De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, de kerstdagen zitten er bijna weer op.

'Frans, zulke 1e dagen zonder je schoonvader.

Kayleigh, wat grappig dat Kayleigh de liedjes mee zong. Wij bidden nooit voor het eten en mijn schoonmoeder wel en die was hier vanavond met eten (anders zat ze alleen en dat vind ik ook niet nodig) en toen gingen we dus wel bidden. Wat riep Nick :"wakker worden"

Gelukkig kon mijn schoonmoeder er wel om lachen.

Nala, is zo'n singstar wat ze altijd lieten zien in de reclame van popstars?

Nick is flink verkouden en heel erg aan het hoesten en zegt af en toe dat hij zijn oor nog pijn doet. Heeft nog steeds 's avonds koorts. Weet iemand of dat normaal is? Hij is bijna klaar (morgen nog) met de penicillinekuur. Ik dacht dat het dan nu toch wel over moest zijn.

Luke begint ook wat te hoesten, dus gaat lekker.

Duik daarom nu ook mijn bed in omdat Luke 's nachts ook weer wakker wordt.

Dus alvast een fijn weekend.
Wel raar hera, meestal slaat antibiotica wel snel aan. Zou toch morgen nog even aanzien en als hij echt koorts blijft houden hap even bellen om te overleggen.
Hoi ladies,

Hoe hebben jullie het allemaal gehad? Wij zijn de eerste dag naar mijn oma gaan waar mijn halve familie was, dus gelijk het grote nieuws verteld, helemaal leuk! Daarna lekker met z'n drietjes gegeten en Annie gekeken!! Jeugdsentiment hoor

Gisteren hebben we bij mijn ouders gegeten, was heerlijk en gezellig. Toch is het dan wel weer jammer dat m'n schoonouders zo ver wonen hoor... konden we maar "eventjes" langsgaan.

Frans, was die film toevallig Hostel?? Ik herinner me dat namelijk nog vrij levendig toen ik dat hele gebeuren zag

12september dat klinkt als een gezellige kerst! Heeft Ties ook echt geschaatst??

Hera hoe is het in de ziekenboeg?

Nala nog gefeli met je zusje! Hebben jullie het leuk gehad?

Oei de rest ben ik alweer kwijt. Ik heb afgesproken straks met m'n vriendinnetje in de stad koffie te gaan drinken, maar het is zoooo koud buiten dat ik eigenlijk niet weg wil. Maar ja, er moeten ook boodschappen gehaald worden dus ik zal er niet onderuit komen. Jano roept trouwens tegenwoordig de hele dag "poep"! Ik word er helemaal gek van en lachen dat ie erbij doet. Doen die van jullie dat ook of is dat weer een afwijking van de mijne?
* sorry even ego verhaal*

Dat dacht ik dus ook 12-9. Bedankt voor je reactie. Vanmorgen met opstaan had hij 37,3 dus niks aan de hand.

Maar toen voelde Luke erg warm aan en had dus 38.3 gaat lekker hier.

We hebben Luke maar een zetpil gegeven en kijken vandaag wel hoe het gaat met beide mannen.

Vind dit altijd zo moeilijk ben altijd van het principe je lichaam eerst zelf laten oplossen maar moet dat ook bij zulke kleine babytjes?

Bij Nick is dat makkelijker die kan zelf vertellen wat er aan de hand is heeft meer een speelritme en waaraan je kunt zien hoe het gaat. En bij Luke is het toch meer intuïtie.

Nick is nu lekker aan het spelen en Luke is druk aan het bewegen in de wipstoel. Dus hopelijk is er vandaag verder niks meer aan de hand.

*einde ego-verhaal*

Fijne zaterdag verder
quote:quintie schreef op 27 december 2008 @ 10:12:

Hoi ladies,

Hoe hebben jullie het allemaal gehad? Wij zijn de eerste dag naar mijn oma gaan waar mijn halve familie was, dus gelijk het grote nieuws verteld, helemaal leuk! Daarna lekker met z'n drietjes gegeten en Annie gekeken!! Jeugdsentiment hoor

Gisteren hebben we bij mijn ouders gegeten, was heerlijk en gezellig. Toch is het dan wel weer jammer dat m'n schoonouders zo ver wonen hoor... konden we maar "eventjes" langsgaan.

Frans, was die film toevallig Hostel?? Ik herinner me dat namelijk nog vrij levendig toen ik dat hele gebeuren zag

12september dat klinkt als een gezellige kerst! Heeft Ties ook echt geschaatst??

Hera hoe is het in de ziekenboeg?

Nala nog gefeli met je zusje! Hebben jullie het leuk gehad?

Oei de rest ben ik alweer kwijt. Ik heb afgesproken straks met m'n vriendinnetje in de stad koffie te gaan drinken, maar het is zoooo koud buiten dat ik eigenlijk niet weg wil. Maar ja, er moeten ook boodschappen gehaald worden dus ik zal er niet onderuit komen. Jano roept trouwens tegenwoordig de hele dag "poep"! Ik word er helemaal gek van en lachen dat ie erbij doet. Doen die van jullie dat ook of is dat weer een afwijking van de mijne?

Leuk dat ze zo enthousiast reageerde.

Hé jij was toch zo van de winter

Fijne dag verder!
Pfff, ik heb al een natte rug. Tent is gepoetst, boodschappen zijn in huis, soepvlees staat te pruttelen en m'n eerste cake is gebakken. Vanmiddag verjaardag van Vent.

Hera, het is een 'gevoel' he?! Met die kleintjes kan je nog maar zo weinig, maar als je het niet vertrouwt gewoon naar de dokter gaan. Je kan met die kleintjes nooit te snel naar de dokter gaan, want je weet het gewoon niet, ze kunnen je nog niets vertellen. Voor Nick moet de AB wel aangeslagen zijn, als hij last houdt, dan moet je echt terug naar de dokter, want dan moet er een sterker kuurtje overheen misschien.

Niet fijn hoor, zieke kindjes, sterkte ermee

Hahaha, die Jano, die roept de hele dag poep

Nee, dat doet die van mij niet. Die roept wel de godsganse dag HE? als we wat tegen haar zeggen. Lijkt wel een viswijf. Tiseenfasetiseenfasetiseenfase.

Frans, voor de eerste kerst zonder schoonvader.

Ik ga weer verder, heb even geen rust in m'n kont om te forumen. Tot later.
DDDJ, gefeliciteerd met je man! En succes met de laatste loodjes .

Ik heb me al wel voorgenomen als Nick maandag nog koorts heeft in de avonduren dat we dan weer gaan.

Luke kijk ik gewoon hoe het vandaag gaat. Ik heb niet het idee dat hij echt ziek is.
Klopt Hera, dat is een Singstar. Maar dan voor een Xbox of zo en wij hebben een PS2.

Balen dat de kids nog steeds zo lopen te kwakkelen.

Thx Quintie. Heb het gister ook tegen mijn zusje verteld dat je zwanger bent. Zij was ook helemaal verbaasd. Hihi.

Lache hoor, Annie gekeken. Is zeker jeugdsentiment.

Volgens mij had jij er een video van vroeguh.

DDDJ, is je mannetje vandaag ook jarig? Zo ja, gefeliciteerd!

2e Kerstdag was ook geslaagd.

Thuis lekker aan lopen lummelen en om 4 uur naar mijn zusje.

Gezellig zitten kletsen en indische rijsttafel gegeten. Niet echt mijn ding, maar gourmetten had ik echt geen zin in om dat 3 dagen achter elkaar te doen.

Daarna nog ff Singstar gedaan (echt lache is dat) en nog eventjes zitten kaarten.

Nog een lief leesboek van mijn zusje gehad: "Zussen voor altijd" en een enveloppie met geld van mijn paps en mams.

Vanaaf dus nog wel een keertje gourmetten. Met de vrienden. (komen er vanaaf 35!!! Niet hier thuis hoor)

De mannen zijn nu al bezig met voorbereiden.

Ik ga vanmiddag ook maar ff helpen en mijn eigen boodschappies nog doen.

Ik heb wel een last van mijn nek!

Werd er gister mee wakker, maar werd steeds erger.

Vannacht dan op 2 kussens geslapen, want op mijn rug kon ik niet liggen, dan ging mijn nek te ver naar achter.

Nu is het nog steeds niet weg.
Hera jouw geheugen is te goed

Hera, die virussen wil niet weg bij jullie. Blijft lastig met die kleintjes. Fenne is ook nog steeds zo aan het hoesten maar vind haar nog zo klein voor al die hoestdrankjeszooi.

DDDJ, gefeliciteerd met je vent.

Quintie, valt best mee hoor buiten. Met het zonnetje erbij is het best lekker.

En Ties heeft echt geschaatst. Op van die dubbele ijzertjes. Dacht dat hij het na een keertje vallen wel niet meer leuk zou vinden, maar ging zelf iedere keer liggen op het ijs.

Zal wel even fotootje op hyves gooien.

Nala, gourmetten is leuk maar 3 avonden is inderdaad wel beejte veel van het goede. Veel plezier vanavond.
Wat is het rustig vandaag
Het is zeker rustig...

Hier gaat het niet zo. Had het gisteravond bij de gourmet echt niet naar mijn zin.

Zijn nu weer 2 vriendinnen zwanger en heb het daar weer erg zwaar mee.

Iedere keer heb je die periodes, dat weet ik, maar toch is het iedere keer weer klote.

Eentje zag nu iedereen voor het eerst, dus volop feliciteren en erover praten...

Stierf ook nog eens van de pijn in mijn oor, dus ben om 10 uur met mijn schoonzus naar huis gegaan. (zij ging haar man aflossen, want petekind had koorts)

Dus hebben we lekker saampies op de bank een filmpie liggen kijken.

Vent kwam voor zijn doen ook vroeg thuis en merkte dat hij zich ook niet toppie voelde.

Lag hij op een gegeven moment weer te huilen naast me.

We zien gewoon beide erg op tegen deze week.

Gaat het fout, weten we dat we weer een klote tijd tegemoed gaan en dat we misschien wel nooit kinderen kunnen krijgen, maar aan de andere kant kan het ook goed gaan...

Ben iig bij dat we nu ff 3 dagen niets hebben. Kan ik lekker thuis aanrommelen en me voorbereiden op oud en nieuw.
Ach lieve Nala, een hele dikke voor jou! Het is ook echt niet makkelijk hoor. Wel fijn dat je samen met je vriend erover kan praten en dat hij zijn emoties ook zo uit. Mijn duimen draaien volop voor jullie
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
En van mij ook een dikke knuffel Nala. Jullie doen het hartstikke goed en uithuilen moet af en toe toch kunnen, het is ook allemaal moeilijk. Probeer maar positief te blijven denken want iedereen heeft een goed gevoel erover!! Je weet maar nooit wat de toekomst nog in petto heeft lieverd...

Het struisvogelen is hier voorbij. WW is aangevraagd en drie sollicitaties zijn de deur uit. Nu maar even met Jano spelen om m'n gedachten weer te verzetten... fijne zondag!
Even snel voor Nala
Nala, hoop zo dat dit de laatste keer is dat je van anderen dit nieuws moet horen. Nu is het jullie beurt.

Lekker even paar dagen rustig aan doen en dan knallen in het nieuwe jaar!

ssst, niet te hard maar Fenne heeft tot vanmorgen 8 uur geslapen
ik zeg niets over ...... maar toppie!!!!
Had vanmorgen na een grote boodschap beetje roze bloedverlies.

Kan tuurlijk innesteling zijn, maar maak me dan gelijk weer druk.

Maar de IVF arts zei dat ik door de Pregnyl pas vanaf 31 dec ongesteld kan worden...

Ga mezelf nu alweer gek maken...
He wat vreselijk vervelend weer, zo'n verschijnsel .... bah...het brengt je gelijk aan het schommelen he... sjit toch. Nou, moed houden, je koopt er niets voor maar dat is het enige dat je kunt doen ...
Gatsie Nala kan me voorstellen dat je flink schrok

We blijven voor je duimen en denken aan jullie
Verder wordt ik wel steeds misselijker en heb diezelfde krampjes als bij de vorige keer.

Dus dat ziet er dan wel weer positief uit...

Ga maar lekker mijn bedje opzoeken, is het snel weer een dag verder.
Ik hoop dat je lekker kunt slapen vannacht en dat de dagen voorbij vliegen zonder rare dingen

Even een update vanuit de ziekenboeg

Nick voelde zich vandaag heel wat beter, was weer vrolijk, ondernemend en gezellig. Na het avondeten storte hij wel een beetje in maar dat kwam ook omdat hij vanmiddag niet wou slapen. Geen koorts meer vandaag en de penicillinekuur is nu echt op.

Luke heeft zijn oogjes iets ontstoken, wel verhoging maar geen koorts en hoest flink. Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen dus hopelijk is hij morgen weer helemaal fit.

We gaan morgenmiddag op bezoek bij vrienden en blijven daar lekker stampot eten.

Dinsdagavond komen andere vrienden gezellig bij ons langs en dan is het alweer oud en nieuw.

We blijven lekker thuis youpie kijken .

In het begin van de avond komen de buren nog even om samen wat vuurwerk af te steken voor de kids.

Fijne avond allemaal en alvast weltrusten
Goedemorgen ladies,

Hoe is het Nala? Heb je een beetje kunnen slapen? Het is al maandag dus de tijd gaat snel....

Fijn Hera, dat het beter gaat met de kids! En stamppot, bah

En 12sept, hoe was jullie nacht? (gewoon een casual vraag hoor....)

Ik heb vandaag een vakantiedag, morgen zou ik moeten werken. Maar ik ga straks al bellen dat ik me ziekmeld. Ik zie er wel tegenop eerlijk gezegd maar kan het toch echt niet meer opbrengen. Ik hoop maar dat het met een sisser afloopt, maar hen kennende zit ik deze week nog bij de arbodienst. Maakt ook niet uit, ik heb een lang verhaal om te vertellen!
Succes met bellen Q.

Wij zitten weer start klaar om naar de ha te gaan.

Ik typte gisteravond enthousiast dat Luke sliep nou vlak daarna werd hij wakker en viel uiteindelijk om 1:30 weer in slaap. Hij hoest zich een ongeluk en kan het af en toe niet kwijt/komt adem te kort. Greep gisteravond veel naar zijn oor. Vannacht elk uur wakker.

Dus toch maar even langs de ha.
Je moet maar zo denken Quint, wat willen ze doen dan? Je ontslaan? Het is wel moeilijk hoor, dat snap ik. Maar vanaf hier kan het alleen maar beter gaan, ondanks de nodige hobbels op het pad.

Nala, heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Nog maar een paar nachtjes en dan heb je duidelijkheid. Er staat hier nog steeds een kaarsje te branden hoor!

Hera, wat fijn dat het wat beter gaat met de kinders. Was het niet zo dat je voor ontstoken oogjes wat bv in kon druppelen en dat het dan zou genezen?

Daphne is hier ook nog steeds aan het rommelen. Sinds vorige week eigenlijk af en aan koorts en sinds gisteren weer zulke mega groene klodders aan d'r neus. Vannacht bij haar op de kamer geslapen, vanwege snurkende en knarsende vent, maar het was uiteindelijk dus om het even. Daphne lag ook vreselijk te snurken door alle snot en ze hoestte om de vijf minuten haar longen uit haar lijfje. Armerd. Ze ligt nu nog te knorren, dus ze voelt zich echt niet helemaal lekker. Ik heb al gekoffie'd en ben al gebadderd.

Ik vind het heerlijk dat het weer eventjes 'gewone' dagen zijn. Ben altijd zo uitgewoond na de kerst. De verjaardag van vent er precies achter is altijd net even te veel van het leuke. Gisteren hebben we dan ook lekker pyjamadag gehouden en hebben we de hele dag op de bank gehangen met z'n allen. Heerlijk.

Vandaag lekker beetje rommelen. Eigenlijk hebben we om 10.00 uur een playdate, maar omdat ze nu nog ligt te slapen, vraag ik me af of dat wel een goed plan is. Morgen en overmorgen lekker niks ook. Dacht gisteren nog dat we dinsdag misschien wel naar de Winterefteling konden gaan, maar ik denk niet dat daar veel van terecht komt met zo'n snotterende Daphne. We gaan niet de deur uit met O&N. Sterker, ik denk dat we om 00.15 op bed liggen We vinden er allebei geen bal aan, dus het wordt voor ons een rustig avondje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven