak van tevoren heel wat minder geld tegenaan gegooid ).

DDDJ, hoe is het met Daphne en de aften. Ik heb er ook wel eens een en auwwww dat doet echt pijn. Echt zielig als haar hele mond eronder zit. Is ze ergens allergisch voor? Ik weet dat schoonzus ze krijgt van appels en aardbeien en ik krijg het altijd als ik ergens uit eten ben geweest (vies bestek denk ik).

Hoe is het met jou? Wil het solliciteren een beetje lukken? Gewoon door blijven gaan en echt eens gaan ze je wel aannemen. Ik weet hoe je je voelt, heb ook wel 100 brieven geschreven na mijn studie. Gatver wat was dat stom zeg. En ook zo vreselijk demotiverend om je weer te gaan opladen voor die ene leuke baan.

Noa, fijn dat Lotte zo verwend is met haar verjaardag!

Ik heb vandaag denk ik ook een vrij dagje. Gisteren wel gewerkt. Was een heerlijk klasje, groep 6, 11 probleemkinderen. Dat is echt niks, vergeleken bij de 29 probleemkinderen die ik had. Was echt gezellig en ze waren al zo gedrild dat ik er alleen in mee hoefde te gaan. Heerlijk. Vandaag nog niet gebeld. Kan nog, maar verwacht het niet zo meer. Ik zit al wel vanag kwart voor 8 startklaar (als in Mileen weggebracht enzo ). Niet erg om niet te werken, ga ik lekker de babykamer verder uitruimen, boven eens goed poetsen enzo. Ook leuk om te doen (of nou ja iig nuttig )

Fijne dag allemaal!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik ben vreselijk aan het twijfelen wat Daphne betreft. Haar mondje doet nog steeds zeer, maar nu heeft ze ook bultjes op haar billen, vingers en knieën. Gisteravond voelde ik me helemaal niet fijn bij, ben wel 100x gaan kijken of ze het nog deed. Ze jammert zo en is zo lamlendig. Ze eet niet, drinkt wel gelukkig. Vanmorgen leek ze wel ok. Beker sap en beker thee gedronken en onder lichte dwang een hele boterham zonder te piepen. Dus dacht ik, het zal wel gaan. Maar nu twijfel ik toch weer. Ze kan haar speen niet in, jammert en de bultjes lijken er toch nog te zitten. Vanmorgen dacht ik even dat ze weg waren. Geen koorts. Nu ben ik te laat voor het 'open spreekuur' en ik word zo opgehaald om naar Drenthe te gaan. Bah, wat een narigheid. Ik probeer me niet te bezorgd te maken, maar vraag me echt af wat er aan de hand is. Ik ga zo maar naar Drenthe. Daar hebben ze ook huisartsen. En m'n moeder weet er ook vast wat nuttigs over te zeggen.

Sorry voor de ego!

Ik meld me gelijk af, want ga tot en met zondag m'n zen vinden bij paps en mams.

Doeg.
Vergeet ik nog Quint een dikke smakkerd te geven!

* SMAK *

Van harte meid, echt helemaal gaaf!
Geniet ervan DDDJ, hopelijk vindt je je zen een beetje. Arme daphne,

Frans, poetse!

Eten was erg gezellig, had Fenne gevoed vlak voor ik wegging. Dus dat moest ze wel halen tot na het toetje.

Ga even boodschappen doen!
Frans, lekker aan het poetsen of ben je toch nog gebeld?

DDDJ, wat sneu voor Daphne, ken het niet maar klinkt erg pijnlijk. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Heel veel plezier in Drenthe kom je vast helemaal tot rust.

Nala, gaan jullie ook direct verder als het mag? Of neem je een pauze?

Wat fijn dat je man weer helemaal beter is.

12-9 mooie score bij cb. Ze doet het goed hoor.

Sorry, plicht roept.

Later meer
Dj als ik jouw symptomen van Daphne hoor, zou ze misschien een overgevoeligheid voor gluten kunnen hebben?

Aften, obstipatie, wat achter blijven in groei toch???, slechte eetlust. en die bultjes heb ik ook wat over gelezen...

Misschien is het wel helemaal niets hoor, maar wou het toch ff noemen.

Nala wat fijn dat jullie gewoon door mogen!!

19-9, wauw fenne groeit goed!!
Haaai,

Ik heb zooo'n lekkere dag! Ramen gezeemd, beetje internetten, tijdschriftjes lezen, heeeeeel veel gegegeten (9boterhammen zitten er al in!) en net even geslapen op de bank terwijl de zon scheen. Heerlijk zeg. Strax nog even puin uit de babykamer enj onze kamer en de badkamer poetsen en dan vind ik het wel weer best. Oh en nog even naar de winkel. Lekker relaxt dus

DDDJ, sterkte met Daphne. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.

Hera en 12-9 Zwaai!
Sommige coeliakie-patiënten hebben ook last van dermatitis herpetiformis. Deze huidaandoening start dikwijls plots en tast ellebogen, knieën, billen en rug aan. Het begint vaak met kleine bultjes die groeien tot kleine, jeukende blaren die uiteindelijk los komen. De huiduitslag is een ophoping van antistoffen onder de huid. Het kan vrij lang duren vooraleer

de huiduitslag wegtrekt, zelfs wanneer de patiënt een glutenvrij dieet volgt. Deze huidziekte wordt behandeld met medicatie en het volgen van een glutenvrij dieet.
Haii Amy *zwaai* Hoe is het met jullie?

trouwens naar aanleiding van dat topic over het eetadvies van het cb van Iry, maak ik me toch een beetje zorgen over Leen. Ze blijft wel klein 11,4 kilo en 89 cm en ze eet dus ook slecht. Nu hebben daar een paar moeders gepost over een hun 'slechte' eters en die eten allemaal meer dan Milena. En dan wordt er weer door anderen gezegd wat ze minimaal binnen moeten krijgen. En dat eet Milena dus niet, echt niet. Ik zou ook niet zo goed weten wat ik er aan moet doen. Groente ed verstoppen in sauzen werkt niet, want ze eet geen saus. Pannenkoeken met groente erin werkt niet, want dan moet ze de pannenkoek niet. Al dat soort trucjes, zelfs worstenbroodjes geven, werken niet, want ze lust niks. Of erger eigenlijk, ze wil niks proeven. En ik wil niet haar neus dichtknijpen, hoofd achterover gooien en het er toch induwen.

Nou ja, eigenlijk moet ik dat soort topics niet lezen, want MIlena is eigenlijk nooit ziek, bijna altijd vrolijk en gezellig en heeft energie zat.

*gaat dat topic niet meer openen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven